Державна служба якості освіти завершила вивчення організації дистанційного навчання у школах – результати дослідження

26.10.2021 19:30 | Fin.Org.UA за інформацією КМУ

Про моніторинг якості організації дистанційного навчання як важливу складову роботи МОН та підсумки дослідження Державної служби якості освіти, яке тривало з 11 по 22 жовтня, повідомив Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет.  “Дистанційне навчання, незважаючи на те, що не може замінити очного, дає можливість забезпечити безперервність освітнього процесу в регіонах зі значним поширенням COVID-19”, – зазначив Сергій Шкарлет.  Згідно з результатами дослідження, проведеного Державною службою якості освіти, у всіх областях України спостерігається високий рівень цифрової грамотності педагогів, а під час дистанційного навчання школи здебільшого використовують поєднання синхронного та асинхронного режимів.  У період, що досліджувався, навчання за дистанційною формою було організовано у 1284 закладах загальної середньої освіти (9% від їх загальної кількості), з них у 633 (49%) закладах освіти – з причин низького відсотка вакцинованих педагогічних працівників.  Найбільше таких закладів – у Івано-Франківській (119), Одеській (100), Волинській (79), Запорізькій (55) областях, найменше – у Сумській, Харківській, Житомирській, Черкаській, Полтавській, Закарпатській, Кіровоградській, Львівській (від 1 до 12).
Не переходили на дистанційну форму навчання заклади освіти Донецької області та м.
Києва.  Крім того, заклади освіти переходили на дистанційне навчання і з інших причин, зокрема у зв’язку з високим рівнем захворюваності серед учасників освітнього процесу та невідповідного температурного режиму.
Більшість таких шкіл – у Луганській, Херсонській, Вінницькій, Одеській, Запорізькій областях.
Водночас у Дніпропетровській області було найбільше таких закладів – 362. Загальна кількість учнів, які навчалися дистанційно, – 277 961, з них 68 236 – учні 1-4 класів.
Кількість педагогічних працівників, які працювали у режимі дистанційного навчання, – 28 368 осіб. У ході вивчення встановлено, що майже кожен другий заклад освіти (44% від загальної кількості, що працюють дистанційно) розміщує на власних сайтах всю необхідну інформацію про організацію освітнього процесу під час дистанційної форми навчання.
Найбільше таких закладів у Запорізькій, Івано-Франківській, Одеській, Тернопільській, Херсонській, Хмельницькій, Волинській, Рівненській, Київській областях. Майже в усіх закладах освіти дистанційне навчання організовано з поєднанням синхронного та асинхронного режимів.
Асинхронний режим навчання використовують лише 7% закладів освіти, найбільше таких у Тернопільській та Волинській областях (93% та 37% відповідно). Працівниками територіальних органів Служби відвідано 1078 онлайн-уроків.
Під час дистанційного навчання у всіх областях переважна більшість закладів освіти використовують інформаційно-комунікаційні системи, зокрема електронні освітні платформи:  ресурс для змішаного та дистанційного навчання «Всеукраїнська школа онлайн»; українську електронну освітню систему «Мій Клас»; хмарні сервіси Google (G Suite, Classroom, Google Meet, Class Time); онлайн-сервіси та інструменти для проведення відеоконференцій та онлайн-зустрічей за допомогою програмних застосунків Zoom та Skype.  Для системної організації роботи під час дистанційного навчання кожен заклад освіти у більшості випадків обирає єдину платформу.
На інтернет-платформах вчителі розміщують матеріали для самостійного опрацювання й виконання, зокрема навчальну інформацію, відеоролики, презентації, активні посилання на виконання контрольних тестових завдань («На урок», «Всеосвіта») та інтерактивних вправ («LearningApps»). Під час онлайн-уроків вчителі використовують різноманітні форми організації роботи:  усні опитування; консультації в режимі запитання-відповідь;  лекції (евристичні бесіди); самостійну роботу учнів; виконання практичних/лабораторних робіт тощо. Також під час проведення онлайн-уроків більшість вчителів застосовують інструменти підвищення пізнавальної активності учнів: презентації, інтерактивні вправи, демонстрації, зокрема відео та анімаційні. В усіх областях відзначається високий рівень цифрової грамотності та використання педагогічними працівниками технологій дистанційного навчання. Серед проблемних питань, які виявлено під час дослідження:  якість інтернет-зв’язку; участь в синхронному режимі навчання не всіх учнів з класу; оперативність появи актуальної інформації про організацію дистанційного навчання на сайтах закладів освіти. Нагадаємо, напередодні Міністерство освіти і науки затвердило Порядок наповнення платформи дистанційного навчання «Всеукраїнська школа онлайн».
Наразі на платформі зареєстровано 203 тис.
користувачів.
Платформою скористались 25 мільйонів разів із більш ніж 120 країн світу.

Додати коментар

Користувач:
email:





Money comes and money goes,
But it's always good to have some in your clothes.
Whether it's a penny or a pound,
It's always good to have some around.

- Fin.Org.UA

Новини

00:00 - Новини від Міністерства енергетики України
23:35 - Палата представників США остаточно ухвалила "Великий прекрасний закон" Трампа
21:00 - Новини 3 липня: що відбувається з курсом євро, причетність Медведчука до бізнесу у Запоріжжі
20:38 - Заблоковані податкові накладні та ризикові фірми: ДПС оголосило про різке скорочення
20:20 - Справа на 2,6 мільярда: ДБР завершило розслідування щодо директора Pin-Up
19:55 - Україна у червні закачала до підземних сховищ рекордні об'єми газу
19:19 - Складна дискусія: у Мінфіні вважають, що в Україні розкриють банківську таємницю
18:49 - Генпрокурор: кримінальних справ щодо бізнесу значно більше, ніж показувала статистика
18:09 - Український маркетплейс для пошуку медикаментів залучив $9 мільйонів інвестицій
18:00 - Підсумки ІХ Щорічної дослідницької конференції центробанків України та Польщі
18:00 - Summary of 9th NBU-NBP Annual Research Conference
17:31 - У роботі російського "ВКонтакті" стався масштабний збій
17:26 - Визначено порядок страхування відповідальності учасників ринку відкритого банкінгу
17:07 - Тіньовий танкерний флот московії збільшився втричі з 2022 року – дослідження
16:55 - В Україні зменшилась кількість реєстрації бізнесів
16:53 - Ощадбанк виграв апеляцію у московії за захоплені активи в Криму
16:47 - Звіт про стан реалізації у першому півріччі 2025 року Стратегії відновлення, сталого розвитку та цифрової трансформації малого і середнього підприємництва на період до 2027 року
16:43 - Україна посилює енергетичну стійкість: система збалансована, запаси газу зростають
16:33 - Засідання Комісії
16:30 - Як правильно монетизувати субсидії на електроенергію
16:25 - В Україні з'явились перші партії місцевих кавунів: яка їхня вартість
16:16 - Держагентство з управління резервами України розпочало роботу
16:09 - Нафтогазові доходи московії впали на третину
16:01 - Доповнення до плану-графіку здійснення заходів відстеження результативності регуляторних актів у 2025 р.
15:46 - Запаси палива достатні для забезпечення роботи атомних електростанцій – "Енергоатом"
15:32 - ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ - МІСТО ДНІПРО) ІНФОРМУЄ!
15:30 - Курси валют, встановлені НБУ на 04.07.2025
15:28 - Українці у травні отримали рекордну суму кешбеку
15:21 - Лист очікувань власника ПрАТ “Нижньодністровська ГЕС” на 2026 рік
15:20 - московія атакувала порт в Одесі: є загиблі та поранені


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32236
Австралійський долар27.4251
Така0.34033
Канадський долар30.703
Юань Женьміньбі5.8265
Чеська крона1.995
Данська крона6.5905
Гонконгівський долар5.3151
Форинт0.123058
Індійська рупія0.48911
Рупія0.0025759
Новий ізраїльський шекель12.4363
Єна0.28999
Теньге0.080334
Вона0.030636
Ліванський фунт0.000466
Малайзійський ринггіт9.8837
Мексиканське песо2.223
Молдовський лей2.4769
Новозеландський долар25.3181
Норвезька крона4.1422
Саудівський ріял11.1255
Сінгапурський долар32.7709
Донг0.0015922
Ренд2.3793
Шведська крона4.3706
Швейцарський франк52.5854
Бат1.28905
Дирхам ОАЕ11.3593
Туніський динар14.4679
Єгипетський фунт0.8455
Фунт стерлінгів56.9907
Долар США41.7239
Сербський динар0.41961
Азербайджанський манат24.5391
Румунський лей9.717
Турецька ліра1.0468
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.4182
Болгарський лев25.1455
Євро49.1758
Ларі15.3493
Злотий11.5733
Золото139595.65
Срібло1538.13
Платина57442.96
Паладій47296.13

Курси валют, встановлені НБУ на 04.07.2025