За 2020 рік надійшло 197 звернень щодо спірних питань з приєднання до електромереж, - Держенергонагляд
25.01.2021 13:48 | Fin.Org.UA за інформацією КМУУ 2020 році Держенергонагляд розглянув 197 звернень (150 звернень від громадян та 47 звернень від юридичних осіб) стосовно спірних питань з приєднання електричних установок замовників до електричних мереж операторів систем розподілу (далі – ОСР).
Безпосередньо до територіальних органів відомства надійшло 44 звернення.
Розгляд скарг щодо приєднання до електромереж здійснюється на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 23.10.2019 року № 932 «Деякі питання посилення контролю за дотриманням законодавства щодо приєднання до електричних мереж».
Державна інспекція енергетичного нагляду України розглядає скарги заявників у разі виникнення спірних питань щодо дій або бездіяльності операторів систем розподілу електричної енергії та/або оператора системи передачі електричної енергії стосовно приєднання електричних установок замовника до електричних мереж.
Найбільше звернень надійшло та було розглянуто наступними територіальним органами Держенергонагляду:
47 звернень – Управлінням Держенергонагляду у Київській області;
22 звернення – Управлінням Держенергонагляду у Полтавській області;
17 звернень – Управлінням Держенергонагляду у Сумській області;
15 звернень – Управлінням Держенергонагляду у м.
Києві;
12 звернень – Управлінням Держенергонагляду у Харківській області;
11 звернень – Міжрегіональним управлінням Держенергонагляду у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.
Севастополі;
10 звернень – Управлінням Держенергонагляду у Запорізькій області.
За тематикою питань звернення стосувалися:
недотримання строків виконання робіт з приєднання, які обумовлені договорами (62 звернення);
видачі технічних умов, які не задовольняють замовника (48 звернень);
відмови ОСР у прийнятті заяви про приєднання до системи розподілу (45 звернень);
з інших питань (33 звернення);
непогодження ОСР проектної документації, розробленої сторонньою проектною організацією для замовника (4 звернення);
порушення ОСР строку розробки та надання замовникам договорів про приєднання і технічних умов (2 звернення);
невідповідності змонтованого електрообладнання і мереж вимогам, зазначеним у проекті (2 звернення);
непідписання електропостачальником договорів на електропостачання з мешканцями будинку та ОСББ з причини неповної реалізації технічних умов виданих замовнику (забудовнику житлового комплексу) (1 звернення).
За результатами розгляду Держенергонаглядом звернень:
96 звернень (48 %) надано роз’яснення;
80 звернень (41 %) вирішено на користь заявників;
22 звернення (11 %) вирішено на користь суб’єктів господарювання.
Нагадаємо, у разі виникнення спірних питань щодо дій або бездіяльності ОСР та/або оператора системи передачі електричної енергії стосовно приєднання електричних установок замовника до електричних мереж, скарги заявників можна подати на офіційну поштову адресу: вул.
Дорогожицька, 11/8, м.
Київ, 04112 або шляхом заповнення відповідної форми.
Наразі на офіційному вебсайті відомства для цього створено відповідний розділ.