Завершуємо ключові інфраструктурні об’єкти, які не добудовувалися останні 10 років, - Владислав Криклій

30.11.2020 13:36 | Fin.Org.UA за інформацією КМУ

Міністерство інфраструктури продовжує співпрацю з міжнародними фінансовими організаціями не лише для реалізації масштабних та перспективних загальнодержавних проектів, а й для впровадження локальних інвестпроектів державних підприємств.
Так, наразі завершується будівництво нового причалу 1-з Одеського морського порту.
Готовність об’єкту складає 93%. «Цьогоріч завдяки різним державним програмам та співпраці з нашими постійними міжнародними фінансовими партнерами ми завершуємо ключові інфраструктурні об’єкти, які до цього не добудовувалися роками.
Новий причал 1-з Одеського морського порту – якраз один із таких.
Не одна попередня влада не змогла завершити цей довгобуд близько 10 років, і сьогодні спільними зусиллями АМПУ, керівництва порту та підрядників за активної підтримки ЄБРР і приватних партнерів готовність об’єкту складає 93%», - наголосив Міністр інфраструктури Владислав Криклій. Відтак, компанією «Мастбуд» вже заасфальтовано залізобетонну основу нового причалу.
На об"єкті повністю завершено монтаж плит перекриття і, так званого, шапкового бруса в тилу причалу.
Наразі завершується комплекс робіт з прокладання інженерних мереж водопроводу та каналізації, облаштування каналізаційно-насосної станції (КНС) і системи зливоприймальних лотків.
Найближчими днями на об’єкті розпочнеться укладання рейок для пересування суднонавантажувальної машини. Будівництво причалу 1-з є частиною великого інвестиційного проекту, який Адміністрація морських портів України реалізує спільно з компаніями «Бруклін-Київ» і «Луї Дрейфус Україна» за підтримки Європейського банку реконструкції і розвитку.
Сума інвестицій складає більше $100 млн, а пропускна здатність майбутнього причалу — 4 млн тонн на рік.
У готовому вигляді об’єкт матиме довжину 254 м, ширину 35 м та глибину біля кордону 12 м з перспективою до 13,5 м.
Цих параметрів буде достатньо для приймання суден-панамаксів дедвейтом 60 тис.
тонн і вище. «До моменту мого вступу на посаду начальника Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» причал 1-з був фактично покинутий і близько 10 років значився як об"єкт незавершеного будівництва.
Для його відродження і подальшої реалізації необхідно було знайти низку комплексних неординарних рішень.
Завдяки високопрофесійній команді фахівців порту і нашим бізнес-партнерам такі рішення були знайдені і застосовані на практиці.
Сьогодні перед нами стоїть амбітне завдання — завершити проект з будівництва причалу 1-з до кінця поточного року.
Думаю, у нас вийде.
На даний час в інтенсивному темпі йдуть завершальні роботи.
На об"єкті одночасно працюють близько 8-ми підрядників, виробляються проколи для мереж, прокладаються мережі всіх видів, облаштовується КНС і пісковловлювачі, укладається асфальтне покриття, готуються відбійні пристрої тощо», - зазначив начальник адміністрації Одеського морського порту Руслан Сахаутдінов. За його словами, до кінця цього року заплановано завершити монтаж інженерних комунікацій на об’єкті та перейти до отримання документів на введення споруди в експлуатацію.
«Таким чином, адміністрація порту виконає всі зобов"язання за проектом перед своїми партнерами — приватними компаніями, які побудували на Андросовському молу сучасний комплекс з перевалки зерна», - підсумував Руслан Сахаутдінов.

Додати коментар

Користувач:
email:





На біржі ринок диктує правила,
Тут влада має інший характер.
Але тільки в цьому гроші не згорять,
І вкладники зможуть виграти у змаганні.

- Fin.Org.UA

Новини

16:26 - ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ - МІСТО ДНІПРО) ІНФОРМУЄ!
16:20 - Незадекларовані авто на 7 мільйонів гривень: посадовиці ДПС вручили підозру
16:06 - У московії обвалилися продажі преміальних китайських автівок
16:00 - Офіційні акції та як їх перевіряти: що показує практика PrizeMe
16:00 - Бізнес збільшив сплату екологічного податку: які регіони лідирують
15:40 - Латвія може більше не пропускати природній каучук до московія
15:30 - Презентація законопроєкту про особові інвестиційні рахунки: онлайн-трансляція
15:30 - Курси валют, встановлені НБУ на 18.12.2025
15:23 - "Принципова зміна": в Україні запустили платформу для аналізу транспортних даних
15:05 - На окупованому Донбасі запустять вантажний поїзд з посиленим захистом
14:55 - Прикордонники назвали найбільш завантажені пункти пропуску на Львівщині напередодні свят
14:41 - Адміністрація морських портів замовила румунам судно для збору нафти
14:25 - "Нова пошта" в Одесі продовжує працювати в звичайному режимі попри блекаут
14:15 - Надзвичайна ситуація на Одещині набула статусу державного рівня: що це означає
13:59 - В Міненерго розповіли, скільки в середньому споживачів щодня не мають світла через обстріли московія
13:50 - Через атаки московія на цивільні судна судновласники купують додаткові страховки – ЗМІ
13:35 - Люксембург виділив 10 мільйонів євро на відновлення енергетики України
13:29 - Електронний кабінет – найпопулярніший електронний сервіс ДПС
13:27 - Порядок оподаткування ПДВ операції з постачання інжинірингових послуг для об’єкта нерухомості, розташованого на митній території України
13:26 - Визначення об’єкта та бази оподаткування для юридичних осіб – платників єдиного податку четвертої групи
13:24 - Взяття на облік ФОП, яка протягом року вдруге зареєструвалася у державного реєстратора, але у контролюючих органах ще не була знята з обліку
13:22 - Підстави для відмови контролюючим органом у взятті на облік рахунку/електронного гаманця платника податків
13:21 - Який день вважається днем сплати єдиного внеску?
13:19 - Чи однакові основні реквізити розрахункового документа (фіскального касового чека) для чеків, створених РРО та ПРРО?
13:18 - Які податкові обов’язки платника податків, який прийняв рішення про реорганізацію?
13:10 - На ремонті укриттів столичного університету розікрали 1,2 мільйона гривень – прокуратура
13:04 - У найбільшій нафтовій та газовій компаніях України зміниться керівництво
13:00 - Case-study "Гулівер": "Проблемні боржники і проблеми довіри"
13:00 - ІНГО сплатила понад 162 млн грн за збитки, спричинені бойовими діями
12:59 - До уваги платників акцизного податку!


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32675
Австралійський долар28.0407
Така0.34638
Канадський долар30.7112
Юань Женьміньбі6.0106
Чеська крона2.0386
Данська крона6.6424
Гонконгівський долар5.4415
Форинт0.128228
Індійська рупія0.46846
Рупія0.002536
Новий ізраїльський шекель13.1351
Єна0.27229
Теньге0.082321
Вона0.028618
Ліванський фунт0.000473
Малайзійський ринггіт10.3555
Мексиканське песо2.3547
Молдовський лей2.5125
Новозеландський долар24.4674
Норвезька крона4.1425
Саудівський ріял11.2878
Сінгапурський долар32.7798
Донг0.0016077
Ренд2.5293
Шведська крона4.5389
Швейцарський франк53.1956
Бат1.34318
Дирхам ОАЕ11.5272
Туніський динар14.5328
Єгипетський фунт0.8895
Фунт стерлінгів56.4964
Долар США42.3384
Сербський динар0.42294
Азербайджанський манат24.9005
Румунський лей9.7466
Турецька ліра0.991
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.8671
Болгарський лев25.366
Євро49.6291
Ларі15.7129
Злотий11.7885
Золото182781.65
Срібло2788.83
Платина81258.82
Паладій69357.07

Курси валют, встановлені НБУ на 18.12.2025