Фінал "Гри в кальмара" "потопив" акції корейських партнерів Netflix
30.06 12:45 | Економічна правда
Акції південнокорейських компаній, пов"язаних із хітом Netflix "Гра в кальмара", різко впали в понеділок після виходу фінального сезону серіалу, який, незважаючи на перше місце в глобальному рейтингу переглядів, отримав змішані відгуки глядачів.Про це повідомляє агентство Bloomberg.
Зокрема, Artist Co.
- агентство, в якому головний актор серіалу Лі Чон-дже є найбільшим акціонером - втратило до 21% вартості акцій.
Artist Studio Inc, дочірня компанія Artist Co., впала на 24%.
А Dexter Studios Co, південнокорейська студія спецефектів, яка брала участь у виробництві серіалу, втратила 8,5%.
"Багато критики стосується саме фіналу - глядачі не прийняли його, бо він не збігся з їхнім баченням світу серіалу", - зауважив культурний критик Кім Хьон-сік із Сеула, - "Перевершити перший сезон було майже неможливо - він став світовою сенсацією".
Третій сезон цього серіалу стартував 27 червня і очолив рейтинг серіалів Netflix у всіх країнах, за даними FlixPatrol.
Водночас, за рейтингами Rotten Tomatoes, новий сезон отримав 83% позитивних оцінок від професійних критиків, але лише 51% від глядачів.
Довідка:Серіал "Гра в кальмара" був випущений у 2021 році.
Це досі найпопулярніший серіал в історії Netflix, який зібрав приблизно 600 мільйонів переглядів за два перші сезони.
Серіал також отримав шість премій Еммі.