Результати запуску Кабінету водія для бізнесу: понад тисяча компаній скористались послугами онлайн-сервісу
13.08 17:15 | Fin.Org.UA за інформацією КМУЗ початку запуску у Кабінеті водія для бізнесу зареєструвалися і скористалися послугами понад одна тисяча юридичних компаній.
Інноваційний онлайн-сервіс зручний у користуванні та стає все більш популярним.
Кабінет водія для бізнесу успішно функціонує майже 3 місяці.
За цей час через онлайн-функціонал було подано майже 6 тисяч заявок на призначення належного користувача, з них успішно призначено понад 3500.
Ці дані свідчать про те, що Кабінет водія для бізнесу демонструє свою ефективність і успішно використовується юридичними компаніями.
Нагадуємо, у Кабінеті водія для бізнесу доступні наступні функції:
Перегляд автопарку компанії: система відображає марку, номер автомобіля, страховий поліс і належного користувача.
Призначення належного користувача: система дозволяє призначати відповідальних осіб для кожного транспортного засобу.
Призначення відповідальної особи за ведення кабінету юридичної особи (1 користувач).
Отримання інформації про статус замовлених послуг.
Аби скористатися перевагами онлайн-функціонала для бізнесу, спочатку необхідно зареєструватися.
Для цього потрібно пройти авторизацію під електронною печаткою підприємства.
Після входу в систему, власники мають можливість призначити адміністратора, який буде керувати Кабінетом від імені компанії.
Як призначити належного користувача у Кабінеті водія для бізнесу:
Відповідальна особа обирає у Кабінеті водія для бізнесу транспортний засіб, заповнює необхідні дані та підписує заявку.
Фізична особа, яку призначають належним користувачем, погоджує дані у своєму Електронному кабінеті водія.
Заявка опрацьовується сервісним центром МВС, після чого у Кабінеті водія для бізнесу оновиться статус.
Кабінет водія для бізнесу реалізовано у співпраці Головного сервісного центру МВС з ДП «ІНФОТЕХ».
Завдяки цьому онлайн-сервісу юридичні особи мають більше можливостей для функціонування та прийняття ефективних рішень у межах своєї діяльності.
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм.
Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію читайте на сайті.