Безбар’єрність – це про готовність створювати середовище, у якому комфортно всім
13:08 | Fin.Org.UaДоступ до податкової інформації і доступність податкових сервісів в зручних та зрозумілих форматах для людей з різними можливостями – принцип інформаційної безбар’єрності.
З 24.07.2020 в Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) працює мобільний центр обслуговування платників (Мобільний ЦОП). Мобільний ЦОП започатковано з метою створення зручних та доступних умов для отримання адміністративних послуг і сервісів юридичними та фізичними особами у віддалених куточках Дніпропетровщини та груп населення з різними можливостями.
Мобільний ЦОП – постійно діючий робочий орган ГУ ДПС, який за заявою територіальної громади здійснює виїзд та обслуговування її мешканців. Мобільний ЦОП – це інструмент для підвищення рівня податкової культури платників податків та забезпечення зручного обслуговування населення Дніпропетровського регіону.
Мобільний ЦОП виконує наступні задачі:
- надання адміністративних послуг та консультацій;
- інформування про порядок надання адміністративних послуг;
- інформування про впроваджені електронні сервіси податкової служби та переваги таких сервісів, зокрема Електронного кабінету та мобільного застосунку «Моя податкова».
ГУ ДПС переформатувало свою роботу в умовах викликів сьогодення.
Так, у межах реалізації Меморандуму про співпрацю та взаємодію між Дніпропетровською обласною державною адміністрацією та ГУ ДПС від 10.12.2021 року з метою об’єднання зусиль для координації дій у підвищенні якості сервісного обслуговування платників податків між ГУ ДПС та територіальними громадами області укладені угоди про співпрацю та затверджені графіки чергувань в приміщеннях Центрів надання адміністративних послуг у Дніпропетровській області (ЦНАП) для приймання відвідувачів та надання адміністративних послуг на 2025 рік.
З початку поточного року фахівцями державних податкових інспекцій ГУ ДПС, задіяними у роботі Мобільного ЦОПу здійснено 1 112 виїздів до територіальних громад області для надання адміністративних послуг їх мешканцям, з яких 373 – адресні виїзди до маломобільних груп населення. Фахівцями мобільного ЦОПу надано 9 725 адміністративних послуг, в тому числі 1 364 адміністративні послуги під час адресних виїздів до маломобільних груп населення, інших послуг – 37 997.
Єднаємося задля створення зручнішого для усіх середовища!