У ДПС працюють над впровадженням нових інструментів покращення якості обслуговування платників
13.02 08:59 | Fin.Org.UaГоловне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що ДПС України на вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini проінформувала.
Впровадження пілотного проекту Картографування шляху платника податків в обраній сфері діяльності при взаємодії з органами ДПС обговорили представники ДПС та експерти Офісу технічної допомоги Казначейства США. Це – новий інструмент, який дозволить покращити якість обслуговування платників у процесі надання послуг.
Радники Офісу технічної допомоги Казначейства США за участі працівників Казначейства США ознайомили працівників ДПС з концепціями та практиками Картографування шляху платників податків.
Серед іншого були надані приклади застосування методології, зокрема, до процесу подання на сервіс «Пульс» скарг на дії працівників ДПС, що мають ознаки корупції. Метою цього заходу було надати ДПС системні підходи до впровадження та оцінки необхідних операційних реформ.
Нагадуємо, Офіс технічної допомоги Казначейства США є надійним міжнародним партнером ДПС з 2015 року, в співпраці з яким ДПС успішно впроваджує найкращі міжнародні практики за багатьма напрямами. Це, зокрема, – антикорупційна діяльність, обслуговування платників податків (Контакт-центр), податковий аудит, робота з податковим боргом, впровадження Єдиної юридичної особи та управління реформами, трансфертне ціноутворення, впровадження комплаєнсу в ДПС тощо.