Державна служба якості освіти завершила вивчення організації дистанційного навчання у школах – результати дослідження

26.10 19:30 | Fin.Org.UA за інформацією КМУ

Про моніторинг якості організації дистанційного навчання як важливу складову роботи МОН та підсумки дослідження Державної служби якості освіти, яке тривало з 11 по 22 жовтня, повідомив Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет.  “Дистанційне навчання, незважаючи на те, що не може замінити очного, дає можливість забезпечити безперервність освітнього процесу в регіонах зі значним поширенням COVID-19”, – зазначив Сергій Шкарлет.  Згідно з результатами дослідження, проведеного Державною службою якості освіти, у всіх областях України спостерігається високий рівень цифрової грамотності педагогів, а під час дистанційного навчання школи здебільшого використовують поєднання синхронного та асинхронного режимів.  У період, що досліджувався, навчання за дистанційною формою було організовано у 1284 закладах загальної середньої освіти (9% від їх загальної кількості), з них у 633 (49%) закладах освіти – з причин низького відсотка вакцинованих педагогічних працівників.  Найбільше таких закладів – у Івано-Франківській (119), Одеській (100), Волинській (79), Запорізькій (55) областях, найменше – у Сумській, Харківській, Житомирській, Черкаській, Полтавській, Закарпатській, Кіровоградській, Львівській (від 1 до 12).
Не переходили на дистанційну форму навчання заклади освіти Донецької області та м.
Києва.  Крім того, заклади освіти переходили на дистанційне навчання і з інших причин, зокрема у зв’язку з високим рівнем захворюваності серед учасників освітнього процесу та невідповідного температурного режиму.
Більшість таких шкіл – у Луганській, Херсонській, Вінницькій, Одеській, Запорізькій областях.
Водночас у Дніпропетровській області було найбільше таких закладів – 362. Загальна кількість учнів, які навчалися дистанційно, – 277 961, з них 68 236 – учні 1-4 класів.
Кількість педагогічних працівників, які працювали у режимі дистанційного навчання, – 28 368 осіб. У ході вивчення встановлено, що майже кожен другий заклад освіти (44% від загальної кількості, що працюють дистанційно) розміщує на власних сайтах всю необхідну інформацію про організацію освітнього процесу під час дистанційної форми навчання.
Найбільше таких закладів у Запорізькій, Івано-Франківській, Одеській, Тернопільській, Херсонській, Хмельницькій, Волинській, Рівненській, Київській областях. Майже в усіх закладах освіти дистанційне навчання організовано з поєднанням синхронного та асинхронного режимів.
Асинхронний режим навчання використовують лише 7% закладів освіти, найбільше таких у Тернопільській та Волинській областях (93% та 37% відповідно). Працівниками територіальних органів Служби відвідано 1078 онлайн-уроків.
Під час дистанційного навчання у всіх областях переважна більшість закладів освіти використовують інформаційно-комунікаційні системи, зокрема електронні освітні платформи:  ресурс для змішаного та дистанційного навчання «Всеукраїнська школа онлайн»; українську електронну освітню систему «Мій Клас»; хмарні сервіси Google (G Suite, Classroom, Google Meet, Class Time); онлайн-сервіси та інструменти для проведення відеоконференцій та онлайн-зустрічей за допомогою програмних застосунків Zoom та Skype.  Для системної організації роботи під час дистанційного навчання кожен заклад освіти у більшості випадків обирає єдину платформу.
На інтернет-платформах вчителі розміщують матеріали для самостійного опрацювання й виконання, зокрема навчальну інформацію, відеоролики, презентації, активні посилання на виконання контрольних тестових завдань («На урок», «Всеосвіта») та інтерактивних вправ («LearningApps»). Під час онлайн-уроків вчителі використовують різноманітні форми організації роботи:  усні опитування; консультації в режимі запитання-відповідь;  лекції (евристичні бесіди); самостійну роботу учнів; виконання практичних/лабораторних робіт тощо. Також під час проведення онлайн-уроків більшість вчителів застосовують інструменти підвищення пізнавальної активності учнів: презентації, інтерактивні вправи, демонстрації, зокрема відео та анімаційні. В усіх областях відзначається високий рівень цифрової грамотності та використання педагогічними працівниками технологій дистанційного навчання. Серед проблемних питань, які виявлено під час дослідження:  якість інтернет-зв’язку; участь в синхронному режимі навчання не всіх учнів з класу; оперативність появи актуальної інформації про організацію дистанційного навчання на сайтах закладів освіти. Нагадаємо, напередодні Міністерство освіти і науки затвердило Порядок наповнення платформи дистанційного навчання «Всеукраїнська школа онлайн».
Наразі на платформі зареєстровано 203 тис.
користувачів.
Платформою скористались 25 мільйонів разів із більш ніж 120 країн світу.

Добавить комментарий

Автор:

Введите Код, указанный на рисунке
 




Новини

22:36 - Повідомлення про оприлюднення проєкту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку відшкодування вартості підняття затонулого майна та інших заподіяних у зв’язку з цим збитків і витрат»
22:36 - Онлайн-зустріч з представниками ЄБА «Впроваждення е-ТТН в Україні: Законодавчі зміни»
21:12 - Сергій Шкарлет взяв участь у саміті "Діти 2021", присвяченому 75-річчю ЮНІСЕФ
21:12 - МОН: Випускники-магістри спеціальності «Публічне управління та адміністрування» складатимуть пробний ЄДКІ
21:12 - Дмитро Кулеба окреслив успіхи співпраці України та Держави Ізраїль напередодні 30-ї річниці встановлення дипломатичних відносин
20:48 - Старе обладнання і забруднення повітря: як “Метінвест” Ахметова знищує екологію
19:54 -  Як приватний Меморіальний центр Голокосту “Бабин Яр” пояснює українцям, що вони співпрацювали з нацистами
19:54 - Суды отменили требование к “Интерпайпу” Виктора Пинчука уплатить налоги и штрафы на 2 млрд гривен
19:48 - Фондовый рынок переключается на новую идею
19:06 - З початку року піротехніки ДСНС вилучили та знищили понад 84 тисячі вибухонебезпечних предметів
19:06 - Вакцинація освітян: повний цикл щеплення пройшли більше 588 тисяч працівників шкіл
19:06 - Від початку року на Житомирщині зареєстровано 50 тис. земельних ділянок у режимі онлайн
19:06 - Мінагрополітики: Буде запроваджено зміни в сервісі автоматичної оцінки землі
19:06 - Усі суб'єкти спортивного руху мають об'єднати зусилля задля гарантування доброчесності у спорті на всіх рівнях
19:06 - Особливості цього опалювального сезону: максимальна потужність «атомки» і переорієнтація логістики імпорту вугілля, – Юрій Власенко
19:06 - Понад 1 млн українців скористалися інструментом Громадський бюджет на платформі е-DEM
19:06 - Денис Шмигаль: Транспортний коридор Краковець — Броди — Рівне має стати першим проектом державно-приватного партнерства у сфері будівництва доріг
19:00 - Прием заявок от потенциальных покупателей ОГХК завершается 9 декабря
19:00 - НБУ назвал самые прибыльные и убыточные банки
19:00 -  Як приватний Меморіальний центр Голокосту “Бабин Яр” пояснює українцям, що вони співпрацювали з нацистами
19:00 - В ноябре транзит газа через Украину вырос на 16%
19:00 - Kyiv Post Аднана Кивана завтра возобновит работу в интернете
19:00 - “ArcelorMittal Кривой Рог” увеличил выпуск чугуна на 10%
18:18 - НБУ приостановил действие всех лицензий ОДО "Страховая компания "Вип-капитал"
18:18 - В Венгрии растет сумма невыплаченных претензий по агрострахованию
18:18 - На рынке ОСАГО Румынии после добровольного выхода ряда страховщиков осталось 7 компаний
18:18 - Расходы страховщиков Украины на зарплаты сотрудников за 9 месяцев выросли до 2,2 млрд грн. ТОП-20 СК по размеру ФОТа
18:18 - Рынок страхования Грузии за 9 месяцев 2021 года показал рост более чем на 18%
18:18 - Иншуртех-стартап Slide экс-СЕО Heritage Insurance привлёк $100 млн в рамках раунда финансирования серии А
18:06 - Рада не успеет принять “экономический паспорт” до конца 2021 года


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар19.4069
Канадський долар21.566
Юань Женьміньбі4.2924
Куна4.0858
Чеська крона1.2065
Данська крона4.132
Гонконгівський долар3.5057
Форинт0.083968
Індійська рупія0.36236
Рупія0.0019005
Новий ізраїльський шекель8.6723
Єна0.24048
Теньге0.062514
Вона0.023174
Мексиканське песо1.2839
Молдовський лей1.5444
Новозеландський долар18.5049
Норвезька крона3.0121
Російський рубль0.367
Саудівський ріял7.2857
Сінгапурський долар19.9895
Ренд1.7102
Шведська крона2.9942
Швейцарський франк29.5015
Єгипетський фунт1.7354
Фунт стерлінгів36.1803
Долар США27.3317
Білоруський рубль10.7179
Румунський лей6.2084
Турецька ліра1.9997
СПЗ (спеціальні права запозичення)38.1423
Болгарський лев15.7142
Євро30.7277
Злотий6.6901
Алжирський динар0.19655
Така0.31718
Вірменський драм0.055964
Іранський ріал0.00064796
Іракський динар0.01864
Сом0.32096
Ліванський фунт0.018053
Лівійський динар5.921
Малайзійський ринггіт6.4737
Марокканський дирхам2.9501
Пакистанська рупія0.1554
Донг0.0011973
Бат0.80788
Дирхам ОАЕ7.4093
Туніський динар9.4268
Узбецький сум0.0025247
Туркменський новий манат7.7755
Сербський динар0.26319
Азербайджанський манат16.0319
Сомоні2.4095
Ларі8.7225
Бразильський реал4.8554
Золото48618.45
Срібло611.57
Платина26156.71
Паладій51359

Курси валют, встановлені НБУ на: 08.12.2021

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
20573627943.8927943.8927943.8927943.893492986.25
AAPL46004600460046004600.00
AMD399339933993399363888.00
BAVL0.4250.4250.4250.42576500.00
DOEN24.9924.9924.9924.99249.90
KER410410410410410.00
MHPC1941941941941940.00
TATM5.45.45.45.45400.00
UNAF300.2300.2290.2290.2708780.00

Дані за 07.12.2021