Міністерство юстиції зареєструвало наказ НАДС «Про впровадження інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах»
01.03.2021 09:42 | Fin.Org.UA за інформацією КМУВ НАДС відбулася чергова робоча зустріч з представниками Світового банку.
Під час онлайн-наради учасники обговорили підсумки впровадження інформаційної системи управління людськими на державній службі.
«Маємо кілька важливих досягнень.
Міністерством юстиції було зареєстровано наказ НАДС «Про впровадження інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах» (від 16 січня 2021 року №6-21).
Цим наказом затверджено такі важливі додатки, як: договір на підключення до HRMIS, згоду на обробку персональних даних, заяву про організацію доступу до Системи.
Ми очікуємо, що це створить сприятливі умови для інших держорганів завантажувати свої дані і починати працювати в HRMIS.
Ще одна знакова подія: налаштували функцію вивантаження заявок та оповіщень через електронну систему Медок до Фонду соціального страхування та функцію вивантаження платіжних відомостей по заробітній платі в «Приват24».
Тобто сьогодні НАДС та усі його 10 територіальних органів використовує усі підсистеми HRMIS.
Ми їх апробували, вони усі працюють.
НАДС став успішним пілотом по роботі в HRMIS і це має стати гарним прикладом для решти державних органів», - зазначила під час виступу Голова НАДС Наталія Алюшина.
Крім того вона зазначила про позитивні зміни у статистиці підключення до HRMIS: «Якщо під час минулої зустрічі (10 лютого) у нас в Системі було 47 державних органів, то сьогодні їх уже 70.
Зростає щодня і кількість завантажених особових карток споживачів».
Також варто додати, що минулого тижня у НАДС пройшла низка робочих зустрічей з представниками служб управління персоналом, бухгалтерських служб державних органів, які залучені до проекту з впровадження HRMIS та постачальником інформаційної системи.
Під час цих нарад учасники обговорили низку питань щодо роботи, які потребували вирішення.