Практичні поради: як діяти маркетингу в умовах карантину

07.04.2020 10:41 | Fin.Org.UA

Команди SODA Performance та SODA Communications зібрали важливі рекомендації. Щоб споживачі і далі користувались товарами або послугами вашої компанії у період карантину.

1. Комунікація

Навколо всі новини про кризу, коронавірус, карантин та віддалену роботу. З якою комунікацією виходити вам і чи робити це взагалі?

Відповідь однозначна — точно виходити.

Ви маєте розповісти про свій графік, умови роботи, як ви перебудовуєтесь та перебудовуєте свій продукт.

Зникнення з інфополя = ваш потенційний споживав буде купувати у вашого конкурента.

Насправді, будь-якій комунікації має передувати дія. Якщо ви дійсно трансформуєте свій продукт чи робите щось особливе, то розкажіть про це.

  • Зберіть поширені запитання, проведіть прямий ефір, покажіть, що у компанії відбувається всередині.
  • Якщо у ваших працівників зараз не так багато роботи, попросіть їх подумати, про що вони можуть написати, що може бути корисним вашим підписникам, колегам та учасникам ринку.

Але спочатку вам потрібно налаштувати комунікацію всередині компанії, щоб люди не почувалися відірваними від процесу та знали, куди ви рухаєтесь, і могли бути трансляторами цієї інфо назовні.

Не полишайте своїх клієнтів та працівників в інфовакуумі. Це може призвести до домислів та поширення неправдивої інформації, що погіршить вашу репутацію.

2. Рекламні канали

Не піддавайтесь паніці й не вимикайте рекламу на всіх своїх каналах.

По-перше, проаналізуйте свою ЦА. Якщо ж це не медичні співробітники, працівники супермаркетів та аптек, тоді ваша аудиторія сидить вдома на карантині. Й ефективними рекламними каналами стануть YouТube, Facebook, Instagram та Google.

По-друге, у скрутній ситуації не рекомендуємо використовувати жартівливих оголошень, пов’язаних з коронавірусом. Сміх з хвороби й смерті може виявитися неприйнятним для більшості вашої ЦА й призведе до втрати її назавжди.

Якщо ви продаєте товари першої необхідності (їжа, товари для дому, фармацевтика або засоби індивідуального захисту) — акцентуйте на перевагах. Наприклад, на швидкому або безкоштовному доставлянні.

3. Що рекламувати?

Слід зосередитись на рекламі тих товарах, які у період карантину можуть мати попит у вашої аудиторії. Наприклад, реклама верхнього одягу зараз не актуальна, а ось одяг для занять спортом вдома та інших супутніх товарів — навпаки.

Як рекламувати свої товари?

Для просування товарів або послуг в Google, YouТube, Facebook та Instagram рекомендуємо обирати аудиторію:

  • власна база ремаркетингу з поведінки на сайті;
  • був на сайті останні 30 днів;
  • був на сайті і залишив свої контакти;
  • був на сайті і не залишив свої контакти.

Якщо є кошик:

  • додав у кошик і не сплатив;
  • додав у кошик і оплатив;
  • аудиторію, яка схожа (look-a-like) за базою ремаркетингу;
  • аудиторію за інтересами, які прямо пов’язані з продукцією (наприклад, товар “Арахісова паста” — інтерес “їжа”).

Запускайте рекламу на конкретну геолокацію. Наприклад, доставлення їжі з дорогих ресторанів — ЖК “Нью-Йорк” або інші ЖК бізнес-класу, що розташовані поблизу вашого ресторану.

+ Якщо ви продаєте товари першої необхідності в умовах карантину — розрахуйте та спрогнозуйте, на скільки днів вистачить товару з моменту купівлі. За кілька днів до закінчення — запустіть рекламу й нагадайте вашому споживачу, що дуже скоро йому може знову знадобитись ваша продукція.

Щоб оптимізувати свої витрати на рекламу, рекомендуємо використовувати:

  • у Google — автоматизовані стратегії для конверсії (максимальна цільова ціна);
  • у Facebook  оптимізатор бюджету.

Нехай системи самостійно підлаштовуються під аукціони “тут і зараз”. Водночас аналізуйте кампанії на щоденній основі та не забувайте, що значні зміни в налаштуваннях можуть вплинути на процес “навчання кампанії” і чекати стабільних результатів доведеться довше.

Стежте за швидкістю роботи вашого сайту. Якщо рекламне оголошення веде на сайт, то у період високого трафіку, сайт може завантажуватись значно довше звичайного. Але це може вплинути на зниження конверсій.

Як це визначити:

  • дивіться на загальне завантаження сайту на мобільному і ПК (норма — від 90% на https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/)
  • дивіться на мобільну версію сайту: сайт повинен бути легким у користуванні, текст — читабельним, форми — зручними для заповнення і надсилання даних;
  • перевіряйте, щоб усі заявки потрапляли до CRM;
  • дивіться поведінку на сайті;
  •  порівнюйте, чи відрізняються сторінки виходу до епідемії та після.

Якщо так — ще раз аналізуйте всі пункти вище.

+ Facebook став більш вимогливим до реклами деяких товарів. Соціальна мережа оголосила, що вводить заборону на розміщення реклами гігієнічних масок і дезінфікувальних засобів для рук з метою перешкоджання ажіотажного попиту на них і зростання цін.

Крім того, соцмережа посилила контроль за появою дезінформації про засоби, які нібито сприяють лікуванню від вірусу, а також про товари, на які дефіцит.

4. Використовуйте Google-карти та сервіс «Google Мій бізнес» 

Якщо вірус COVID-19 вплинув на роботу вашої компанії, оновіть профіль у сервісі «Google Мій бізнес», щоб ознайомити клієнтів з актуальними даними. А також для того, щоб ця інформація з’явилась у профілі компанії в Google-пошуку і на Google-картах.

Яка актуальна інформація має бути у ваших клієнтів?

  • Години роботи

Якщо години вашої роботи змінилися, оновіть дані. Це ключовий момент, на який орієнтуються клієнти.

  • Опублікуйте запис

Регулярно публікуйте записи, щоб підтримувати зв’язок з клієнтами. Ви можете розповідати про доступні товари і послуги, а також давати посилання на інші ресурси.

  • Оновлення номера телефону

Переконайтеся, що ви правильно вказали номер телефону, за яким з вами можна зв’язатися. Це особливо актуально, якщо ваша компанія перейшла на віддалений режим роботи, а в картці GMB вказано телефон офісу.

5. Канали для зв’язку та аналіз сайту

Після того як все оновили, перезапустіть РК та проаналізуйте шлях клієнта, чи працюють всі форми зв’язку, чи зручно робити замовлення, як клієнтів консультує відділ продажу чи кол-центр.

Кожен клієнт, якого зараз отримує бізнес, — на вагу золота, не можна його втрачати через проблеми з телефонією чи формами зворотнього зв’язку. Тоді ніякий маркетинг не допоможе.

Додайте додаткові канали для зв’язку онлайн

Форми зворотного зв’язку (якщо раніше не використовували) — Callback-віджет, онлайн-чат. Якщо в ФБ є чат-бот, додайте посилання на нього на сайт.

Перевірте форми зворотного зв’язку і переконайтеся, що відділ продажу отримує звернення з них.

Перевірте мобільну версію сайту — чи видно номер телефону на першому екрані? Чи можна здійснити дзвінок через клік на нього? Чи складно знайти форми зворотного зв’язку з телефона? Чи зручно заносити дані в форми з телефона? Може, в формах є зайві поля, які заважають клієнтам, а для вас не мають цінності? Відправлені заявки з мобільного доходять до відділу продажу?

Під час оцінки ефективності рекламного каналу  враховуйте усі типи конверсій, які приводять до лідів (дзвінки, заявки, звернення в чатах та соцмережах).  Без цього можна зробити неправильні висновки й вимкнути канали, що працюють.

Перевірте швидкість обробки вхідних лідів відділом продажу — швидка обробка  надасть змогу не втратити потенційних клієнтів і може стати перевагою перед конкурентами.

І далі аналізуйте свою цільову аудиторію. В умовах карантину змінюються потреби, тому важливо бути гнучким та адаптувати свій продукт під потреби споживачів.

Додати коментар

Користувач:
email:





Bulls and bears tussle
Market ebbs, flows, unbridled
Chaos in motion.

- Fin.Org.UA

Новини

13:51 - До уваги платників податку на прибуток підприємств (сплата податку за кодом класифікації доходів бюджету 11020100)
13:50 - До уваги самозайнятих осіб!
13:49 - Яка адміністративна відповідальність передбачена за порушення порядку справляння та сплати туристичного збору?
13:48 - Надомна/дистанційна робота: обов’язок роботодавця
13:45 - Чи повинна ФОП із суми утриманої комісії за користування платіжними системами сплачувати ПДВ?
13:44 - В ЄДР внесено запис про припинення підприємницької діяльності ФОПа: подання звітності
13:43 - До уваги резидентів Дія Сіті!
13:42 - Відокремлений підрозділ юридичної особи утворено відповідно до законодавства іноземної держави: підстави для взяття на облік у контролюючому органі за основним місцем обліку
13:40 - Що є об’єктом та базою оподаткування для юридичної особи – платника єдиного податку четвертої групи?
13:39 - Терміни, в які контролюючий орган надсилає (вручає) вимогу про сплату боргу (недоїмки) платнику єдиного внеску
13:38 - Рентна плата за спеціальне використання водних біоресурсів: платники Дніпропетровщини поповнили місцеві бюджети на понад 5,9 млн гривень
13:37 - Платниками туристичного збору до місцевих бюджетів Дніпропетровщини спрямовано понад 13,3 млн гривень
13:37 - Болгарія хоче взяти під контроль завод російського гіганта "Лукойл" після санкцій США
13:35 - В Україні зріс попит на нові вантажівки: найпопулярніші марки
13:31 - Внесок до загального фонду державного бюджету від платників Дніпропетровщини – майже 16,0 млрд грн ПДВ
13:30 - Онлайн зустріч з платниками: ключові аспекти ліцензування під час проведення операцій з підакцизними товарами
13:29 - Особливості застосування ПРРО: практичні поради податківців Дніпропетровщини
13:28 - На Дніпропетровщині розблоковано понад 67 тис. податкових накладних
13:25 - 537,3 млрд грн єдиного внеску: платники вже сплатили майже на 22 % більше, ніж торік
13:25 - Україна у жовтні збільшила експорт агропродукції
13:01 - Кінець безмитного ввезення: імпорт електрокарів може перевищити 2 мільярди у 2025 році
13:00 - Сміливість бути видимими: Український Жіночий Конгрес про те, як жінки змінюють громади
12:55 - В Україні після довгої перерви відновлять геологічну розвідку: допоможуть США
12:50 - США та Японія хочуть спільно видобувати рідкісноземельні у Тихому океані
12:40 - НКЦПФР запрошує до участі в обговоренні нормативних актів щодо діяльності рейтингових агентств
12:30 - Майже половина спеціалістів у галузі IT не мають бронювання – дослідження
12:30 - Чому e-commerce розвиває сегмент поштоматів
12:15 - Ефект відчутний: у Зеленського оцінили збитки "Роснєфті" і "Лукойлу" через західні санкції
11:55 - Неякісні кулемети на мільйони гривень: справу скеровано до суду
11:35 - ФОПи цьогоріч збільшили сплату єдиного податку: в яких регіонах додали найбільше


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32162
Австралійський долар27.2637
Така0.34497
Канадський долар29.7673
Юань Женьміньбі5.9022
Чеська крона1.9839
Данська крона6.4744
Гонконгівський долар5.41
Форинт0.124862
Індійська рупія0.47447
Рупія0.0025163
Новий ізраїльський шекель12.8705
Єна0.27364
Теньге0.080076
Вона0.029133
Ліванський фунт0.00047
Малайзійський ринггіт10.0368
Мексиканське песо2.2544
Молдовський лей2.4544
Новозеландський долар23.7511
Норвезька крона4.1114
Саудівський ріял11.2164
Сінгапурський долар32.186
Донг0.0015984
Ренд2.4116
Шведська крона4.3863
Швейцарський франк51.9475
Бат1.29258
Дирхам ОАЕ11.4537
Туніський динар14.1979
Єгипетський фунт0.8873
Фунт стерлінгів54.8639
Долар США42.0671
Сербський динар0.41224
Азербайджанський манат24.7424
Румунський лей9.5045
Турецька ліра0.9992
СПЗ (спеціальні права запозичення)56.9937
Болгарський лев24.7119
Євро48.3351
Ларі15.5286
Злотий11.3535
Золото166904.58
Срібло2004.71
Платина64805.63
Паладій59019.72

Курси валют, встановлені НБУ на 06.11.2025