Звернення громадян є пріоритетним напрямком роботи податківців Дніпропетровської області
30.11.2020 08:27 | Fin.Org.Ua
Колективних звернень надійшло 15, які розглянуті у визначені законодавством терміни.
«Створення комфортних умов для платників податків при виконанні ними своїх обов’язків по сплаті податків, зборів, платежів є пріоритетним напрямом роботи податкової служби області. Першочергова увага приділяється забезпеченню всебічного, кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню виявлених питань» - підкреслила начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна ЧУБ.
З метою поліпшення інформаційного обміну з громадянами при Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області працює спеціальна електронна поштова скринька dp.zvern436@tax.gov.ua, звернення з якої протягом кожного робочого дня приймаються працівниками відповідно до вимог Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян».
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»