Бренди міжнародної компанії «Хенкель» Schauma та Palette підтримали представників української креативної індустрії у конкурсі молодих режисерів
30.10.2020 17:11 | Fin.Org.UaКомпанія «Хенкель» в Україні та її бренди Schauma і Palette підтримали представників української креативної індустрії у конкурсі молодих режисерів Yo!DA — «Yo! Directors Awards 2020».
Авторитетне журі із двох десятків зірок українського й закордонного продакшену та креативу, а також представників корпоративного маркетингу, отримало 365 заявок від молодих режисерів для участі у творчій битві щодо виконання креативних технічних завдань для просування найвідоміших брендів. Із 12 півфіналістів до фінішу дійшли лише шестеро найкращих — вони і створювали креативні відеоматеріали для відомих виробників і брендів.
Компанія «Хенкель» запропонувала для творчого конкурсу молодих українських режисерів завдання для своїх флагманських міжнародних брендів Schauma і Palette.
Schauma — бренд із багатою спадщиною: це перший кремовий шампунь у портфелі Schwarzkopf з 1935 року. Schauma — родинний бренд, адже пропонує свої продукти для кожного із членів сім’ї та для будь-якого типу волосся. Завдяки цьому Schauma має світовий успіх і звання бренда № 1 за обсягом частки ринку у сегменті «Догляд за волоссям» в Європі.
Palette — визнаний світовий бренд з більш ніж піввіковою історією експертизи у фарбуванні волосся. Це перша фарба для волосся у портфелі Schwarzkopf для використання в домашніх умовах, якій з 1968 року довіряють свою чарівність і неповторність мільйони жінок по всій планеті. З того часу Palette став брендом № 1 у категорії фарби для волосся в Європі.
«Українська молодь дуже талановита, має величезний творчий потенціал — це підтверджує міжнародна популярність українських продакшенів, до яких звертаються світові артисти та режисери. Саме тому участь у конкурсі «Хенкель» та її флагманських брендів Schauma і Palette — це можливість отримати від молодих режисерів свіжий погляд на комунікацію та нові інсайти. Ми переконані, що молоді режисери зможуть підкреслити цінність сімейних моментів і підняти соціальну тему взаємин батьків і дітей для бренда Schauma, а для Palette продемонструвати визначальну роль зміни кольору волосся, бо це може стати першим кроком до нового сприйняття себе й отримання позитивних емоцій. Для «Хенкель» важливо зробити апгрейд сприйняття бренда – потрібен більш сучасний і прогресивний варіант», — прокоментувала участь «Хенкель» та її брендів у творчому змаганні молодих українських режисерів.
Конкурс «Yo! Directors Awards 2020» — відкрите творче змагання для молодих режисерів, які прагнуть проявити себе у рекламній індустрії. Ідея проєкту — дати можливість зробити перші професійні кроки та одержати практичні навички тим, хто має талант до рекламного креативу, але ще не встиг заявити про себе репрезентативними роботами як режисер у рекламі.
Конкурс відбувався у три етапи. На першому учасники Yo!DA надсилали свої ідеї щодо реалізації брифу клієнта. Один конкурсант міг надіслати ідеї максимум для трьох із шести задіяних у проєкті партнерських брендів. У другому та третьому турах конкурсанти втілювали ту свою ідею, яку обрало журі. Організатори надали можливість учасникам Yo!DA проявити креативні здібності й організаційні навички та реалізувати погоджену творчу концепцію.
«Результати цього творчого змагання було неймовірно складно передбачити, адже це перший такий конкурс в Україні. Однак ми в «Хенкель» довірилися своїй інтуїції. Результати перевершили наші очікування! Кожен із брендів компанії отримав свіже молодіжне бачення та відкрив для себе нові грані комунікації. Ми усі — і учасники змагання, і бренди-партнери — ризикнули, але маємо вражаючі результати», — підсумував участь «Хенкель» та її брендів в індустріальному творчому змаганні молодих українських режисерів «Yo! Directors Awards 2020»..