"ДТЕК Київські електромережі" запустив новий сервіс для клієнтів
14:05 | Економічна правда. Публікації
"ДТЕК Київські електромережі" пропонує клієнтам новий сервіс "Що, як і чому?" у чат-боті у Viber і Telegram.
Про це йдеться на сайті компанії.
"Це цифровий помічник, що працює цілодобово та допомагає за лічені хвилини знайти відповіді на найпоширеніші питання – від передачі показів до укладання договору", – пояснюють в ДТЕК.
У ньому можна дізнатися про те:
як і коли передавати покази лічильника;
що таке лічильник День-Ніч і як з ним економити на платіжках;
які послуги щодо лічильників безкоштовні, а за що доведеться заплатити;
що робити при зникненні світла чи проблемах із напругою;
як укласти або переукласти договір на розподіл електроенергії;
як діяти у випадку відключення через заборгованість за світло;
інші практичні поради.
Щоб скористатись сервісом, слідуйте простим крокам:
У пошуку месенджера Viber або Telegram введіть "ДТЕК Київські електромережі".
Підпишіться, поділившись номером телефону.
Додайте номер свого особового рахунка (знайти його можна в додатках до договору на розподіл з ДТЕК Київські електромережі).
Оберіть у меню опцію "Що, як і чому?".
Нагадаємо:
"Дія" разом з МВС розпочинає бета-тестування нової послуги – отримання витягу про несудимість з апостилем онлайн.
Без черг та з доставкою оригіналу поштою.