Стратегія розвитку Києва до 2035 року: розвиток транспортної системи

03.12.2021 21:24 | Fin.Org.Ua

Комфорт проживання в будь-якому місті значною мірою залежить від того, наскільки розвинутою є його транспортна система. На жаль, у Києві ми спостерігаємо перевантаженість доріг автомобілями, що призводить до утворення постійних заторів. Згідно з даними Tom Tom Traffic Index, Київ посідає сьоме місце в світі у рейтингу міст із найбільшими заторами на дорогах. Серед інших викликів, з якими стикається столиця, варто зазначити зношеність рухомого складу, недостатню кількість транспортних розв’язок, велосипедних доріжок, паркувальних місць тощо.
Вирішення цих питань потребує комплексного підходу. Потрібно сформувати транспортну політику та розробити детальний план сталої міської мобільності. Це дозволить наблизитися до реалізації однієї зі стратегічних цілей проєкту Стратегії розвитку Києва до 2035 року ― формування комфортного і екологічного міського простору.
У травні 2021 року КМДА оголосила про початок збору пропозицій та ідей щодо розвитку міста Києва. Було отримано чимало пропозицій, значна частина яких стосувалася вдосконалення транспортної системи та інфраструктури, а також питань розвитку сталої міської мобільності. Потім ідеї фахівців і пересічних киян було розглянуто під час засідань експертних груп, а найцікавіші ініціативи увійшли до проєкту Стратегії.
Отже, одним із пріоритетів міської влади є розвиток комфортного для людей та безпечного для довкілля громадського транспорту, а також оновлення рухомого складу. Європейські міста вже давно віддають перевагу екологічному громадському електротранспорту. І Київ з його тролейбусними і трамвайними маршрутами й метро має величезний потенціал для розвитку цієї галузі. Крім того, передбачається заміна автобусів на електробуси. Кінцевою метою є перехід до більш енергоефективного і екологічного транспорту.
Для комфортного пересування містом важливо оптимізувати наявні та прокласти нові маршрути наземного громадського транспорту. При цьому муніципальний транспорт повинен максимально замінити маршрутні таксі, а це означає, що він має надавати якісні транспортні послуги населенню. Для підвищення якісної транспортної пропозиції будуть створені системи керування розкладом руху громадського транспорту. Це сприятиме підвищенню його гнучкості залежно від потреб населення.
Планується також удосконалити систему організації руху ― для цього буде створено інтелектуальну транспортну систему (ІТС). Метою впровадження ІТС є створення гнучкої системи роботи громадського транспорту, підвищення його безпеки і ефективності. Система збиратиме величезний масив інформації та після ретельного аналізу в автоматичному режимі ухвалюватиме рішення щодо керування автомобільними потоками для запобігання заторам. До того ж перехрестя і транспортні розв’язки планується обладна ти автоматичними системами керування рухом. На дорогах з’являться ― відеокамери, засобами обмеження швидкості руху, а також  сучасні «розумними» світлофори і цифрові табло.
Розвинена система громадського транспорту, зручні та продумані маршрути, "розумне" керування, відсутність заторів і впровадження спеціальних смуг руху для неавтомобільних транспортних засобів заохочуватиме жителів міста відмовлятися від автомобілів на користь громадського транспорту, а також велосипедів і легкого електротранспорту.
З цією метою в столиці розвиватимуть пішохідний простір та інфраструктуру для велосипедного руху, покращуватимуть наявні пішохідні маршрути і створюватимуть нові. Всі ці заходи покликані зробити місто сучасним, «розумним» і комфортним для його жителів.   
Неабияку увагу експерти приділили темі паркувального простору міста, адже проблема з місцями для паркування та перевантаженість шляхів автомобілями в Києві стоїть досить гостро. Зокрема, передбачається облаштування перехоплювальних паркінгів, на яких автомобілісти зможуть залишити свої машини і продовжити пересуватися містом на інших видах транспорту. Це допоможе знизити завантаженість столиці автівками. В Києві також будуватимуть багаторівневі парковки. А для ефективної і прозорої системи контролю планується впровадити автоматизовані системи керування за принципами «розумного паркування».
Протягом тривалого часу розбудова автошляхів була пріоритетом розвитку транспортної системи Києва. Проте, за сучасними урбаністичними концепціями, міста мають проєктуватися з урахуванням потреб пішоходів, а не автомобілістів.
У проєкті Стратегії-2035, що передбачає розвиток столиці як центру Київської агломерації, окрема увага приділена покращенню приміського транспортного сполучення на основі принципів сталої міської мобільності та маятникової міграції. На додаток до всього передбачається розвиток спільних маршрутів рейкового та нерейкового електротранспорту, створення транспортно-пересадочних вузлів і розбудова транспортної інфраструктури загалом.
Отже, Стратегія розвитку міста Києва до 2035 року покликана зробити столицю зручним і комфортним містом як для його спільноти, так і для всіх учасників дорожнього руху.
 

Додати коментар

Користувач:
email:





Governments and firms
Issue bonds and stocks to raise
Capital for projects

- Fin.Org.UA

Новини

19:40 - Экономика США: замедление роста и ускорение инфляции
17:45 - Підсумки торгів цінними паперами на Українській біржі за 25.04.2024
17:27 - До обговорення пропонується порядок підготовки та оновлення планів безперервної діяльності, відновлення, фінансування страховика
17:23 - Мінветеранів залучатиме нотаріусів до удосконалення законодавства у сфері ветеранської політики
17:15 - Мінветеранів разом з великим бізнесом розвиватимуть можливості працевлаштування ветеранів й ветеранок, – Олександр Порхун
17:11 - Парламент прийняв у першому читанні закон, що започатковує створення системи обліку осіб, життя та здоров’я яких зазнало шкоди внаслідок збройної агресії рф
17:01 - Україна передала Європейській Комісії перший Звіт у межах Пакета розширення ЄС 2024 року
17:00 - Nasdaq100 может откатиться до 15800
16:35 - Минулого року було краще: серед компаній України значно підвищився дефіцит кадрів
16:27 - Рішення про накладення штрафу на ТОВ "ФК "ХАНТЕР" за порушення у сфері фінмоніторингу залишається в силі
16:06 - UniCredit попередив про обмеження на перекази для росіян
15:59 - Мін’юст: Презентовано програму PACE.UA щодо реформування пенітенціарної системи України
15:57 - Потрібно використати всі інструменти для оздоровлення дітей із вразливих категорій, - Мінреінтеграції
15:56 - НБУ розглядає зняття обмежень на виведення валюти для обслуговування старих боргів - Пишний
15:50 - Активи колишніх “дочок” росбанків вже продано на 5 млрд гривень на державних онлайн-аукціонах Прозорро.Продажі
15:43 - У Києві відбулося офіційне відкриття та перше засідання Керівного комітету проекту Ради Європи DECOPRIS
15:37 - Ситуація в енергосистемі стабільна, – Руслан Слободян
15:35 - Meta втратила 200 мільярдів доларів капіталізації після квартального звіту
15:30 - Курси валют, встановлені НБУ на 26.04.2024
15:30 - В Брюсселі розпочалися роз’яснювальні зустрічі Єврокомісії та України по темі сільського господарства
15:16 - Морський експорт бензину з московії впав до піврічного мінімуму: яка причина
15:07 - Микола Колісник: Поглиблення українсько-болгарської співпраці посилить енергетичну безпеку регіону
15:04 - Як змінилися терміни бюджетного відшкодування ПДВ у зв’язку з прийняттям Закону України № 3603?
15:03 - Як заповнюється податкова декларація платника єдиного податку – ФОПа у разі виправлення самостійно виявлених помилок з податкового зобов’язання?
15:01 - Юридичні особи поповнили місцеві скарбниці Дніпропетровщини транспортним податком майже на 2 млн гривень
15:00 - Щодо вимог законодавства до суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції
15:00 - Активи колишніх «дочок» росбанків вже продано на 5 млрд гривень на державних онлайн-аукціонах Прозорро.Продажі
14:58 - Листування з контролюючими органами через Електронний кабінет
14:57 - До уваги ФОПів – платнків єдиного податку першої – третьої груп!
14:56 - До уваги платників, які мають можливість своєчасно виконувати свої податкові обов’язки!


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар25.9066
Канадський долар29.0135
Юань Женьміньбі5.4745
Чеська крона1.6915
Данська крона5.7007
Гонконгівський долар5.0675
Форинт0.108258
Індійська рупія0.4761
Рупія0.0024507
Новий ізраїльський шекель10.4698
Єна0.25503
Теньге0.089231
Вона0.028856
Мексиканське песо2.3263
Молдовський лей2.2218
Новозеландський долар23.6434
Норвезька крона3.6249
московський рубль0.43016
Сінгапурський долар29.1693
Ренд2.0917
Шведська крона3.6517
Швейцарський франк43.4266
Єгипетський фунт0.8282
Фунт стерлінгів49.6274
Долар США39.6702
Білоруський рубль14.4192
Азербайджанський манат23.3327
Румунський лей8.5448
Турецька ліра1.2201
СПЗ (спеціальні права запозичення)52.2905
Болгарський лев21.7407
Євро42.5205
Злотий9.8591
Алжирський динар0.29133
Така0.35452
Вірменський драм0.099159
Домініканське песо0.66115
Іранський ріал0.00092851
Іракський динар0.029769
Сом0.43587
Ліванський фунт0.000436
Лівійський динар8.0586
Малайзійський ринггіт8.2657
Марокканський дирхам3.8465
Пакистанська рупія0.14042
Саудівський ріял10.3982
Донг0.0015718
Бат1.07729
Дирхам ОАЕ10.6188
Туніський динар12.4776
Узбецький сум0.0030882
Новий тайванський долар1.221
Туркменський новий манат11.1421
Сербський динар0.36025
Сомоні3.561
Ларі14.9113
Бразильський реал7.2282
Золото92395.86
Срібло1087.83
Платина35955.09
Паладій39903.06

Курси валют, встановлені НБУ на 26.04.2024

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
2262861044.281044.281044.281044.282331877.24
2276561078.061078.061078.061078.06324496.06
227763997.7997.7997.7997.7997.70
2289101070.431070.431070.431070.4364225.80
229025983.97983.97983.97983.97983970.00
229470919.69919.69919.69919.69962915.43
2302621056.261056.261056.261056.26637981.04
AZRF011041.421049.861041.421049.8612547.68
CRSR061024.551024.551024.551024.5517417.35
FSTF021014.051021.481014.051021.4861968.50
IFZEMA110011001100110022000.00
TATM4.54.54.54.5450.00
XS47781550015500155001550062000.00

Дані за 25.04.2024