ФДМУ і Prozorro.Продажі розроблять маркетингову стратегію для великої приватизації
16.04 20:01 | Економічна правдаФонд держмайна разом із АТ "Prozorro.Продажі".
посилять співпрацю і разом розроблять маркетингову стратегію для ефективної великої приватизації.
Про це повідомив голова ФДМУ Віталій Коваль за підсумками зустрічі з керівництвом АТ "Prozorro.Продажі".
"Тісніша співпраця з цією державною системою онлайн-аукціонів відкриє для ФДМУ нові можливості.
Зокрема, для розширення форматів просування об"єктів, їх популяризації та комунікації на майданчиках "Prozorro.Продажі".
Домовилися разом розробити ефективну маркетингову стратегію продажу об"єктів Великої приватизації.
А також спільно працювати у питаннях оренди державного майна, санкційних активів, Земельного банку та інших проєктів Фонду", - написав він.
Нагадаємо:
Фонд державного майна України розраховує, що велика приватизація розпочнеться вже у другому півріччі.
Під неї підпадатимуть активи вартістю понад 250 мільйонів гривень.
Економічна правда