Верховна Рада підтримала розвиток мультимодальних перевезень в Україні, - Владислав Криклій

05.03.2021 17:24 | Міністерство інфраструктури України

5 Березня 2021, 13:59Сьогодні, 5 березня, Верховна Рада прийняла у першому читанні законопроєкт №4258 «Про мультимодальні перевезення». Він вдосконалює існуючу законодавчу базу та запроваджує правові механізми для ширшого використання мультимодальних/контейнерних вантажних перевезень у транспортній системі України. Це, у свою чергу, сприятиме захисту навколишнього середовища через переорієнтацію значної частини перевезень з автошляхів на річку та інші екологічні види доставки, а також значно оптимізує час і витрати шляхом впровадження єдиного договору мультимодального перевезення.
«ЗА» законопроєкт проголосували 262 народних депутатів.
«Сучасні процеси глобалізації трансформують ринок транспортно-логістичних послуг та заохочують його гравців розвивати нові форми та види транспортних перевезень. Формування «безшовної мультимодальної мобільності» вже визначено як одне із завдань Стратегії сталої та розумної мобільності ЄС, яка була презентована наприкінці минулого року. Щоб повною мірою реалізувати свій транзитний потенціал, Україна теж має долучатися до цих процесів і використовувати всі можливості, які надають мультимодальні перевезення та сучасні цифрові технології. Вдячний депутатам за підтримку цього важливого законопроєкту. Готуємось до його прийняття у другому читанні», - прокоментував схвалення законопроєкту Міністр інфраструктури Владислав Криклій.
За його словами, ефективна система мультимодальних/комбінованих перевезень, з одного боку, надає змогу швидко, дешево та ефективно виконувати перевезення, а з іншого – забезпечує належний рівень транспортного сервісу та супутніх послуг. За підтримки європейських експертів Мінінфраструктури вже розпочало підготовку Дорожньої карти розвитку мультимодальних перевезень в Україні, що передбачає практичні кроки з розбудови сталої мережі мультимодальних терміналів.
«За підсумками 2020 року територією України залізничним транспортом було перевезено 425 066 ДФЕ. Це на 11 % більше від обсягів перевезень контейнерів за 2019 рік. На постійній основі в Україні курсували 50 контейнерних поїздів, з них 11 – міжнародних. І цей напрям продовжує стрімко розвиватися», - поділився статистикою Владислав Криклій.
Законопроєкт «Про мультимодальні перевезення»:
вводить поняття мультимодального та комбінованого перевезення вантажів, мультимодального термінала, документа мультимодального перевезення, оператора та замовника мультимодального перевезення;закріплює право учасників мультимодальних перевезень здійснювати перевезення вантажу на підставі єдиного договору – договору мультимодального перевезення незалежно від зміни видів транспорту, а також здійснювати перевезення вантажу за одним перевізним документом – документом мультимодального перевезення;визначає істотні умови договору, права та обов’язки сторін, основні принципи державного регулювання та допомоги щодо такого виду перевезень;впроваджує відповідальність оператора мультимодального перевезення (та граничний розмір цієї відповідальності) за вантаж перед замовником послуги з моменту прийняття ним вантажу для мультимодального перевезення та до моменту його видачі.«Прийняття цього закону в цілому також вкрай важливе для України в інтеграційному напрямі, адже він імплементує положення Директиви Ради ЄС від 07 грудня 1992 року про встановлення спільних правил для окремих видів комбінованих перевезень вантажів між державами-членами. Разом з тим, він спрямований на приєднання України до Угоди про розвиток мультимодальних перевезень TRACECA – міжнародної транспортної програми за участі Європейського Союзу та 14 держав-членів Східноєвропейського, Кавказького та Центральноазіатського регіонів», - додав Владислав Криклій.
Представляв законопроєкт у Верховній Раді заступник Міністра інфраструктури Дмитро Живицький.
Нагадаємо, 21 жовтня 2020 року на своєму засіданні Уряд підтримав законопроєкт «Про мультимодальні перевезення», розроблений Мінінфраструктури.
Оперативна інформація — на телеграм-каналі https://t.me/vladyslavkryklii.                                            



Додати коментар

Користувач:
email:





From Wall Street to Tokyo,
London to Hong Kong and back,
The financial world spins.

- Fin.Org.UA

Новини

09:15 - PrivatBank's USD 3 Billion Enforcement Action: From Judgment to Global Asset Recovery
08:35 - Уніфікований формат бізнес-планів: коли держава вчиться керувати бізнес-грантами розумно
23:00 - Новини від Міністерства енергетики України
23:00 - Регуляторні акти Міністерства енергетики України
21:00 - Новини 27 листопада: оновлений графік поїздів до Львова, найгірший сценарій на зиму
20:50 - Українська авіакомпанія виконала 450 протипожежних місій у Туреччині та Чорногорії
20:40 - Космічному агентству ЄС збільшили бюджет і доручили займатись обороною
20:20 - Аудитори розповіли, які кошти ризикує недоотримати держбюджет
20:02 - ВПК став причиною стрімкого зростання промислового виробництва в московії
19:40 - ФГВФО продовжив конкурс з пошуку інвесторів для "РВС Банку"
19:25 - Центробанк московія прогнозує поглиблення проблем у зв'язку із уповільненням зростання
19:05 - НБУ пояснив зростання інтересу українців до депозитів
18:55 - Країни-партнери виділили для України 22 мільйони євро на будівництво укриттів
18:45 - Вимкнення 3G від Київстар в деяких містах забезпечило зростання швидкості 4G до +68%
18:37 - UPG дозволили викупити ще 16 заправок Коломойського
18:20 - По всій Україні 28 листопада діятимуть графіки відключення електрики
18:15 - Уряд знайшов спосіб покращити зв’язок під час блекаутів
18:02 - Нацбанк показав курс долара і євро на п'ятницю 28 листопада
18:00 - У Києві відбувся IP LET Forum 2025 — головна подія року у сфері інтелектуальної власності 
17:55 - З посадовця Мін'юсту у дохід держави стягнули 3,3 мільйона гривень
17:45 - Бізнес закликає зробити безперервне перебронювання працівників критичних підприємств
17:45 - Ukraine's Regional Economies 2024-2025: An Analytical Overview of War-Induced Restructuring and Recovery
17:38 - Що дасть фактична заборона експорту брухту в ЄС
17:34 - Засідання Комісії
17:25 - Економіка Харківської області у 2024-2025 роках: аналіз стану, виклики та перспективи розвитку
17:24 - ОПЕК+ планує зберегти високий рівень видобутку нафти у 2026 році
17:06 - Наказ Міністерства економіки України від 24 листопада 2025 року № 1672 «Про внесення змін до переліку техніки і обладнання вітчизняного виробництва, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів»
17:00 - Henkel в Україні увійшла до трійки найкращих роботодавців 2025 року за версією журналу «Фокус»
17:00 - Російська нафта Urals подешевшала до 23% відносно марки Brent
16:46 - Найбільший московитський автовиробник різко скоротить виробництво та уріже зарплати


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32459
Австралійський долар27.5371
Така0.34468
Канадський долар30.0454
Юань Женьміньбі5.9565
Чеська крона2.0226
Данська крона6.5437
Гонконгівський долар5.4244
Форинт0.128047
Індійська рупія0.47245
Рупія0.0025362
Новий ізраїльський шекель12.8841
Єна0.26982
Теньге0.081736
Вона0.028857
Ліванський фунт0.000471
Малайзійський ринггіт10.2125
Мексиканське песо2.2999
Молдовський лей2.4827
Новозеландський долар24.1132
Норвезька крона4.1427
Саудівський ріял11.2466
Сінгапурський долар32.5035
Донг0.0015998
Ренд2.4576
Шведська крона4.446
Швейцарський франк52.3549
Бат1.30895
Дирхам ОАЕ11.4879
Туніський динар14.3284
Єгипетський фунт0.8856
Фунт стерлінгів55.8337
Долар США42.1928
Сербський динар0.41642
Азербайджанський манат24.8164
Румунський лей9.6004
Турецька ліра0.9942
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.3536
Болгарський лев24.9869
Євро48.8719
Ларі15.627
Злотий11.5458
Золото175385.34
Срібло2253.03
Платина67849.4
Паладій60068.2

Курси валют, встановлені НБУ на 28.11.2025