Голова Держпродспоживслужби переконана, що українці активніше користуватимуться сучасними сервісами
05.03.2021 11:12 | Fin.Org.UA за інформацією КМУЗа два тижні тестового періоду, коли можна звертатися до державних органів через SaveEcoBot, до Держпродспоживслужби надійшла 51 скарга.
Абсолютна більшість їх (76%) стосується якості повітря, 8% – шуму, по 6% – відходів та води, 4% – ґрунту.
Найбільша кількість скарг (15) надійшла з Київської області.
На другому місці знаходиться Харківська область (14 скарг), на третьому – Дніпропетровська область (6 скарг).
Також зареєстровані звернення від заявників із Львівської, Миколаївської, Івано-Франківської, Закарпатської, Одеської, Полтавської та Запорізької областей.
«Питання, які ми отримуємо, дуже важливі і стосуються безпечності довкілля, піклування про здоров’я кожного з нас, - зазначила Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.
- Ми переконані, що українці ще активніше користуватимуться цим зручним інструментом».
Кожне звернення фахово розглядається спеціалістами Служби.
Якщо вони встановлюють відхилення від норм, то готують приписи на усунення порушень або застосування штрафів.
SaveEcoBot – це екологічний чат-бот.
У лютому було презентовано його оновлений функціонал, через який тепер можна звертатися, зокрема, і до Держпродспоживслужби.
Раніше Владислава Магалецька заявила, що головною реформою Держпродспоживслужби є її трансформація на сучасний, прозорий та зручний сервіс, що стоятиме на захисті держави, бізнесу та кожного споживача.
До сфери відповідальності Держпродспоживслужби відноситься, зокрема, здійснення державного нагляду за дотриманням вимог санітарного законодавства.