Медіаграмотність: психологічні аспекти боротьби з маніпуляціями і фейками
21.01 15:12 | Fin.Org.UA за інформацією КМУ
Також він зупинився на методиках і цілях створення фейків та інших спотворень медіа текстів.
На прикладах новин ЗМІ він викрив маніпулятивний зміст і добір фактів, коментарів, якими оперують працівники окремих медіа задля досягнення мети їхніх власників.
Спікер пояснив елементарні принципи класифікації так званих чорного, сірого і білого піару, методику закладення у підсвідомість споживача інформації тих чи інших пасток.
Також він виклав механізми та можливі ефекти застосування інших видів піару, – так званих, сірого, рожевого, зеленого, коричневого, навів конкретні приклади в українському інформаційному полі, а також пропагандистських антиукраїнських ЗМІ.
Образність мови, відвертість у судженнях, великий інформаційний і науковий масив знань, який виклав у ході семінару Віктор Рибаченко, підкорив аудиторію, викликав справді великий інтерес до подальших заходів Укртелерадіопресінституту, спрямованих на підвищення медіаграмотності працівників ЗМІ.
Модератор навчального онлайн-семінару Марія Дмитрієва, викладач вищої категорії відділення підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації з реалізації державних програм, національний експерт з гендерних питань надала учасникам семінару можливість провести короткі дискусії з медіа тренером, поставити йому запитання та отримати відповіді на них.