Стратегія розвитку Києва до 2035 року: розвиток транспортної системи

03.12.2021 21:24 | Fin.Org.Ua

Комфорт проживання в будь-якому місті значною мірою залежить від того, наскільки розвинутою є його транспортна система. На жаль, у Києві ми спостерігаємо перевантаженість доріг автомобілями, що призводить до утворення постійних заторів. Згідно з даними Tom Tom Traffic Index, Київ посідає сьоме місце в світі у рейтингу міст із найбільшими заторами на дорогах. Серед інших викликів, з якими стикається столиця, варто зазначити зношеність рухомого складу, недостатню кількість транспортних розв’язок, велосипедних доріжок, паркувальних місць тощо.
Вирішення цих питань потребує комплексного підходу. Потрібно сформувати транспортну політику та розробити детальний план сталої міської мобільності. Це дозволить наблизитися до реалізації однієї зі стратегічних цілей проєкту Стратегії розвитку Києва до 2035 року ― формування комфортного і екологічного міського простору.
У травні 2021 року КМДА оголосила про початок збору пропозицій та ідей щодо розвитку міста Києва. Було отримано чимало пропозицій, значна частина яких стосувалася вдосконалення транспортної системи та інфраструктури, а також питань розвитку сталої міської мобільності. Потім ідеї фахівців і пересічних киян було розглянуто під час засідань експертних груп, а найцікавіші ініціативи увійшли до проєкту Стратегії.
Отже, одним із пріоритетів міської влади є розвиток комфортного для людей та безпечного для довкілля громадського транспорту, а також оновлення рухомого складу. Європейські міста вже давно віддають перевагу екологічному громадському електротранспорту. І Київ з його тролейбусними і трамвайними маршрутами й метро має величезний потенціал для розвитку цієї галузі. Крім того, передбачається заміна автобусів на електробуси. Кінцевою метою є перехід до більш енергоефективного і екологічного транспорту.
Для комфортного пересування містом важливо оптимізувати наявні та прокласти нові маршрути наземного громадського транспорту. При цьому муніципальний транспорт повинен максимально замінити маршрутні таксі, а це означає, що він має надавати якісні транспортні послуги населенню. Для підвищення якісної транспортної пропозиції будуть створені системи керування розкладом руху громадського транспорту. Це сприятиме підвищенню його гнучкості залежно від потреб населення.
Планується також удосконалити систему організації руху ― для цього буде створено інтелектуальну транспортну систему (ІТС). Метою впровадження ІТС є створення гнучкої системи роботи громадського транспорту, підвищення його безпеки і ефективності. Система збиратиме величезний масив інформації та після ретельного аналізу в автоматичному режимі ухвалюватиме рішення щодо керування автомобільними потоками для запобігання заторам. До того ж перехрестя і транспортні розв’язки планується обладна ти автоматичними системами керування рухом. На дорогах з’являться ― відеокамери, засобами обмеження швидкості руху, а також  сучасні «розумними» світлофори і цифрові табло.
Розвинена система громадського транспорту, зручні та продумані маршрути, "розумне" керування, відсутність заторів і впровадження спеціальних смуг руху для неавтомобільних транспортних засобів заохочуватиме жителів міста відмовлятися від автомобілів на користь громадського транспорту, а також велосипедів і легкого електротранспорту.
З цією метою в столиці розвиватимуть пішохідний простір та інфраструктуру для велосипедного руху, покращуватимуть наявні пішохідні маршрути і створюватимуть нові. Всі ці заходи покликані зробити місто сучасним, «розумним» і комфортним для його жителів.   
Неабияку увагу експерти приділили темі паркувального простору міста, адже проблема з місцями для паркування та перевантаженість шляхів автомобілями в Києві стоїть досить гостро. Зокрема, передбачається облаштування перехоплювальних паркінгів, на яких автомобілісти зможуть залишити свої машини і продовжити пересуватися містом на інших видах транспорту. Це допоможе знизити завантаженість столиці автівками. В Києві також будуватимуть багаторівневі парковки. А для ефективної і прозорої системи контролю планується впровадити автоматизовані системи керування за принципами «розумного паркування».
Протягом тривалого часу розбудова автошляхів була пріоритетом розвитку транспортної системи Києва. Проте, за сучасними урбаністичними концепціями, міста мають проєктуватися з урахуванням потреб пішоходів, а не автомобілістів.
У проєкті Стратегії-2035, що передбачає розвиток столиці як центру Київської агломерації, окрема увага приділена покращенню приміського транспортного сполучення на основі принципів сталої міської мобільності та маятникової міграції. На додаток до всього передбачається розвиток спільних маршрутів рейкового та нерейкового електротранспорту, створення транспортно-пересадочних вузлів і розбудова транспортної інфраструктури загалом.
Отже, Стратегія розвитку міста Києва до 2035 року покликана зробити столицю зручним і комфортним містом як для його спільноти, так і для всіх учасників дорожнього руху.
 

Добавить комментарий

Автор:

Введите Код, указанный на рисунке
 




Новини

07:36 - Незамутненная агрессия. Как Россия угрожает уничтожить западный мир
21:42 - Для Путина война с Украиной может начаться сейчас или никогда
20:49 - Міністр фінансів України провів онлайн-зустріч із заступником Міністра фінансів США
20:48 - Мінцифри: ФОПи 1-3 групи можуть подати річну декларацію у застосунку Дія
19:52 - “Пешки ФСБ в Украине”. Почему санкции против Козака, Волошина, Сивковича и Олийныка глупо считать смешными
19:52 - “Укрзализныця” объяснила остановку транзита в Польшу
19:52 - НБУ на этой неделе продал на межбанке 321 млн долларов
19:52 - За копійки без конкуренції. Як олігархи скуповують свої колишні активи
19:52 - Кличко соврал, что не позволит Корогодскому застроить высотками территорию фитнес-центра Aquarium на Оболони
19:52 - Кто лишний на рынке труда?
19:52 - Кабмин увеличил размеры оплаты труда для сотрудников Бюро экономической безопасности
19:52 - Девальвация, инфляция, долги. Экономические последствия политического напряжения
19:52 - Канада предоставит Украине до 120 млн канадских долларов для противостояния с Россией
19:52 - Военная разведка заявила о переброске Россией на Донбасс танков, боеприпасов и людей
19:52 - Офис президента пообещал доработать механизм аукционов по продаже льготного газа
19:52 - Блинкен против Лаврова: что даст Украине провал переговоров между Вашингтоном и Москвой
19:52 - Запасы газа в украинских хранилищах упали до 12 млрд кубометров
19:52 - Госгеокадастр представит обновленную основную топографическую карту Украины
19:52 - В Украине зафиксировали наибольший рост количества физлиц-предпринимателей за 5 лет
22:54 - Новий відеоролик від ДПС щодо застосування РРО
22:30 - В Єврокомісії позитивно оцінюють українську ініціативу Регіонального енергетичного партнерства, – Герман Галущенко
20:24 - Мінцифри провело перше навчання СDTO ОДА
20:24 - Учасники проекту «Дуальна освіта: нова форма підготовки кадрів для органів ДПС» склали Присягу державного службовця
19:42 - Майберг против Коломойского: приведет ли конфликт акционеров МАУ к банкротству авиакомпании
19:00 - Підсумки торгів цінними паперами на Українській біржі за 21.01.2022
18:48 - Межбанк закрылся долларом по 28,23
18:48 - Разработан законопроект о создании финансового суда
18:48 - Новая комиссия против Ахметова. Как у Зеленского хотят регулировать тарифы на ЖД перевозки
18:48 - Сергей Згурец: Россия не рискнет размещать ядерное оружие в Беларуси
18:48 - Без противоракетной системы обороны. Чем нам сбивать российские “Искандеры”


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар20.365
Канадський долар22.6047
Юань Женьміньбі4.4666
Куна4.2652
Чеська крона1.3195
Данська крона4.3141
Гонконгівський долар3.6364
Форинт0.089736
Індійська рупія0.38056
Рупія0.0019755
Новий ізраїльський шекель9.0099
Єна0.24895
Теньге0.065069
Вона0.023717
Мексиканське песо1.3835
Молдовський лей1.5687
Новозеландський долар19.0241
Норвезька крона3.1961
Російський рубль0.37084
Саудівський ріял7.5493
Сінгапурський долар21.0559
Ренд1.8723
Шведська крона3.0819
Швейцарський франк31.0233
Єгипетський фунт1.802
Фунт стерлінгів38.4262
Долар США28.3181
Білоруський рубль11.0029
Румунський лей6.4927
Турецька ліра2.1122
СПЗ (спеціальні права запозичення)39.7225
Болгарський лев16.4068
Євро32.1099
Злотий7.0889
Алжирський динар0.19647
Така0.31793
Вірменський драм0.056813
Іранський ріал0.00064948
Іракський динар0.018684
Сом0.32183
Ліванський фунт0.018095
Лівійський динар5.9351
Малайзійський ринггіт6.5307
Марокканський дирхам2.9509
Пакистанська рупія0.1536
Донг0.0011964
Бат0.81605
Дирхам ОАЕ7.4267
Туніський динар9.4611
Узбецький сум0.002517
Туркменський новий манат7.7938
Сербський динар0.26297
Азербайджанський манат16.0536
Сомоні2.414
Ларі8.8176
Бразильський реал4.8552
Золото51969.66
Срібло690.25
Платина29322.54
Паладій59033.33

Курси валют, встановлені НБУ на: 24.01.2022

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
BAVL0.440.440.440.444400.00
MHPC18618818618820500.00
TATM444413200.00
UNAF27527527027054050.00
XS121428690.2528690.2528690.2528690.25286902.50

Дані за 21.01.2022