ДПС запрошує бізнес долучатися до тестування SAF-T UA
09:32 | Fin.Org.Ua
ДПС запрошує представників бізнес-спільноти та розробників програмного забезпечення долучитися до тестування функціоналу системи електронного аудиту (е-аудит).
Участь у тестуванні надає можливість:
- протестувати функціонал системи, що дозволить завчасно адаптувати внутрішні процеси до вимог майбутнього податкового контролю;
- впливати на вдосконалення механізмів перевірок, надаючи зворотний зв’язок щодо роботи системи;
- підвищити рівень підготовленості до цифрового формату податкового адміністрування, що зменшує ризики та сприяє прозорій взаємодії з органами ДПС.
Долучитися до тестування можна в Електронному кабінеті.
На вебпорталі ДПС у банері «SAF-T UA» розміщено:
- детальний опис формату SAF-T UA;
- опис елементів SAF-T UA та XSD (визначення схеми XML) для SAF-T UA,
- технічну документацію (включаючи XML-схеми -XSD);
- приклад заповнення файлу;
- релізи змін та інша корисна інформація для платників податків і розробників програмного забезпечення;
- відповіді на найбільш поширені питання, які виникають у платників податків під час формування та подання SAF-T UA.
Довідково.
SAF-T UA (Standard Audit File for Tax) – це електронний файл стандартизованої структури, що містить експортовані з вихідної системи обліку дані про наявність та стан активів, власного капіталу та зобов'язань, а також інформацію щодо змін у фінансово-господарському стані суб'єкта господарювання за певний період, який є частиною реалізації Національної стратегії доходів до 2030 року, затвердженої розпорядженням КМУ від 27.12.2023 № 1218-р.
Впровадження електронного аудиту (е-аудит) є одним із ключових напрямів реалізації Національної стратегії доходів до 2030 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2023 року № 1218-р. Це дозволить значно підвищити ефективність контрольно-перевірочної роботи та сприятиме цифровій трансформації податкового адміністрування, зокрема через впровадження стандартного аудиторського файлу SAF-T UA (Standard Audit File for Tax).