Стратегія експансії: що потрібно знати українському бізнесу перед виходом на ринок США

11.10.2024 18:01 | Економічна правда. Колонки

Виклик виходу на іноземні ринки став надзвичайно актуальним для українських бізнесів протягом останніх років.
Багато бізнесів помиляються в оцінці власного ресурсу перед тим, як вийти на іноземний ринок.
Вони спочатку виходять на новий ринок, а потім дізнаються, як він працює.
І це коштує шалених коштів.
Оскільки потрібен штат співробітників, ресурс, продукт, і плюс до цього, маркетинг.
Чому важливо готуватись до виходу на іноземний ринок? Навіть за умови, якщо ваша компанія має сталі операційні витрати, які не залежать від ринку, де ви просуваєтесь, маркетингові витрати та стратегія залучення клієнтів суттєво відрізняється від ринку до ринку.

Витрати на залучення 1 користувача в США в середньому складають від 15% до 70% від середнього чеку компанії та мінімум $5 за клієнта.
Такі цифри випереджають українські середньостатистичні показники до 5 разів, відповідно впливаючи на вибір стратегії для розвитку бізнесу.
Концепція Smoke-тесту при виході на іноземний ринок Тому для українських бізнесів, які планують вихід на іноземні ринки, рекомендую використовувати Smoke-тест.
Концепція Smoke-тесту передбачає, що маючи мінімальний асортимент або не маючи взагалі функціонуючого бізнесу, ви можете виділити певну частку бюджету, щоб подивитися на реакцію користувачів, і потім зробити висновок про те, чи цей продукт має попит, чи він має правильне оформлення, чи правильно для нього було обрано аудиторію.
Таке дослідження проводила наша агенція для інвестиційного фонду: ми перевіряли попит на послуги онлайн-консультанта з розлучень в США.
Лише підтвердивши високий попит на послугу, компанія проінвестувала кошти у створення бізнес-процесів та найм співробітників.
Перше, що треба зрозуміти при тестуванні цієї концепції, - це те, що вона не буде на 100% правдивою.
Ефективність цієї концепції не є кінцевим результатом.
У випадку з проєктомї, компанія оцінила доцільність бізнесу при ефективності Х, але Smoke-тест підтвердив би перспективність напрямку навіть за умови ефективності 0,7Х.
Мета такого тестуванння - не вивести компанію на прибуток, а лише переконатись в перспективності напрямку.
Етапи Smoke-тесту З точки зору пріоритетності, першочергове, що ви маєте протестувати, - це сам продукт.
Жоден вибуховий маркетинг не врятує продукт, який нікому не потрібен.
Другим етапом відбувається тест сталих рекламних матеріалів - сайту чи посадкової сторінки.
Ви маєте зрозуміти, чи продукт, який обрали під просування, правильно презентований на вашому сайті, наскільки довго затримуються люди на сайті, та чи здатен сайт втримати увагу користувача.
Третій етап - це безпосередньо рекламні матеріали.
На етапі Smoke-тесту ви отримаєте цінну інформацію про те, який формат реклами приваблює користувачів.
Так ви зекономите кошти, коли реклама працюватиме "з усіх гармат", витрачаючи бюджет лише на ефективні варіації.
Сам тест робиться доволі просто: задача зрозуміти, на якому етапі юзер починає "гальмувати".
Якщо оголошення не показує достатньої клікабельності - шукайте проблему на стороні реклами.

Низькі показники сайту свідчать про те, що потрібно міняти посадкову сторінку.
Відсутність покупок є показником низького попиту на продукт.
Слідуючи такій схемі оцінки ефективності, ви зможете швидко прийняти правильні рішення.
До прикладу, в рамках роботи з інвестиційним фондом ми дослідили, що юзери, які залишали запити через сайт, мали високу зацікавленість в продукті і вищу платоспроможність.
Звернення через соцмережі були дешевшими, проте якість потенційного клієнта було кратно нижчою - більшість з них навіть не приходили на ознайомчу зустріч.
Мінімальні бюджети на тестування При виході на іноземний ринок, потрібно охопити рекламою приблизно від 10 до 50 тисяч людей, щоб зрозуміти, як вони взаємодіють з вашим оголошенням та сайтом.
Якщо мова йде про американський ринок, то для охоплення 10 тисяч людей потрібно щонайменше $200, беручи із запасом - $250.
Це сума, необхідна для тесту одного сервісу, продукту чи певного напрямку.
Протестувати за одну гіпотезу ви можете один продукт, або одну аудиторію, або одну посадкову сторінку.
Якщо у вас багато товарів, сайтів, гіпотез, то бюджет збільшується.

Працюючи з тестом сервісу для розлучення, нам вистачило бюджету в розмірі $600 для тестування: 1) попиту серед жінок, 2) попиту серед чоловіків, 3) різних варіантів меседжів для кожної аудиторії.

Таким чином, середня сума на тест в Америці $600 (для порівняння в Європі - це суми $300-400).

Ця сума може здаватись недостатньою для реального випробування ринку, капіталізація якого вимірюється мільярдами доларів.
Проте використовуючи алгоритми штучного інтелекту рекламних платформ, ця сума спрямовується на ефективні тести з безпосередньою аудиторією, яка має зацікавленість в продукті.

Задля глибшого розуміння ринку і його особливостей доведеться цей бюджет збільшувати, проте це потрібно далеко на всім компаніям.
Особливості сприйняття американцями продуктів та реклами 1.
Поведінка користувачів

У США юзер більше уваги приділяє зручності та "миттєвості".
Це зумовлено правилами, які диктують великі гравці ринку, такі як Amazon.
Саме тому ви маєте давати чітку відповідь на питання "У чому перевага вашого товару в порівнянні з його аналогом на Amazon, де є швидка оплата та доставка".
Перевагою наших юристів був шаблонний підхід за мінімальні кошти - те, що зазвичай не пропонували класичні юристи.
2.
Культурні нюанси

США - плавильний котел культур, тому підприємствам потрібно орієнтуватися в різноманітності та інклюзивності.
Найбезпечнішою стратегією буде робити ставку не на ідентичність потенційного клієнта, а на його реальну потребу.

Просуваючи адвоката з розлучень, ми робили ставку не на стать потенційного клієнта, "жіноче щастя" чи "чоловічу солідарність" - такі меседжі в Америці табу.
Ми фокусувались на грошовій перевазі для клієнта та процесі здешевлення розлучення.
3.
Лояльність до брендів нижча

Американські споживачі більш відкриті до пробування нових брендів, особливо якщо продукт або послуга мають цінність.
А це значить, що їх лояльність до брендів нижча, ніж в українців.
Враховуючи дороге залучення клієнта, варто думати над утриманням клієнтів.

В випадку з адвокатом, інвестиційний фонд взагалі створив інший напрямок бізнесу з допомоги по контролю на фінансовими показниками, який пропонувався вже після розлучення, при цьому, другий бізнес вже не потребував вкладень в маркетинг.

Додати коментар

Користувач:
email:





Greece, Spain, Italy,
Debt woes weigh on the markets,
Europeans hold breath.

- Fin.Org.UA

Новини

19:50 - "єЧерга": для вантажівок запровадять нові правила на кордоні для прогнозованості руху
19:45 - Великий індійський партнер "Роснефти" повністю відмовився від нафти московія
19:15 - У Німеччині за поставку росіянам верстатів судитимуть екс-керівника компанії
19:10 - московія атакувала склад Всесвітньої продовольчої програми ООН у Дніпрі: значні пошкодження
19:00 - Закупівля палива "Укрпоштою": АМКУ оштрафував компанії за змову у торгах
18:54 - Кредитування підтримує прибутковість банків три квартали поспіль
18:50 - Санкції США проти нафти московія не матимуть значного впливу, її купуватимуть – Bloomberg
18:25 - Нацбанк показав курс долара і євро на п'ятницю 21 листопада
18:21 - Російський завод, що виробляє кораблі для Міноборони, перестав виплачувати зарплати робітникам
18:15 - Змова на тендері КП "Київпастранс": АМКУ оштрафував охоронні фірми
17:52 - Енергетики показали графіки відключення світла на п'ятницю 21 листопада
17:35 - НКРЕКП обмежила повноваження фігуранта корупційного скандалу
17:30 - московіяни знищили медичний склад благодійного фонду у Львові
17:15 - московія значно занижує статистистику експорту нафти – експерт
17:05 - Надходження військового збору збільшились за рік в чотири рази
17:01 - Засідання Комісії
16:50 - Міненерго пояснило, чому українські АЕС вимушено знижують потужність після атак московія
16:46 - В Україні оновили правила визначення вартості будівництва: ключові новації
16:20 - Інвестиційний форум ЕП відкриватиме голова НБУ Андрій Пишний
16:10 - На енергомодернізацію житла держава виділила 240 мільйонів
16:08 - Що відноситься до стаціонарного джерела забруднення атмосфери?
16:07 - Тривалість зміни (робочого дня) суб’єкта господарювання становить 24 години: порядок створення РРО фіскального звітного чеку (щоденного Z-звіту)
16:06 - Умови, за яких ФОП – платник єдиного податку може самостійно (добровільно) перейти на іншу групу сплати єдиного податку
16:05 - Встановлення мінімального допустимого строку амортизації вартості придбаного (безоплатно отриманого) основного засобу, що був у використанні
16:05 - Необгрунтовані 83 мільйони гривень: судитимуть експосадовця Міграційної служби
16:03 - Відокремлені підрозділи (філії) юридичної особи не можуть подавати податкові декларації з плати за землю
16:02 - Фізичній особі нараховані дивіденди: що з оподаткуванням військовим збором?
16:01 - Чи може працівник юридичної особи підписати реєстраційну картку для отримання кваліфікованих ЕДП?
16:00 - Трудові відносини: інформація для роботодавця при оформленні неповнолітньої особи
16:00 - Як очистити банки від "поганих" кредитів?


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.323
Австралійський долар27.2953
Така0.34446
Канадський долар29.9672
Юань Женьміньбі5.9253
Чеська крона2.0066
Данська крона6.4957
Гонконгівський долар5.4145
Форинт0.126797
Індійська рупія0.47521
Рупія0.0025188
Новий ізраїльський шекель12.9365
Єна0.26729
Теньге0.081278
Вона0.02869
Ліванський фунт0.00047
Малайзійський ринггіт10.139
Мексиканське песо2.2942
Молдовський лей2.4732
Новозеландський долар23.651
Норвезька крона4.1341
Саудівський ріял11.2401
Сінгапурський долар32.2334
Донг0.001598
Ренд2.4447
Шведська крона4.4099
Швейцарський франк52.2042
Бат1.29951
Дирхам ОАЕ11.4773
Туніський динар14.2439
Єгипетський фунт0.8885
Фунт стерлінгів55.0417
Долар США42.1549
Сербський динар0.41372
Азербайджанський манат24.7926
Румунський лей9.5336
Турецька ліра0.9949
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.0663
Болгарський лев24.8101
Євро48.5161
Ларі15.5916
Злотий11.4642
Золото171961.64
Срібло2155.68
Платина65415.55
Паладій59589.32

Курси валют, встановлені НБУ на 21.11.2025