Команда бренда Pattex і «Хенкель» підтримали проєкт з гуманітарного розмінування Гуманітарного фонду Сергія Притули
15.10 16:15 | Fin.Org.UaКомпанія «Хенкель» передала Гуманітарному фонду Сергія Притули понад 430 тис. грн на фінансування проєкту з гуманітарного розмінування.
У межах цього партнерства «Хенкель Україна» надала фінансовий донат від Fritz Henkel Stiftung — корпоративного фонду, заснованого компанією Henkel і названого на честь засновника компанії.
Допомога була спрямована на закупівлю обладнання для гуманітарного розмінування звільнених від окупації територій України на Харківщині, Сумщині, Херсонщині та в Запорізькій області. Металошукачі, підривні машинки «Вихор» та інше необхідне спорядження вже найближчим часом надійдуть до бригад саперів, які працюють над гуманітарним розмінуванням південних і східних областей країни.
«Кожен має докладати зусиль і використовувати всі доступні можливості для допомоги Україні. Ліквідація такого страшного спадку війни, як міни — це питання безпеки людей, що є однією із ключових цінностей Henkel. Розмінування — це робота на десятиліття, в яку і ми робимо свій внесок. Ця проблема нам особливо близька після того, як наші команди поверталися до роботи на завод у Балаклії на Харківщині: розмінування стало найпершим викликом на шляху його реконструкції та перезапуску для безпечної роботи наших колег», — прокоментувала участь у проєкті з гуманітарного розмінування Олена Єфремова-Курсік, президентка «Хенкель» Україна.
Участь в проєкті гуманітарного розмінування Гуманітарного фонду Сергія Притули ініціювала команда бренда Pattex, яка подала заявку на отримання цільового грантового фінансування із фонду імені засновника компанії «Хенкель».
«Ми раді, що компанія «Хенкель», команда бренда Pattex стали партнером нашої гуманітарної діяльності. Ми вдячні, що ви приєднались до підтримки проєкту разом з іншими вітчизняними та міжнародними партнерами-благодійниками. Така допомога важлива як для безпеки країни в цілому, так і допомагає підвищувати спроможності роботи саперів, зберігає їхні життя та пришвидшує очищення українських земель», — прокоментувала Марина Петриченко, керівниця Гуманітарного фонду Сергія Притули.
У результаті воєнних дій, за даними пресслужби ДСНС, близько 26% території країни стали небезпечними для проживання чи будь-якої іншої діяльності внаслідок мінування. Це площа, яку можна порівняти з половиною території Німеччини, двома третинами Великої Британії або трьома територіями Хорватії. За даними Міжнародної кампанії із заборони мін (ICBL), вибухонебезпечні сліди бойових дій фіксують на території 11 із 24 областей України. За даними організації GLOBSECУкраїна є однією із найбільш замінованих країн у світі. Міни й інші вибухонебезпечні предмети загрожують людям у разі повернення до покинутих будинків, на вулицях, дитячих майданчиках, у полях, лісах, на узбіччях доріг тощо.
Pattex — бренд клеїв німецького концерну Henkel, що має штаб-квартиру в Дюссельдорфі. Асортимент включає різноманітні клеї для побутового та професійного використання.
На пострадянському просторі бренд Pattex був представлений відомим брендом «Момент».
У травні 2022 компанія Henkel офіційно анонсувала про припинення своєї діяльності на російському ринку. Локальна команда ухвалила рішення про заміну бренда «Момент» в Україні на Pattex– саме під такою назвою бренд популярний у багатьох інших країнах Європи.
Гуманітарний Фонд Сергія Притули (https://prytulafoundation.org працює в 5 напрямках гуманітарної діяльності.Укомплектування мобільних груп з гуманітарного розмінування – це сталий проєкт фонду, направлений на підтримку та допомогу в розмінуванні деокупованих територій Харківщини, Сумщини, Запоріжжя, Херсонщини, який працює з жовтня 2023 року.
За цей час Гуманітарним Фондом за підтримки вітчизняних і міжнародних партнерів та благодійників було передано спеціалізованої техніки й обладнання для роботи саперів на суму понад 20 мільйонів гривень.
Про компанію «Хенкель»
Завдяки своїм брендам, інноваціям і технологіям компанія «Хенкель» займає провідні позиції на світовому ринку промислових і споживчих товарів. Бізнес-підрозділ «Клейові технології» є одним із лідерів на ринку клеїв, герметиків і функціональних покриттів. Завдяки підрозділу «Споживчі бренди» компанія займає провідні позиції на багатьох ринках і в багатьох категоріях по всьому світу, особливо в сфері догляду за волоссям, прання та догляду за оселею.
Три провідні бренди компанії – Loctite, Persil і Schwarzkopf. У 2023 фінансовому році «Хенкель» відзвітувала про обсяг продажів на суму понад 21,5 мільярда євро та скоригований операційний прибуток на суму близько 2,6 мільярда євро. Привілейовані акції «Хенкель» включені до фондового індексу Німеччини DAX. Сталий розвиток – це давня традиція у «Хенкель», компанія має чітку стратегію сталого розвитку з конкретними цілями. Компанію «Хенкель» було засновано в 1876 році. Станом на сьогодні в ній працює понад 48 000 співробітників по всьому світу, об'єднаних сильною корпоративною культурою, спільними цінностями та спільною метою: «Pioneers at heart for the good of generations».
Більше інформації – на сайті: www.henkel.com