Завершуємо ключові інфраструктурні об’єкти, які не добудовувалися останні 10 років, - Владислав Криклій

30.11.2020 13:36 | Fin.Org.UA за інформацією КМУ

Міністерство інфраструктури продовжує співпрацю з міжнародними фінансовими організаціями не лише для реалізації масштабних та перспективних загальнодержавних проектів, а й для впровадження локальних інвестпроектів державних підприємств.
Так, наразі завершується будівництво нового причалу 1-з Одеського морського порту.
Готовність об’єкту складає 93%. «Цьогоріч завдяки різним державним програмам та співпраці з нашими постійними міжнародними фінансовими партнерами ми завершуємо ключові інфраструктурні об’єкти, які до цього не добудовувалися роками.
Новий причал 1-з Одеського морського порту – якраз один із таких.
Не одна попередня влада не змогла завершити цей довгобуд близько 10 років, і сьогодні спільними зусиллями АМПУ, керівництва порту та підрядників за активної підтримки ЄБРР і приватних партнерів готовність об’єкту складає 93%», - наголосив Міністр інфраструктури Владислав Криклій. Відтак, компанією «Мастбуд» вже заасфальтовано залізобетонну основу нового причалу.
На об"єкті повністю завершено монтаж плит перекриття і, так званого, шапкового бруса в тилу причалу.
Наразі завершується комплекс робіт з прокладання інженерних мереж водопроводу та каналізації, облаштування каналізаційно-насосної станції (КНС) і системи зливоприймальних лотків.
Найближчими днями на об’єкті розпочнеться укладання рейок для пересування суднонавантажувальної машини. Будівництво причалу 1-з є частиною великого інвестиційного проекту, який Адміністрація морських портів України реалізує спільно з компаніями «Бруклін-Київ» і «Луї Дрейфус Україна» за підтримки Європейського банку реконструкції і розвитку.
Сума інвестицій складає більше $100 млн, а пропускна здатність майбутнього причалу — 4 млн тонн на рік.
У готовому вигляді об’єкт матиме довжину 254 м, ширину 35 м та глибину біля кордону 12 м з перспективою до 13,5 м.
Цих параметрів буде достатньо для приймання суден-панамаксів дедвейтом 60 тис.
тонн і вище. «До моменту мого вступу на посаду начальника Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» причал 1-з був фактично покинутий і близько 10 років значився як об"єкт незавершеного будівництва.
Для його відродження і подальшої реалізації необхідно було знайти низку комплексних неординарних рішень.
Завдяки високопрофесійній команді фахівців порту і нашим бізнес-партнерам такі рішення були знайдені і застосовані на практиці.
Сьогодні перед нами стоїть амбітне завдання — завершити проект з будівництва причалу 1-з до кінця поточного року.
Думаю, у нас вийде.
На даний час в інтенсивному темпі йдуть завершальні роботи.
На об"єкті одночасно працюють близько 8-ми підрядників, виробляються проколи для мереж, прокладаються мережі всіх видів, облаштовується КНС і пісковловлювачі, укладається асфальтне покриття, готуються відбійні пристрої тощо», - зазначив начальник адміністрації Одеського морського порту Руслан Сахаутдінов. За його словами, до кінця цього року заплановано завершити монтаж інженерних комунікацій на об’єкті та перейти до отримання документів на введення споруди в експлуатацію.
«Таким чином, адміністрація порту виконає всі зобов"язання за проектом перед своїми партнерами — приватними компаніями, які побудували на Андросовському молу сучасний комплекс з перевалки зерна», - підсумував Руслан Сахаутдінов.

Додати коментар

Користувач:
email:





Capital market trends
Influence the economy
And the society

- Fin.Org.UA

Новини

09:15 - PrivatBank's USD 3 Billion Enforcement Action: From Judgment to Global Asset Recovery
08:35 - Уніфікований формат бізнес-планів: коли держава вчиться керувати бізнес-грантами розумно
23:00 - Новини від Міністерства енергетики України
23:00 - Регуляторні акти Міністерства енергетики України
21:00 - Новини 27 листопада: оновлений графік поїздів до Львова, найгірший сценарій на зиму
20:50 - Українська авіакомпанія виконала 450 протипожежних місій у Туреччині та Чорногорії
20:40 - Космічному агентству ЄС збільшили бюджет і доручили займатись обороною
20:20 - Аудитори розповіли, які кошти ризикує недоотримати держбюджет
20:02 - ВПК став причиною стрімкого зростання промислового виробництва в московії
19:40 - ФГВФО продовжив конкурс з пошуку інвесторів для "РВС Банку"
19:25 - Центробанк московія прогнозує поглиблення проблем у зв'язку із уповільненням зростання
19:05 - НБУ пояснив зростання інтересу українців до депозитів
18:55 - Країни-партнери виділили для України 22 мільйони євро на будівництво укриттів
18:45 - Вимкнення 3G від Київстар в деяких містах забезпечило зростання швидкості 4G до +68%
18:37 - UPG дозволили викупити ще 16 заправок Коломойського
18:20 - По всій Україні 28 листопада діятимуть графіки відключення електрики
18:15 - Уряд знайшов спосіб покращити зв’язок під час блекаутів
18:02 - Нацбанк показав курс долара і євро на п'ятницю 28 листопада
18:00 - У Києві відбувся IP LET Forum 2025 — головна подія року у сфері інтелектуальної власності 
17:55 - З посадовця Мін'юсту у дохід держави стягнули 3,3 мільйона гривень
17:45 - Бізнес закликає зробити безперервне перебронювання працівників критичних підприємств
17:45 - Ukraine's Regional Economies 2024-2025: An Analytical Overview of War-Induced Restructuring and Recovery
17:38 - Що дасть фактична заборона експорту брухту в ЄС
17:34 - Засідання Комісії
17:25 - Економіка Харківської області у 2024-2025 роках: аналіз стану, виклики та перспективи розвитку
17:24 - ОПЕК+ планує зберегти високий рівень видобутку нафти у 2026 році
17:06 - Наказ Міністерства економіки України від 24 листопада 2025 року № 1672 «Про внесення змін до переліку техніки і обладнання вітчизняного виробництва, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів»
17:00 - Henkel в Україні увійшла до трійки найкращих роботодавців 2025 року за версією журналу «Фокус»
17:00 - Російська нафта Urals подешевшала до 23% відносно марки Brent
16:46 - Найбільший московитський автовиробник різко скоротить виробництво та уріже зарплати


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32459
Австралійський долар27.5371
Така0.34468
Канадський долар30.0454
Юань Женьміньбі5.9565
Чеська крона2.0226
Данська крона6.5437
Гонконгівський долар5.4244
Форинт0.128047
Індійська рупія0.47245
Рупія0.0025362
Новий ізраїльський шекель12.8841
Єна0.26982
Теньге0.081736
Вона0.028857
Ліванський фунт0.000471
Малайзійський ринггіт10.2125
Мексиканське песо2.2999
Молдовський лей2.4827
Новозеландський долар24.1132
Норвезька крона4.1427
Саудівський ріял11.2466
Сінгапурський долар32.5035
Донг0.0015998
Ренд2.4576
Шведська крона4.446
Швейцарський франк52.3549
Бат1.30895
Дирхам ОАЕ11.4879
Туніський динар14.3284
Єгипетський фунт0.8856
Фунт стерлінгів55.8337
Долар США42.1928
Сербський динар0.41642
Азербайджанський манат24.8164
Румунський лей9.6004
Турецька ліра0.9942
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.3536
Болгарський лев24.9869
Євро48.8719
Ларі15.627
Злотий11.5458
Золото175385.34
Срібло2253.03
Платина67849.4
Паладій60068.2

Курси валют, встановлені НБУ на 28.11.2025