Без паперів та через цифрову платформу: як завозити гуманітарну допомогу з 1 квітня
23.02.2024 09:49 | Fin.Org.UA за інформацією КМУЗ 1 грудня минулого року запрацювала Автоматизована система реєстрації гуманітарної допомоги.
Ключова мета такого інструменту – зробити процедуру ввезення та обліку гуманітарки зручнішою та прозорішою.
Простими словами: без паперів, корупції та зловживань.
Разом з тим, до 1 квітня 2024 року ще діє перехідний період.
Він передбачає, що отримувачі гуманітарної допомоги (фонди, громадській організації та інші установи) можуть обирати один із двох варіантів завезення та обліку гуманітарної допомоги – паперовий або цифровий.
З 1 квітня лишиться лише один доступний механізм – виключно цифровий.
За час запуску цифрової системи https://good.gov.ua/ до офіційного Реєстру отримувачів гуманітарної допомоги приєдналось більше ніж 5,5 тисяч отримувачів.
Загалом в Реєстрі вже понад 7 тисяч отримувачів.
Це означає, що всі ці організації можуть легально завозити гуманітарну допомогу.
За час від запуску цифрового механізму у системі було сформовано майже 8 тисяч декларацій та близько 11,5 тисяч даних про вантажі.
Щоб нові правила з 1 квітня не стали неочікуваністю, отримувачі могли легко завезти допомогу, а українці її отримали, нагадуємо як користуватись цифровою платформою.
1.
Перейдіть на сайт https://good.gov.ua/
2.
Якщо вас не має в Реєстрі отримувачів гуманітарної допомоги, зареєструйтесь за допомогою КЕП та підтвердіть дані про організацію.
Це займає кілька хвилин.
Детальніше у відео.
3. Заповніть дані про вантажі та декларацію в системі. Інструкція за посиланням.
4. Отримайте унікальний код гуманітарної допомоги
5. Сформуйте Декларацію в системі
6. Назвіть цей код під час митного оформлення на кордоні
7. Розподіліть вантаж
8. Якщо є розбіжності між декларацією та фактично отриманим товарами – заповніть в системі інвентаризаційний опис.
Інформацію про те, як оформити інвентаризаційний опис дивіться у відео.
9. Подайте автоматичний звіт про цільове використання гуманітарної допомоги в цифровій системі.
Що дані з декларації або інвентаризаційного опису будуть підтягуватися в звіт автоматично
10. У випадку якщо були допущені помилки при поданні інвентаризаційного опису чи звіту, користувач до кінця місяця в якому було подано інвентаризаційний опис або звіт, може подати уточнюючий звіт або інвентаризаційний опис.
Детальну інструкцію з користування системою можна знайти за посиланням.
Також за посиланням можна знайти відповіді на запитання, які найчастіше виникали під час запровадження нових правил.
Маєте запитання щодо реєстрації та користування в Автоматизованій системі реєстрації гуманітарної допомоги? Звертайтесь до контакт-центру ДП "ІОЦ Мінсоцполітики України" за номером (044)-494-19-10 або за електронною поштою callcenter@ioc.gov.ua.