Звіт про періодичне відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2013 № 496

24.02.2020 22:42 | Міністерство інфраструктури України

«Про затвердження Порядку ведення Реєстру морських портів України»21 Лютого 2020, 17:321. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер
Постанова Кабінету Міністрів України від 11.07.2013 № 496 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру морських портів України» (далі – Постанова № 469).
2. Назва виконавця заходів з відстеження

3. Цілі прийняття акта
Метою прийняття Постанови № 496 є виконання Закону України «Про морські порти України» (далі – Закон) щодо правового врегулювання процедури формування Реєстру морських портів України (далі - Реєстр), а також визначення органів державної виконавчої влади, державних підприємств, відповідальних за ведення Реєстру.
4. Строк виконання заходів з відстеження
Заходи з відстеження результативності регуляторного акта здійснювались з 27.01.2020 по 10.02.2020.
5. Тип відстеження
Періодичне відстеження.
6. Методи одержання результатів відстеження
Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу кількості звернень до інформаційної бази щодо зареєстрованих портів та послуг, що надаються на його території та кількості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акта.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних
Основними показниками результативності регуляторного акта є кількість звернень до інформаційної бази щодо зареєстрованих портів та послуг, що надаються на його території та кількості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акта.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
Відповідно до Постанови № 496 державне підприємство «Адміністрація морських портів України» визначено Адміністратором Реєстру (далі – Адміністратор Реєстру). На офіційному сайті Адміністратора Реєстру розміщено Реєстр як єдину електронну базу даних про морські порти, термінали та суб’єктів господарювання, що провадять свою діяльність на території морських портів.
Кількість звернень до офіційного сайту Адміністратора Реєстру, на якому розміщено Реєстр, з метою ознайомлення з інформацією, яка міститься у ньому за 2017 рік складає 10 383 звернення, за 2018 рік – 8 313 звернень та за 2019 рік – 5 311 звернень.
Кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія Постанови № 496 складає 115 портових операторів, 116 морських терміналів, 14 постачальників рідкого палива та ДП «АМПУ», яке провадить свою діяльність через 13 морських портів.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
На підставі періодичного відстеження результативності регуляторного акта можна зробити висновок, що впровадження нормативно-правового акта сприяло вирішенню питання щодо правового врегулювання підстав та порядку ведення бази даних про морські порти України, а отже, регуляторний акт досягає поставленої мети.
Водночас, проблемні питання будуть вирішені шляхом внесення відповідних змін до Постанови № 496. Відповідно до статті 4 Закону принципами функціонування та розвитку морських портів, зокрема, є забезпечення безпеки мореплавства та господарської діяльності, що провадяться у морському порту, рівність прав усіх суб’єктів господарювання, що провадять свою діяльність у морському порту, недопущення дискримінації у доступі до об’єктів портової інфраструктури загального користування.
Суб’єктами господарювання, що провадять свою діяльність в морському порту є, зокрема, портові оператори, які здійснюють експлуатацію морського терміналу, проводять вантажно-розвантажувальні роботи. Морський термінал, в свою чергу, є єдиним майновим комплексом, що включає технологічно-пов’язані об’єкти портової інфраструктури, в тому числі причали.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону, на портового оператора покладено відповідальність за надання замовникам якісних портових послуг, обслуговування та зберігання вантажів, забезпечення безпеки проведення вантажних робіт та організації безпечної стоянки та обслуговування суден і пасажирів.
Чітких критеріїв, яким повинен відповідати портовий оператор законодавством не визначено, також відсутнє виконання всіх, передбачених діючим законодавством заходів щодо безпеки, як наслідок наявні спроби з боку суб’єктів господарювання здійснювати в портах стивідорну діяльність та отримати доступ до причалів без достатнього організаційного та технічного забезпечення.
Такі суб’єкти господарювання не можуть організувати у морському терміналі достатній рівень морської безпеки, екологічної безпеки, охорони праці, цивільного захисту, пожежної безпеки та безпечного перевезення небезпечних вантажів та, як наслідок цього, ефективно використовувати причали та інші об’єкти портових інфраструктури державної власності.
Також необхідно перевіряти до початку роботи портового оператора в порту та надання спеціалізованої послуги доступу до причалу у відповідності до Переліку спеціалізованих послуг, що надаються у морському порту суб’єктами природних монополій, які підлягають державному регулюванню, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2013 № 405 (зі змінами) (далі – спеціалізована послуга), документи, що стосуються безпеки, технічного та організаційного забезпечення надання портових послуг. Зазначену норму необхідно впровадити для уникнення надання спеціалізованої послуги суб’єкту господарювання, який не забезпечив організаційну та технічну можливість надання замовнику безпечних та якісних портових послуг, та не може забезпечити ефективне використання державної власності, яким є причали в морському порту та не виконав всіх вимог національного законодавства та міжнародних норм щодо безпеки.



Додати коментар

Користувач:
email:





Investing can be a scary ride,
But the rewards can be great with the right guide.
Do your research, and stay aware,
And you could become a millionaire.

- Fin.Org.UA

Новини

17:07 - Нацбанк показав курс долара та євро на понеділок 22 грудня
16:58 - ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ - МІСТО ДНІПРО) ІНФОРМУЄ!
16:34 - Посадовець ДСНС отримав підозру: вартість елітних авто перевищує офіційні доходи
16:23 - ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ - МІСТО ДНІПРО) ІНФОРМУЄ!
16:20 - Для ліквідації наслідків вибухів у Березині на Житомирщині виділили 147 мільйонів
16:16 - АМКУ оштрафував компанію, яка отримала два санаторії на Закарпатті без дозволу
15:45 - "Нова пошта" попередила про можливу затримку доставок у західній частині Одещини
15:36 - "Азов Простір": система підтримки, що працює на результат
15:32 - Вантажівкам заборонили рух трасою Одеса–Рені
15:30 - Курси валют, встановлені НБУ на 22.12.2025
15:26 - Путін пояснив росіянам, чому їм необхідно вимикати інтернет
15:10 - Міст на трасі "Одеса-Рені", який неодноразово атакувала московія, перекрили на невизначений час
15:05 - Google навчила ШІ визначати, чи створені фото та відео її ж моделями
15:00 - Уряд спростив для виробників підтвердження локалізації в публічних закупівлях
15:00 - Російські гроші в Україні
15:00 - Уточнено дані платіжного балансу за 2020–2024 роки та І-ІІІ квартали 2025 року
14:52 - Атаки на російські танкери не порушать постачання, вважає Путін
14:39 - Відновлення енергетики: держкомпанії віддадуть обленерго обладнання, яким не користуються
14:30 - Залучення “сплячих” коштів через ОІР збільшить податкову базу
14:20 - В Україні тримається стабільний попит на дизельні авто: які моделі найзатребуваніші
14:20 - В Україні тримається стабільний попит на дизельні авто: які моделі найзатребуваніші
14:05 - Уряд виділяє 147,8 млн грн для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації у Житомирській області
14:05 - Екс-регіоналу Іванющенку скасували заочний арешт: яка причина
13:59 - На Волині незаконно передали 9 сільгоспділянок: БЕБ вважає, що держава втратила 8 мільйонів
13:46 - московія вдарила по газовидобувним об’єктам Smart Energy
13:43 - Повідомлення про оприлюднення проєкту постанови Кабінету Міністрів України “Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 13 березня 2002 р. № 300 і від 28 березня 2018 р. № 209”
13:39 - Проєкт постанови Кабінету Міністрів України “Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 13 березня 2002 р. № 300 і від 28 березня 2018 р. № 209”
13:27 - "Щедрик" проспівали на зруйнованій ТЕЦ як заклик до світу про допомогу
13:25 - На кордоні з Молдовою не працюють деякі пункти пропуску через атаку московія: які альтернативи
13:13 - Банкети, поїздки: в Україні викрили масштабні розтрати профспілок великої енергокомпанії


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32624
Австралійський долар27.9049
Така0.34562
Канадський долар30.6345
Юань Женьміньбі6.0003
Чеська крона2.0339
Данська крона6.622
Гонконгівський долар5.4298
Форинт0.127908
Індійська рупія0.47275
Рупія0.0025226
Новий ізраїльський шекель13.154
Єна0.2687
Теньге0.081631
Вона0.028574
Ліванський фунт0.000472
Малайзійський ринггіт10.3651
Мексиканське песо2.3444
Молдовський лей2.4938
Новозеландський долар24.2589
Норвезька крона4.1536
Саудівський ріял11.2638
Сінгапурський долар32.6795
Донг0.0016053
Ренд2.5171
Шведська крона4.5377
Швейцарський франк53.0955
Бат1.34232
Дирхам ОАЕ11.5027
Туніський динар14.4854
Єгипетський фунт0.8878
Фунт стерлінгів56.4984
Долар США42.2481
Сербський динар0.42155
Азербайджанський манат24.8518
Румунський лей9.7207
Турецька ліра0.9869
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.697
Болгарський лев25.2967
Євро49.4725
Ларі15.6678
Злотий11.747
Золото182752.18
Срібло2778.61
Платина81322.95
Паладій70905.41

Курси валют, встановлені НБУ на 22.12.2025