Робота з мережею профтехів на місцевому рівні відбуватиметься за визначеними критеріями – над цим працює робоча група МОН
27.02.2021 11:30 | Fin.Org.UA за інформацією КМУУ Стратегії розвитку профтехосвіти до 2023 року, схвалену колегією Міністерства освіти і науки України, виписані основні напрями, за якими відбуватиметься модернізація галузі.
Вже зараз МОН працює над критеріями вдосконалення мережі.
До того ж розпочато роботу над профільним законопроектом, на який галузь чекає вже кілька років.
Про це йшлося 26 лютого 2021 року під час наради представників Міністерства, Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій з директорами закладів профосвіти та управлінцями Львівщини.
«Наприкінці минулого року колегія МОН схвалила Стратегію розвитку професійно-технічної освіти до 2023 року.
Вона визначає чотири основні цілі для профтехосвіти: побудову ефективної системи управління, посилення співпраці закладів та бізнесу, покращення змісту та якості такої освіти, а ще – зміну її іміджу.
Це дуже важливий стратегічний документ, який разом з новим законом докорінно змінить профосвіту в Україні.
Звісно, після схвалення всіх документів ми покроково розпишемо напрями подальшої роботи як на національному рівні, так і на регіональному», – зазначив заступник Міністра освіти і науки Ігор Гарбарук.
Голова підкомітету з питань професійно-технічної та фахової передвищої освіти Комітету ВРУ з питань освіти, науки та інновацій Ольга Коваль розказала учасникам про зміни, які планується виписати в новому законі.
Після презентації Стратегії та плану підготовки законопроекту освітяни мали нагоду поставити запитання спікерам.
Серед тем, які обговорили на нараді:
підвищення стипендії учням закладів профосвіти;
оновлення типових штатних розписів;
прискорення процедури передачі майнових комплексів з державної в комунальну власність;
презентація критеріїв для оптимізації мережі;
переведення педагогів профтехів на контракт, як це відбувається в школі.
Нагадаємо, торік 6 закладів професійної освіти Львівської області отримали кошти на створення навчально-практичних центрів.