За участі заступника Міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Наталії Форсюк проведено вебінар з питань морського та річкового транспорту
07.07.2020 17:36 | Міністерство інфраструктури України7 Липня 2020, 14:227 липня 2020 року проведено вебінар по морському та річковому транспорту за участі заступника Міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Наталії Форсюк, Директорату морського та річкового транспорту, Адміністрації морських портів України, Державної служби морського та річкового транспорту та Делегації ЄС в Україні. Експерти Проекту технічної допомоги ЄС Національна транспортна модель та Майстер-План презентували аналіз та операційні висновки в секторі внутрішнього водного транспорту, морських портів, вантажних і пасажирських морських перевезень.
Виконана діагностика внутрішнього водного транспорту (інституційна та юридична структура, система внутрішніх водних шляхів, морські порти та термінали, обсяги руху по внутрішніх водах, флот та оператори). Основною ціллю національної транспортної моделі і майстер-плану в даній сфері є схвалити та контролювати виконання положень законопроекту про внутрішній водний транспорт.
Проведена діагностика морських портів (мережа морських портів, установи та реформа портів, обсяги потоку суден, пропускна здатність портів, сполучення з хінтерландом, проекти з розвитку портів, участь приватних компаній в роботі портів, фінансування та показники ефективності портів). Важливою є реформа портів шляхом прогресивного переходу до «моделі порт-лендлорд»; однією із цілей є надати АМПУ контроль над земельними ділянками портів, що є необхідним для оптимізації використання обмежених земельних ділянок портів і надання можливості розвивати сучасні ефективні об’єкти портової інфраструктури шляхом залучення приватних інвестицій в портову галузь (портові операції та інфраструктура).
Крім того, експерти Проекту технічної допомоги ЄС Національна транспортна модель та Майстер-План зробили діагностику вантажних морських послуг та круїзного пасажиропотоку.
Необхідно відзначити, що всі операційні висновки мають бути відображені в Національній транспортній моделі, яка передається до Міністерства інфраструктури та ДП “Галузевого центру цифровізації та кібербезпеки”.