Як страховики можуть ефективніше використовувати дані своїх клієнтів?

08.06.2023 14:40 | forinsurer.com ... все о страховании

Як страховики можуть краще використовувати дані своїх клієнтів?Дані можуть допомогти страховикам зменшити свою схильність до ризику та створити більш задовільний досвід для клієнтів, але лише якщо вони максимально використають їх.

Дані мають вирішальне значення для страхової галузі, вважає Кріс Ройлз, технічний директор Cloudera в регіоні EMEA. Традиційно застарілі системи та відокремлені способи роботи не дозволяли страховим компаніям максимально ефективно використовувати дані, які вони збирають і зберігають, але, щоб суттєво трансформувати галузь, компанії insurtech сектору і існуючі страховики повинні впоратися з їхніми даними.

Чи є прогалини в практиці збору даних страховиків?





Коли справа доходить до кращого використання даних, перше, що можуть зробити страховики, це переоцінити, які дані вони вже збирають. Чи потрібна кожна зібрана вами точка даних, і чи є речі, які ви не збираєте, але які ви дійсно повинні знати? Дані створюють всеосяжну картину про клієнта та характер ризику, який ви страхуєте, тому збір правильних даних є важливим першим кроком у життєвому циклі поліса.

Дані життєво важливі, щоб допомогти страховим компаніям зрозуміти своїх клієнтів і оцінити ризики. Сьогодні існує багато джерел даних, які просто не були доступні 10 років тому. Від «розумних» транспортних засобів, що повідомляють про аварії в даний момент, і пристроїв Internet of Things (IoT), які контролюють будівлі, до використання даних про погоду в реальному часі для більш точного моделювання ризиків у страхуванні доставки.

Отже, яку інформацію страховики можуть збирати, щоб покращити прийняття страхових рішень або зменшити ризик для андеррайтера?

Історично страховики покладалися на величезну кількість своїх історичних даних для консультацій щодо ціноутворення та залучення клієнтів, каже Девід Секстон, віце-президент і голова страхової практики Cognizant. Однак зараз ми бачимо, що ці провідні компанії дедалі частіше використовують неструктуровані дані та нові джерела зовнішніх даних, такі як пристрої Інтернету речей, які пропонують набагато більше потенційних можливостей для збору даних для прийняття рішень і ефективності ризику.

«бирати та зберігати таку величезну кількість даних безглуздо та дорого, якщо ви не зможете отримати з них уявлення, щоб краще зрозуміти як ризик, так і клієнта. Страховики будуть конкурувати з новими учасниками сектору, такими як гіперскейлери, причому переможцем стануть ті, хто зможе використовувати свої знання для кращої ціни та надання кращих послуг.

Фітнес-трекери є хорошим прикладом того, як страховики змінили свій підхід до даних, і зараз страхові компанії використовують дані, які передаються через такі пристрої, щоб покращити прийняття рішень і стимулювати менш ризиковану поведінку клієнтів.

Тим не менш, існує сфера можливостей, якою страховики, як правило, не користуються. Одна прогалина в поточному підході полягає в тому, що страховики не дозволяють клієнтам взаємодіяти з ними, коли змінюються обставини життя та активів. Звертаючись до клієнта – у безпечний та надійний спосіб – страховики забезпечують кращий досвід обслуговування клієнтів.

Наскільки ефективно страховики використовують дані, які вони збирають?





Наскільки ефективно страховики використовують дані

Після того, як ви гарантуєте, що збираєте правильні дані, другим важливим кроком у будь-якій стратегії даних є найкраще використання їх усередині.

Страховики не використовують дані, до яких вони вже мають доступ. Насправді останні дослідження показують, що до 75% внутрішніх даних не мають доступу та не використовуються страховиками.

Це тому, що багато даних все ще зберігається в старих застарілих системах, що може ускладнити їх розблокування та доступ. Крім того, цінні дані часто є неструктурованими, як-от примітки про андеррайтинг і страхові виплати. Як наслідок, страховики часто не знають цінності даних, які вони фактично мають у своєму розпорядженні. Крім того, не всі страховики точно знають, які бізнес-випадки використання яких даних можна оптимізувати. Усі ці проблеми дуже ускладнюють для страховиків максимально ефективне використання даних, які вони вже мають у своїй організації.

Важливо поставити клієнта в центр стратегії обробки даних страховика, оскільки це його дані на першому місці. Це означає, що вони можуть діяти як зацікавлені сторони в власному управлінні даними, а також отримувати доступ до власних даних і зберігати їх, коли це необхідно. Це покращить взаємодію з клієнтами та сприятиме регулярній взаємодії.

Клієнти страховиків шукають гіперперсоналізованих страхових послуг





Клієнти страховиків шукають гіперперсоналізованих послуг

На сьогоднішньому конкурентному ринку страховики повинні мати можливість збирати, обробляти, зберігати й аналізувати всі свої дані. Незалежно від того, структурована вона (вік, місцезнаходження, вартість активів) чи неструктурована (зображення крадіжок зі зломом або автомобільних аварій, записи голосу); незалежно від того, живе він на межі, у центрі обробки даних, загальнодоступній хмарі чи гібридній хмарі, дані можуть надати розуміння.

Cтраховики можуть потім використовувати ці дані для застосування машинного навчання (ML), розширеної аналітики та штучного інтелекту (AI), а також визначення закономірностей, виявлення аномалій і більш точної оцінки ризику.

Обмежувальне регулювання заважає страховикам повною мірою впроваджувати інновації, коли справа доходить до даних їхніх клієнтів: 96% керівників страхових компаній, які відповіли на опитування Cognizant, зазначили, що хмарні обчислення приносять стратегічну цінність їхньому бізнесу, тоді як 84% поділяють таку думку щодо штучного інтелекту та машинного навчання.

Однак використання даних споживачів все ще суворо регулюється, особливо коли йдеться про те, що допустимо під час вимірювання та визначення індивідуального рейтингу ризику. Необхідність розглядати та дотримуватись цих чинних і нових нормативних актів створює значний тиск на існуючих страховиків, щоб забезпечити безпеку своїх даних, захист споживачів, а також рішення та ініціативи щодо сталого розвитку, які відповідають вимогам регуляторів. У свою чергу, це зменшує швидкість, з якою страховики можуть змінити свій підхід до використання своїх даних.

Поради для страховиків, які прагнуть максимально використати свої дані





Поради для страховиків, які прагнуть максимально використати свої дані

Cтраховики зазнають тиску практично з усіх можливих кутів: регуляторний тягар перешкоджає їхній свободі впроваджувати інновації, але клієнти хочуть гіперперсоналізованого досвіду, а зацікавлені сторони хочуть зменшити ризики, і технологія існує, щоб забезпечити і те, і інше. Однак якщо не використати її повною мірою, можливість стає загрозою. Які поради експерти дають страховим організаціям, які прагнуть отримати більше від даних своїх клієнтів?

Щоб залишатися актуальними та оптимізувати зростання, страховики повинні зосередитися на трансформації бізнесу, і цифрова потужність стане явним рушієм для цього. Керівники повинні розробити комплексні стратегії даних, які використовують всю інформацію, доступну їм завдяки інвестиціям у технології. Інвестиції в дані та аналітику стають критично важливими для прийняття швидших і більш глибоких бізнес-рішень, які визначають віддачу від інновацій, зменшують страхове шахрайство та покращують оцінку ризиків.

Наприклад, багато страховиків вже почали тестувати такі технології, як розмовний АІ та обробка природної мови, щоб взаємодіяти з клієнтами та намагатися задовольнити їхні вимоги та очікування щодо швидших та ефективніших послуг.

Страховики отримують вигоду від вищих показників утримання клієнтів і меншої плинності агентів. Ці досягнення стають вирішальними у виокремленні страховиків, оскільки низьких цін уже недостатньо, щоб залучити клієнтів.

Останніми роками ми бачили, як страховики збирають і аналізують величезну кількість різноманітних наборів даних, що дозволяє їм налаштовувати свої пропозиції та надавати кращі послуги. Наступна можливість, швидше за все, буде не за горами; ми просто ще не знаємо, як ця можливість буде виглядати.

Страховики повинні мати уніфіковану платформу даних, яка дозволить їм застосовувати ML, AI та розширену аналітику до даних, гарантуючи, що вони зможуть використовувати потужність нових джерел даних, оскільки вони стають більш різноманітними та складними. Це дозволить їм отримати кращу інформацію про клієнтів і запропонувати точнішу політику.

Повну версію тексту новини читайте також у наших партнерів

Додати коментар

Користувач:
email:





Bonds are bought and sold,
Trading floors are full of noise,
The rhythm of growth.

- Fin.Org.UA

Новини

00:00 - Новини від Міністерства енергетики України
21:00 - Новини 9 липня: масштабні обшуки на митницях, чат-бот Маска прославляє Гітлера
20:29 - "Укрпошта" повідомила, які пільги вводить для мешканців сіл
20:00 - На рік перекриють пішохідний міст у Голосіївському районі Києва
19:30 - ЄС та Україна поглиблюють бізнес-партнерство: ключові домовленості у Римі напередодні URC-2025
19:24 - Україні потрібно понад $40 мільярдів зовнішнього фінансування у 2026 році – Шмигаль
19:19 - Родичі полковника Нацполіції Олексія Єлхіна орендують дороге майно в сумнівних фірм – hromadske
18:55 - Електроенергетика та великий проєкт CCHP: "Укрнафта" озвучила масштабні плани
18:23 - У московія відновить роботу аеропорт на березі Чорного моря: його закрили після початку великої війни
18:21 - Nvidia першою у світі досягла капіталізації у 4 трильйони доларів
17:46 - Нацбанк показав курс долара та євро на четвер 10 липня
17:44 - Українська зернова асоціація збільшила прогноз урожаю
17:33 - До семи небанківських фінансових установ застосовано заходи впливу
17:30 - Можливості для кредитування малих фермерів
17:27 - Злочинні схеми на митницях: правоохоронці розкрили деталі масштабних обшуків
17:13 - Індія планує виробляти рідкісноземельні елементи
16:55 - З можливістю бронювання: які професії найчастіше шукають та де можна найбільше заробити
16:37 - Кваліфіковані кадри – ключ до сталого розвитку енергетики України
16:25 - В Україні сповільнилась інфляція – Держстат
16:15 - У Мінрозвитку попередили про зміни для автобусних маршрутів на кордоні з Польщею
16:00 - У травні майже 400 українців вивели свою діяльність з тіні після роз'яснень податкової
15:42 - ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ - МІСТО ДНІПРО) ІНФОРМУЄ!
15:39 - У видавництві "Наш Формат" оцінили збитки від удару московія: до $100 мільйонів
15:38 - Наказ від 04.07.25 № 130 «Про надання грантів на створення або розвиток виробництв переробної промисловості»
15:31 - Повідомлення про керуючу компанію індустріального парку "Вестерн Індастріал"
15:30 - Курси валют, встановлені НБУ на 10.07.2025
15:26 - Наглядову раду "Оператора ГТС України" сформовано
15:26 - До п’яти фінансових компаній застосовано заходи впливу
15:23 - Інформація щодо участі України в роботі засідання Комітету СОТ з питань сільського господарства (23 – 24 червня 2025 року)
15:15 - Інформація щодо участі в роботі засідання Комітету СОТ з питань санітарних і фітосанітарних заходів (17 – 19 червня 2025 року)


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32226
Австралійський долар27.2286
Така0.34284
Канадський долар30.4823
Юань Женьміньбі5.8171
Чеська крона1.9829
Данська крона6.5464
Гонконгівський долар5.3216
Форинт0.122012
Індійська рупія0.48761
Рупія0.0025701
Новий ізраїльський шекель12.5351
Єна0.28466
Теньге0.080546
Вона0.030342
Ліванський фунт0.000467
Малайзійський ринггіт9.8272
Мексиканське песо2.2466
Молдовський лей2.4771
Новозеландський долар24.9979
Норвезька крона4.1298
Саудівський ріял11.1378
Сінгапурський долар32.5905
Донг0.0015986
Ренд2.3394
Шведська крона4.3744
Швейцарський франк52.395
Бат1.27595
Дирхам ОАЕ11.3734
Туніський динар14.4244
Єгипетський фунт0.8419
Фунт стерлінгів56.7131
Долар США41.7745
Сербський динар0.41684
Азербайджанський манат24.5689
Румунський лей9.6199
Турецька ліра1.0431
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.2184
Болгарський лев24.9862
Євро48.8427
Ларі15.3752
Злотий11.5189
Золото137202.08
Срібло1524.88
Платина56791.6
Паладій45375.04

Курси валют, встановлені НБУ на 10.07.2025