Які українські товари найбільше цікавлять іноземних покупців?

19.04.2024 18:08 | Економічна правда. Колонки

Звичайно, повномасштабне вторгнення стало "стоппером" для e-commerce процесів в Україні.
За даними Statista, обсяги продажів у ніші в 2022 році скоротилися майже у 12 разів - до $295,8 млн.

Однак ми забуваємо про те, як стрімно зростав український ринок e-commerce до великої війни.
Переконайтеся самі: від $1,1 млрд в 2017-му до $3,5 млрд в 2021-му! Непогано, чи не так?
Те, що в країни досить великий потенціал можливостей для росту у сфері показав 2023 рік.
Ринок сягнув показників 2019 року.
Але якщо ці цифри вас не переконали, розповімо про прогнози:
Statista запевняє, що дохід на e-commerce ринку в Україні сягне $2 млрд у 2024 році.
Ще більше сподівань на 2025 рік - обсяги наблизяться до довоєнного 2021 року і з кожним наступним роком зростатимуть.
Одночасно, дохід на світовому ринку електронної комерції у 2024 році досягне $604,6 млрд, а щорічний темп зростання становитиме 7,62%.
Прогнозований обсяг ринку до 2028 року - $811 млрд! Погодьтеся, досить обнадійливо.

З чого розпочати? Якщо оцінювати попит на товари ручної роботи по всьому світу, стає зрозуміло що іноземці все частіше віддають перевагу товарам з натуральної сировини, стабільно хорошої якості і за демократичними цінами.

Ми в Handmade-Hub UA це бачимо щоденно, коли допомагаємо українським виробникам виходити на міжнародні ринки.

Наразі найбільшим попитом серед іноземної аудиторії користуються наступні категорії українських хендмейд-товарів:
Весільні сукні з середнім оборотом в $20 000 Шкіряні аксесуари - $30 000 Дерев´яні аксесуари - $40 000 Меблі - $50 000 Дитячі іграшки та меблі - $100 000 Успішний вибір товару для міжнародного маркетплейсу вимагає аналізу, стратегічного планування та готовності до адаптації при змінах на ринку.
Маючи перед очима статистику по найпопулярнішим категоріям, проведіть аналіз конкурентів, оцінку власних можливостей, цільових ринків, створіть унікальну пропозицію.

Як зробити перший крок назустріч бізнесу онлайн? Якщо маєте сумніви або не знаєте з чого почати, кличте на допомогу компанії, що вивели на міжнародні маркетплейсти не один десяток українських бізнесів.
Звісно, вони візьмуть власний відсоток комісії, проте вхід до світу e-commerce стане для вас приємним досвідом, і справа з більшою вірогідністю принесе плоди на старті.
От ви вже обрали продукт.
Далі є кілька варіантів як його можна реалізувати на міжнародному ринку:
створивши власний онлайн-магазин на платформі типу Shopify; розмістивши товари на маркетплейсі як-то Etsy, eBay, Amazon; зайнявшись дропшипінгом. Маркетплейс є ефективним способом швидкого старту, оскільки вам не потрібно створювати окремий вебсайт для вашого бренду.
Він надає миттєвий доступ до аудиторії, привертає увагу покупців до ваших товарів і в цілому полегшує необхідні процеси для підтримки продажів.

Українським компаніям залишається лише фокусуватися на виробництві продукції та представленні її в потрібному ключі.
Цей метод ідеально підходить для виробників хендмейд товарів або товарів із персоналізованим підходом.
Проте, варто пам"ятати про один недолік - необхідно сплачувати маркетплейсу частку від прибутків.
Щодо серійних або фабричних товарів, зазвичай їх виробники мають довготривалі бізнес-амбіції, тому вигідніше створити власний магазин.

Однак варто пам"ятати, що власний сайт - це завжди про побудову бренду, самостійне привернення трафіку, комплексну роботу над просуванням магазину та оновленнями сайту.
Тим не менш, в перспективі сайт - вигідна інвестиція.

Дропшипінг підійде тим, хто має обмежені фінансові можливості й можливо, поєднує такий спосіб ведення бізнесу з іншими видами діяльності.
Якщо коротко, то магазин виступає так званим "обличчям" дропшиппера, покликаний полегшити реалізацію замовлень клієнта, в той час як сам дропшиппер запаковує та доставляє обрані товари.

Таким чином, прибуток складатиме відсоток націнки від ціни на товари, встановленої дропшипером.
Загалом, він може бути доволі незначним, однак плюс - не мінус, чи не так?
Працюємо над cтрахами Третє питання, з якого у підприємців зазвичай виникає почуття невизначеності, невпевненості, і навіть страх - логістика.
Так, це не дуже приємний звір, проте він дійсно не такий жахливий, яким його уявляють.

Чому? Все просто - світ не стоїть на місці, і навіть в питаннях міжнародних відправок вже існує автоматизація.

Сервіси, що допоможуть керувати доставками в e-commerce: Shippo, ShipBob, Parcelhub, ShipStation, Easyship.
Наявний функціонал дозволить комплексно керувати замовленнями, працювати з накладними, відстежувати посилки і тп.
Серед іншого, українські бізнеси можуть скористатися вітчизняним сервісом RePost, що співпрацює з такими перевізниками як FedEx, DHL, Укрпошта, UPS, USPS, GLS, Nova Global.
Станом на квітень 2024 року, RePost Global є безкоштовним.
Ви оплачуєте тільки вартість міжнародної доставки, додатково маючи змогу:
інтегрувати магазини Etsy, Shopify, eBay та Amazon в систему RePost; створювати і завантажувати трек-номери; друкувати усі супровідні документи; оплачувати відправлення; відстежувати посилки замовити курʼєрський підбір посилок від дверей; отримати знижку на відправки до -74%. Якщо все ще маєте сумніви Сумніви в рішенні почати щось нове - це природньо.
Навіть перерахованих вище "за" може бути недостатньо для запуску продажів за кордоном.
Слово "Закордон" навіть звучить, як синонім до виразу "пан або пропав".
В цьому блоці спробуємо забрати це відчуття.

Почнемо з того, що ви можете спробувати.
Не дарма ж кажуть: не спробуєш не дізнаєшся.
Нещодавно в Україні запрацювала ініціатива Stvoreno - онлайн-магазин, орієнтований на американських покупців.

З його допомогою локальні виробники мають змогу безоплатно розмістити товари, команда платформи допоможе з рекламою, SEO-просуванням, і навіть супроводжуватиме доставку.
Так як комісію Stvoreno вираховує з вартості вже проданого товару, а продаватимуть його за значно вищим прайсом, ніж в Україні - це чудовий спосіб протестувати вихід на міжнародний ринок.
Крім цього, клієнти познайомляться з історією вашого бренду.
Засновники Stvoreno мають за місію дати можливість українським підприємцям заробляти на міжнародному ринку.
Але є і глибша мета проєкту - привернути увагу іноземної аудиторії до України, її культури і традицій через унікальні хендмейд-товари.

Тож на сайті розміщують історію кожної компанії.
А ще Stvoreno відкриті до пропозицій нових виробників, які можуть залишати заявки на розміщення своїх товарів на сайті.
Також ви маєте знати, що українські хендмейд-виробники мають деякі суттєві переваги від виходу на міжнародні ринки, а саме:
отримувати дохід на курсовій різниці; випробувати продукт на вітчизняному ринку перед виходом на міжнародний ринок без високих затрат; вигідно вирізнятися на фоні конкурентів, зокрема за рахунок оригінальності дизайну товарів.
Українська автентика в хендмейді дозволяє поєднувати стародавні техніки виробництва з сучасними.
Додатково, вихід на міжнародний ринок відкриває доступ до:
ширшої клієнтської бази - чим більше людей отримують доступ до вашої продукції, тим більше потенційних клієнтів ви зможете залучити.
Одночасно, введення на новий ринок є чудовою можливістю збільшити обсяги продажів та продовжити "життєвий цикл" вашої продуктової лінійки. попиту впродовж усього року.
Продаж сезонних товарів на внутрішньому ринку означає, що попит на них існує лише протягом конкретного сезону, і, відповідно, прибутки також отримуються лише під час цього періоду в році.
У той час як міжнародні продажі дають змогу бізнесу забезпечувати стабільний дохід протягом всього року.
Наприклад, крім звичайного різдвяного сезону, товари можна успішно продавати і під час китайського Нового року або Дня святого Валентина, навіть коли на внутрішньому ринку Східної Європи настає "мертвий сезон".

необмежений час покупок - з виходом на міжнародний ринок, значно збільшується кількість годин, коли ваш магазин доступний для покупців.
Який би різновид старту на міжнародних ринках ви не обрали, пам"ятайте, що прибутки від міжнародних продажів - це значний вклад у вітчизняну економіку, а присутність українських якісних товарів за кордоном - чудовий спосіб популяризації України та її автентики в світі.

Сподіваємось, ваші "неможливо" перетворяться на "хм, а може варто спробувати?" вже цьогоріч.

Додати коментар

Користувач:
email:





Bullish, optimistic,
Bearish, pessimistic tones,
The market speaks loud.

- Fin.Org.UA

Новини

17:40 - Доллар предпочитает не высовываться пока
17:06 - До уваги платників ПДВ!
17:05 - Щодо оподаткування виплати кредиторської заборгованості за отримані товари від ФОП, що виплачується його спадкоємцям
17:03 - Умови, за яких ФОПи – платники єдиного податку звільняються від обов’язку сплати єдиного внеску за себе
17:02 - Дивіденди виплачені юрособою – резидентом на користь фізособи – резидента за договором про відступлення права вимоги, укладеним між такою фізособою та нерезидентом – учасником юрособи: що з ПДФО?
16:58 - Платникам податку на прибуток підприємств про подання податкової декларації за оновленою формою
16:56 - До уваги внутрішньо переміщених осіб!
16:54 - На вебпорталі ДПС можна ознайомитися з актуальною інформацією щодо застосування ПРРО
16:53 - До уваги неприбуткових організацій, що здійснюють операції з гуманітарною допомогою
16:51 - Туристичний збір: до місцевих бюджетів Дніпропетровщини від платників надійшло понад 11,7 млн гривень
16:49 - Фізичні особи – платники транспортного податку поповнили місцеві бюджети Дніпропетровщини на понад 8,8 млн гривень
16:47 - Консультаційний центр: комплексна допомога бізнесу у питаннях розблокування ПН та ризиковості підприємств
16:46 - ФОПи на загальній системі оподаткування мають право здійснювати будь-яку діяльність, яка не заборонена законом
16:44 - Рентна плата за видобування нафти: від платників Дніпропетровщини надходження до загального фонду держбюджету зросли майже на 53 відсотки
16:43 - Закон України № 4577: новації законодавства
16:42 - «Роз’яснювальні заходи з громадянами щодо заповнення обов’язкового реквізиту платіжної інструкції «Код фактичного платника» – тема сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія»
16:40 - Податкова Дніпропетровщини: ветерани-підприємці – сила незламності
16:40 - Італія забезпечила московії важливу сировину для "Іскандерів"
16:39 - Дайджест публікацій з роз’ясненнями податкового законодавства за тиждень
16:38 - У ДПС розповіли студентам про податкову систему та запросили стати частиною команди податківців
16:36 - Єдиний податок: з початку року надходження до місцевих бюджетів зросли більше, ніж на 11,4 %
16:35 - Нацбанк показав курс долара і євро на четвер 16 жовтня
16:10 - Київська прокуратура виявила 700 тисяч гривень переплати за ремонт електростанції
16:00 - Як підводні води економіки погубили Німеччину і підмивають Росію
15:45 - У АРМА розповіли, скільки коштів вклали у військові облігації
15:30 - Курси валют, встановлені НБУ на 16.10.2025
15:26 - Друг Путіна заволодів колишньою часткою Shell у нафтових родовищах Західного Сибіру
15:20 - Харківські прокурори відсудили у забудовника 6 мільйонів гривень
15:00 - Дороги чи електростанції?
15:00 - Боротьба з браконьєрством: посилення контролю, прозорість і спільна відповідальність


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.3218
Австралійський долар27.2071
Така0.34386
Канадський долар29.742
Юань Женьміньбі5.8597
Чеська крона1.9989
Данська крона6.4978
Гонконгівський долар5.3725
Форинт0.124184
Індійська рупія0.4744
Рупія0.0025193
Новий ізраїльський шекель12.6905
Єна0.27567
Теньге0.0775
Вона0.029336
Ліванський фунт0.000466
Малайзійський ринггіт9.8692
Мексиканське песо2.2614
Молдовський лей2.4766
Новозеландський долар23.8996
Норвезька крона4.1385
Саудівський ріял11.1353
Сінгапурський долар32.2103
Донг0.0015853
Ренд2.4101
Шведська крона4.4032
Швейцарський франк52.1748
Бат1.28226
Дирхам ОАЕ11.3696
Туніський динар14.2353
Єгипетський фунт0.8764
Фунт стерлінгів55.7589
Долар США41.7607
Сербський динар0.41416
Азербайджанський манат24.5695
Румунський лей9.5364
Турецька ліра0.998
СПЗ (спеціальні права запозичення)56.9422
Болгарський лев24.8162
Євро48.5301
Ларі15.4127
Злотий11.4004
Золото175333.55
Срібло2211
Платина69627.62
Паладій65155.04

Курси валют, встановлені НБУ на 16.10.2025