Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»
12:13 | Fin.Org.UaУпродовж січня – серпня 2025 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 82 інформаційні картки зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб Дніпропетровської області щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) (далі – звернення).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо нарахувань в ІКП – 43 звернень (52,4%);
- ненадання відповіді на усні або письмові звернення – 14 звернень (17,1 %)
- щодо отримання адміністративних послуг – 11 звернень (13,41 %);
- відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (2,43%)
- проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних – 2 звернення (2,43 %),
- проблема при отриманні податкової знижки – 2 звернення (2,43 %)
- щодо роботи ЦОПів – 1 звернення (1,22%);
Крім того,протягом восьми місяців поточного року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 149 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр». Загальна тематика звернень:
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 54 (36,2%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 27 (18,1%);
- контрольно-перевірочна робота – 26 (17,5%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 13 (8,7%);
- податкова заборгованість – 12 (8,1%);
- податкова знижка– 3 (2,0%);
- отримання довідки про доходи – 2 (1,3%);
- інші питання – 12 (8,1%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» у 2025 році збільшилась на 55 одиниць (січень – серпень 2024 – 94 звернення).
Також на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» з початку 2025 року надійшло 20 письмових звернень. Загальна тематика звернень:
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 8 звернень (40,0%);
- контрольно-перевірочна робота – 7 (35,0%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (10,0%);
- отримання довідки про доходи – 1 (5,0%);
- інші питання – 2 (10,0%).
Кількість звернень на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» у порівнянні з минулим роком збільшилась на 13 одиниць (січень – серпень 2024 – 7 звернень).