У АМПУ розповіли подробиці про земснаряд, що вибухнув на Дунаї
22.08 15:07 | Економічна правда
Адміністрація морських портів України працює над тим, щоб підняти та відновити земснаряд, який 23 липня вибухнув на Дунаї.
Про це у інтерв’ю usm.media повідомив голова Адміністрації морських портів України Олександр Семирга.
"Судно зазнало пошкодження внаслідок підриву на міні.
Воно було затоплено наполовину, і зараз ми працюємо над тим, щоб його підняти та відновити", – сказав він.
Навіть у межах діючого коридору, за умов проведення заходів із протимінної діяльності залишаються ризики підриву суден на мінах, зазначив Семирга.
"Здійснювати днопоглиблювальні чи будь-які інші роботи там, де не проведено протимінних обстежень і не забезпечено належного рівня безпеки, ми не можемо", – підкреслив чиновник.
Безпеку українського морського коридору забезпечують Сили оборони та ВМС і передбачає спрямування суден до трьох портів Великої Одеси — Чорноморськ, Південний та Одеса, зазначив Семирга.
"Дунайські порти — це альтернативний логістичний шлях експорту, передусім зерна, до Європи та світу.
Тому вони завжди залишатимуться в полі зору держави та всіх відповідальних інституцій як важлива частина логістичних маршрутів", – сказав він у інтерв’ю.
"Після відкриття портів Великої Одеси та переорієнтації українського коридору на більш глибоководні й зручніші для роботи порти, вантажообіг на Дунаї суттєво знизився", – констатував Семирга.
"Тому ми підготували свої пропозиції та напрацювання щодо комплексної програми розвитку і підтримки дунайських портів, направили їх до Мінрозвитку і сподіваємось на позитивне затвердження та впровадження", – розповів він.
Нагадаємо:
Ввечері 23 липня вибухнуло судно-земснаряд філії "Дельта-лоцман" держпідприємства "Адміністрація морських портів України".
Судно перебувало на гирлі "Бистре" для проведення планових робіт із 11-ма членами екіпажу.
Внаслідок вибуху загинули троє працівників АМПУ.
Морський підхідний канал було тимчасово закрито для руху суден.
Та з 6 серпня судноплавство каналом Бистре відновили, дозволивши прохід суден із осадкою до 4,5 метра.