Склади нової ери: які логістичні центри будувати у 2025 році?

24.01 13:00 | Економічна правда

Раніше більшість людей користувалися кнопковими телефонами, поки на заміну їм не прийшли сучасні смартфони.
Теж саме сталося й з великими стаціонарним комп’ютерами.
Замість них тепер — ноутбуки, а замість сірих, "радянських" складів – великі логістичні центри з комплексною інфраструктурою.
Як вони виглядають та чим відрізняються розібралися з експертами з Alterra Group. В Україні понад 600 складських комплексів, але більшість з них — спадок радянського союзу, часто занедбаний та з незадовільними умовами.
Їх класифікують, як склади класу С.
У них важко забезпечити належне зберігання товарів, а часто ще й небезпечно, через відсутність хорошої вентиляційної системи та необхідного мікроклімату для зберігання продукції.
Проте, попри всі недоліки, вони продовжують функціонувати — бо дешевші. Також є склади класу А та класу Б.
Вони вже сучасніші та адаптованіші для потреб бізнесу, мають свої унікальні характеристики та більш облаштовані всередині: більша висота стелі, докові ворота, мікроклімат, зручніша локація тощо.
Проте вони залишаються лише складами. Але у 2023 році Alterra Group змінила уявлення про склади, побудувавши логістичний центр нового формату для України — PORT.
Це mixed use hub, де на території поєднується складська, виробнича, торгова та офісна нерухомість, заклад харчування, супермаркет, зона відпочинку з власним озером та ландшафтним дизайном.Логістичні центри нового формату Логістичні центри нового формату не про окремі інноваційні елементи, а про їх поєднання — вони мають концепцію.
На території об"єднують усе необхідне в одному місці: склади, офіси, магазини, соціальні зони та простори для відпочинку.
Така структура зручна та створює точну тяжіння для працівників, партнерів і відвідувачів, роблячи центр елементом інфраструктури регіону. Логістичні центри нового формату будуються відповідно до стандартів ESG: екологічність, соціальна відповідальність та ефективне управління.
Будівництво має бути сталим, із застосуванням екологічно чистих матеріалів та енергоефективних технологій.
Такий підхід оптимізує використання ресурсів та зменшує вплив на навколишнє середовище.PERETYN — логістичний центр нового формату PERETYN — логістичний центр, площею 51 000 м2.
Він будується у селі Малехів біля Галицького перехрестя, на перетині важливих логістичних шляхів: Варшава-Львів-Київ.
Від того й пішла його назва.
На території розташовані складські та торгово-офісні приміщення.
Для комерційної діяльності будують торгові приміщення на 3000 м2.
Площа складів "А" та "B" налічує 27 604 м2, а площа складів "0" – 8 261 м2.
На території буде розташований великий рітейл-парк на 6 457 м2, який стане центром тяжіння для всіх в окрузі. Одна з особливостей проєкту – склад зі стабілізованої сосни.
Тренд на будівництво промислових об’єктів з дерева давно шириться у Скандинавії.
Alterra Group — перші, хто реалізує його в Україні.
З переваг — екологічність і зменшення викидів, що наближає Україну до світових sustainable стандартів. На перший погляд, дерев’яний склад може здатися не практичним, але він не поступається металевому: ні по показниках, ні по міцності.
Термін експлуатації дерев"яних будівель — близько 50 років, що співмірно з металевими каркасами. Говорячи про дерев’яні споруди, одразу виникає питання пожежної безпеки.
Але на відміну від металу, який деформується під час нагрівання, деревина оббирає зовні, а каркас і міцність залишаються.
Тому він навіть безпечніший.
У PERETYN для забезпечення пожежної безпеки використали технологію CLT та додаткові вогнезахисні покриття. На території буде мультитемпературний склад з холодильним устаткуванням на 6 809 м2.
Площі варіюються від 300 до 1200 м2, а температура від -22 до +8 градусів.
Він підходить для зберігання продуктів, які потребують охолодження або глибокої заморозки.
В Україні немає жодного логістичного центру, який поєднує розвинену інфраструктуру та мультитемпературні склади.
"PERETYN – це про сталий ріст, про те, що саме такі логістичні центри працюють, ідея краси в масштабних логістичних центрах працює, ідея інфраструктури працює.
Саме такі центри, доводять, що майбутнє за комплексними рішеннями, які створюють додану вартість для бізнесу.
Логістичний центр нового формату — це не лише про зручність, а про концепцію, де кожен елемент посилює ефективність інших", — каже Роман Саган, CMO Alterra Group.Чому по-іншому вже не можна? Логістичні центри нової ери вирішують не одну проблему.
Вони сприяють оптимізації робочих процесів та впливають на ключові аспекти розвитку компанії: від створення комфортних умов для співробітників до зміцнення відносин із партнерами й підвищення ефективності бізнес-процесів. Люди — головний ресурс будь-якої компанії.
Коли робоче середовище продумане до дрібниць: від зручного офісу до місць для відпочинку біля озера — це підвищує мотивацію та ефективність.
Натомість застарілі склади демотивують працівників. Друге — це партнери.
Справити позитивне враження на партнерів часто відіграє ключову роль в їх рішенні у співпраці.
Коли партнер бачить сучасний логістичний центр із красивою архітектурою, це справляє зовсім інше враження, ніж подорож по розбитих дорогах до застарілого складу.
Крім того, закордонні партнери працюють лише з компаніями, які мають необхідні сертифікації.
А якщо бізнес функціонує у непридатних умовах — отримати необхідні сертифікати неможливо. Третє — зручність.
Сучасні логістичні центри мають все в одному місці: склади, офіси, шоуруми та навіть зони відпочинку.
Такий підхід підвищує ефективність і спрощує управління бізнес-процесами.
Україна має потенціал для розвитку логістичних центрів, і приклади інноваційних проєктів доводять: "по-іншому вже не можна".
Це більше не вибір, а обов’язкова умова для конкурентоспроможності та успіху.
Інвестуючи в сучасні логістичні центри, компанії не просто адаптуються до нових реалій, а стають лідерами у своїй галузі, забезпечують сталий розвиток і відкривають нові можливості для зростання.

Додати коментар

Користувач:
email:





Red flags, market crash,
Investors count their losses,
Fear and panic dash.

- Fin.Org.UA

Новини

23:00 - Новини від Міністерства енергетики України
21:00 - Новини 7 лютого: Заступник Кличка під вартою, транзит азербайджанського газу Україною
20:47 - ЄС планує знизити мита на автомобілі, щоб уникнути торгової війни з Трампом
20:40 - Міст біля метро "Дарниця" у Києві тимчасово закриють
20:14 - У московії за рік на понад 40% підскочили борги із зарплат: перший ріст за 9 років
19:53 - Справа Комарницького: Заступника Кличка відправили під варту
19:50 - Коломойському відмовили у зміні запобіжного заходу і залишили під вартою
19:36 - Трамп хоче закрити податкову лазівку для великих фінансових гравців
19:04 - Іноземні інвестиції в Росію впали до мінімуму за 15 років
18:50 - Нацбанк показав, яким буде курс долара та євро після вихідних
18:24 - 100 мільйонів тонн експорту: Зеленський про успіхи морського коридору
18:10 - Загальна сума виданих кредитів за програмою єОселя перевищила 25 мільярдів гривень
18:00 - Національний банк у січні 2025 року застосував до одного банку та двох небанківських фінансових установ заходи впливу за порушення у сфері фінмоніторингу та валютного законодавства
17:50 - Доллар не пошёл в рост, но и падать не спешит
17:37 - Справа Комарницького: депутата Київради взяли під варту і встановили заставу
17:31 - московія на порозі нафтової кризи: санкції США вдарили по "тіньовому" флоту – Bloomberg
17:01 - Укладання угод у США впало до мінімуму за останнє десятиліття
17:00 - Дим вітчизни: провідні тютюнові компанії досі працюють на росії
16:58 - Вартість огірків за тиждень зросла на 23%: яка причина
16:54 - Nestle в Україні інвестує майже 10 мільярдів у розвиток бізнесу та модернізацію заводів
16:40 - Оновлено порядок виконання міжбанківських платіжних операцій у національній валюті
16:25 - Без ризиків і черг: "Дія" пропонує нову послугу з купівлі-продажу авто
16:23 - ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ - МІСТО ДНІПРО) ІНФОРМУЄ!
16:22 - Вторинний ринок авто: які ціни в регіонах України
16:03 - Транзит азербайджанського газу в Європу: Україна працює над такою можливістю
16:03 - Атаки московія змушують Україну купувати дороги газ у ЄС – Reuters
16:00 - Частка непрацюючих кредитів у банках за 2024 рік скоротилася до 30%
15:45 - В Україні на 10% подешевшала картопля: скільки вона зараз коштує
15:32 - Технологічні гіганти збільшать фінансування ШІ на третину у 2025 році
15:30 - Курси валют, встановлені НБУ на 10.02.2025


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар26.0452
Канадський долар28.9194
Юань Женьміньбі5.6898
Чеська крона1.714
Данська крона5.7685
Гонконгівський долар5.3245
Форинт0.106138
Індійська рупія0.47433
Рупія0.0025472
Новий ізраїльський шекель11.6724
Єна0.27284
Теньге0.081325
Вона0.028676
Мексиканське песо2.0196
Молдовський лей2.2131
Новозеландський долар23.532
Норвезька крона3.7006
московський рубль0.42642
Сінгапурський долар30.6982
Ренд2.2486
Шведська крона3.8135
Швейцарський франк45.7157
Єгипетський фунт0.8245
Фунт стерлінгів51.6197
Долар США41.4733
Білоруський рубль15.0746
Азербайджанський манат24.3932
Румунський лей8.6466
Турецька ліра1.1527
СПЗ (спеціальні права запозичення)54.1618
Болгарський лев22.0041
Євро43.0327
Злотий10.2542
Алжирський динар0.30885
Така0.34202
Вірменський драм0.105011
Домініканське песо0.67874
Іранський ріал0.0000722
Іракський динар0.031852
Сом0.47714
Ліванський фунт0.000425
Лівійський динар8.4968
Малайзійський ринггіт9.3578
Марокканський дирхам4.1597
Пакистанська рупія0.14966
Саудівський ріял11.1249
Донг0.0016635
Бат1.24137
Дирхам ОАЕ11.3606
Туніський динар13.0832
Узбецький сум0.0032204
Новий тайванський долар1.27709
Туркменський новий манат11.9218
Сербський динар0.36978
Сомоні3.8193
Ларі14.628
Бразильський реал7.1165
Золото118807.32
Срібло1336.19
Платина41004.65
Паладій40302.92

Курси валют, встановлені НБУ на 10.02.2025