єЧерга: Розширюємо інформаційну підтримку проекту
02.04.2024 19:51 | Fin.Org.UA за інформацією КМУЗа час роботи послуги електронна черга для перетину кордону інформаційна підтримка проекту обробила понад 112 тисяч звернень від користувачів послуги – водіїв та перевізників.
З 1 квітня користувачам, окрім української мови підтримки, доступна також англійська.
Звернутись із запитом українською чи англійською мовами можна як письмово, так і за номером телефону.
Загалом інформаційна підтримка проекту працює вже 15 місяців, з першого дня запуску послуги на пункті пропуску «Ягодин – Дорогуськ» з грудня 2022 року.
Зараз у контакт-центрі працює 10 операторів.
Щомісяця вони отримують до 7,5 тисячі дзвінків, середня тривалість яких близько 7 хвилин.
Найбільш популярними запитами для отримання консультацій серед перевізників та водіїв є:
реєстрація вантажних транспортних засобів
заміна тягача та водія в активній черзі
скасування черги та відтермінування часу в"їзду на МАПП.
Важливо, що інформаційна підтримка українською мовою доступна цілодобово.
Це дозволяє оперативно допомагати користувачам.
Отримати консультацію від операторів саме англійською мовою можна щодня з 8:00 до 20:00 за номером +380671200483 чи надіславши листа на support@echerha.gov.ua.
Наразі триває робота над залученням фахівців зі знанням польської мови.
Проект «Електронна черга перетину кордону» реалізується Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України у співпраці з Міністерством цифрової трансформації України, Укртрансбезпекою, Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України, Державною митною службою України та Державною прикордонною службою України за підтримки USAID / UK aid проекту TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах.