Звернення громадян: результати роботи податкової служби Дніпропетровщини
07.05 15:08 | Fin.Org.UaГоловним управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі на скриньку dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».
Так, у січні – квітні 2025 року до ГУ ДПС надійшло 293 звернення громадян, з них – 293 заяви.
Загальна тематика письмових звернень:
- інформування про ухилення від сплати податків – 166 звернень (56,6%);
- податок на майно – 48звернень (16,4%);
- контрольно-перевірочна робота – 16 звернень (5,5%);
- єдиний внесок – 15 звернень (5,1%);
- аграрна політика та земельні відносини – 9 звернень (3,1%);
- інші питання – 39 звернень (13,3%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень від платників у 2025 році збільшилась на 24 одиниці (січень – квітень 2024 – 269 звернень).
На виконання статей 22 та 23 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (із змінами та доповненнями) в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.
Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. /
У січні – квітні 2025 року посадовими особами ГУ ДПС проведено 3 особисті прийоми громадян.
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість особистих прийомів громадян у 2025 році збільшилась на одну одиницю (січень – квітень 2024року – 2 особистих прийоми).