Стратегія експансії: що потрібно знати українському бізнесу перед виходом на ринок США

11.10.2024 18:01 | Економічна правда. Колонки

Виклик виходу на іноземні ринки став надзвичайно актуальним для українських бізнесів протягом останніх років.
Багато бізнесів помиляються в оцінці власного ресурсу перед тим, як вийти на іноземний ринок.
Вони спочатку виходять на новий ринок, а потім дізнаються, як він працює.
І це коштує шалених коштів.
Оскільки потрібен штат співробітників, ресурс, продукт, і плюс до цього, маркетинг.
Чому важливо готуватись до виходу на іноземний ринок? Навіть за умови, якщо ваша компанія має сталі операційні витрати, які не залежать від ринку, де ви просуваєтесь, маркетингові витрати та стратегія залучення клієнтів суттєво відрізняється від ринку до ринку.

Витрати на залучення 1 користувача в США в середньому складають від 15% до 70% від середнього чеку компанії та мінімум $5 за клієнта.
Такі цифри випереджають українські середньостатистичні показники до 5 разів, відповідно впливаючи на вибір стратегії для розвитку бізнесу.
Концепція Smoke-тесту при виході на іноземний ринок Тому для українських бізнесів, які планують вихід на іноземні ринки, рекомендую використовувати Smoke-тест.
Концепція Smoke-тесту передбачає, що маючи мінімальний асортимент або не маючи взагалі функціонуючого бізнесу, ви можете виділити певну частку бюджету, щоб подивитися на реакцію користувачів, і потім зробити висновок про те, чи цей продукт має попит, чи він має правильне оформлення, чи правильно для нього було обрано аудиторію.
Таке дослідження проводила наша агенція для інвестиційного фонду: ми перевіряли попит на послуги онлайн-консультанта з розлучень в США.
Лише підтвердивши високий попит на послугу, компанія проінвестувала кошти у створення бізнес-процесів та найм співробітників.
Перше, що треба зрозуміти при тестуванні цієї концепції, - це те, що вона не буде на 100% правдивою.
Ефективність цієї концепції не є кінцевим результатом.
У випадку з проєктомї, компанія оцінила доцільність бізнесу при ефективності Х, але Smoke-тест підтвердив би перспективність напрямку навіть за умови ефективності 0,7Х.
Мета такого тестуванння - не вивести компанію на прибуток, а лише переконатись в перспективності напрямку.
Етапи Smoke-тесту З точки зору пріоритетності, першочергове, що ви маєте протестувати, - це сам продукт.
Жоден вибуховий маркетинг не врятує продукт, який нікому не потрібен.
Другим етапом відбувається тест сталих рекламних матеріалів - сайту чи посадкової сторінки.
Ви маєте зрозуміти, чи продукт, який обрали під просування, правильно презентований на вашому сайті, наскільки довго затримуються люди на сайті, та чи здатен сайт втримати увагу користувача.
Третій етап - це безпосередньо рекламні матеріали.
На етапі Smoke-тесту ви отримаєте цінну інформацію про те, який формат реклами приваблює користувачів.
Так ви зекономите кошти, коли реклама працюватиме "з усіх гармат", витрачаючи бюджет лише на ефективні варіації.
Сам тест робиться доволі просто: задача зрозуміти, на якому етапі юзер починає "гальмувати".
Якщо оголошення не показує достатньої клікабельності - шукайте проблему на стороні реклами.

Низькі показники сайту свідчать про те, що потрібно міняти посадкову сторінку.
Відсутність покупок є показником низького попиту на продукт.
Слідуючи такій схемі оцінки ефективності, ви зможете швидко прийняти правильні рішення.
До прикладу, в рамках роботи з інвестиційним фондом ми дослідили, що юзери, які залишали запити через сайт, мали високу зацікавленість в продукті і вищу платоспроможність.
Звернення через соцмережі були дешевшими, проте якість потенційного клієнта було кратно нижчою - більшість з них навіть не приходили на ознайомчу зустріч.
Мінімальні бюджети на тестування При виході на іноземний ринок, потрібно охопити рекламою приблизно від 10 до 50 тисяч людей, щоб зрозуміти, як вони взаємодіють з вашим оголошенням та сайтом.
Якщо мова йде про американський ринок, то для охоплення 10 тисяч людей потрібно щонайменше $200, беручи із запасом - $250.
Це сума, необхідна для тесту одного сервісу, продукту чи певного напрямку.
Протестувати за одну гіпотезу ви можете один продукт, або одну аудиторію, або одну посадкову сторінку.
Якщо у вас багато товарів, сайтів, гіпотез, то бюджет збільшується.

Працюючи з тестом сервісу для розлучення, нам вистачило бюджету в розмірі $600 для тестування: 1) попиту серед жінок, 2) попиту серед чоловіків, 3) різних варіантів меседжів для кожної аудиторії.

Таким чином, середня сума на тест в Америці $600 (для порівняння в Європі - це суми $300-400).

Ця сума може здаватись недостатньою для реального випробування ринку, капіталізація якого вимірюється мільярдами доларів.
Проте використовуючи алгоритми штучного інтелекту рекламних платформ, ця сума спрямовується на ефективні тести з безпосередньою аудиторією, яка має зацікавленість в продукті.

Задля глибшого розуміння ринку і його особливостей доведеться цей бюджет збільшувати, проте це потрібно далеко на всім компаніям.
Особливості сприйняття американцями продуктів та реклами 1.
Поведінка користувачів

У США юзер більше уваги приділяє зручності та "миттєвості".
Це зумовлено правилами, які диктують великі гравці ринку, такі як Amazon.
Саме тому ви маєте давати чітку відповідь на питання "У чому перевага вашого товару в порівнянні з його аналогом на Amazon, де є швидка оплата та доставка".
Перевагою наших юристів був шаблонний підхід за мінімальні кошти - те, що зазвичай не пропонували класичні юристи.
2.
Культурні нюанси

США - плавильний котел культур, тому підприємствам потрібно орієнтуватися в різноманітності та інклюзивності.
Найбезпечнішою стратегією буде робити ставку не на ідентичність потенційного клієнта, а на його реальну потребу.

Просуваючи адвоката з розлучень, ми робили ставку не на стать потенційного клієнта, "жіноче щастя" чи "чоловічу солідарність" - такі меседжі в Америці табу.
Ми фокусувались на грошовій перевазі для клієнта та процесі здешевлення розлучення.
3.
Лояльність до брендів нижча

Американські споживачі більш відкриті до пробування нових брендів, особливо якщо продукт або послуга мають цінність.
А це значить, що їх лояльність до брендів нижча, ніж в українців.
Враховуючи дороге залучення клієнта, варто думати над утриманням клієнтів.

В випадку з адвокатом, інвестиційний фонд взагалі створив інший напрямок бізнесу з допомоги по контролю на фінансовими показниками, який пропонувався вже після розлучення, при цьому, другий бізнес вже не потребував вкладень в маркетинг.

Додати коментар

Користувач:
email:





Market forces move
Creating endless ripples
Capital's flow.

- Fin.Org.UA

Новини

16:50 - Заплатимо через рік: аномально довгі строки оплати в закупівлях
16:40 - Корецький віддав "координацію всіх облгазів" ексменеджеру Ахметова
16:33 - У Раді зняли з розгляду податкові зміни для ФОПів
16:25 - Завозили авто під виглядом гумдопомоги для ЗСУ: на Львівщині викрили схему
16:00 - Курси валют, встановлені НБУ на 04.12.2025
15:56 - Оподаткування прибутку банків на 50%: Рада ухвалила законопроєкт
15:45 - Роумінговий безвіз: Vodafone оновлює тарифи
15:17 - Рада ухвалила бюджет на 2026 рік: дефіцит - 18,5% ВВП
15:10 - Зеленський: сьогодні звільнять більшість складу наглядових рад енергетичних держкомпаній
15:01 - Регулятор затвердить нові тарифи для "Укренерго" на 2026 рік: як вони зростуть
14:55 - ЄС вносить Росію до сірого списку за відмивання грошей – Politico
14:51 - Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди ТОВ «ПЕТРОЛ КОНТРАКТ» (АЗК «Баштанка» Миколаївська обл., Баштанський район, Баштанська міська територіальна громада, с. Баштанка, автодорога Дніпро - Миколаїв, 259 км)
14:51 - Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди ТОВ «ПК «ДНІПРОВСЬКИЙ» (Проммайданчика Гуртожиток Дніпропетровська обл., Нікопольський р-н, с. Мозолевське, вул. Центральна, 15)
14:50 - Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди ТОВ «ПЕТРОЛ КОНТРАКТ» (АЗК «Нова Одеса» Миколаївська область, Миколаївський р-н, Новоодеська міська територіальна громада, м. Нова Одеса, вул. Центральна, 50)
14:49 - Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди ТОВ «ПЕТРОЛ КОНТРАКТ» (АЗК «Вознесенськ» Миколаївська область, Вознесенський р-н, Вознесенська міська територіальна громада, м. Вознесенськ, вул. Київська, буд. 242Г)
14:39 - Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди ТОВ «ОМЕГА ТРИ» (Чернігівська область, Чернігівський район, селище Березна, пров. Чернігівський, 8)
14:38 - Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди УКП «УМАНЬТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» (Черкаська обл., м. Умань, вул. Гайдамацька, 14)
14:38 - Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди ПП “КАЧАН-07” (Тернопільська обл., Тернопільський р-н, с. Лапшин, вул. Привокзальна, 30)
14:34 - Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди ФІЛІЯ «АЕРОК БЕРЕЗАНЬ» ТОВ «АЕРОК» (Київська область, м. Березань, вул. Березанський Шлях, 44-А)
14:27 - У Мінфіні вважають, що зарплати військовим можна підвищити без збільшення видатків на оборону
14:27 - Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди ТОВ «ОМЕГА ТРИ» (Чернігівська область, Чернігівський район, селище Березна, вул. Успенська, 50)
14:26 - Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди ТОВ «ОМЕГА ТРИ» (Чернігівська область, Чернігівський район, селище Березна, пров. Чернігівський, 2)
14:21 - Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди ТОВ "КОНТІНЕНТАЛ ФАРМЕРЗ ПОДІЛЛЯ" (Хмельницька обл., Хмельницький р-н, с. Кремінна, вул. Грушевського 3)
14:19 - Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди Філія ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» (Машівська КС - Полтавська область, Полтавський район, с. Базилівщина)
14:18 - Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди ФГ "НІВА-АГРО"
14:17 - Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди ТОВ «Хінкель-Когут» (Львівська обл., Львівський р-н, Городоцька ТГ, с. Вовчухи, вул. Польова, 2)
14:15 - Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди АТ «УКРНАФТА» (Чернігівська область, Прилуцький район, с. Світличне)
14:05 - Борги перед "Укренерго" рекордно зросли, борги "Укренерго" – також
14:00 - З грудня бізнесу компенсують воєнні збитки. Як саме?
13:55 - Звіт про періодичне відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 року № 993 «Про затвердження Порядку проведення аукціонів з продажу спеціальних дозволів на користування надрами»


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32527
Австралійський долар27.812
Така0.34524
Канадський долар30.2642
Юань Женьміньбі5.9747
Чеська крона2.0395
Данська крона6.5908
Гонконгівський долар5.4218
Форинт0.12926
Індійська рупія0.46795
Рупія0.0025381
Новий ізраїльський шекель13.0705
Єна0.27158
Теньге0.083927
Вона0.028815
Ліванський фунт0.000471
Малайзійський ринггіт10.2393
Мексиканське песо2.3116
Молдовський лей2.4829
Новозеландський долар24.2543
Норвезька крона4.1865
Саудівський ріял11.2458
Сінгапурський долар32.6071
Донг0.0016003
Ренд2.47
Шведська крона4.4929
Швейцарський франк52.7279
Бат1.32278
Дирхам ОАЕ11.4908
Туніський динар14.3941
Єгипетський фунт0.887
Фунт стерлінгів56.1347
Долар США42.2034
Сербський динар0.41895
Азербайджанський манат24.8226
Румунський лей9.667
Турецька ліра0.9942
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.5602
Болгарський лев25.169
Євро49.226
Ларі15.6338
Злотий11.6391
Золото177781.4
Срібло2469.78
Платина69461.31
Паладій61532.98

Курси валют, встановлені НБУ на 04.12.2025