Олександр Кубраков: Залучаємо інвестиції в портову інфраструктуру завдяки зниженню дивідендів та концесійним проектам

30.07 17:30 | Fin.Org.UA за інформацією КМУ

Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков розповів про плани розвитку портового господарства України.
Це відбулось на засіданні Національної ради реформ під головуванням Президента України Володимира Зеленського. «У найближчі 5 років на оновлення українських портів необхідно близько 17 млрд грн капітальних інвестицій.
Йдеться про стратегічну інфраструктуру, розвиток якої є відповідальністю держави. У той час коли портова інфраструктура країн ЄС та інших наших сусідів дотується державою, ми роками не тільки не підтримували, але й забирали у держбюджет кошти, які мали б спрямовуватися на підтримку та розвиток інфраструктури.
Внаслідок цього – ступінь зношеності портової інфраструктури досягнув рекордних 80%. Тому ми ініціювали зміну дивідендної політики – зниження виплат від АМПУ та держстивідорів в держбюджет до рівня 30%, зараз – це 80% від прибутку після сплати всіх податків. Такі зміни дозволять більше ніж на половину покрити потребу в капітальних інвестиціях, що дасть поштовх для розвитку міжнародної торгівлі та економіки в цілому.
Також ми використовуємо різні сценарії взаємодії з інвесторами, найбільш пріоритетним з яких є концесія», – розповів Олександр Кубраков. Яких змін потребує галузь? 1.
До кінця року буде завершена передача в концесію ДП «Стивідорна компанія «Ольвія» та ДП «Херсонський морський торговий порт».
Наразі реалізація концесійної угоди ускладнена бюрократичними процедурами.
Необхідно імплементувати міжнародний досвід, щоб спростити процес передачі об"єктів концесії інвестору. 2.
Спільно з Офісом простих рішень триває робота з розробки комплексних дозволів на будівництво об"єктів портової інфраструктури та їх обслуговування.
Це стане додатковим стимулом для виходу на українських ринок інвесторів. 3.
Необхідні зміни також в орендне законодавство.
Йдеться про подовження термінів оренди для наявних портових операторів, з метою додаткового інвестування.
Зокрема, через недосконалість законодавства відомо про недоотримання близько 100 млн доларів інвестицій в портову галузь. 4.
Впроваджується системний підхід – завдяки паралельному розвитку як портової, так і припортової інфраструктури державних стивідорів, зокрема залізничної та автомобільної: До кінця цього року буде проведена низка заходів з модернізації ДП «Морський торговельний порт «Южний», одночасно з завершенням укладання та електрифікації залізничних колій дільниці Чорноморська – Берегова.
Це значно збільшить пропускну спроможність держстивідора. Триває будівництво 5,3 км автодороги, що з’єднає М-28 Одеса – Южний з Одеським морським портом.
Маршрут стане безкоштовною альтернативним до наявного, що проходить через територію приватної компанії. Також реалізуються проекти розвитку портової та залізничної інфраструктури в портах Чорноморськ, Миколаїв, Маріуполь.

Добавить комментарий

Автор:

Введите Код, указанный на рисунке
 




Новини

11:12 - Владимир Зеленский создал рабочую группу для противодействия угрозам “Северного потока — 2”
11:12 - Предприятия Управления делами президента за полгода получили убытков на 11 млн гривен
11:12 - Замедление экономики из-за пандемии не остановило темпы пагубного изменения климата
11:12 - У Владимира Зеленского решили поторопиться с законопроектом об олигархах
11:12 - “Слуга народа” подешевел на 22 млн гривен
10:48 - Сильные данные из США поддержали доллар в четверг
10:30 - Оперативна інформація про поширення та профілактику COVID-19
10:30 - Уряд збільшив фінансування соціальних програм у 2022 році на 7,3 мільярда гривень
10:30 - Мінстратегпром вніс уже 779 підприємств до переліку суб’єктів господарювання, що здійснюють операції з металобрухтом
10:30 - Масштабна оцінка якості адмінпослуг в Україні: Мінцифри оголосило тендери
10:18 - Семья Алексея Кривопишина построит офисы и паркинг в центре Киева под видом подпорной стенки
10:18 - В 2022 году планируют увеличить расходы на СНБО и СБУ
10:18 - Госархстройинспекция разрешила компании Владимира Зубика построить очередную высотку в центре Киева
10:18 - Правоохранители осматривают Подольский мост из-за служебной халатности
10:18 - В Киеве с 1 ноября закроют “Демеевский” рынок — на его месте построят небоскреб
09:24 - Бастовавшие шахтеры выиграли суд у совместного бизнеса Рината Ахметова и Игоря Коломойского
09:24 - “Схеми” на “Харківобленерго”. Хто і як заробляє на підприємстві, і чому держава заплющує на це очі?
09:24 - Пенсионные соглашения с Германией и Израилем обойдутся Украине более чем в 10 млрд гривен в 2022 году
09:24 - Доставка купленного у британцев ледокола из Дании в Одессу обойдется в 35 млн гривен
09:24 - “Укрзализныця” еще не приняла финальное решение о выпуске еврооблигаций
09:24 - Кабмин увеличит собственное финансирование в 2022 году на 7%
09:24 - Суды по национализации Приватбанка могут обойтись в 50 млрд гривен
08:39 - До уваги платників акцизного податку, які використовують марки акцизного податку!
08:38 - Які особи є відповідальними за утримання (нарахування) та сплату (перерахування) військового збору до бюджету?
08:38 - Уступка грошового зобов’язання або податкового боргу платника податків третім особам нормами ПКУ забороняється
08:37 - Надання інформації контролюючому органу щодо КЕП можливо здійснити в електронному вигляді
08:36 - Який порядок надання документів ВПП в електронній формі при проведенні документальної перевірки контролюючим органом?
08:34 - Звіт про контрольовані операції: особливості заповнення граф 17 і 18 при наданні послуги, яка не має одиниці виміру у первинних документах
08:33 - ПКУ не передбачено визначення арифметичної і методологічної помилки, та відповідальності за дані помилки
08:33 - Про послуги, які надаються Контакт-центром ДПС


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар19.5057
Канадський долар21.0866
Юань Женьміньбі4.1348
Куна4.1801
Чеська крона1.2407
Данська крона4.2187
Гонконгівський долар3.4255
Форинт0.089632
Індійська рупія0.36258
Рупія0.0018709
Новий ізраїльський шекель8.314
Єна0.24377
Теньге0.062662
Вона0.022765
Мексиканське песо1.3421
Молдовський лей1.5103
Новозеландський долар18.9417
Норвезька крона3.0939
Російський рубль0.3681
Саудівський ріял7.1111
Сінгапурський долар19.8461
Ренд1.8372
Шведська крона3.0884
Швейцарський франк28.8154
Єгипетський фунт1.6975
Фунт стерлінгів36.8674
Долар США26.6672
Білоруський рубль10.7386
Румунський лей6.3392
Турецька ліра3.1417
СПЗ (спеціальні права запозичення)37.9414
Болгарський лев16.0723
Євро31.37
Злотий6.8562
Алжирський динар0.19876
Така0.31564
Вірменський драм0.054536
Іранський ріал0.0006403
Іракський динар0.01842
Сом0.31751
Ліванський фунт0.017839
Лівійський динар5.9565
Малайзійський ринггіт6.4721
Марокканський дирхам3.0338
Пакистанська рупія0.16116
Донг0.0011797
Бат0.83458
Дирхам ОАЕ7.3218
Туніський динар9.666
Узбецький сум0.0025244
Туркменський новий манат7.6837
Сербський динар0.27071
Азербайджанський манат15.8333
Сомоні2.3743
Ларі8.6472
Бразильський реал5.2007
Золото47165.21
Срібло621.61
Платина25101.3
Паладій54779.76

Курси валют, встановлені НБУ на: 17.09.2021

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
CEEN9.59.59.59.562700.00
KER450450450450900.00
TATM6.76.76622250.00
YASK0.380.380.380.381140.00

Дані за 16.09.2021