Звіт про періодичне відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2013 № 496

24.02.2020 22:42 | Міністерство інфраструктури України

«Про затвердження Порядку ведення Реєстру морських портів України»21 Лютого 2020, 17:321. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер
Постанова Кабінету Міністрів України від 11.07.2013 № 496 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру морських портів України» (далі – Постанова № 469).
2. Назва виконавця заходів з відстеження

3. Цілі прийняття акта
Метою прийняття Постанови № 496 є виконання Закону України «Про морські порти України» (далі – Закон) щодо правового врегулювання процедури формування Реєстру морських портів України (далі - Реєстр), а також визначення органів державної виконавчої влади, державних підприємств, відповідальних за ведення Реєстру.
4. Строк виконання заходів з відстеження
Заходи з відстеження результативності регуляторного акта здійснювались з 27.01.2020 по 10.02.2020.
5. Тип відстеження
Періодичне відстеження.
6. Методи одержання результатів відстеження
Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу кількості звернень до інформаційної бази щодо зареєстрованих портів та послуг, що надаються на його території та кількості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акта.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних
Основними показниками результативності регуляторного акта є кількість звернень до інформаційної бази щодо зареєстрованих портів та послуг, що надаються на його території та кількості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акта.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
Відповідно до Постанови № 496 державне підприємство «Адміністрація морських портів України» визначено Адміністратором Реєстру (далі – Адміністратор Реєстру). На офіційному сайті Адміністратора Реєстру розміщено Реєстр як єдину електронну базу даних про морські порти, термінали та суб’єктів господарювання, що провадять свою діяльність на території морських портів.
Кількість звернень до офіційного сайту Адміністратора Реєстру, на якому розміщено Реєстр, з метою ознайомлення з інформацією, яка міститься у ньому за 2017 рік складає 10 383 звернення, за 2018 рік – 8 313 звернень та за 2019 рік – 5 311 звернень.
Кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія Постанови № 496 складає 115 портових операторів, 116 морських терміналів, 14 постачальників рідкого палива та ДП «АМПУ», яке провадить свою діяльність через 13 морських портів.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
На підставі періодичного відстеження результативності регуляторного акта можна зробити висновок, що впровадження нормативно-правового акта сприяло вирішенню питання щодо правового врегулювання підстав та порядку ведення бази даних про морські порти України, а отже, регуляторний акт досягає поставленої мети.
Водночас, проблемні питання будуть вирішені шляхом внесення відповідних змін до Постанови № 496. Відповідно до статті 4 Закону принципами функціонування та розвитку морських портів, зокрема, є забезпечення безпеки мореплавства та господарської діяльності, що провадяться у морському порту, рівність прав усіх суб’єктів господарювання, що провадять свою діяльність у морському порту, недопущення дискримінації у доступі до об’єктів портової інфраструктури загального користування.
Суб’єктами господарювання, що провадять свою діяльність в морському порту є, зокрема, портові оператори, які здійснюють експлуатацію морського терміналу, проводять вантажно-розвантажувальні роботи. Морський термінал, в свою чергу, є єдиним майновим комплексом, що включає технологічно-пов’язані об’єкти портової інфраструктури, в тому числі причали.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону, на портового оператора покладено відповідальність за надання замовникам якісних портових послуг, обслуговування та зберігання вантажів, забезпечення безпеки проведення вантажних робіт та організації безпечної стоянки та обслуговування суден і пасажирів.
Чітких критеріїв, яким повинен відповідати портовий оператор законодавством не визначено, також відсутнє виконання всіх, передбачених діючим законодавством заходів щодо безпеки, як наслідок наявні спроби з боку суб’єктів господарювання здійснювати в портах стивідорну діяльність та отримати доступ до причалів без достатнього організаційного та технічного забезпечення.
Такі суб’єкти господарювання не можуть організувати у морському терміналі достатній рівень морської безпеки, екологічної безпеки, охорони праці, цивільного захисту, пожежної безпеки та безпечного перевезення небезпечних вантажів та, як наслідок цього, ефективно використовувати причали та інші об’єкти портових інфраструктури державної власності.
Також необхідно перевіряти до початку роботи портового оператора в порту та надання спеціалізованої послуги доступу до причалу у відповідності до Переліку спеціалізованих послуг, що надаються у морському порту суб’єктами природних монополій, які підлягають державному регулюванню, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2013 № 405 (зі змінами) (далі – спеціалізована послуга), документи, що стосуються безпеки, технічного та організаційного забезпечення надання портових послуг. Зазначену норму необхідно впровадити для уникнення надання спеціалізованої послуги суб’єкту господарювання, який не забезпечив організаційну та технічну можливість надання замовнику безпечних та якісних портових послуг, та не може забезпечити ефективне використання державної власності, яким є причали в морському порту та не виконав всіх вимог національного законодавства та міжнародних норм щодо безпеки.



Додати коментар

Користувач:
email:





Біржові котирування
Залежать від загального
Економічного стану.

- Fin.Org.UA

Новини

08:30 - Якою має бути ставка на прибуток банків?
08:00 - Розмір не головне: чому мінімаркети захоплюють міста України
23:00 - Новини від Міністерства енергетики України
21:00 - Новини 16 грудня: Маск збагатів, офіційний курс євро до гривні встановив новий рекорд
20:45 - Американська нафта впала нижче 55 доларів уперше з 2021 року
20:24 - Німеччина повідомила Україні, чи тікає бізнес
19:56 - Українські АЗС почали обмежувати використання зарядних пристроїв
19:50 - Shell шукає покупців на частку в німецькому НПЗ з російським слідом
19:25 - Вимоги до організації внутрішнього аудиту та перелік ризиків для фінансових компаній будуть оновлені
19:25 - Саудити стали фаворитами на купівлю міжнародних активів "Лукойла"
19:05 - Перегляд об’єктів із пріоритетним електропостачанням: для потреб побутових споживачів і промисловості може бути вивільнено понад 800 МВт потужності
19:05 - Авторинок України: які авто за типом пального найпопулярніші
18:54 - Глибока трансформація: окупаційна влада закрила 90% підприємств
18:33 - Венесуела змушена "скидати" нафту після арешту танкера Сполученими Штатами
18:25 - У більшості областей України 17 грудня відключатимуть світло
18:20 - Мінекономіки та MAN Truck & Bus SE підписали Меморандум про співпрацю у відбудові України та сфері інвестицій
18:04 - Путін підписав закон про вилучення житла в тимчасово окупованих регіонах України
17:55 - "Знайшлися 800 МВт потужності". В Україні скоротяться відключення світла – Свириденко
17:40 - Мінекономіки презентувало проєкт Стратегії зайнятості 2030 — основу масштабної реформи ринку праці України
17:35 - Курс євро до гривні втретє за місяць оновив історичний максимум
17:31 - Підсумки ринку нерухомості у 2025 році
17:21 - Графіки відключень: в Україні переглянули список споживачів, яким заборонено вимикати світло
17:05 - Російський уряд очікує збереження дефіциту бюджету до 2042 року
17:00 - Мінекономіки виплатило понад 9 млн компенсації 15% вартості української промислової техніки за жовтневими заявками
16:50 - Українці вже оформили понад 24 тисяч квитків в рамках "3000 км Україною": популярні напрямки
16:45 - Уряд планує завершити концесію терміналу у Чорноморську в І кварталі 2026 року
16:39 - Запрошення до висловлення зацікавленості (консультаційні послуги – відбір індивідуального консультанта) «Стратегічний консультант з комунікацій для ДУ «ЮКРЕЙНІНВЕСТ»»
16:39 - Перша в Україні органічна горілка, якій можна довіряти
16:37 - Ціни на російську нафту впали до найнижчого рівня з початку великої війни
16:34 - Запрошення до висловлення зацікавленості (консультаційні послуги – відбір індивідуального консультанта) «Консультант-аналітик з підтримки проєктів ДУ «ЮКРЕЙНІНВЕСТ»»


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32569
Австралійський долар27.9959
Така0.34515
Канадський долар30.6531
Юань Женьміньбі5.9899
Чеська крона2.0421
Данська крона6.6482
Гонконгівський долар5.4228
Форинт0.12912
Індійська рупія0.46341
Рупія0.0025275
Новий ізраїльський шекель13.096
Єна0.27283
Теньге0.081817
Вона0.028628
Ліванський фунт0.000471
Малайзійський ринггіт10.323
Мексиканське песо2.3495
Молдовський лей2.5013
Новозеландський долар24.3997
Норвезька крона4.1452
Саудівський ріял11.2472
Сінгапурський долар32.7293
Донг0.0016015
Ренд2.5149
Шведська крона4.5388
Швейцарський франк53.1161
Бат1.33984
Дирхам ОАЕ11.486
Туніський динар14.4965
Єгипетський фунт0.8897
Фунт стерлінгів56.6753
Долар США42.1848
Сербський динар0.42261
Азербайджанський манат24.8117
Румунський лей9.7524
Турецька ліра0.9876
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.792
Болгарський лев25.3881
Євро49.6684
Ларі15.6582
Злотий11.7687
Золото181130.14
Срібло2662.1
Платина76910.48
Паладій66184.58

Курси валют, встановлені НБУ на 17.12.2025