Наші наступні проєкти – концесія залізнично-поромного комплексу та контейнерного термінала морського порту «Чорноморськ», - Владислав Криклій

20.10 19:06 | Міністерство інфраструктури України

20 Жовтня 2020, 14:58 продовжує підготовку та реалізацію перспективних проєктів державно-приватного партнерства (ДПП) у різних інфраструктурних галузях. Відтак, наступними масштабними проєктами відомства у морській галузі будуть концесії залізнично-поромного комплексу, а також першого і контейнерного терміналів морського торговельного порту «Чорноморськ».

Про це повідомив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час панельної дискусії «Приватизація та концесія в транспорті 2020-2021: наступні кроки» сьогодні, 20 жовтня. Захід був організований Американською торговельною палатою України (АСС). Участь у ньому також взяли Президент Американської торговельної палати в Україні Андрій Гундер, голова Фонду держмайна Дмитро Сенниченко, в.о. голови АМПУ Олександр Голодницький, представники Мінінфраструктури, АСС, Укрзалізниці, бізнесу та громадськості.

«Я переконаний у тому, що бізнес має максимально бути залученим до управління державними активами. Сьогодні у Міністерстві ми працюємо над реалізацією перспективних проєктів державно-приватного партнерства у різних інфраструктурних галузях. Влітку ми передали в концесію перші морські порти України – “Ольвія” та Херсон із загальним обсягом інвестицій близько 134 млн доларів, та наразі продовжуємо супроводжувати наших концесіонерів. Наступні потенційні проєкти – концесія залізнично-поромного комплексу, а також першого та контейнерного терміналів морського порту «Чорноморськ», - зазначив очільник Міністерства.

Владислав Криклій розповів, що сьогодні було завершено етап прекваліфікації за проєктом концесії залізнично-поромного комплексу Чорноморського морського порту та допущено до торгів 2 компанії – «Ернст&Янг» та Hamburg Port Consulting. «На наступному тижні ми плануємо провести торги і визначити переможця, який надаватиме консультативні послуги з підготовки ТЕО та конкурсної документації. А в ІІ-му кварталі 2021-го очікуємо оголосити сам конкурс», - відмітив Міністр інфраструктури.

Наступним після цього перспективним проєктом стане концесія першого та контейнерного терміналів морського порту «Чорноморськ». Наразі триває відбір юридичних та технічних консультантів для підготовки пре-ТЕО проєкту, переможець якого буде визначений наприкінці жовтня та вже з листопада розпочне відповідну роботу. Сам концесійний конкурс планується до проведення в кінці наступного року.

Владислав Криклій також поділився найближчими планами щодо реалізації потенційних концесійних проєктів в інших морських портах України, зокрема, Бердянська, Одеси та Ізмаїлу. «Консультантами Egis International вже підготовлений остаточний звіт пре-ТЕО Бердянського морського торговельного порту. Ведуться переговори з потенційним приватним інвестором щодо розробки ТЕО концесії в порту Одеси. Знайдено фінансування на розробку пре-ТЕО концесії морського порту Ізмаїл, зараз триває розробка ТЗ для пре-ТЕО. Також ми плануємо запуск концесійних проєктів у Маріупольському та Ренійському морських портах і наразі шукаємо фінансування пре-ТЕО для цих проєктів», - додав очільник Міністерства.

Разом з тим, до приватизації запропоновано 3 стивідорні компанії - Білгород-Дністровський морський торговельний порт, Скадовський морський торговельний порт та морський торговельний порт Усть-Дунайськ.

Владислав Криклій зазначив про плани Міністерства в розбудові якісних та сучасних автодоріг завдяки реалізації Програми розвитку української мережі автошляхів через механізм ДПП, яка наразі фіналізується за участі Світового Банку та Global Infrastructure Facility. Програма передбачає відновлення понад 4500 км доріг та залучення інвестицій з приватного сектору у розмірі близько 9 млрд доларів США.

Крім цього, команда у складі фахівців IFC та ЄБРР завершили попередній аналіз можливості передачі у концесію групами деяких аеропортів. «Передбачається, що вони зможуть отримати доступ державного співфінансування через спеціальний аеропортовий фонд. Джерелом наповнення фонду буде, у першу чергу, акциз на авіапальне, що дозволить щороку відновлювати по два регіональні аеропорти. До створення фонду ми вже реалізуємо концепцію ДПП – держава дає фінансування на відновлення злітно-посадкової смуги, а приватний інвестор інвестує у відновлення термінальної частини. За такою моделлю зараз будується аеропорт у Дніпрі та планується аеропорт на Закарпатті», - повідомив Владислав Криклій.

За його словами, наразі вивчається можливість започаткування і залізничного фонду, який може стати джерелом платежів за експлуатаційну готовність для здійснення концесії вокзалів та інших проєктів ДПП, а також пришвидшити процес оновлення пасажирського рухомого складу Укрзалізниці. Разом з цим, Міністерство активно готує концесійні проєкти залізничних вокзалів Харкова, Дніпра, Вінниці, Хмельницького, Миколаєва, Чопа та Київ-Пасажирського. «Загальний обсяг інвестицій, необхідний для модернізації 7 залізничних вокзалів – 3,8 млрд грн. Зараз ми проходимо необхідні процедури, які, звісно, хотілось би пришвидшити. У середньому концесійний проєкт триває 22 місяці, з яких 12 – на підготовку. У грудні матимемо рішення щодо доцільності підготовки ТЕО залізничних вокзалів, до березня 2021 року – ТЕО проєктів, і наступний крок – оголошення концесійних конкурсів», - підсумував Міністр.

Оперативна інформація — на телеграм-каналі https://t.me/vladyslavkryklii.






Добавить комментарий

Автор:

Введите Код, указанный на рисунке
 




Новини

22:00 - Прем’єр-міністр України провів зустріч з Президентом Туреччини
20:18 - Брифінг Міністра інфраструктури Владислава Криклія та голови Укрінфрапроекту Кирила Хом’якова «Безпечні дороги: зроблено у 2020»
20:18 - За минулий тиждень нараховано 3,2 млн грн плати за перевантаження, - Владислав Криклій
19:54 - Завдання аудиторів ДПС – посилення аналітичної роботи та увага на ризикових платників
19:54 - Мінцифра і YouControl запускають безкоштовні вебінари про перевірку бізнес-партнерів у держреєстрах
19:54 - Євген Олейніков: Наше головне завдання – захистити легальний бізнес від конкуренції з тіньовим
19:54 - Внутрішня система забезпечення якості освіти у школах – розроблено методрекомендації
19:54 - Денис Шмигаль: Українські спеціалісти вивчатимуть досвід будівництва сучасних міських лікарень у Туреччині
19:42 - ДФС продовжує працювати у штатному режимі, – новий очільник служби Дмитро Сосинович
19:30 - Украина приглашает Россию обсудить деоккупацию Крыма
19:30 - Фонд гарантирования выплатил кредиторам неплатежеспособных банков в октябре 478 млн гривен
19:30 - Министр Алексей Чернышов: “Внедрение энергоэффективности позволит сберечь ресурсы на развитие регионов”
19:30 - В правительстве пока не определились с форматом и датой будущего локдауна
18:36 - Межбанк закрылся долларом по 28,51
18:36 - Дорогая доставка. Как с нового года в Украине повысят тарифы на газ
18:36 - Президенту бизнеса Петра Порошенко объявят о подозрении из-за ДТП с велосипедистами
18:36 - В Донецкой и Луганской областях 65 объектов инфраструктуры обустроят источниками солнечной генерации
18:36 - Банк “Сич” взял кредит рефинансирования на 100 млн гривен
18:36 - Членом правления Ощадбанка назначен экс-чиновник НБУ
18:24 - ОГТСУ: Підвищення тарифів для облгазів має відбуватися одночасно із впровадженням дієвого механізму контролю їх цільового використання
17:48 - Обліковано 1 458 999 внутрішньо переміщених осіб
17:48 - Абрамова Ю. М. - Інформація щодо проведення перевірки, передбаченої Законом України "Про очищення влади"
17:45 - Новорічна Акція для вкладників КРИСТАЛБАНКу!
17:42 - Бывший рейдер Коломойского считает, что выплата Ахметовым 20 тыс долларов нардепам-”слугам” — вынужденная мера
17:42 - Немцы уверяют, что рынок электроэнергии в Украине не конкурентный
17:42 - “Интерпайп” Виктора Пинчука начал поставки колес для Deutsche Bahn под псевдошвейцарским брендом
17:42 - “Кузница на Рыбальском” вернула Минфину более 300 млн гривен
17:42 - NASA решила построить на Луне атомную электростанцию
17:42 - Глава “Укроборонпрома” заявил о коллапсе с производством боеприпасов в Украине
16:48 - Средняя зарплата врача специализированной помощи — менее 9 тыс гривен


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар21.0188
Канадський долар21.9988
Юань Женьміньбі4.3327
Куна4.5203
Чеська крона1.3027
Данська крона4.5887
Гонконгівський долар3.6763
Форинт0.094924
Індійська рупія0.38475
Рупія0.0020174
Новий ізраїльський шекель8.6148
Єна0.27357
Теньге0.066984
Вона0.025766
Мексиканське песо1.4206
Молдовський лей1.6531
Новозеландський долар20.0599
Норвезька крона3.2341
Російський рубль0.37456
Саудівський ріял7.5976
Сінгапурський долар21.3024
Ренд1.8568
Шведська крона3.3579
Швейцарський франк31.4893
Єгипетський фунт1.818
Фунт стерлінгів38.0011
Долар США28.4962
Білоруський рубль11.0109
Азербайджанський манат16.7694
Румунський лей7.0075
Турецька ліра3.6594
СПЗ (спеціальні права запозичення)40.7336
Болгарський лев17.4545
Євро34.1456
Злотий7.633
Алжирський динар0.22081
Така0.33604
Вірменський драм0.056272
Іранський ріал0.00067848
Іракський динар0.023946
Сом0.33605
Ліванський фунт0.018903
Лівійський динар21.0771
Малайзійський ринггіт6.9962
Марокканський дирхам3.14
Донг0.0012314
Бат0.94143
Дирхам ОАЕ7.7583
Туніський динар10.4493
Узбецький сум0.0027328
Новий тайванський долар0.99784
Туркменський новий манат8.1418
Ганське седі4.8729
Сербський динар0.29032
Сомоні2.5218
Ларі8.5837
Бразильський реал5.3839
Золото50410.92
Срібло629.64
Платина27853.33
Паладій68455.57

Курси валют, встановлені НБУ на: 01.12.2020

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
MHPC184.5184.517217212790.00
UNAF16416716416799000.00

Дані за 30.11.2020