Практичні поради: як діяти маркетингу в умовах карантину

07.04.2020 10:41 | Fin.Org.UA

Команди SODA Performance та SODA Communications зібрали важливі рекомендації. Щоб споживачі і далі користувались товарами або послугами вашої компанії у період карантину.

1. Комунікація

Навколо всі новини про кризу, коронавірус, карантин та віддалену роботу. З якою комунікацією виходити вам і чи робити це взагалі?

Відповідь однозначна — точно виходити.

Ви маєте розповісти про свій графік, умови роботи, як ви перебудовуєтесь та перебудовуєте свій продукт.

Зникнення з інфополя = ваш потенційний споживав буде купувати у вашого конкурента.

Насправді, будь-якій комунікації має передувати дія. Якщо ви дійсно трансформуєте свій продукт чи робите щось особливе, то розкажіть про це.

  • Зберіть поширені запитання, проведіть прямий ефір, покажіть, що у компанії відбувається всередині.
  • Якщо у ваших працівників зараз не так багато роботи, попросіть їх подумати, про що вони можуть написати, що може бути корисним вашим підписникам, колегам та учасникам ринку.

Але спочатку вам потрібно налаштувати комунікацію всередині компанії, щоб люди не почувалися відірваними від процесу та знали, куди ви рухаєтесь, і могли бути трансляторами цієї інфо назовні.

Не полишайте своїх клієнтів та працівників в інфовакуумі. Це може призвести до домислів та поширення неправдивої інформації, що погіршить вашу репутацію.

2. Рекламні канали

Не піддавайтесь паніці й не вимикайте рекламу на всіх своїх каналах.

По-перше, проаналізуйте свою ЦА. Якщо ж це не медичні співробітники, працівники супермаркетів та аптек, тоді ваша аудиторія сидить вдома на карантині. Й ефективними рекламними каналами стануть YouТube, Facebook, Instagram та Google.

По-друге, у скрутній ситуації не рекомендуємо використовувати жартівливих оголошень, пов’язаних з коронавірусом. Сміх з хвороби й смерті може виявитися неприйнятним для більшості вашої ЦА й призведе до втрати її назавжди.

Якщо ви продаєте товари першої необхідності (їжа, товари для дому, фармацевтика або засоби індивідуального захисту) — акцентуйте на перевагах. Наприклад, на швидкому або безкоштовному доставлянні.

3. Що рекламувати?

Слід зосередитись на рекламі тих товарах, які у період карантину можуть мати попит у вашої аудиторії. Наприклад, реклама верхнього одягу зараз не актуальна, а ось одяг для занять спортом вдома та інших супутніх товарів — навпаки.

Як рекламувати свої товари?

Для просування товарів або послуг в Google, YouТube, Facebook та Instagram рекомендуємо обирати аудиторію:

  • власна база ремаркетингу з поведінки на сайті;
  • був на сайті останні 30 днів;
  • був на сайті і залишив свої контакти;
  • був на сайті і не залишив свої контакти.

Якщо є кошик:

  • додав у кошик і не сплатив;
  • додав у кошик і оплатив;
  • аудиторію, яка схожа (look-a-like) за базою ремаркетингу;
  • аудиторію за інтересами, які прямо пов’язані з продукцією (наприклад, товар “Арахісова паста” — інтерес “їжа”).

Запускайте рекламу на конкретну геолокацію. Наприклад, доставлення їжі з дорогих ресторанів — ЖК “Нью-Йорк” або інші ЖК бізнес-класу, що розташовані поблизу вашого ресторану.

+ Якщо ви продаєте товари першої необхідності в умовах карантину — розрахуйте та спрогнозуйте, на скільки днів вистачить товару з моменту купівлі. За кілька днів до закінчення — запустіть рекламу й нагадайте вашому споживачу, що дуже скоро йому може знову знадобитись ваша продукція.

Щоб оптимізувати свої витрати на рекламу, рекомендуємо використовувати:

  • у Google — автоматизовані стратегії для конверсії (максимальна цільова ціна);
  • у Facebook  оптимізатор бюджету.

Нехай системи самостійно підлаштовуються під аукціони “тут і зараз”. Водночас аналізуйте кампанії на щоденній основі та не забувайте, що значні зміни в налаштуваннях можуть вплинути на процес “навчання кампанії” і чекати стабільних результатів доведеться довше.

Стежте за швидкістю роботи вашого сайту. Якщо рекламне оголошення веде на сайт, то у період високого трафіку, сайт може завантажуватись значно довше звичайного. Але це може вплинути на зниження конверсій.

Як це визначити:

  • дивіться на загальне завантаження сайту на мобільному і ПК (норма — від 90% на https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/)
  • дивіться на мобільну версію сайту: сайт повинен бути легким у користуванні, текст — читабельним, форми — зручними для заповнення і надсилання даних;
  • перевіряйте, щоб усі заявки потрапляли до CRM;
  • дивіться поведінку на сайті;
  •  порівнюйте, чи відрізняються сторінки виходу до епідемії та після.

Якщо так — ще раз аналізуйте всі пункти вище.

+ Facebook став більш вимогливим до реклами деяких товарів. Соціальна мережа оголосила, що вводить заборону на розміщення реклами гігієнічних масок і дезінфікувальних засобів для рук з метою перешкоджання ажіотажного попиту на них і зростання цін.

Крім того, соцмережа посилила контроль за появою дезінформації про засоби, які нібито сприяють лікуванню від вірусу, а також про товари, на які дефіцит.

4. Використовуйте Google-карти та сервіс «Google Мій бізнес» 

Якщо вірус COVID-19 вплинув на роботу вашої компанії, оновіть профіль у сервісі «Google Мій бізнес», щоб ознайомити клієнтів з актуальними даними. А також для того, щоб ця інформація з’явилась у профілі компанії в Google-пошуку і на Google-картах.

Яка актуальна інформація має бути у ваших клієнтів?

  • Години роботи

Якщо години вашої роботи змінилися, оновіть дані. Це ключовий момент, на який орієнтуються клієнти.

  • Опублікуйте запис

Регулярно публікуйте записи, щоб підтримувати зв’язок з клієнтами. Ви можете розповідати про доступні товари і послуги, а також давати посилання на інші ресурси.

  • Оновлення номера телефону

Переконайтеся, що ви правильно вказали номер телефону, за яким з вами можна зв’язатися. Це особливо актуально, якщо ваша компанія перейшла на віддалений режим роботи, а в картці GMB вказано телефон офісу.

5. Канали для зв’язку та аналіз сайту

Після того як все оновили, перезапустіть РК та проаналізуйте шлях клієнта, чи працюють всі форми зв’язку, чи зручно робити замовлення, як клієнтів консультує відділ продажу чи кол-центр.

Кожен клієнт, якого зараз отримує бізнес, — на вагу золота, не можна його втрачати через проблеми з телефонією чи формами зворотнього зв’язку. Тоді ніякий маркетинг не допоможе.

Додайте додаткові канали для зв’язку онлайн

Форми зворотного зв’язку (якщо раніше не використовували) — Callback-віджет, онлайн-чат. Якщо в ФБ є чат-бот, додайте посилання на нього на сайт.

Перевірте форми зворотного зв’язку і переконайтеся, що відділ продажу отримує звернення з них.

Перевірте мобільну версію сайту — чи видно номер телефону на першому екрані? Чи можна здійснити дзвінок через клік на нього? Чи складно знайти форми зворотного зв’язку з телефона? Чи зручно заносити дані в форми з телефона? Може, в формах є зайві поля, які заважають клієнтам, а для вас не мають цінності? Відправлені заявки з мобільного доходять до відділу продажу?

Під час оцінки ефективності рекламного каналу  враховуйте усі типи конверсій, які приводять до лідів (дзвінки, заявки, звернення в чатах та соцмережах).  Без цього можна зробити неправильні висновки й вимкнути канали, що працюють.

Перевірте швидкість обробки вхідних лідів відділом продажу — швидка обробка  надасть змогу не втратити потенційних клієнтів і може стати перевагою перед конкурентами.

І далі аналізуйте свою цільову аудиторію. В умовах карантину змінюються потреби, тому важливо бути гнучким та адаптувати свій продукт під потреби споживачів.

Додати коментар

Користувач:
email:





Збереження грошей
Це мистецтво, як і володінням
Фінансовими ринками.

- Fin.Org.UA

Новини

10:43 - Ситуація в енергосистемі станом на 25 квітня
10:21 - Руслан Стрілець: Німеччина – надійний партнер України
10:07 - Мінфін: У березні підприємці отримали 1 037 кредитів на 3,9 млрд гривень за державними гарантіями на портфельній основі
09:31 - До уваги платників, які мають можливість своєчасно виконувати свої податкові обов’язки!
09:30 - Як заповнюється податкова декларація платника єдиного податку – ФОПа у разі виправлення самостійно виявлених помилок з податкового зобов’язання?
09:28 - Порядок внесення змін до деяких облікових даних юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів, відомості щодо яких містяться в ЄДР
09:27 - Як змінилися терміни бюджетного відшкодування ПДВ у зв’язку з прийняттям Закону України № 3603?
09:26 - В які строки фізична особа має право на проведення звірки даних, використаних контролюючим органом для розрахунку загального МПЗ?
09:24 - Юридичні особи поповнили місцеві скарбниці Дніпропетровщини транспортним податком майже на 2 млн гривень
09:24 - Дніпропетровщина: від фізичних осіб місцеві бюджети отримали понад 2 млн грн туристичного збору
09:22 - Щодо сплати ПДВ при продажу товарів/послуг через закордонні маркетплейси
09:21 - Інформаційний лист № 4/2024: 30+ питань платників податків щодо звітності в режимі Дія Сіті. Частина ІІ
09:18 - Міндовкілля: Україна та Німеччина розпочинають розробку нового проекту для лісового сектору
09:07 - Оперативна інформація ДСНС щодо наслідків ведення бойових дій російською федерацією та роботи піротехнічних підрозділів
09:00 - московіяни обстріляли Нікопольщину: пошкодили будинки, газогін і ЛЕП
07:35 - Фінансовий астрологічний прогноз на 25.04.2024
07:22 - Коментар пресслужби МЗС щодо запитів, які стосуються обслуговування громадян в ДП «Документ»
00:00 - Новини від Міністерства енергетики України
21:00 - Новини 24 квітня: справа Сольського, ТРЦ "Гулівер" хочуть передати в управління АРМА
20:49 - Усіх абонентів у Києві, Одесі та Хмельницькому заживили, у Харкові діють обмеження – Міненерго 
20:47 - Єврокомісія пропонує запровадити санкції проти суден, які перевозять військову техніку з КНДР до московія – Reuters
20:35 - Ситуація в енергосистемі. Оперативна інформація на 19:00
20:15 - Apple вимагає від Telegram заблокувати низку каналів для користувачів з українськими SIM-картками
20:08 - Банки готові збільшити кредитування бізнесу та населення – НБУ
20:02 - Найдорожча технокомпанія Європи ASML офційно змінила гендиректора
20:00 - СИТУАЦІЯ В ЕНЕРГОСИСТЕМІ. Оперативна інформація на 19:00
19:29 - Три чверті роботодавців відчувають дефіцит кадрів в Україні – дослідження
19:17 - Патроне став віцепрезидентом ЄБРР. Хто очолив банк по Україні та Молдові
18:59 - Аналітична записка про стан роботи зі зверненнями громадян у І кварталі 2024 року
18:50 - Експерти Консультативної Ради при Міністерстві економіки України вітають прогрес щодо запуску програми Ukraine Facility


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар25.6704
Канадський долар28.8388
Юань Женьміньбі5.4473
Чеська крона1.6715
Данська крона5.6565
Гонконгівський долар5.0393
Форинт0.107269
Індійська рупія0.47372
Рупія0.0024433
Новий ізраїльський шекель10.4525
Єна0.25477
Теньге0.08896
Вона0.028811
Мексиканське песо2.3308
Молдовський лей2.2073
Новозеландський долар23.4185
Норвезька крона3.5966
московський рубль0.42673
Сінгапурський долар28.9955
Ренд2.057
Шведська крона3.6294
Швейцарський франк43.1667
Єгипетський фунт0.824
Фунт стерлінгів49.075
Долар США39.4716
Білоруський рубль14.347
Азербайджанський манат23.2159
Румунський лей8.4785
Турецька ліра1.2137
СПЗ (спеціальні права запозичення)51.9715
Болгарський лев21.5692
Євро42.1833
Злотий9.7656
Алжирський динар0.29133
Така0.35452
Вірменський драм0.099159
Домініканське песо0.66115
Іранський ріал0.00092851
Іракський динар0.029769
Сом0.43587
Ліванський фунт0.000436
Лівійський динар8.0586
Малайзійський ринггіт8.2657
Марокканський дирхам3.8465
Пакистанська рупія0.14042
Саудівський ріял10.3982
Донг0.0015718
Бат1.07729
Дирхам ОАЕ10.6188
Туніський динар12.4776
Узбецький сум0.0030882
Новий тайванський долар1.221
Туркменський новий манат11.1421
Сербський динар0.36025
Сомоні3.561
Ларі14.9113
Бразильський реал7.2282
Золото91400.04
Срібло1070.47
Платина36045.86
Паладій40324.58

Курси валют, встановлені НБУ на 25.04.2024

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
2262861043.871043.871043.871043.872233881.80
2280431077.331077.331077.331077.33104501.01
2289101069.981069.981069.981069.9853499.00
229025983.59983.59983.59983.591827510.22
229470919.34919.34919.34919.34367736.00
2302621055.81055.81055.81055.8221718.00
CRSR061023.781023.781023.781023.785118.90
FSTF021014.051014.051014.051014.051014.05
USGK78454545454545454522725000.00
XS12141600016000160001600016000.00

Дані за 24.04.2024