Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Електронні сервіси ДПС»
22.07 11:00 | Fin.Org.UaУ Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Електронні сервіси ДПС».
На запитання платників податків відповідала заступник начальника відділу податкових сервісів управління податкових сервісів ГУ ДПС Лариса Лоік.
Питання 1: Добрий день!
Я хочу отримувати кореспонденцію від податкової через Електронний кабінет. Що я повинна зробити для цього?
Відповідь:
Щоб отримувати кореспонденцію від податкової платнику необхідно надіслати заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет. Для цього необхідно зайти в приватну частину Електронного кабінету, у меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з податковою», натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну адресу для отримання повідомлень про надходження документів в Електронний кабінет, підписати кваліфікованим електронним підписом та надіслати.
Питання 2: Добрий день!
Якщо я не є суб’єктом господарювання, чи можу я подати заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет?
Відповідь:
Так, Електронний кабінет – це сервіс, який створений не тільки для суб’єктів господарювання, але і для громадян. Тому громадяни також можуть подати заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет та листуватись з податковою онлайн.
Питання 3: Добрий день!
Якщо я подам заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет (ЕК), мені треба буде постійно заходити в ЕК для перевірки вхідної кореспонденції?
Відповідь:
Ні. Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали зазначену заяву, здійснюється в електронній формі шляхом надіслання документа в Електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання. Тому в заяві про бажання отримувати документ через Електронний кабінет необхідно вказати електронну адресу, на яку надходитимуть Push-повідомлення про відправлення документів.
Питання 4: Добрий день!
Чи можна повернути помилково сплачені суми грошових зобов’язань через Електронний кабінет?
Відповідь:
Так, платник податків може подати заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені (далі – Заява) через Електронний кабінет. Для цього необхідно зайти у режим «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету та зі списку електронних форм обрати форму Заяви J1302002 – для юридичних осіб, F1302002 – для фізичних осіб, заповнити відповідні поля, підписати та надіслати. Зверніть увагу, що у запропонованій формі за замовчуванням зазначається орган ДПС за місцем основної реєстрації. Вам необхідно вказати територіальний орган ДПС, куди надсилається Заява.