московія урізала витрати на виробництво і ремонт літаків
10:10 | Економічна правда. Публікації
Наступного року московія скоротить витрати на виробництво і ремонт літаків у півтора раза – з 139,6 млрд до 85,7 млрд рублів.
Про це пише видання The Moscow Times.
"Уряд московії планує в 1,6 раза скоротити фінансування федерального проєкту "Виробництво літаків і вертольотів" у 2026 році – з 139,6 млрд до 85,7 млрд рублів", – говорится у повідомленні.
Згідно з проєктом нового бюджету московія на 2026-2028 роки, у 2027 році витрати також зменшаться порівняно з раніше запланованими показниками – зі 109,7 млрд до 86,9 млрд рублів (падіння на 21%).
Фінансування має дещо збільшитися лиге у 2028-му – до 89,3 млрд рублів.
Видання пише, зо найсуттєвіше скорочується держпідтримка російських авіакомпаній на оновлення парків літаків для внутрішніх перевезень.
У 2026 році ці субсидії знизять до нуля, тоді як у 2025 році після коригувань вони становили 1,3 млрд рублів із спочатку запланованих 4,1 млрд.
Субсидії на компенсацію витрат на обслуговування повітряних суден скоротяться з 6,1 млрд рублів у 2025 році до 3,6 млрд 2026-го, але потім зростуть до 6,6 млрд у 2027 і 2028 роках.
"Єдиним винятком у цій тенденції стане середньомагістральний пасажирський літак МС-21, який Володимир Путін називав конкурентом західних лайнерів.
Субсидії на погашення кредитів виробникам таких суден і деталей до них збільшать у 2026 році на 25% – з 2 млрд до 2,5 млрд рублів, проте в наступні роки повернуть до колишнього рівня", – говориться у повідомленні.
Читайте також: На крилах "канібалізму": як санкції перетворюють російську авіацію на металобрухт
Нагадаємо:
Раніше Ространснагляд повідомив про різке зростання кількості загиблих в авіакатастрофах у московії.
Кількість загиблих у катастрофах літаків комерційної авіації в московії з початку року перевищила сумарну кількість жертв таких подій за два попередні роки.
Раніше повідомлялося, що чотирнадцять літаків Sukhoi Superjet 100 (SSJ-100) виконують рейси по московії з конструкторськими недоліками фюзеляжу.
Російським авіабудівникам не вдалося створити аналоги іноземних підшипників і електронної компонентної бази для літаків.
"Наші підшипники навіть близько не стоять із тими, які потрібні нашій промисловості...
Друга больова точка – електронна компонентна база", – заявив гендиректор "Аерокомпозиту" Анатолій Гайданський.
Раніше ЕП писала, що російська цивільна авіація – один із секторів економіки країни-агресора, де безпрецедентні санкції із закриттям неба, ембарго на постачання запчастин та відмовою в обслуговуванні суден західного виробництва справді відчутні.
Літаки Sukhoi Superjet 100, які через відсутність західних запчастин опинились на межі зняття з експлуатації.
"Гордість російського авіапрому", яка із самого початку була збитковою, після запровадження санкцій взагалі стала небезпечною для життя: кількість інцидентів за два роки зросла вдвічі.