Завершуємо ключові інфраструктурні об’єкти, які не добудовувалися останні 10 років, - Владислав Криклій
30.11.2020 13:36 | Fin.Org.UA за інформацією КМУМіністерство інфраструктури продовжує співпрацю з міжнародними фінансовими організаціями не лише для реалізації масштабних та перспективних загальнодержавних проектів, а й для впровадження локальних інвестпроектів державних підприємств.
Так, наразі завершується будівництво нового причалу 1-з Одеського морського порту.
Готовність об’єкту складає 93%.
«Цьогоріч завдяки різним державним програмам та співпраці з нашими постійними міжнародними фінансовими партнерами ми завершуємо ключові інфраструктурні об’єкти, які до цього не добудовувалися роками.
Новий причал 1-з Одеського морського порту – якраз один із таких.
Не одна попередня влада не змогла завершити цей довгобуд близько 10 років, і сьогодні спільними зусиллями АМПУ, керівництва порту та підрядників за активної підтримки ЄБРР і приватних партнерів готовність об’єкту складає 93%», - наголосив Міністр інфраструктури Владислав Криклій.
Відтак, компанією «Мастбуд» вже заасфальтовано залізобетонну основу нового причалу.
На об"єкті повністю завершено монтаж плит перекриття і, так званого, шапкового бруса в тилу причалу.
Наразі завершується комплекс робіт з прокладання інженерних мереж водопроводу та каналізації, облаштування каналізаційно-насосної станції (КНС) і системи зливоприймальних лотків.
Найближчими днями на об’єкті розпочнеться укладання рейок для пересування суднонавантажувальної машини.
Будівництво причалу 1-з є частиною великого інвестиційного проекту, який Адміністрація морських портів України реалізує спільно з компаніями «Бруклін-Київ» і «Луї Дрейфус Україна» за підтримки Європейського банку реконструкції і розвитку.
Сума інвестицій складає більше $100 млн, а пропускна здатність майбутнього причалу — 4 млн тонн на рік.
У готовому вигляді об’єкт матиме довжину 254 м, ширину 35 м та глибину біля кордону 12 м з перспективою до 13,5 м.
Цих параметрів буде достатньо для приймання суден-панамаксів дедвейтом 60 тис.
тонн і вище.
«До моменту мого вступу на посаду начальника Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» причал 1-з був фактично покинутий і близько 10 років значився як об"єкт незавершеного будівництва.
Для його відродження і подальшої реалізації необхідно було знайти низку комплексних неординарних рішень.
Завдяки високопрофесійній команді фахівців порту і нашим бізнес-партнерам такі рішення були знайдені і застосовані на практиці.
Сьогодні перед нами стоїть амбітне завдання — завершити проект з будівництва причалу 1-з до кінця поточного року.
Думаю, у нас вийде.
На даний час в інтенсивному темпі йдуть завершальні роботи.
На об"єкті одночасно працюють близько 8-ми підрядників, виробляються проколи для мереж, прокладаються мережі всіх видів, облаштовується КНС і пісковловлювачі, укладається асфальтне покриття, готуються відбійні пристрої тощо», - зазначив начальник адміністрації Одеського морського порту Руслан Сахаутдінов.
За його словами, до кінця цього року заплановано завершити монтаж інженерних комунікацій на об’єкті та перейти до отримання документів на введення споруди в експлуатацію.
«Таким чином, адміністрація порту виконає всі зобов"язання за проектом перед своїми партнерами — приватними компаніями, які побудували на Андросовському молу сучасний комплекс з перевалки зерна», - підсумував Руслан Сахаутдінов.