Стратегія експансії: що потрібно знати українському бізнесу перед виходом на ринок США

11.10.2024 18:01 | Економічна правда. Колонки

Виклик виходу на іноземні ринки став надзвичайно актуальним для українських бізнесів протягом останніх років.
Багато бізнесів помиляються в оцінці власного ресурсу перед тим, як вийти на іноземний ринок.
Вони спочатку виходять на новий ринок, а потім дізнаються, як він працює.
І це коштує шалених коштів.
Оскільки потрібен штат співробітників, ресурс, продукт, і плюс до цього, маркетинг.
Чому важливо готуватись до виходу на іноземний ринок? Навіть за умови, якщо ваша компанія має сталі операційні витрати, які не залежать від ринку, де ви просуваєтесь, маркетингові витрати та стратегія залучення клієнтів суттєво відрізняється від ринку до ринку.

Витрати на залучення 1 користувача в США в середньому складають від 15% до 70% від середнього чеку компанії та мінімум $5 за клієнта.
Такі цифри випереджають українські середньостатистичні показники до 5 разів, відповідно впливаючи на вибір стратегії для розвитку бізнесу.
Концепція Smoke-тесту при виході на іноземний ринок Тому для українських бізнесів, які планують вихід на іноземні ринки, рекомендую використовувати Smoke-тест.
Концепція Smoke-тесту передбачає, що маючи мінімальний асортимент або не маючи взагалі функціонуючого бізнесу, ви можете виділити певну частку бюджету, щоб подивитися на реакцію користувачів, і потім зробити висновок про те, чи цей продукт має попит, чи він має правильне оформлення, чи правильно для нього було обрано аудиторію.
Таке дослідження проводила наша агенція для інвестиційного фонду: ми перевіряли попит на послуги онлайн-консультанта з розлучень в США.
Лише підтвердивши високий попит на послугу, компанія проінвестувала кошти у створення бізнес-процесів та найм співробітників.
Перше, що треба зрозуміти при тестуванні цієї концепції, - це те, що вона не буде на 100% правдивою.
Ефективність цієї концепції не є кінцевим результатом.
У випадку з проєктомї, компанія оцінила доцільність бізнесу при ефективності Х, але Smoke-тест підтвердив би перспективність напрямку навіть за умови ефективності 0,7Х.
Мета такого тестуванння - не вивести компанію на прибуток, а лише переконатись в перспективності напрямку.
Етапи Smoke-тесту З точки зору пріоритетності, першочергове, що ви маєте протестувати, - це сам продукт.
Жоден вибуховий маркетинг не врятує продукт, який нікому не потрібен.
Другим етапом відбувається тест сталих рекламних матеріалів - сайту чи посадкової сторінки.
Ви маєте зрозуміти, чи продукт, який обрали під просування, правильно презентований на вашому сайті, наскільки довго затримуються люди на сайті, та чи здатен сайт втримати увагу користувача.
Третій етап - це безпосередньо рекламні матеріали.
На етапі Smoke-тесту ви отримаєте цінну інформацію про те, який формат реклами приваблює користувачів.
Так ви зекономите кошти, коли реклама працюватиме "з усіх гармат", витрачаючи бюджет лише на ефективні варіації.
Сам тест робиться доволі просто: задача зрозуміти, на якому етапі юзер починає "гальмувати".
Якщо оголошення не показує достатньої клікабельності - шукайте проблему на стороні реклами.

Низькі показники сайту свідчать про те, що потрібно міняти посадкову сторінку.
Відсутність покупок є показником низького попиту на продукт.
Слідуючи такій схемі оцінки ефективності, ви зможете швидко прийняти правильні рішення.
До прикладу, в рамках роботи з інвестиційним фондом ми дослідили, що юзери, які залишали запити через сайт, мали високу зацікавленість в продукті і вищу платоспроможність.
Звернення через соцмережі були дешевшими, проте якість потенційного клієнта було кратно нижчою - більшість з них навіть не приходили на ознайомчу зустріч.
Мінімальні бюджети на тестування При виході на іноземний ринок, потрібно охопити рекламою приблизно від 10 до 50 тисяч людей, щоб зрозуміти, як вони взаємодіють з вашим оголошенням та сайтом.
Якщо мова йде про американський ринок, то для охоплення 10 тисяч людей потрібно щонайменше $200, беручи із запасом - $250.
Це сума, необхідна для тесту одного сервісу, продукту чи певного напрямку.
Протестувати за одну гіпотезу ви можете один продукт, або одну аудиторію, або одну посадкову сторінку.
Якщо у вас багато товарів, сайтів, гіпотез, то бюджет збільшується.

Працюючи з тестом сервісу для розлучення, нам вистачило бюджету в розмірі $600 для тестування: 1) попиту серед жінок, 2) попиту серед чоловіків, 3) різних варіантів меседжів для кожної аудиторії.

Таким чином, середня сума на тест в Америці $600 (для порівняння в Європі - це суми $300-400).

Ця сума може здаватись недостатньою для реального випробування ринку, капіталізація якого вимірюється мільярдами доларів.
Проте використовуючи алгоритми штучного інтелекту рекламних платформ, ця сума спрямовується на ефективні тести з безпосередньою аудиторією, яка має зацікавленість в продукті.

Задля глибшого розуміння ринку і його особливостей доведеться цей бюджет збільшувати, проте це потрібно далеко на всім компаніям.
Особливості сприйняття американцями продуктів та реклами 1.
Поведінка користувачів

У США юзер більше уваги приділяє зручності та "миттєвості".
Це зумовлено правилами, які диктують великі гравці ринку, такі як Amazon.
Саме тому ви маєте давати чітку відповідь на питання "У чому перевага вашого товару в порівнянні з його аналогом на Amazon, де є швидка оплата та доставка".
Перевагою наших юристів був шаблонний підхід за мінімальні кошти - те, що зазвичай не пропонували класичні юристи.
2.
Культурні нюанси

США - плавильний котел культур, тому підприємствам потрібно орієнтуватися в різноманітності та інклюзивності.
Найбезпечнішою стратегією буде робити ставку не на ідентичність потенційного клієнта, а на його реальну потребу.

Просуваючи адвоката з розлучень, ми робили ставку не на стать потенційного клієнта, "жіноче щастя" чи "чоловічу солідарність" - такі меседжі в Америці табу.
Ми фокусувались на грошовій перевазі для клієнта та процесі здешевлення розлучення.
3.
Лояльність до брендів нижча

Американські споживачі більш відкриті до пробування нових брендів, особливо якщо продукт або послуга мають цінність.
А це значить, що їх лояльність до брендів нижча, ніж в українців.
Враховуючи дороге залучення клієнта, варто думати над утриманням клієнтів.

В випадку з адвокатом, інвестиційний фонд взагалі створив інший напрямок бізнесу з допомоги по контролю на фінансовими показниками, який пропонувався вже після розлучення, при цьому, другий бізнес вже не потребував вкладень в маркетинг.

Додати коментар

Користувач:
email:





Біржа додає
Статусу компанії, але
І ризиків багато.

- Fin.Org.UA

Новини

09:00 - Ціни на нафту відреагували на атаки України на російські судна і порти
08:30 - Чи впливає низька стартова ціна на результати торгів?
08:00 - Зарплата у чиновників зростає швидше, ніж в інших. Що відбувається?
07:35 - Фінансовий астрологічний прогноз на 23.12.2025
23:00 - Новини від Міністерства енергетики України
21:00 - Новини 22 грудня: в уряді обіцяють скоротити відключення, Литва передала Україні електростанцію
20:40 - московіяни почали менше їсти, щоб платити кредити – росЗМІ
20:10 - Японія готується перезапустити найбільшу у світі АЕС – через 15 років після Фукусіми
19:40 - Китай б'є по молочці ЄС збільшенням мит у два рази
19:12 - Вже 13,7 мільйона українців отримали "зимову тисячу"
18:55 - Revolut закриває рахунки українців через вимоги законодавства
18:45 - Науковці презентували в Мінекономіки дослідження щодо експорту та впливу євроінтеграції на макроекономічні показники
18:35 - В Україні зріс попит на довгострокову оренду квартир – дослідження
18:25 - Російська нафта обвалилася до $34: санкції США вибивають знижки до дна
18:04 - Ринок нерухомості 2026: аналітики зробили прогноз
17:54 - Нацбанк показав курс долара та євро на вівторок 23 грудня
17:53 - До кредитної спілки застосовано захід впливу
17:24 - Environmental, Social, and Governance Reporting Requirements for the Ukrainian Subsoil Sector
17:24 - Енергетики розповіли про відключення світла у вівторок 23 грудня
17:20 - «Доступні кредити 5-7-9%»: щотижнева статистика
17:20 - Журналісти знайшли закордонний бізнес фігурантів справи "Мідас"
17:16 - Військовослужбовці Розділ “0” (зі Зміною 16)
17:08 - Оновлено порядок реєстрації учасників платіжного ринку
17:00 - Колишню в. о. директора держпідприємства НААН засудили до 9 років позбавлення волі
16:45 - Сума вкладів фізосіб сягає понад 1,5 мільярда гривень – ФГВФО
16:30 - Навіщо оподатковувати дрібні міжнародні посилки?
16:22 - Щодо нарахування фізичній особі мінімального податкового зобов’язання
16:21 - Чи мають можливість платники сплатити податки та збори через Електронний кабінет?
16:20 - Трудові відносини: алгоритм оформлення неповнолітнього працівника
16:19 - Спрощення процедур для роботи бізнесу: кількість ризикових платників скоротилася майже вдвічі, заблокованих накладних – майже вчетверо


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32522
Австралійський долар28.0117
Така0.34485
Канадський долар30.6132
Юань Женьміньбі5.9895
Чеська крона2.035
Данська крона6.6266
Гонконгівський долар5.4181
Форинт0.127648
Індійська рупія0.47015
Рупія0.0025126
Новий ізраїльський шекель13.1573
Єна0.26779
Теньге0.081786
Вона0.028464
Ліванський фунт0.000471
Малайзійський ринггіт10.335
Мексиканське песо2.3423
Молдовський лей2.4896
Новозеландський долар24.3996
Норвезька крона4.1643
Саудівський ріял11.2383
Сінгапурський долар32.673
Донг0.0016005
Ренд2.5239
Шведська крона4.561
Швейцарський франк53.1302
Бат1.35233
Дирхам ОАЕ11.4755
Туніський динар14.5044
Єгипетський фунт0.8879
Фунт стерлінгів56.6177
Долар США42.1482
Сербський динар0.42133
Азербайджанський манат24.7901
Румунський лей9.7275
Турецька ліра0.9846
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.6315
Болгарський лев25.3006
Євро49.4904
Ларі15.6139
Злотий11.7499
Золото186091.89
Срібло2910.31
Платина87726
Паладій74770.06

Курси валют, встановлені НБУ на 23.12.2025