UGB поділився досвідом трансформації SME банкінгу
30.05 14:41 | Fin.Org.Ua Олена Гіль, керівник проєктів оптимізації бізнес-процесів UGB Ukrgasbank, взяла участь у конференції Corporate & SME Banking Conference: Digital Day – 2025.
У секціі "Цифрові технології в SME банкінгу" вона поділилася практичним досвідом цифрової трансформації в UGB, розповіла про досягнення банку та стратегії на шляху до цифрового лідерства.
Цифровізація — це вже не вибір, а необхідність. Сьогодні понад 90% компаній перебувають у процесі цифрової трансформації, і банківська сфера — не виняток.
UGB створює ефективні digital-рішення — від мобільних застосунків до клієнт-банкінгу з понад 90 функціями. Також UGB першим запровадив онлайн-відкриття рахунків для юридичних осіб та ФОПів, з повною ідентифікацією без візиту до відділення — ще до того, як це стало трендом на ринку.
Інновації повинні створювати реальну цінність для клієнта. Саме клієнти диктують, які сервіси будуть затребувані, а які залишаться непоміченими. Наприклад, послуга Tap to Pay, яка перетворює смартфон на POS-термінал, вже активно використовується бізнесом - можна вести бізнес лише за допомогою телефона.
Дані, аналітика та зворотний зв’язок — основа для прийняття рішень. Лише орієнтація на реальну поведінку користувача дозволяє створити зручні, інтуїтивні сервіси.
Нова стратегія банку передбачає подальше посилення цифрових напрямів, розширення функціоналу онлайн-сервісів та максимальну інтеграцію з потребами малого і середнього бізнесу.
"Наразі додатковою можливістю є інтеграція з ШІ та з фінтех-рішеннями. Сьогодні банк має бути там, де знаходиться клієнт. Ми створюємо рішення, які не просто автоматизують процеси, а допомагають бізнесу зростати", — підкреслила Олена Гіль.