Безбар’єрність – це комфорт для кожного
30.07 11:18 | Fin.Org.UaСтворення безперешкодного середовища для усіх суспільних груп, забезпечення рівних можливостей кожному реалізувати свої права, отримувати послуги на рівні з іншими шляхом інтегрування фізичної, інформаційної, цифрової, суспільної, громадянської, економічної та освітньої безбар’єрності до усіх сфер державної політики – мета Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року.
Впроваджуючи сучасні та зручні сервіси для платників податків, забезпечуючи доступ до онлайн-послуг та інформації для всіх груп населення, Державна податкова служба України продовжує курс на цифровізацію.
Податкова, як сервісна служба, безкоштовно надає адміністративні та інші послуги підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, фізичним особам та іншим суб’єктам господарювання.
За період з 01.01.2025 по 30.06.2025 до центрів обслуговування платників (ЦОП) Дніпровської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) (Правобережний та Лівобережний відділи обслуговування платників, Солонянський та Царичанський сектори обслуговування платників) за отриманням адміністративних послуг звернулось 61 903 платники податків, яким надано 59 263 адміністративні послуги (без врахування інших послуг), до ЦОПів Синельниківської ДПІ ГУ ДПС (Петропавлівський та Покровський сектори обслуговування платників) звернулось 13 852 платники податків, які отримали 13 104 адміністративних послуг. Приймання відвідувачів здійснюється, як за принципом «живої» черги, так і за попереднім записом до «електронної» черги, а тому кожен відвідувач може спланувати свій візит до податкової у зручний для нього час.
Крім того, для обслуговування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення створено та функціонує мобільний ЦОП ГУ ДПС. Приймання облікових карток, заяв, повідомлень та видача необхідних платникам документів здійснюється шляхом виїзду працівників на адресу за місцем проживання (перебування) особи за затвердженим графіком, що складається за попередньою домовленістю з громадянином. Так, за 6 місяців 2025 року працівниками Дніпровської ДПІ ГУ ДПС здійснено 60 адресних виїздів мобільного ЦОПу, 127 виїздів до територіальних громад та надано 336 адміністративних послуг; Синельниківської ДПІ ГУ ДПС – 50 адресних виїздів, 15 – до тергромад, надано 534 адміністративні послуги.
Відповідно до затверджених графіків чергування працівників Дніпровської та Синельниківської ДПІ ГУ ДПСздійснюються виїзди та чергування в ЦНАПах. За встановленим графіком кожен мешканець громади має можливість без додаткових витрат часу отримати консультацію і вирішити питання без відвідування податкової. За шість місяців поточного року фахівцями Дніпровської ДПІ ГУ ДПС здійснено 187 виїздів, Синельниківської ДПІ ГУ ДПС – 148 виїздів.
Безбар’єрність – це шлях до гідного та справедливого життя для всіх нас, це наше спільне майбутнє, де кожен з нас має рівні можливості.
Безбар’єрний підхід – шлях до більшої довіри, прозорості та ефективності у взаємодії між державою та платниками податків.