Як страховики можуть ефективніше використовувати дані своїх клієнтів?

08.06.2023 14:40 | forinsurer.com ... все о страховании

Як страховики можуть краще використовувати дані своїх клієнтів?Дані можуть допомогти страховикам зменшити свою схильність до ризику та створити більш задовільний досвід для клієнтів, але лише якщо вони максимально використають їх.

Дані мають вирішальне значення для страхової галузі, вважає Кріс Ройлз, технічний директор Cloudera в регіоні EMEA. Традиційно застарілі системи та відокремлені способи роботи не дозволяли страховим компаніям максимально ефективно використовувати дані, які вони збирають і зберігають, але, щоб суттєво трансформувати галузь, компанії insurtech сектору і існуючі страховики повинні впоратися з їхніми даними.

Чи є прогалини в практиці збору даних страховиків?





Коли справа доходить до кращого використання даних, перше, що можуть зробити страховики, це переоцінити, які дані вони вже збирають. Чи потрібна кожна зібрана вами точка даних, і чи є речі, які ви не збираєте, але які ви дійсно повинні знати? Дані створюють всеосяжну картину про клієнта та характер ризику, який ви страхуєте, тому збір правильних даних є важливим першим кроком у життєвому циклі поліса.

Дані життєво важливі, щоб допомогти страховим компаніям зрозуміти своїх клієнтів і оцінити ризики. Сьогодні існує багато джерел даних, які просто не були доступні 10 років тому. Від «розумних» транспортних засобів, що повідомляють про аварії в даний момент, і пристроїв Internet of Things (IoT), які контролюють будівлі, до використання даних про погоду в реальному часі для більш точного моделювання ризиків у страхуванні доставки.

Отже, яку інформацію страховики можуть збирати, щоб покращити прийняття страхових рішень або зменшити ризик для андеррайтера?

Історично страховики покладалися на величезну кількість своїх історичних даних для консультацій щодо ціноутворення та залучення клієнтів, каже Девід Секстон, віце-президент і голова страхової практики Cognizant. Однак зараз ми бачимо, що ці провідні компанії дедалі частіше використовують неструктуровані дані та нові джерела зовнішніх даних, такі як пристрої Інтернету речей, які пропонують набагато більше потенційних можливостей для збору даних для прийняття рішень і ефективності ризику.

«бирати та зберігати таку величезну кількість даних безглуздо та дорого, якщо ви не зможете отримати з них уявлення, щоб краще зрозуміти як ризик, так і клієнта. Страховики будуть конкурувати з новими учасниками сектору, такими як гіперскейлери, причому переможцем стануть ті, хто зможе використовувати свої знання для кращої ціни та надання кращих послуг.

Фітнес-трекери є хорошим прикладом того, як страховики змінили свій підхід до даних, і зараз страхові компанії використовують дані, які передаються через такі пристрої, щоб покращити прийняття рішень і стимулювати менш ризиковану поведінку клієнтів.

Тим не менш, існує сфера можливостей, якою страховики, як правило, не користуються. Одна прогалина в поточному підході полягає в тому, що страховики не дозволяють клієнтам взаємодіяти з ними, коли змінюються обставини життя та активів. Звертаючись до клієнта – у безпечний та надійний спосіб – страховики забезпечують кращий досвід обслуговування клієнтів.

Наскільки ефективно страховики використовують дані, які вони збирають?





Наскільки ефективно страховики використовують дані

Після того, як ви гарантуєте, що збираєте правильні дані, другим важливим кроком у будь-якій стратегії даних є найкраще використання їх усередині.

Страховики не використовують дані, до яких вони вже мають доступ. Насправді останні дослідження показують, що до 75% внутрішніх даних не мають доступу та не використовуються страховиками.

Це тому, що багато даних все ще зберігається в старих застарілих системах, що може ускладнити їх розблокування та доступ. Крім того, цінні дані часто є неструктурованими, як-от примітки про андеррайтинг і страхові виплати. Як наслідок, страховики часто не знають цінності даних, які вони фактично мають у своєму розпорядженні. Крім того, не всі страховики точно знають, які бізнес-випадки використання яких даних можна оптимізувати. Усі ці проблеми дуже ускладнюють для страховиків максимально ефективне використання даних, які вони вже мають у своїй організації.

Важливо поставити клієнта в центр стратегії обробки даних страховика, оскільки це його дані на першому місці. Це означає, що вони можуть діяти як зацікавлені сторони в власному управлінні даними, а також отримувати доступ до власних даних і зберігати їх, коли це необхідно. Це покращить взаємодію з клієнтами та сприятиме регулярній взаємодії.

Клієнти страховиків шукають гіперперсоналізованих страхових послуг





Клієнти страховиків шукають гіперперсоналізованих послуг

На сьогоднішньому конкурентному ринку страховики повинні мати можливість збирати, обробляти, зберігати й аналізувати всі свої дані. Незалежно від того, структурована вона (вік, місцезнаходження, вартість активів) чи неструктурована (зображення крадіжок зі зломом або автомобільних аварій, записи голосу); незалежно від того, живе він на межі, у центрі обробки даних, загальнодоступній хмарі чи гібридній хмарі, дані можуть надати розуміння.

Cтраховики можуть потім використовувати ці дані для застосування машинного навчання (ML), розширеної аналітики та штучного інтелекту (AI), а також визначення закономірностей, виявлення аномалій і більш точної оцінки ризику.

Обмежувальне регулювання заважає страховикам повною мірою впроваджувати інновації, коли справа доходить до даних їхніх клієнтів: 96% керівників страхових компаній, які відповіли на опитування Cognizant, зазначили, що хмарні обчислення приносять стратегічну цінність їхньому бізнесу, тоді як 84% поділяють таку думку щодо штучного інтелекту та машинного навчання.

Однак використання даних споживачів все ще суворо регулюється, особливо коли йдеться про те, що допустимо під час вимірювання та визначення індивідуального рейтингу ризику. Необхідність розглядати та дотримуватись цих чинних і нових нормативних актів створює значний тиск на існуючих страховиків, щоб забезпечити безпеку своїх даних, захист споживачів, а також рішення та ініціативи щодо сталого розвитку, які відповідають вимогам регуляторів. У свою чергу, це зменшує швидкість, з якою страховики можуть змінити свій підхід до використання своїх даних.

Поради для страховиків, які прагнуть максимально використати свої дані





Поради для страховиків, які прагнуть максимально використати свої дані

Cтраховики зазнають тиску практично з усіх можливих кутів: регуляторний тягар перешкоджає їхній свободі впроваджувати інновації, але клієнти хочуть гіперперсоналізованого досвіду, а зацікавлені сторони хочуть зменшити ризики, і технологія існує, щоб забезпечити і те, і інше. Однак якщо не використати її повною мірою, можливість стає загрозою. Які поради експерти дають страховим організаціям, які прагнуть отримати більше від даних своїх клієнтів?

Щоб залишатися актуальними та оптимізувати зростання, страховики повинні зосередитися на трансформації бізнесу, і цифрова потужність стане явним рушієм для цього. Керівники повинні розробити комплексні стратегії даних, які використовують всю інформацію, доступну їм завдяки інвестиціям у технології. Інвестиції в дані та аналітику стають критично важливими для прийняття швидших і більш глибоких бізнес-рішень, які визначають віддачу від інновацій, зменшують страхове шахрайство та покращують оцінку ризиків.

Наприклад, багато страховиків вже почали тестувати такі технології, як розмовний АІ та обробка природної мови, щоб взаємодіяти з клієнтами та намагатися задовольнити їхні вимоги та очікування щодо швидших та ефективніших послуг.

Страховики отримують вигоду від вищих показників утримання клієнтів і меншої плинності агентів. Ці досягнення стають вирішальними у виокремленні страховиків, оскільки низьких цін уже недостатньо, щоб залучити клієнтів.

Останніми роками ми бачили, як страховики збирають і аналізують величезну кількість різноманітних наборів даних, що дозволяє їм налаштовувати свої пропозиції та надавати кращі послуги. Наступна можливість, швидше за все, буде не за горами; ми просто ще не знаємо, як ця можливість буде виглядати.

Страховики повинні мати уніфіковану платформу даних, яка дозволить їм застосовувати ML, AI та розширену аналітику до даних, гарантуючи, що вони зможуть використовувати потужність нових джерел даних, оскільки вони стають більш різноманітними та складними. Це дозволить їм отримати кращу інформацію про клієнтів і запропонувати точнішу політику.

Повну версію тексту новини читайте також у наших партнерів

Додати коментар

Користувач:
email:





Inflation, deflation,
Interest rates and fiscal policy,
The world of finance.

- Fin.Org.UA

Новини

21:00 - Новини 18 вересня: ексрегіонал Іванющенко у розшуку, у московія зупиняються АЗС через "форс-мажори"
20:40 - Кремль розглядає податок на розкіш і дивіденди, щоб врятувати бюджет
20:30 - Компанія з данськими інвестиціями купує агрофірму на заході України
20:20 - московія готує "силовий" бюджет проти санкцій і падіння нафтових цін
19:50 - Поліція знову прийшла з обшуками в "Київтеплоенерго": компанія заявила про тиск та зрив роботи
19:15 - Запобігти можливому браку персоналу: "Київхліб" перезапускає магазини без продавців
18:55 - Нацбанк показав курс долара і євро на п'ятницю 19 вересня
18:45 - За рік великої приватизації держава продала чотири об’єкти
18:30 - Рада спростила ввезення транспорту як гуманітарної допомоги
18:30 - "Укрзалізниця" відновила живлення на пошкодженій ділянці
18:25 - Чи справді магазини "Ельдорадо" згортають роботу: відповідь компанії
18:15 - У вересні експорт зернових залізницею скоротився
17:55 - московія розглядає новий стрибок податків попри обіцянки Путіна
17:50 - 1,2 тисячі українських сімей скористалися програмами "єОселя": які регіони в лідерах
17:40 - "Головне - інтереси споживачів". Аптеки заперечують причетність до зупинки "Дарниці"
17:20 - Окупанти не платять зарплату робітникам заповідника "Аскания-Нова"
17:14 - Держава отримала понад 8,9 млрд грн від великої приватизації
17:12 - Закриття кордону Польщі з Білоруссю зупинило 90% залізничних поставок з Китаю до ЄС
17:10 - Доллар вновь избежал падения в пропасть. По крайней мере пока
17:00 - Аграрна євроінтеграція: відбувся вебінар щодо прогресу в гармонізації українського законодавства з ЄС
17:00 - Огірки в Україні дорожчають: за яку ціну їх можна купити
16:38 - Борг великих компаній московії сягнув трильйонів – українська розвідка
16:25 - Український бізнес закликає скасувати експортне мито на сою та ріпак
16:25 - Витік даних: Нотаріальна палата вимагає зупинити тестування е-Нотаріату
16:17 - АМКУ оштрафував агрокомпанію, яка купила право оренди ділянок на Волині
16:03 - Присутність росії на енергетичних ринках - системний ризик для світової безпеки - Світлана Гринчук
15:55 - В Києві ліквідували мережу нелегальних гральних залів
15:54 - Засідання Комісії
15:45 - Один з найбільших покупців нафти з московія: Китай наростив експорт нафтопродуктів
15:40 - Українці сплатили військового збору у 4 рази більше, ніж минулого року


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32026
Австралійський долар27.4387
Така0.33922
Канадський долар29.9403
Юань Женьміньбі5.8052
Чеська крона2.0077
Данська крона6.5356
Гонконгівський долар5.3038
Форинт0.125571
Індійська рупія0.46801
Рупія0.0024969
Новий ізраїльський шекель12.3492
Єна0.2799
Теньге0.076237
Вона0.029752
Ліванський фунт0.000461
Малайзійський ринггіт9.8296
Мексиканське песо2.2618
Молдовський лей2.4968
Новозеландський долар24.3615
Норвезька крона4.2141
Саудівський ріял10.9979
Сінгапурський долар32.2407
Донг0.0015637
Ренд2.3778
Шведська крона4.4374
Швейцарський франк52.2865
Бат1.29632
Дирхам ОАЕ11.2303
Туніський динар14.2784
Єгипетський фунт0.8558
Фунт стерлінгів56.1891
Долар США41.2488
Сербський динар0.41632
Азербайджанський манат24.264
Румунський лей9.6239
Турецька ліра0.9987
СПЗ (спеціальні права запозичення)56.7734
Болгарський лев24.9464
Євро48.785
Ларі15.1
Злотий11.4618
Золото151278.32
Срібло1725.9
Платина57448.03
Паладій47262.46

Курси валют, встановлені НБУ на 19.09.2025