Стратегія експансії: що потрібно знати українському бізнесу перед виходом на ринок США

11.10.2024 18:01 | Економічна правда. Колонки

Виклик виходу на іноземні ринки став надзвичайно актуальним для українських бізнесів протягом останніх років.
Багато бізнесів помиляються в оцінці власного ресурсу перед тим, як вийти на іноземний ринок.
Вони спочатку виходять на новий ринок, а потім дізнаються, як він працює.
І це коштує шалених коштів.
Оскільки потрібен штат співробітників, ресурс, продукт, і плюс до цього, маркетинг.
Чому важливо готуватись до виходу на іноземний ринок? Навіть за умови, якщо ваша компанія має сталі операційні витрати, які не залежать від ринку, де ви просуваєтесь, маркетингові витрати та стратегія залучення клієнтів суттєво відрізняється від ринку до ринку.

Витрати на залучення 1 користувача в США в середньому складають від 15% до 70% від середнього чеку компанії та мінімум $5 за клієнта.
Такі цифри випереджають українські середньостатистичні показники до 5 разів, відповідно впливаючи на вибір стратегії для розвитку бізнесу.
Концепція Smoke-тесту при виході на іноземний ринок Тому для українських бізнесів, які планують вихід на іноземні ринки, рекомендую використовувати Smoke-тест.
Концепція Smoke-тесту передбачає, що маючи мінімальний асортимент або не маючи взагалі функціонуючого бізнесу, ви можете виділити певну частку бюджету, щоб подивитися на реакцію користувачів, і потім зробити висновок про те, чи цей продукт має попит, чи він має правильне оформлення, чи правильно для нього було обрано аудиторію.
Таке дослідження проводила наша агенція для інвестиційного фонду: ми перевіряли попит на послуги онлайн-консультанта з розлучень в США.
Лише підтвердивши високий попит на послугу, компанія проінвестувала кошти у створення бізнес-процесів та найм співробітників.
Перше, що треба зрозуміти при тестуванні цієї концепції, - це те, що вона не буде на 100% правдивою.
Ефективність цієї концепції не є кінцевим результатом.
У випадку з проєктомї, компанія оцінила доцільність бізнесу при ефективності Х, але Smoke-тест підтвердив би перспективність напрямку навіть за умови ефективності 0,7Х.
Мета такого тестуванння - не вивести компанію на прибуток, а лише переконатись в перспективності напрямку.
Етапи Smoke-тесту З точки зору пріоритетності, першочергове, що ви маєте протестувати, - це сам продукт.
Жоден вибуховий маркетинг не врятує продукт, який нікому не потрібен.
Другим етапом відбувається тест сталих рекламних матеріалів - сайту чи посадкової сторінки.
Ви маєте зрозуміти, чи продукт, який обрали під просування, правильно презентований на вашому сайті, наскільки довго затримуються люди на сайті, та чи здатен сайт втримати увагу користувача.
Третій етап - це безпосередньо рекламні матеріали.
На етапі Smoke-тесту ви отримаєте цінну інформацію про те, який формат реклами приваблює користувачів.
Так ви зекономите кошти, коли реклама працюватиме "з усіх гармат", витрачаючи бюджет лише на ефективні варіації.
Сам тест робиться доволі просто: задача зрозуміти, на якому етапі юзер починає "гальмувати".
Якщо оголошення не показує достатньої клікабельності - шукайте проблему на стороні реклами.

Низькі показники сайту свідчать про те, що потрібно міняти посадкову сторінку.
Відсутність покупок є показником низького попиту на продукт.
Слідуючи такій схемі оцінки ефективності, ви зможете швидко прийняти правильні рішення.
До прикладу, в рамках роботи з інвестиційним фондом ми дослідили, що юзери, які залишали запити через сайт, мали високу зацікавленість в продукті і вищу платоспроможність.
Звернення через соцмережі були дешевшими, проте якість потенційного клієнта було кратно нижчою - більшість з них навіть не приходили на ознайомчу зустріч.
Мінімальні бюджети на тестування При виході на іноземний ринок, потрібно охопити рекламою приблизно від 10 до 50 тисяч людей, щоб зрозуміти, як вони взаємодіють з вашим оголошенням та сайтом.
Якщо мова йде про американський ринок, то для охоплення 10 тисяч людей потрібно щонайменше $200, беручи із запасом - $250.
Це сума, необхідна для тесту одного сервісу, продукту чи певного напрямку.
Протестувати за одну гіпотезу ви можете один продукт, або одну аудиторію, або одну посадкову сторінку.
Якщо у вас багато товарів, сайтів, гіпотез, то бюджет збільшується.

Працюючи з тестом сервісу для розлучення, нам вистачило бюджету в розмірі $600 для тестування: 1) попиту серед жінок, 2) попиту серед чоловіків, 3) різних варіантів меседжів для кожної аудиторії.

Таким чином, середня сума на тест в Америці $600 (для порівняння в Європі - це суми $300-400).

Ця сума може здаватись недостатньою для реального випробування ринку, капіталізація якого вимірюється мільярдами доларів.
Проте використовуючи алгоритми штучного інтелекту рекламних платформ, ця сума спрямовується на ефективні тести з безпосередньою аудиторією, яка має зацікавленість в продукті.

Задля глибшого розуміння ринку і його особливостей доведеться цей бюджет збільшувати, проте це потрібно далеко на всім компаніям.
Особливості сприйняття американцями продуктів та реклами 1.
Поведінка користувачів

У США юзер більше уваги приділяє зручності та "миттєвості".
Це зумовлено правилами, які диктують великі гравці ринку, такі як Amazon.
Саме тому ви маєте давати чітку відповідь на питання "У чому перевага вашого товару в порівнянні з його аналогом на Amazon, де є швидка оплата та доставка".
Перевагою наших юристів був шаблонний підхід за мінімальні кошти - те, що зазвичай не пропонували класичні юристи.
2.
Культурні нюанси

США - плавильний котел культур, тому підприємствам потрібно орієнтуватися в різноманітності та інклюзивності.
Найбезпечнішою стратегією буде робити ставку не на ідентичність потенційного клієнта, а на його реальну потребу.

Просуваючи адвоката з розлучень, ми робили ставку не на стать потенційного клієнта, "жіноче щастя" чи "чоловічу солідарність" - такі меседжі в Америці табу.
Ми фокусувались на грошовій перевазі для клієнта та процесі здешевлення розлучення.
3.
Лояльність до брендів нижча

Американські споживачі більш відкриті до пробування нових брендів, особливо якщо продукт або послуга мають цінність.
А це значить, що їх лояльність до брендів нижча, ніж в українців.
Враховуючи дороге залучення клієнта, варто думати над утриманням клієнтів.

В випадку з адвокатом, інвестиційний фонд взагалі створив інший напрямок бізнесу з допомоги по контролю на фінансовими показниками, який пропонувався вже після розлучення, при цьому, другий бізнес вже не потребував вкладень в маркетинг.

Додати коментар

Користувач:
email:





Market bears emerge,
Stock prices plummet, panic reigns,
Investors lose big.

- Fin.Org.UA

Новини

13:02 - Податкова знижка за навчання: які документи подаються з податковою декларацією про майновий стан і доходи?
13:00 - Яка інформація зазначається у заяві про проставлення апостиля, що подається до ДПС?
12:58 - Алгоритм дій для подання заяв про бажання/відмову отримувати документ через Електронний кабінет
12:57 - Підстави для проведення фактичної перевірки
12:55 - Чи відноситься спирт коньячний, плодовий, зерновий дистилят до спирту етилового в розумінні ПКУ?
12:53 - До уваги юридичних осіб!
12:51 - До яких видів доходів застосовується ставка військового збору 1,5 відсотка?
12:49 - Чи передбачена відповідальність за перевищення встановлених лімітів залишку готівки в касах підприємства?
12:47 - Які витрати можна включити до податкової знижки?
12:35 - Платники Дніпропетровщини за видобування залізних руд спрямували до місцевих бюджетів понад 1,7 млрд грн рентної плати
12:33 - Плата за землю: місцеві бюджети Дніпропетровщини отримали від фізичних осіб майже 665,2 млн гривень
12:32 - До місцевих бюджетів Дніпропетровщини за операціями з роздрібної торгівлі алкогольними напоями надійшло понад 546,5 млн грн акцизного податку
12:30 - Практика розподілу ведення діяльності між декількома суб’єктами господарювання – штучне «дроблення бізнесу»
12:29 - Дроблення бізнесу – це ухилення від сплати податків!
12:27 - «Дроблення бізнесу» - недоотримані кошти бюджетами
12:26 - Консультаційний центр: підтримка платників Криворізького та Дніпровського районів
12:24 - ДПС затвердила план-графік документальних планових перевірок на 2026 рік: фокус – на високих податкових ризиках
12:22 - Переробна промисловість та торгівля забезпечили майже 35% надходжень до бюджету
11:35 - На Харківщині відновили енерго- та теплопостачання після ворожої атаки
11:00 - У різдвяну ніч московія знову атакувала енергоооб'єкти України: є знеструмлення в кількох областях
10:35 - Брифінг державного секретаря Міністерства енергетики України Сергія Суярка про стан енергосистеми станом на ранок 25 грудня
10:30 - Армія московія вкотре поцілила по портовій інфраструктурі Одещини: є загиблий та поранені
10:00 - Вживані авто з-за кордону віком до 5 років: які моделі обирають українці
09:00 - Вітаємо з Різдвом Христовим!
08:30 - Корекція на ринку криптовалют: на довго?
08:00 - Економіка Різдва: як ціни на індиків викрили проблеми Трампа з інфляцією
07:35 - Фінансовий астрологічний прогноз на 25.12.2025
23:00 - Новини від Міністерства енергетики України
21:00 - Новини від Міністерства енергетики України
19:20 - Порт "Південний" відновив роботу після витоку олії


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32619
Австралійський долар28.2517
Така0.34491
Канадський долар30.8144
Юань Женьміньбі6.0092
Чеська крона2.0471
Данська крона6.6517
Гонконгівський долар5.4212
Форинт0.127458
Індійська рупія0.46956
Рупія0.0025144
Новий ізраїльський шекель13.2339
Єна0.2702
Теньге0.082071
Вона0.0291
Ліванський фунт0.000471
Малайзійський ринггіт10.4174
Мексиканське песо2.3547
Молдовський лей2.5017
Новозеландський долар24.6011
Норвезька крона4.2112
Саудівський ріял11.239
Сінгапурський долар32.8303
Донг0.0016021
Ренд2.5347
Шведська крона4.5998
Швейцарський франк53.5188
Бат1.35801
Дирхам ОАЕ11.4774
Туніський динар14.5716
Єгипетський фунт0.886
Фунт стерлінгів56.9228
Долар США42.1541
Сербський динар0.42318
Азербайджанський манат24.7922
Румунський лей9.7608
Турецька ліра0.9838
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.7856
Болгарський лев25.3971
Євро49.6828
Ларі15.6416
Злотий11.7914
Золото189330.5
Срібло3051.17
Платина97517.19
Паладій76893.72

Курси валют, встановлені НБУ на 25.12.2025