Як страховики можуть ефективніше використовувати дані своїх клієнтів?

08.06.2023 14:40 | forinsurer.com ... все о страховании

Як страховики можуть краще використовувати дані своїх клієнтів?Дані можуть допомогти страховикам зменшити свою схильність до ризику та створити більш задовільний досвід для клієнтів, але лише якщо вони максимально використають їх.

Дані мають вирішальне значення для страхової галузі, вважає Кріс Ройлз, технічний директор Cloudera в регіоні EMEA. Традиційно застарілі системи та відокремлені способи роботи не дозволяли страховим компаніям максимально ефективно використовувати дані, які вони збирають і зберігають, але, щоб суттєво трансформувати галузь, компанії insurtech сектору і існуючі страховики повинні впоратися з їхніми даними.

Чи є прогалини в практиці збору даних страховиків?





Коли справа доходить до кращого використання даних, перше, що можуть зробити страховики, це переоцінити, які дані вони вже збирають. Чи потрібна кожна зібрана вами точка даних, і чи є речі, які ви не збираєте, але які ви дійсно повинні знати? Дані створюють всеосяжну картину про клієнта та характер ризику, який ви страхуєте, тому збір правильних даних є важливим першим кроком у життєвому циклі поліса.

Дані життєво важливі, щоб допомогти страховим компаніям зрозуміти своїх клієнтів і оцінити ризики. Сьогодні існує багато джерел даних, які просто не були доступні 10 років тому. Від «розумних» транспортних засобів, що повідомляють про аварії в даний момент, і пристроїв Internet of Things (IoT), які контролюють будівлі, до використання даних про погоду в реальному часі для більш точного моделювання ризиків у страхуванні доставки.

Отже, яку інформацію страховики можуть збирати, щоб покращити прийняття страхових рішень або зменшити ризик для андеррайтера?

Історично страховики покладалися на величезну кількість своїх історичних даних для консультацій щодо ціноутворення та залучення клієнтів, каже Девід Секстон, віце-президент і голова страхової практики Cognizant. Однак зараз ми бачимо, що ці провідні компанії дедалі частіше використовують неструктуровані дані та нові джерела зовнішніх даних, такі як пристрої Інтернету речей, які пропонують набагато більше потенційних можливостей для збору даних для прийняття рішень і ефективності ризику.

«бирати та зберігати таку величезну кількість даних безглуздо та дорого, якщо ви не зможете отримати з них уявлення, щоб краще зрозуміти як ризик, так і клієнта. Страховики будуть конкурувати з новими учасниками сектору, такими як гіперскейлери, причому переможцем стануть ті, хто зможе використовувати свої знання для кращої ціни та надання кращих послуг.

Фітнес-трекери є хорошим прикладом того, як страховики змінили свій підхід до даних, і зараз страхові компанії використовують дані, які передаються через такі пристрої, щоб покращити прийняття рішень і стимулювати менш ризиковану поведінку клієнтів.

Тим не менш, існує сфера можливостей, якою страховики, як правило, не користуються. Одна прогалина в поточному підході полягає в тому, що страховики не дозволяють клієнтам взаємодіяти з ними, коли змінюються обставини життя та активів. Звертаючись до клієнта – у безпечний та надійний спосіб – страховики забезпечують кращий досвід обслуговування клієнтів.

Наскільки ефективно страховики використовують дані, які вони збирають?





Наскільки ефективно страховики використовують дані

Після того, як ви гарантуєте, що збираєте правильні дані, другим важливим кроком у будь-якій стратегії даних є найкраще використання їх усередині.

Страховики не використовують дані, до яких вони вже мають доступ. Насправді останні дослідження показують, що до 75% внутрішніх даних не мають доступу та не використовуються страховиками.

Це тому, що багато даних все ще зберігається в старих застарілих системах, що може ускладнити їх розблокування та доступ. Крім того, цінні дані часто є неструктурованими, як-от примітки про андеррайтинг і страхові виплати. Як наслідок, страховики часто не знають цінності даних, які вони фактично мають у своєму розпорядженні. Крім того, не всі страховики точно знають, які бізнес-випадки використання яких даних можна оптимізувати. Усі ці проблеми дуже ускладнюють для страховиків максимально ефективне використання даних, які вони вже мають у своїй організації.

Важливо поставити клієнта в центр стратегії обробки даних страховика, оскільки це його дані на першому місці. Це означає, що вони можуть діяти як зацікавлені сторони в власному управлінні даними, а також отримувати доступ до власних даних і зберігати їх, коли це необхідно. Це покращить взаємодію з клієнтами та сприятиме регулярній взаємодії.

Клієнти страховиків шукають гіперперсоналізованих страхових послуг





Клієнти страховиків шукають гіперперсоналізованих послуг

На сьогоднішньому конкурентному ринку страховики повинні мати можливість збирати, обробляти, зберігати й аналізувати всі свої дані. Незалежно від того, структурована вона (вік, місцезнаходження, вартість активів) чи неструктурована (зображення крадіжок зі зломом або автомобільних аварій, записи голосу); незалежно від того, живе він на межі, у центрі обробки даних, загальнодоступній хмарі чи гібридній хмарі, дані можуть надати розуміння.

Cтраховики можуть потім використовувати ці дані для застосування машинного навчання (ML), розширеної аналітики та штучного інтелекту (AI), а також визначення закономірностей, виявлення аномалій і більш точної оцінки ризику.

Обмежувальне регулювання заважає страховикам повною мірою впроваджувати інновації, коли справа доходить до даних їхніх клієнтів: 96% керівників страхових компаній, які відповіли на опитування Cognizant, зазначили, що хмарні обчислення приносять стратегічну цінність їхньому бізнесу, тоді як 84% поділяють таку думку щодо штучного інтелекту та машинного навчання.

Однак використання даних споживачів все ще суворо регулюється, особливо коли йдеться про те, що допустимо під час вимірювання та визначення індивідуального рейтингу ризику. Необхідність розглядати та дотримуватись цих чинних і нових нормативних актів створює значний тиск на існуючих страховиків, щоб забезпечити безпеку своїх даних, захист споживачів, а також рішення та ініціативи щодо сталого розвитку, які відповідають вимогам регуляторів. У свою чергу, це зменшує швидкість, з якою страховики можуть змінити свій підхід до використання своїх даних.

Поради для страховиків, які прагнуть максимально використати свої дані





Поради для страховиків, які прагнуть максимально використати свої дані

Cтраховики зазнають тиску практично з усіх можливих кутів: регуляторний тягар перешкоджає їхній свободі впроваджувати інновації, але клієнти хочуть гіперперсоналізованого досвіду, а зацікавлені сторони хочуть зменшити ризики, і технологія існує, щоб забезпечити і те, і інше. Однак якщо не використати її повною мірою, можливість стає загрозою. Які поради експерти дають страховим організаціям, які прагнуть отримати більше від даних своїх клієнтів?

Щоб залишатися актуальними та оптимізувати зростання, страховики повинні зосередитися на трансформації бізнесу, і цифрова потужність стане явним рушієм для цього. Керівники повинні розробити комплексні стратегії даних, які використовують всю інформацію, доступну їм завдяки інвестиціям у технології. Інвестиції в дані та аналітику стають критично важливими для прийняття швидших і більш глибоких бізнес-рішень, які визначають віддачу від інновацій, зменшують страхове шахрайство та покращують оцінку ризиків.

Наприклад, багато страховиків вже почали тестувати такі технології, як розмовний АІ та обробка природної мови, щоб взаємодіяти з клієнтами та намагатися задовольнити їхні вимоги та очікування щодо швидших та ефективніших послуг.

Страховики отримують вигоду від вищих показників утримання клієнтів і меншої плинності агентів. Ці досягнення стають вирішальними у виокремленні страховиків, оскільки низьких цін уже недостатньо, щоб залучити клієнтів.

Останніми роками ми бачили, як страховики збирають і аналізують величезну кількість різноманітних наборів даних, що дозволяє їм налаштовувати свої пропозиції та надавати кращі послуги. Наступна можливість, швидше за все, буде не за горами; ми просто ще не знаємо, як ця можливість буде виглядати.

Страховики повинні мати уніфіковану платформу даних, яка дозволить їм застосовувати ML, AI та розширену аналітику до даних, гарантуючи, що вони зможуть використовувати потужність нових джерел даних, оскільки вони стають більш різноманітними та складними. Це дозволить їм отримати кращу інформацію про клієнтів і запропонувати точнішу політику.

Повну версію тексту новини читайте також у наших партнерів

Додати коментар

Користувач:
email:





Bubble forming fast,
A ticking time bomb,
Disaster looms ahead.

- Fin.Org.UA

Новини

23:00 - Новини від Міністерства енергетики України
21:00 - Новини 7 листопада: в Україні з'явиться нова фондова біржа, Зеленський оцінив діяльність Кудрицького
20:45 - Варення, компот і цікавий тренд: На Чернігівщині створять індустріальний парк
20:34 - "Укрнафта" знайшла змову на тендері про капремонт: АМКУ підтвердив
20:30 - Міжнародні активи "Лукойл" мають все більше проблем через санкції США
20:05 - Україна відкриває нову сторінку трансатлантичної співпраці, формуючи маршрут постачання LNG із США через Грецію, – Світлана Гринчук
20:01 - У прифронтовій Харківщині замовили траву для футбольного поля за завищеними цінами
19:20 - Україна домовилася на 25 років про регулярні поставки газу США
19:15 - Ощадбанк хоче покарати винних, які паралізували роботу київського ТРЦ "Гулівер"
18:55 - Україна відновлює імпорт дизпалива з порту Констанца – медіа
18:40 - Біля ЗАЕС встановили режим припинення вогню для ремонтів
18:30 - В Україні позапланово перевірятимуть виконання будівельних норм на безбар’єрність
18:21 - Інтерв’ю Андрія Пишного під час конференції «Forbes Banker»
18:20 - Нацбанк показав курс долара і євро на понеділок 10 листопада
18:12 - Суд скасував рішення АМКУ про змову на аукціоні Держгеонадр
17:49 - В Україні у суботу діятимуть графіки відключення світла: які планують обмеження
17:30 - У 2026 році 70% безпілотників планують закупити через DOT Chain Defence – Міноборони
17:19 - Психополоса в ССО: секрети підготовки спецпризначенців
17:12 - Зеленський розповів, яким у ЗСУ буде базове забезпечення за контрактом
17:10 - Кудрицький не забезпечив безпеку нашої енергетики – Зеленський
17:00 - Звіт Єврокомісії: напрями «Вільний рух людей», «Економічна та монетарна політика», «Соціальна політика та зайнятість», «Економічні критерії», «Торгівля»
16:59 - Фінські заправки російського гіганта "Лукойл" відчувають нестачу палива через санкції
16:55 - Свириденко повідомила, коли стартує програма "УЗ-3000" та скільки вона триватиме
16:40 - Власник "РВС Банку" оскаржуватиме рішення НБУ щодо неплатоспроможності
16:20 - Компанія, що виготовляє бетон для оборони України, хотіла привласнити 5 мільйонів
16:15 - Знищені посилки на 10 мільйонів: армія московія атакувала "Нову пошту" в Чугуєві
16:05 - Білорусь збільшила постачання з окупованих територій України – медіа
16:00 - Кредити під час війни: що банки не можуть стягувати з боржників
15:52 - Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за жовтень 2025 р.
15:50 - Україна отримає щонайменше 300 млн кубометрів американського LNG, - Світлана Гринчук


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32171
Австралійський долар27.1977
Така0.34462
Канадський долар29.7443
Юань Женьміньбі5.895
Чеська крона1.9937
Данська крона6.4965
Гонконгівський долар5.3979
Форинт0.125883
Індійська рупія0.47344
Рупія0.0025153
Новий ізраїльський шекель12.8629
Єна0.27421
Теньге0.079962
Вона0.028762
Ліванський фунт0.000469
Малайзійський ринггіт10.0503
Мексиканське песо2.2606
Молдовський лей2.4582
Новозеландський долар23.5834
Норвезька крона4.1191
Саудівський ріял11.1924
Сінгапурський долар32.2289
Донг0.0015956
Ренд2.4185
Шведська крона4.39
Швейцарський франк52.0951
Бат1.29743
Дирхам ОАЕ11.4292
Туніський динар14.2328
Єгипетський фунт0.8869
Фунт стерлінгів55.046
Долар США41.9782
Сербський динар0.41377
Азербайджанський манат24.6931
Румунський лей9.5381
Турецька ліра0.9945
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.0205
Болгарський лев24.801
Євро48.5058
Ларі15.5199
Злотий11.417
Золото167740.69
Срібло2037.15
Платина64918.45
Паладій57762

Курси валют, встановлені НБУ на 10.11.2025