Стратегія експансії: що потрібно знати українському бізнесу перед виходом на ринок США

11.10.2024 18:01 | Економічна правда. Колонки

Виклик виходу на іноземні ринки став надзвичайно актуальним для українських бізнесів протягом останніх років.
Багато бізнесів помиляються в оцінці власного ресурсу перед тим, як вийти на іноземний ринок.
Вони спочатку виходять на новий ринок, а потім дізнаються, як він працює.
І це коштує шалених коштів.
Оскільки потрібен штат співробітників, ресурс, продукт, і плюс до цього, маркетинг.
Чому важливо готуватись до виходу на іноземний ринок? Навіть за умови, якщо ваша компанія має сталі операційні витрати, які не залежать від ринку, де ви просуваєтесь, маркетингові витрати та стратегія залучення клієнтів суттєво відрізняється від ринку до ринку.

Витрати на залучення 1 користувача в США в середньому складають від 15% до 70% від середнього чеку компанії та мінімум $5 за клієнта.
Такі цифри випереджають українські середньостатистичні показники до 5 разів, відповідно впливаючи на вибір стратегії для розвитку бізнесу.
Концепція Smoke-тесту при виході на іноземний ринок Тому для українських бізнесів, які планують вихід на іноземні ринки, рекомендую використовувати Smoke-тест.
Концепція Smoke-тесту передбачає, що маючи мінімальний асортимент або не маючи взагалі функціонуючого бізнесу, ви можете виділити певну частку бюджету, щоб подивитися на реакцію користувачів, і потім зробити висновок про те, чи цей продукт має попит, чи він має правильне оформлення, чи правильно для нього було обрано аудиторію.
Таке дослідження проводила наша агенція для інвестиційного фонду: ми перевіряли попит на послуги онлайн-консультанта з розлучень в США.
Лише підтвердивши високий попит на послугу, компанія проінвестувала кошти у створення бізнес-процесів та найм співробітників.
Перше, що треба зрозуміти при тестуванні цієї концепції, - це те, що вона не буде на 100% правдивою.
Ефективність цієї концепції не є кінцевим результатом.
У випадку з проєктомї, компанія оцінила доцільність бізнесу при ефективності Х, але Smoke-тест підтвердив би перспективність напрямку навіть за умови ефективності 0,7Х.
Мета такого тестуванння - не вивести компанію на прибуток, а лише переконатись в перспективності напрямку.
Етапи Smoke-тесту З точки зору пріоритетності, першочергове, що ви маєте протестувати, - це сам продукт.
Жоден вибуховий маркетинг не врятує продукт, який нікому не потрібен.
Другим етапом відбувається тест сталих рекламних матеріалів - сайту чи посадкової сторінки.
Ви маєте зрозуміти, чи продукт, який обрали під просування, правильно презентований на вашому сайті, наскільки довго затримуються люди на сайті, та чи здатен сайт втримати увагу користувача.
Третій етап - це безпосередньо рекламні матеріали.
На етапі Smoke-тесту ви отримаєте цінну інформацію про те, який формат реклами приваблює користувачів.
Так ви зекономите кошти, коли реклама працюватиме "з усіх гармат", витрачаючи бюджет лише на ефективні варіації.
Сам тест робиться доволі просто: задача зрозуміти, на якому етапі юзер починає "гальмувати".
Якщо оголошення не показує достатньої клікабельності - шукайте проблему на стороні реклами.

Низькі показники сайту свідчать про те, що потрібно міняти посадкову сторінку.
Відсутність покупок є показником низького попиту на продукт.
Слідуючи такій схемі оцінки ефективності, ви зможете швидко прийняти правильні рішення.
До прикладу, в рамках роботи з інвестиційним фондом ми дослідили, що юзери, які залишали запити через сайт, мали високу зацікавленість в продукті і вищу платоспроможність.
Звернення через соцмережі були дешевшими, проте якість потенційного клієнта було кратно нижчою - більшість з них навіть не приходили на ознайомчу зустріч.
Мінімальні бюджети на тестування При виході на іноземний ринок, потрібно охопити рекламою приблизно від 10 до 50 тисяч людей, щоб зрозуміти, як вони взаємодіють з вашим оголошенням та сайтом.
Якщо мова йде про американський ринок, то для охоплення 10 тисяч людей потрібно щонайменше $200, беручи із запасом - $250.
Це сума, необхідна для тесту одного сервісу, продукту чи певного напрямку.
Протестувати за одну гіпотезу ви можете один продукт, або одну аудиторію, або одну посадкову сторінку.
Якщо у вас багато товарів, сайтів, гіпотез, то бюджет збільшується.

Працюючи з тестом сервісу для розлучення, нам вистачило бюджету в розмірі $600 для тестування: 1) попиту серед жінок, 2) попиту серед чоловіків, 3) різних варіантів меседжів для кожної аудиторії.

Таким чином, середня сума на тест в Америці $600 (для порівняння в Європі - це суми $300-400).

Ця сума може здаватись недостатньою для реального випробування ринку, капіталізація якого вимірюється мільярдами доларів.
Проте використовуючи алгоритми штучного інтелекту рекламних платформ, ця сума спрямовується на ефективні тести з безпосередньою аудиторією, яка має зацікавленість в продукті.

Задля глибшого розуміння ринку і його особливостей доведеться цей бюджет збільшувати, проте це потрібно далеко на всім компаніям.
Особливості сприйняття американцями продуктів та реклами 1.
Поведінка користувачів

У США юзер більше уваги приділяє зручності та "миттєвості".
Це зумовлено правилами, які диктують великі гравці ринку, такі як Amazon.
Саме тому ви маєте давати чітку відповідь на питання "У чому перевага вашого товару в порівнянні з його аналогом на Amazon, де є швидка оплата та доставка".
Перевагою наших юристів був шаблонний підхід за мінімальні кошти - те, що зазвичай не пропонували класичні юристи.
2.
Культурні нюанси

США - плавильний котел культур, тому підприємствам потрібно орієнтуватися в різноманітності та інклюзивності.
Найбезпечнішою стратегією буде робити ставку не на ідентичність потенційного клієнта, а на його реальну потребу.

Просуваючи адвоката з розлучень, ми робили ставку не на стать потенційного клієнта, "жіноче щастя" чи "чоловічу солідарність" - такі меседжі в Америці табу.
Ми фокусувались на грошовій перевазі для клієнта та процесі здешевлення розлучення.
3.
Лояльність до брендів нижча

Американські споживачі більш відкриті до пробування нових брендів, особливо якщо продукт або послуга мають цінність.
А це значить, що їх лояльність до брендів нижча, ніж в українців.
Враховуючи дороге залучення клієнта, варто думати над утриманням клієнтів.

В випадку з адвокатом, інвестиційний фонд взагалі створив інший напрямок бізнесу з допомоги по контролю на фінансовими показниками, який пропонувався вже після розлучення, при цьому, другий бізнес вже не потребував вкладень в маркетинг.

Додати коментар

Користувач:
email:





Financial crisis,
Lehman Brothers, subprime loans,
2008 shock.

- Fin.Org.UA

Новини

21:20 - Федеральний резерв вперше за рік знизив ключову процентну ставку США
21:00 - Новини 17 вересня: Зеленський шукає 60 мільярдів доларів на війну, китайський автовиробник йде з московії
20:22 - НБУ вилучатиме 10 копійок з обігу
20:17 - У порту "Південний" чергами вантажівок управлятимуть за допомогою цифрової платформи
20:11 - Національний банк присвятив нову монету рятувальникам Державної служби України з надзвичайних ситуацій
19:55 - На Львівщині збираються побудувати птахокомплекс
19:40 - Ціна одного року війни це 120 млрд, половину треба десь знайти – Зеленеський
19:25 - Монети номіналом 10 копійок поступово вилучатимуться з готівкового обігу
19:25 - Стратегія Мілея дала тріщину через песо
19:10 - Українська розвідка розповіла про загрози рибній галузі московія
19:00 - Картопля в Україні поступово дешевшає через збільшення пропозиції
18:35 - Фонд держмайна розповів, скільки Україна отримала від приватизації
18:30 - Для ВПО діятимуть нові послуги: уряд ухвалив низку рішень
18:22 - Amazon інвестує 1 мільярд доларів на "соціалку" для робітників
18:00 - Україна погодила додаткові дозволи на вантажні перевезення з двома країнами
17:43 - Посадовців Дніпровської міськради спіймали на закупівельних оборудках
17:22 - Трамп вчергове відтермінував заборону TikTok на тлі можливої угоди про продаж
17:15 - АМКУ оштрафував на 7 мільйонів гривень теплопостачальника
17:05 - На кордоні з Польщею почали тестувати нову систему контролю – можливі затримки руху
17:00 - Як технології змінюють ефективність угод
16:50 - Німецький суд покарав постачальників лабораторного обладнання до московії
16:40 - Нацбанк показав курс долара і євро на четвер 18 вересня
16:24 - Світлана Гринчук: Маємо посилити тиск на росію і спільно забезпечити ядерну та радіаційну безпеку в Україні та на всьому європейському континенті
16:15 - "Ковальська" програла АМКУ: Верховний суд залишив два заводи за ірландською CRH
16:06 - Тендерні закупівлі у фокусі робочої групи «Прозорість та підзвітність»
16:05 - "Робота стартувала": Україна та DFC вносять перші $150 мільйонів в Інвестиційний фонд відбудови
15:59 - Де можна ознайомитись з інформацією щодо повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом та за яких умов їх можна сформувати?
15:50 - Влада Естонії продаватиме покинуті біля кордону з Росією автомобілі
15:45 - DFC виділяє 75 мільйонів доларів до Американо-українського інвестиційного фонду відбудови
15:40 - Низький врожай в Україні та Європі підняв ціни на соняшникову олію


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32009
Австралійський долар27.5012
Така0.33889
Канадський долар29.9485
Юань Женьміньбі5.7986
Чеська крона2.0049
Данська крона6.5342
Гонконгівський долар5.2977
Форинт0.125039
Індійська рупія0.46915
Рупія0.0025059
Новий ізраїльський шекель12.324
Єна0.28152
Теньге0.076091
Вона0.029894
Ліванський фунт0.00046
Малайзійський ринггіт9.835
Мексиканське песо2.2515
Молдовський лей2.4941
Новозеландський долар24.6423
Норвезька крона4.1936
Саудівський ріял10.9804
Сінгапурський долар32.2737
Донг0.001562
Ренд2.3695
Шведська крона4.4496
Швейцарський франк52.3632
Бат1.29774
Дирхам ОАЕ11.2154
Туніський динар14.2668
Єгипетський фунт0.8557
Фунт стерлінгів56.2217
Долар США41.1941
Сербський динар0.41619
Азербайджанський манат24.2247
Румунський лей9.6255
Турецька ліра0.9976
СПЗ (спеціальні права запозичення)56.7546
Болгарський лев24.9389
Євро48.7738
Ларі15.1672
Злотий11.4661
Золото151002.33
Срібло1713.27
Платина55991.43
Паладій47463.43

Курси валют, встановлені НБУ на 18.09.2025