Національний банк у жовтні 2025 року застосував до семи банків і чотирьох небанківських фінансових установ заходи впливу за порушення вимог законодавства у сфері фінансового моніторингу та валютного законодавства

08.11 21:44 | Fin.Org.UA

Національний банк України за порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (далі – ПВК/ФТ), валютного законодавства в жовтні 2025 року застосував до семи банків та чотирьох небанківських фінансових установ заходи впливу.

Заходи впливу застосовано до:

АТ "БАНК АЛЬЯНС":

1) штраф у розмірі 67 575 000,00 грн за порушення вимог пункту 2 частини другої статті 8 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" (далі – Закон про ПВК/ФТ) у частині невиконання обов’язку забезпечити належну організацію та проведення первинного фінансового моніторингу.

Зазначене порушення призвело до неналежного виконання банком обов’язку:

  • розробляти, впроваджувати та оновлювати внутрішні документи з питань ПВК/ФТ, а також відсутності в них процедур, достатніх для забезпечення ефективного управління ризиками, що є порушенням вимог абзаців першого та другого частини першої статті 8 Закону про ПВК/ФТ;
  • здійснювати управління ризиками, пов’язаними із запровадженням чи використанням нових та існуючих інформаційних продуктів, ділової практики або технологій, у тому числі таких, що забезпечують проведення фінансових операцій без безпосереднього контакту з клієнтом, що є порушенням пункту 25 частини другої статті 8 Закону про ПВК/ФТ;
  • здійснювати належну перевірку клієнтів, що є порушенням вимог пункту 4 частини другої статті 8 Закону про ПВК/ФТ;
  • застосовувати у своїй діяльності ризик-орієнтований підхід, що є порушенням вимог частин першої та другої статті 7 Закону про ПВК/ФТ;
  • своєчасно та в повному обсязі подавати у порядку, встановленому Національним банком, на його запити достовірну інформацію та/або документи, копії документів або витяги з документів, що стосуються виконання банком вимог законодавства у сфері ПВК/ФТ та необхідні Національному банку для здійснення ним нагляду у сфері ПВК/ФТ, у тому числі для перевірки фактів порушень вимог законодавства у сфері ПВК/ФТ. Це є порушенням вимог пункту 15 частини другої статті 8 Закону про ПВК/ФТ та пункту 44 розділу ІІ Положення про порядок організації та здійснення нагляду у сфері фінансового моніторингу, валютного нагляду, нагляду у сфері реалізації спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), затвердженого постановою Правління Національного банку України від 30 червня 2020 року № 90 (зі змінами) (далі – Положення № 90);
  • документувати заходи, вжиті з метою виконання вимог законодавства у сфері ПВК/ФТ, шляхом створення (ведення) відповідних документів (у тому числі електронних), записів у такий спосіб, щоб сприяти працівникам банку, залученим до проведення первинного фінансового моніторингу, найбільш раціонально та ефективно виконувати свої обов’язки та бути здатним довести Національному банку, що рішення, прийняті з метою дотримання вимог законодавства у сфері ПВК/ФТ щодо оцінки ризиків ґрунтуються на змістовних фактах та результатах комплексного і належного аналізу. Це є порушенням вимог пункту 17 частини другої статті 8 Закону про ПВК/ФТ;

2) штраф у розмірі 15 900 000,00 грн за порушення вимог:

  • пункту 4 частини другої статті 8 Закону про ПВК/ФТ у частині неналежного виконання банком обов’язку щодо здійснення належної перевірки клієнтів;
  • частини першої статті 12 Закону про ПВК/ФТ у частині неналежного виконання банком обов’язку здійснювати посилені заходи належної перевірки щодо клієнта, ризик ділових відносин з яким є високим;
  • частин першої та другої статті 7 Закону про ПВК/ФТ у частині неналежного виконання банком обов’язку застосовувати у своїй діяльності ризик-орієнтований підхід;
  • пункту 17 частини другої статті 8 Закону про ПВК/ФТ у частині неналежного виконання банком обов’язку документувати заходи, вжиті з метою виконання вимог законодавства у сфері ПВК/ФТ шляхом створення (ведення) відповідних документів (у тому числі електронних), записів у такий спосіб, щоб сприяти працівникам банку, залученим до проведення первинного фінансового моніторингу, найбільш раціонально та ефективно виконувати свої обов’язки та бути здатним довести Національному банку, що рішення, прийняті з метою дотримання вимог законодавства у сфері ПВК/ФТ щодо оцінки ризиків ґрунтуються на змістовних фактах та результатах комплексного і належного аналізу;
  • частини чотирнадцятої (тринадцятої[ i ]Додаткова інформація) статті 11 Закону про ПВК/ФТ, що полягає в нездійсненні банком додатково під час належної перевірки заходів стосовно клієнта, кінцевий бенефіціарний власник якого є членом сім’ї політично значущої особи;

3) письмове застереження за порушення вимог пункту 22 додатка 1 до Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 19 травня 2020 року № 65 (зі змінами) (далі – Положення № 65). Порушення полягає в невнесенні до анкет інформації (даних), достовірність якої (яких) підтверджується наявними в банку відповідними документами (їх копіями);

ПАТ "МТБ БАНК":

1) штраф у розмірі 75 000 000,00 грн за порушення вимог:

  • пункту 4 частини другої статті 8 Закону про ПВК/ФТ у частині неналежного виконання банком обов’язку щодо здійснення належної перевірки клієнтів;
  • частин першої та другої статті 7 Закону про ПВК/ФТ у частині неналежного виконання банком обов’язку застосовувати у своїй діяльності ризик-орієнтований підхід;
  • пункту 25 частини другої статті 8 Закону про ПВК/ФТ у частині неналежного виконання банком обов’язку здійснювати управління ризиками, пов’язаними із запровадженням чи використанням нових та існуючих інформаційних продуктів, ділової практики або технологій, у тому числі таких, що забезпечують проведення фінансових операцій без безпосереднього контакту з клієнтом;

2) штраф у розмірі 3 175 000,25 грн за порушення вимог частини сьомої статті 11 Закону України "Про валюту і валютні операції" (далі – Закон про валюту), пунктів 3, 7, 16 Положення про порядок здійснення уповноваженими установами аналізу та перевірки документів (інформації) про валютні операції, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 02 січня 2019 року № 8 (зі змінами) (далі – Положення № 8), пункту 6 розділу І Положення про здійснення операцій із валютними цінностями, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 02 січня 2019 року № 2 (зі змінами), пункту 8 розділу І Положення про валютний нагляд, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 03 січня 2019 року № 13 (зі змінами). Порушення полягає в неналежному виконанні банком обов’язку щодо здійснення валютного нагляду, неврахуванні при здійсненні валютного нагляду вимог Положення № 8, а саме в несвоєчасному виявленні банком окремого індикатора валютних операцій, зазначеного в додатку до Положення № 8;

3) письмове застереження за порушення вимог, зокрема:

  • абзаців першого та другого частини першої статті 8 Закону про ПВК/ФТ у частині неналежного виконання обов’язку розробляти, впроваджувати та оновлювати внутрішні документи з питань ПВК/ФТ, а також відсутності в них процедур, достатніх для забезпечення ефективного управління ризиками;
  • частини чотирнадцятої статті 11 Закону про ПВК/ФТ, що полягає в нездійсненні під час належної перевірки заходів стосовно клієнтів, які (кінцеві бенефіціарні власники яких) є політично значущими особами, членами їх сімей та особами, пов’язаними з політично значущими особами;

АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК":

1) штраф у розмірі 27 300 000,00 грн за порушення вимог:

  • пункту 4 частини другої статті 8 Закону про ПВК/ФТ у частині неналежного виконання банком обов’язку щодо здійснення належної перевірки клієнтів;
  • частини першої статті 12 Закону про ПВК/ФТ, що полягає в неналежному виконанні банком обов’язку здійснювати посилені заходи належної перевірки щодо клієнта, ризик ділових відносин з яким є високим;
  • абзаців першого та другого частини першої статті 8 Закону про ПВК/ФТ у частині неналежного виконання банком обов’язку розробляти та впроваджувати внутрішні документи з питань ПВК/ФТ, а також неналежного розроблення у внутрішніх документах банку з питань ПВК/ФТ процедур, достатніх для забезпечення ефективного управління ризиками;
  • частини першої статті 15 Закону про ПВК/ФТ у частині неповідомлення спеціально уповноваженого органу (далі – СУО) про осіб, з якими розірвано ділові відносини за наявності передбаченої абзацами другим та третім частини першої статті 15 Закону про ПВК/ФТ підстав, а саме, якщо у банку виникає сумнів стосовно того, що особа виступає від власного імені, ненадання клієнтом необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів чи відомостей;
  • частини четвертої статті 15 Закону про ПВК/ФТ, що полягає в недотриманні банком визначених цією частиною статті заборон;
  • частини другої статті 22 Закону про ПВК/ФТ та пункту 20 додатка 14 до Положення № 65 у частині несвоєчасного інформування СУО про прибуткові фінансові операції та/або спробу(и) здійснення видаткових фінансових операцій клієнта, активи якого заморожено;

2) письмове застереження за порушення вимог:

  • частин першої та другої статті 7 Закону про ПВК/ФТ у частині неналежного виконання банком обов’язку застосовувати у своїй діяльності ризик-орієнтований підхід;
  • підпункту 13 пункту 18 розділу ІІ Положення № 65 у частині недокументування всіх подій в системі автоматизації банку з метою виконання вимог щодо замороження активів, пов’язаних з тероризмом та його фінансуванням, розповсюдженням зброї масового знищення та його фінансуванням (з фіксацією дати, часу, суті події);

АТ "УКРСИББАНК":

1) штраф у розмірі 11 000 000,00 грн за порушення вимог:

  • пункту 4 частини другої статті 8 Закону про ПВК/ФТ у частині неналежного виконання банком обов’язку щодо здійснення належної перевірки клієнтів;
  • частин першої та другої статті 7 Закону про ПВК/ФТ у частині неналежного виконання банком обов’язку застосовувати у своїй діяльності ризик-орієнтований підхід;
  • пункту 15 частини другої статті 8 Закону про ПВК/ФТ, пункту 79 розділу IV Положення № 90 у частині неналежного виконання обов’язку своєчасно та в повному обсязі подавати на запити Національного банку достовірну інформацію та/або документи, копії документів або витяги з документів, що стосуються виконання банком вимог законодавства у сфері ПВК/ФТ та необхідні Національному банку для здійснення ним нагляду у сфері ПВК/ФТ, у тому числі для перевірки фактів порушень вимог законодавства у сфері ПВК/ФТ;

2) штраф у розмірі 500 000,00 грн за порушення вимог підпункту "б" пункту 8 частини другої статті 8 Закону про ПВК/ФТ у частині неналежного виконання банком обов’язку повідомляти СУО про порогові фінансові операції, що відповідають ознаці, визначеній абзацом четвертим частини першої статті 20 Закону про ПВК/ФТ;

3) письмове застереження за порушення вимог абзаців першого та другого частини першої статті 8 Закону про ПВК/ФТ у частині неналежного виконання банком обов’язку з урахуванням вимог законодавства, результатів національної оцінки ризиків та оцінки ризиків, притаманних його діяльності, розробляти та впроваджувати внутрішні документи з питань ПВК/ФТ, а також у частині відсутності у внутрішніх документах з питань ПВК/ФТ процедур, достатніх для забезпечення ефективного управління ризиками;

АТ "РВС БАНК" – штраф у розмірі 3 800 000,00 грн за порушення вимог частин першої та другої статті 7 Закону про ПВК/ФТ у частині неналежного виконання банком обов’язку застосовувати у своїй діяльності ризик-орієнтований підхід;

АТ "КОМІНБАНК" – штраф у розмірі 1 051 000,00 грн за порушення вимог:

  • підпункту "а" пункту 8 частини другої статті 8 Закону про ПВК/ФТ у частині несвоєчасного повідомлення СУО про порогові фінансові операції, що відповідають ознаці, визначеній абзацом другим частини першої статті 20 Закону про ПВК/ФТ;
  • частини п’ятої статті 7 Закону про ПВК/ФТ у частині невиконання банком обов’язку встановити високий рівень ризику ділових відносин, зокрема щодо клієнтів, кінцевими бенефіціарними власниками яких є громадяни держави, що здійснює збройну агресію проти України;

АТ "ІДЕЯ БАНК" – штраф у розмірі 500 000,00 грн за порушення вимог:

  • пункту 9 додатка 13 до Положення № 65 у частині несвоєчасного виконання рішення СУО щодо зупинення видаткових фінансових операцій за рахунком клієнта банку;
  • частини третьої статті 23 Закону про ПВК/ФТ у частині несвоєчасного повідомлення СУО про залишок коштів на рахунку клієнта, фінансові операції (кошти) за яким були зупинені;

ТОВ "ФК "МУСТАНГ ФІНАНС" – штраф у розмірі 731 000,00 грн за порушення вимог:

  • частини першої статті 8 Закону про ПВК/ФТ у частині неналежного виконання установою обов’язку з урахуванням вимог законодавства, результатів оцінки ризиків, притаманних її діяльності, розробляти та впроваджувати внутрішні документи з питань про ПВК/ФТ, які повинні містити процедури, достатні для забезпечення ефективного управління ризиками, а також для запобігання використанню послуг установи для легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення (далі – ВК/ФТ);
  • пункту 15 частини другої статті 8 Закону про ПВК/ФТ та абзацу першого пункту 79 розділу ІV Положення № 90 у частині неналежного виконання установою обов’язку подавати в повному обсязі на запити Національного банку достовірну інформацію та/або документи (висновки, рішення тощо), копії документів або витяги з документів, що стосуються виконання установою вимог законодавства у сфері ПВК/ФТ та необхідні Національному банку для здійснення ним нагляду у сфері ПВК/ФТ, у тому числі для перевірки фактів порушень вимог законодавства у сфері ПВК/ФТ;
  • пункту 6 розділу ІІ Правил організації статистичної звітності, що подається до Національного банку України в умовах особливого періоду, затверджених постановою Правління Національного банку України від 18 грудня 2018 року № 140 (зі змінами) (далі – Правила № 140), що полягає у поданні до Національного банку звітності з питань ПВК/ФТ з порушенням порядку формування показників статистичної звітності;
  • підпункту 4 пункту 20 додатка 1 до Положення про здійснення установами фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 28 липня 2020 року № 107 (зі змінами) (далі – Положення № 107). Порушення полягає у неналежному виконанні обов’язку щодо ведення анкет клієнтів у разі виявлення факту належності потенційного клієнта та клієнта, з яким підтримуються ділові відносини, до категорії осіб, які є політично значущою особою, членом її сім’ї або особою, пов’язаною з політично значущою особою або іншою особою, кінцевий бенефіціарний власник якої є політично значущою особою, членом її сім’ї або особою, пов’язаною з політично значущою особою;
  • пункту 1 частини другої статті 8 Закону про ПВК/ФТ, що полягає у неналежному виконанні установою обов’язку повідомляти СУО в порядку, визначеному Національним банком, зокрема про зміну відомостей про відповідального працівника, а також особу, яка тимчасово буде виконувати обов’язки відповідального працівника в разі його відсутності;
  • частин першої та другої статті 7 Закону про ПВК/ФТ у частині неналежного виконання установою обов’язку застосовувати у своїй діяльності ризик-орієнтований підхід;

ТОВ "ФК "АБЕКОР" – штраф у розмірі 595 000,00 грн за порушення вимог:

  • частини першої статті 8 Закону про ПВК/ФТ у частині неналежного виконання установою обов’язку з урахуванням вимог законодавства, результатів національної оцінки ризиків та результатів оцінки ризиків, притаманних її діяльності, розробляти та впроваджувати внутрішні документи з питань про ПВК/ФТ, а також неналежне розроблення процедур, достатніх для забезпечення ефективного управління ризиками та для запобігання використанню послуг та продуктів установи для ВК/ФТ;
  • частини п’ятої статті 9 Закону про ПВК/ФТ, пункту 10 розділу ІІ Положення № 107 у частині неналежного виконання відповідальним працівником установи обов’язку щодо інформування керівника установи стосовно питань у сфері ПВК/ФТ;
  • пункту 4 частини другої статті 8 Закону про ПВК/ФТ у частині неналежного виконання установою обов’язку щодо здійснення належної перевірки клієнтів у частині:
  • нездійснення належних заходів з ідентифікації та верифікації під час встановлення ділових відносин з клієнтами – фізичними особами [а саме нездійснення верифікації на підставі офіційних чинних (дійсних) документів];
  • нездійснення верифікації клієнтів у встановленому законодавством порядку, оскільки не забезпечено здійснення фотофіксації клієнтів – фізичних осіб із використанням методу розпізнавання реальності особи та особи з власним ідентифікаційним документом, що передбачено в підпункті 4 пункту 31 додатка 2 до Положення № 107;
  • нездійснення верифікації у встановленому законодавством порядку, що полягало в здійсненні установою верифікації клієнтів – фізичних осіб у спосіб, визначений у пункті 31 додатка 2 до Положення № 107, за відсутності одночасного дотримання всіх вимог, встановлених у пункті 32 додатка 2 до Положення № 107;
  • неналежного здійснення моніторингу ділових відносин та фінансових операцій клієнтів, у тому числі невиявлення індикаторів підозрілості фінансових операцій, передбачених як у внутрішніх документах із питань ПВК/ФТ установи, так і в Положенні № 107;
  • пункту 15 частини другої статті 8 Закону про ПВК/ФТ та абзацу першого пункту 79 розділу ІV Положення № 90 у частині неналежного виконання установою обов’язку подавати в повному обсязі на запити Національного банку достовірну інформацію та/або документи, копії документів або витяги з документів, що стосуються виконання установою вимог законодавства у сфері ПВК/ФТ та необхідні Національному банку для здійснення ним нагляду у сфері ПВК/ФТ;
  • пункту 6 розділу ІІ Правил № 140, що полягає в поданні до Національного банку звітності з питань ПВК/ФТ із порушенням порядку формування показників статистичної звітності;

ТОВ "НоваПей Кредит":

1) штраф у розмірі 255 000,00 грн за порушення вимог:

  • пункту 4 частини другої статті 8 Закону про ПВК/ФТ у частині неналежного виконання установою обов’язку щодо здійснення належної перевірки клієнтів;
  • частин першої та другої статті 7 Закону про ПВК/ФТ у частині неналежного виконання установою обов’язку застосовувати у своїй діяльності ризик-орієнтований підхід;

2) письмове застереження за порушення вимог частини першої статті 8 Закону про ПВК/ФТ у частині неналежного виконання установою обов’язку з урахуванням вимог законодавства, результатів національної оцінки ризиків та оцінки ризиків, притаманних її діяльності, розробляти та впроваджувати внутрішні документи з питань про ПВК/ФТ;

ТОВ "ФК "АЛЬЯНС КАПІТАЛ ГРУП" – штраф у розмірі 17 000,00 грн за порушення вимог частини першої статті 10 Закону про валюту та пункту 6 розділу II Правил № 140[ i ]Додаткова інформація, що полягає в допущенні суттєвих помилок в інформації (статистичній звітності) про валютні операції, яку установа подала до Національного банку.

Додати коментар

Користувач:
email:





Є фондовий ринок, є і банки,
Є страхування, криптовалюти.
Тут кожен може знайти свій шлях,
І заробити на своїй ідеї.

- Fin.Org.UA

Новини

07:35 - Фінансовий астрологічний прогноз на 27.12.2025
23:00 - Новини від Міністерства енергетики України
19:30 - Нові індустріальні парки «МІСТО ДІЙ» та «ФУРСИ» включено до Реєстру
19:00 - Українські банки уклали кредитну угоду на 21,5 мільярда гривень для ОПК
18:44 - Міндіч заперечує свій зв’язок з виробником дронів "Файєр поінт"
18:35 - Заява Міністерства енергетики України щодо незаконного «ліцензування» енергоблока Запорізької атомної електростанції російською федерацією
18:16 - Українські банки об’єдналися для фінансування підприємства ОПК на понад 20 млрд грн
17:50 - Гендиректором "Укргазвидобування" став Юрій Ткачук
17:30 - Національний кешбек: виплата за жовтень-листопад відбудеться цими вихідними
17:20 - Затверджено порогове значення кредитної заборгованості, інформація про яку надається з Кредитного реєстру Національного банку
17:10 - Мінфін розповів про ситуацію із затвердженням місцевих бюджетів
16:46 - Повідомлення про оприлюднення проєкту розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження рішення наглядової ради Ради бізнес-омбудсмена щодо обрання Анки Фельдгузен на посаду бізнес-омбудсмена»
16:41 - Проєкт розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження рішення наглядової ради Ради бізнес-омбудсмена щодо обрання Анки Фельдгузен на посаду бізнес-омбудсмена»
16:38 - Російський бізнес пожалівся Путіну на масову націоналізацію
16:30 - Що впливатиме на економіку на початку 2026 року
16:07 - АРМА вже отримало майже 2,5 мільйона гривень за продане судно USKO MFU
16:00 - Курси валют, встановлені НБУ на 29.12.2025
15:37 - АМКУ оштрафував дві компанії за змову під час торгів Міноборони
15:12 - Міненерго до кінця грудня має надати річний план нарощення когенерації
15:09 - Швеція внесла до Фонду підтримки енергетики України додаткові 63,8 мільйони євро
15:04 - Участь Мінекономіки у засіданні Уряду 23 грудня 2025 року
15:02 - ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ - МІСТО ДНІПРО) ІНФОРМУЄ!
14:58 - Участь Мінекономіки у роботі Верховної Ради України 22 грудня 2025 року
14:54 - Повідомлення про оприлюднення проєкту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо окремих питань у сфері оцінки відповідності»
14:50 - Проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо окремих питань у сфері оцінки відповідності»
14:46 - У 2025 році українці зібрали 57,6 мільйона тонн зерна
14:42 - ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ - МІСТО ДНІПРО) ІНФОРМУЄ!
14:25 - московія готується до чергового масованого удару по енергосистемі – голова "Укренерго"
14:23 - ФОП на загальній системі отримав дохід від видів діяльності, які не зазначені в реєстраційних даних платника податку: оподаткування доходу
14:21 - Щодо сплати ФОПом – платником єдиного податку четвертої групи позитивного значення різниці між сумою загального МПЗ та загальною сумою сплачених податків, зборів, платежів і витрат на оренду земельних ділянок


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32549
Австралійський долар28.2121
Така0.34417
Канадський долар30.7427
Юань Женьміньбі6.0031
Чеська крона2.0458
Данська крона6.634
Гонконгівський долар5.4125
Форинт0.127686
Індійська рупія0.46817
Рупія0.0025107
Новий ізраїльський шекель13.1651
Єна0.26891
Теньге0.083207
Вона0.0291
Ліванський фунт0.00047
Малайзійський ринггіт10.3905
Мексиканське песо2.3468
Молдовський лей2.5055
Новозеландський долар24.4853
Норвезька крона4.1952
Саудівський ріял11.2149
Сінгапурський долар32.7548
Донг0.0015993
Ренд2.5223
Шведська крона4.5814
Швейцарський франк53.2857
Бат1.35519
Дирхам ОАЕ11.4528
Туніський динар14.5635
Єгипетський фунт0.8844
Фунт стерлінгів56.7692
Долар США42.0637
Сербський динар0.42217
Азербайджанський манат24.7434
Румунський лей9.7358
Турецька ліра0.9799
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.649
Болгарський лев25.3228
Євро49.5552
Ларі15.6023
Злотий11.7401
Золото189740.52
Срібло3129.08
Платина100323.61
Паладій77128.42

Курси валют, встановлені НБУ на 29.12.2025