Як страховики можуть ефективніше використовувати дані своїх клієнтів?

08.06.2023 14:40 | forinsurer.com ... все о страховании

Як страховики можуть краще використовувати дані своїх клієнтів?Дані можуть допомогти страховикам зменшити свою схильність до ризику та створити більш задовільний досвід для клієнтів, але лише якщо вони максимально використають їх.

Дані мають вирішальне значення для страхової галузі, вважає Кріс Ройлз, технічний директор Cloudera в регіоні EMEA. Традиційно застарілі системи та відокремлені способи роботи не дозволяли страховим компаніям максимально ефективно використовувати дані, які вони збирають і зберігають, але, щоб суттєво трансформувати галузь, компанії insurtech сектору і існуючі страховики повинні впоратися з їхніми даними.

Чи є прогалини в практиці збору даних страховиків?





Коли справа доходить до кращого використання даних, перше, що можуть зробити страховики, це переоцінити, які дані вони вже збирають. Чи потрібна кожна зібрана вами точка даних, і чи є речі, які ви не збираєте, але які ви дійсно повинні знати? Дані створюють всеосяжну картину про клієнта та характер ризику, який ви страхуєте, тому збір правильних даних є важливим першим кроком у життєвому циклі поліса.

Дані життєво важливі, щоб допомогти страховим компаніям зрозуміти своїх клієнтів і оцінити ризики. Сьогодні існує багато джерел даних, які просто не були доступні 10 років тому. Від «розумних» транспортних засобів, що повідомляють про аварії в даний момент, і пристроїв Internet of Things (IoT), які контролюють будівлі, до використання даних про погоду в реальному часі для більш точного моделювання ризиків у страхуванні доставки.

Отже, яку інформацію страховики можуть збирати, щоб покращити прийняття страхових рішень або зменшити ризик для андеррайтера?

Історично страховики покладалися на величезну кількість своїх історичних даних для консультацій щодо ціноутворення та залучення клієнтів, каже Девід Секстон, віце-президент і голова страхової практики Cognizant. Однак зараз ми бачимо, що ці провідні компанії дедалі частіше використовують неструктуровані дані та нові джерела зовнішніх даних, такі як пристрої Інтернету речей, які пропонують набагато більше потенційних можливостей для збору даних для прийняття рішень і ефективності ризику.

«бирати та зберігати таку величезну кількість даних безглуздо та дорого, якщо ви не зможете отримати з них уявлення, щоб краще зрозуміти як ризик, так і клієнта. Страховики будуть конкурувати з новими учасниками сектору, такими як гіперскейлери, причому переможцем стануть ті, хто зможе використовувати свої знання для кращої ціни та надання кращих послуг.

Фітнес-трекери є хорошим прикладом того, як страховики змінили свій підхід до даних, і зараз страхові компанії використовують дані, які передаються через такі пристрої, щоб покращити прийняття рішень і стимулювати менш ризиковану поведінку клієнтів.

Тим не менш, існує сфера можливостей, якою страховики, як правило, не користуються. Одна прогалина в поточному підході полягає в тому, що страховики не дозволяють клієнтам взаємодіяти з ними, коли змінюються обставини життя та активів. Звертаючись до клієнта – у безпечний та надійний спосіб – страховики забезпечують кращий досвід обслуговування клієнтів.

Наскільки ефективно страховики використовують дані, які вони збирають?





Наскільки ефективно страховики використовують дані

Після того, як ви гарантуєте, що збираєте правильні дані, другим важливим кроком у будь-якій стратегії даних є найкраще використання їх усередині.

Страховики не використовують дані, до яких вони вже мають доступ. Насправді останні дослідження показують, що до 75% внутрішніх даних не мають доступу та не використовуються страховиками.

Це тому, що багато даних все ще зберігається в старих застарілих системах, що може ускладнити їх розблокування та доступ. Крім того, цінні дані часто є неструктурованими, як-от примітки про андеррайтинг і страхові виплати. Як наслідок, страховики часто не знають цінності даних, які вони фактично мають у своєму розпорядженні. Крім того, не всі страховики точно знають, які бізнес-випадки використання яких даних можна оптимізувати. Усі ці проблеми дуже ускладнюють для страховиків максимально ефективне використання даних, які вони вже мають у своїй організації.

Важливо поставити клієнта в центр стратегії обробки даних страховика, оскільки це його дані на першому місці. Це означає, що вони можуть діяти як зацікавлені сторони в власному управлінні даними, а також отримувати доступ до власних даних і зберігати їх, коли це необхідно. Це покращить взаємодію з клієнтами та сприятиме регулярній взаємодії.

Клієнти страховиків шукають гіперперсоналізованих страхових послуг





Клієнти страховиків шукають гіперперсоналізованих послуг

На сьогоднішньому конкурентному ринку страховики повинні мати можливість збирати, обробляти, зберігати й аналізувати всі свої дані. Незалежно від того, структурована вона (вік, місцезнаходження, вартість активів) чи неструктурована (зображення крадіжок зі зломом або автомобільних аварій, записи голосу); незалежно від того, живе він на межі, у центрі обробки даних, загальнодоступній хмарі чи гібридній хмарі, дані можуть надати розуміння.

Cтраховики можуть потім використовувати ці дані для застосування машинного навчання (ML), розширеної аналітики та штучного інтелекту (AI), а також визначення закономірностей, виявлення аномалій і більш точної оцінки ризику.

Обмежувальне регулювання заважає страховикам повною мірою впроваджувати інновації, коли справа доходить до даних їхніх клієнтів: 96% керівників страхових компаній, які відповіли на опитування Cognizant, зазначили, що хмарні обчислення приносять стратегічну цінність їхньому бізнесу, тоді як 84% поділяють таку думку щодо штучного інтелекту та машинного навчання.

Однак використання даних споживачів все ще суворо регулюється, особливо коли йдеться про те, що допустимо під час вимірювання та визначення індивідуального рейтингу ризику. Необхідність розглядати та дотримуватись цих чинних і нових нормативних актів створює значний тиск на існуючих страховиків, щоб забезпечити безпеку своїх даних, захист споживачів, а також рішення та ініціативи щодо сталого розвитку, які відповідають вимогам регуляторів. У свою чергу, це зменшує швидкість, з якою страховики можуть змінити свій підхід до використання своїх даних.

Поради для страховиків, які прагнуть максимально використати свої дані





Поради для страховиків, які прагнуть максимально використати свої дані

Cтраховики зазнають тиску практично з усіх можливих кутів: регуляторний тягар перешкоджає їхній свободі впроваджувати інновації, але клієнти хочуть гіперперсоналізованого досвіду, а зацікавлені сторони хочуть зменшити ризики, і технологія існує, щоб забезпечити і те, і інше. Однак якщо не використати її повною мірою, можливість стає загрозою. Які поради експерти дають страховим організаціям, які прагнуть отримати більше від даних своїх клієнтів?

Щоб залишатися актуальними та оптимізувати зростання, страховики повинні зосередитися на трансформації бізнесу, і цифрова потужність стане явним рушієм для цього. Керівники повинні розробити комплексні стратегії даних, які використовують всю інформацію, доступну їм завдяки інвестиціям у технології. Інвестиції в дані та аналітику стають критично важливими для прийняття швидших і більш глибоких бізнес-рішень, які визначають віддачу від інновацій, зменшують страхове шахрайство та покращують оцінку ризиків.

Наприклад, багато страховиків вже почали тестувати такі технології, як розмовний АІ та обробка природної мови, щоб взаємодіяти з клієнтами та намагатися задовольнити їхні вимоги та очікування щодо швидших та ефективніших послуг.

Страховики отримують вигоду від вищих показників утримання клієнтів і меншої плинності агентів. Ці досягнення стають вирішальними у виокремленні страховиків, оскільки низьких цін уже недостатньо, щоб залучити клієнтів.

Останніми роками ми бачили, як страховики збирають і аналізують величезну кількість різноманітних наборів даних, що дозволяє їм налаштовувати свої пропозиції та надавати кращі послуги. Наступна можливість, швидше за все, буде не за горами; ми просто ще не знаємо, як ця можливість буде виглядати.

Страховики повинні мати уніфіковану платформу даних, яка дозволить їм застосовувати ML, AI та розширену аналітику до даних, гарантуючи, що вони зможуть використовувати потужність нових джерел даних, оскільки вони стають більш різноманітними та складними. Це дозволить їм отримати кращу інформацію про клієнтів і запропонувати точнішу політику.

Повну версію тексту новини читайте також у наших партнерів

Додати коментар

Користувач:
email:





У світі багатих і знаменитих
Гроші можуть купити все, що забажаєш
Але, якщо гроші заберуть у тебе
Лише справжні друзі лишаться з тобою на завжди

- Fin.Org.UA

Новини

17:02 - БЕБ заявило про ліквідацію 18 підпільних гральних закладів після масштабної операції
16:53 - У Херсоні після зупинки ТЕЦ мешканцям роздають обігрівачі
16:37 - Світовий банк перерахував до держбюджету України 290 мільйонів доларів: на які цілі
16:17 - Мін’юст найняв юристів для повернення скіфського золота, яке вивезли з України
16:05 - ДПС не забезпечила належного адміністрування податкового боргу – аудитори
15:40 - Мінрозвитку розповіло про результати роботи цифрової системи "єЧерга"
15:33 - Нафтогазові доходи московія у грудні впадуть до найнижчого рівня з 2020 року – Reuters
15:30 - Курси валют, встановлені НБУ на 15.12.2025
15:18 - ІТ-експорт України вперше за три роки може зрости – дослідження
15:00 - "Гулівер"відновив роботу, але відкрилися ще не всі магазини
14:58 - В Міненерго пояснили, чому в регіонах України велика різниця у відключеннях світла
14:35 - Чи є підтвердженням достовірності реєстраційного номера дані про РНОКПП з ДРФО, внесені до е-паспорта або е-свідоцтва про народження?
14:35 - Митники протестували новий цифровий контроль у портах: що він дає логістиці
14:33 - Податкова знижка: які відомості повинна містити довідка про доходи фізичної особи, що надається податковим агентом?
14:32 - Внесення ФОПом – платником єдиного податку змін щодо відомостей до реєстру платників єдиного податку
14:30 - Про право на звільнення від податкових обов’язків юридичних і фізичних осіб, які постраждали від російської агресії
14:30 - Перший набір Create Ukraine завершив програму: 10 учасників зміцнили економіку, залучили інвестиції та прискорили вступ до ЄС
14:28 - Про подання заяви фізичною особою про застосування пільги із земельного податку
14:27 - Термін та особливості проведення перевірки з питань дотримання принципу «витягнутої руки»
14:26 - До уваги платників ПДВ!
14:25 - Порушення використання КОРО та/або РК: яка відповідальність застосовується контролюючим органом до СГ?
14:17 - Золото сягнуло семитижневого максимуму, срібло встановило рекорд
13:59 - ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ - МІСТО ДНІПРО) ІНФОРМУЄ!
13:58 - Компенсація за знищене житло: Україна отримала останній транш від БРРЄ
13:38 - Мінекономіки завершує підготовку проєкту нового Трудового кодексу
13:35 - "Дія" запустила нову військову облігацію "Амвросіївка": яка дохідність
13:15 - АРМА прийняло в управління корпоративні права виробника мінералки
13:00 - Nestle запустила першу виробничу лінію на новій фабриці на Волині
12:59 - Роботу старого сховища на Чорнобильській АЕС визнали безпечною до 2035 року
12:55 - московія атакувала енергетику у кількох регіонах: є знеструмлення


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32532
Австралійський долар28.1136
Така0.34515
Канадський долар30.655
Юань Женьміньбі5.981
Чеська крона2.0409
Данська крона6.6224
Гонконгівський долар5.4191
Форинт0.128816
Індійська рупія0.46665
Рупія0.0025346
Новий ізраїльський шекель13.1584
Єна0.27035
Теньге0.080944
Вона0.028572
Ліванський фунт0.000471
Малайзійський ринггіт10.3009
Мексиканське песо2.3379
Молдовський лей2.4818
Новозеландський долар24.4976
Норвезька крона4.173
Саудівський ріял11.245
Сінгапурський долар32.6576
Донг0.0016038
Ренд2.502
Шведська крона4.5432
Швейцарський франк53.007
Бат1.33765
Дирхам ОАЕ11.4884
Туніський динар14.4603
Єгипетський фунт0.8876
Фунт стерлінгів56.4213
Долар США42.1936
Сербський динар0.4215
Азербайджанський манат24.8168
Румунський лей9.7171
Турецька ліра0.9882
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.6584
Болгарський лев25.2914
Євро49.4678
Ларі15.6551
Злотий11.7143
Золото182572.97
Срібло2705.39
Платина74100.4
Паладій64262.96

Курси валют, встановлені НБУ на 15.12.2025