Звіт про періодичне відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2013 № 496

24.02.2020 22:42 | Міністерство інфраструктури України

«Про затвердження Порядку ведення Реєстру морських портів України»21 Лютого 2020, 17:321. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер
Постанова Кабінету Міністрів України від 11.07.2013 № 496 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру морських портів України» (далі – Постанова № 469).
2. Назва виконавця заходів з відстеження

3. Цілі прийняття акта
Метою прийняття Постанови № 496 є виконання Закону України «Про морські порти України» (далі – Закон) щодо правового врегулювання процедури формування Реєстру морських портів України (далі - Реєстр), а також визначення органів державної виконавчої влади, державних підприємств, відповідальних за ведення Реєстру.
4. Строк виконання заходів з відстеження
Заходи з відстеження результативності регуляторного акта здійснювались з 27.01.2020 по 10.02.2020.
5. Тип відстеження
Періодичне відстеження.
6. Методи одержання результатів відстеження
Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу кількості звернень до інформаційної бази щодо зареєстрованих портів та послуг, що надаються на його території та кількості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акта.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних
Основними показниками результативності регуляторного акта є кількість звернень до інформаційної бази щодо зареєстрованих портів та послуг, що надаються на його території та кількості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акта.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
Відповідно до Постанови № 496 державне підприємство «Адміністрація морських портів України» визначено Адміністратором Реєстру (далі – Адміністратор Реєстру). На офіційному сайті Адміністратора Реєстру розміщено Реєстр як єдину електронну базу даних про морські порти, термінали та суб’єктів господарювання, що провадять свою діяльність на території морських портів.
Кількість звернень до офіційного сайту Адміністратора Реєстру, на якому розміщено Реєстр, з метою ознайомлення з інформацією, яка міститься у ньому за 2017 рік складає 10 383 звернення, за 2018 рік – 8 313 звернень та за 2019 рік – 5 311 звернень.
Кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія Постанови № 496 складає 115 портових операторів, 116 морських терміналів, 14 постачальників рідкого палива та ДП «АМПУ», яке провадить свою діяльність через 13 морських портів.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
На підставі періодичного відстеження результативності регуляторного акта можна зробити висновок, що впровадження нормативно-правового акта сприяло вирішенню питання щодо правового врегулювання підстав та порядку ведення бази даних про морські порти України, а отже, регуляторний акт досягає поставленої мети.
Водночас, проблемні питання будуть вирішені шляхом внесення відповідних змін до Постанови № 496. Відповідно до статті 4 Закону принципами функціонування та розвитку морських портів, зокрема, є забезпечення безпеки мореплавства та господарської діяльності, що провадяться у морському порту, рівність прав усіх суб’єктів господарювання, що провадять свою діяльність у морському порту, недопущення дискримінації у доступі до об’єктів портової інфраструктури загального користування.
Суб’єктами господарювання, що провадять свою діяльність в морському порту є, зокрема, портові оператори, які здійснюють експлуатацію морського терміналу, проводять вантажно-розвантажувальні роботи. Морський термінал, в свою чергу, є єдиним майновим комплексом, що включає технологічно-пов’язані об’єкти портової інфраструктури, в тому числі причали.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону, на портового оператора покладено відповідальність за надання замовникам якісних портових послуг, обслуговування та зберігання вантажів, забезпечення безпеки проведення вантажних робіт та організації безпечної стоянки та обслуговування суден і пасажирів.
Чітких критеріїв, яким повинен відповідати портовий оператор законодавством не визначено, також відсутнє виконання всіх, передбачених діючим законодавством заходів щодо безпеки, як наслідок наявні спроби з боку суб’єктів господарювання здійснювати в портах стивідорну діяльність та отримати доступ до причалів без достатнього організаційного та технічного забезпечення.
Такі суб’єкти господарювання не можуть організувати у морському терміналі достатній рівень морської безпеки, екологічної безпеки, охорони праці, цивільного захисту, пожежної безпеки та безпечного перевезення небезпечних вантажів та, як наслідок цього, ефективно використовувати причали та інші об’єкти портових інфраструктури державної власності.
Також необхідно перевіряти до початку роботи портового оператора в порту та надання спеціалізованої послуги доступу до причалу у відповідності до Переліку спеціалізованих послуг, що надаються у морському порту суб’єктами природних монополій, які підлягають державному регулюванню, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2013 № 405 (зі змінами) (далі – спеціалізована послуга), документи, що стосуються безпеки, технічного та організаційного забезпечення надання портових послуг. Зазначену норму необхідно впровадити для уникнення надання спеціалізованої послуги суб’єкту господарювання, який не забезпечив організаційну та технічну можливість надання замовнику безпечних та якісних портових послуг, та не може забезпечити ефективне використання державної власності, яким є причали в морському порту та не виконав всіх вимог національного законодавства та міжнародних норм щодо безпеки.



Додати коментар

Користувач:
email:





Earnings reports in
Investors scrutinize gains
Profit, or sell off

- Fin.Org.UA

Новини

11:59 - Індія та московія збираються спільно виробляти пасажирські літаки
11:57 - Якісна косметика у середньому ціновому сегменті
11:40 - Угорські пункти пропуску на кордоні з Україною впровадили систему збору біометричних даних
11:30 - У держбюджет на 2026 рік не заклали кошти на нові пасажирські вагони – КВБЗ
10:58 - 100 днів дій: як МВС змінює систему безпеки та сервісів для громадян
10:55 - Експосадовицю звинуватили у пособництві привласненню майна київського оборонного заводу
10:52 - Українські безпілотники атакували російську енергетичну інфраструктуру та Москву
10:24 - Нафтові санкції США більше впливають на Індію, ніж на Китай – аналітики
10:23 - московія атакувала енергетику у трьох областях
10:11 - Леся Карнаух: Здійснюється розсилка фейкових листів нібито від імені ДПС
09:47 - Ford відкликає майже 175 тисяч автомобілів у США через дефект люка
09:19 - Трамп заявляє, що знизить фентанілові мита для Китаю
09:00 - Мільйони – в падел: як на хайповому виді спорту зароблятимуть Буткевич та Андрій Шевченко
08:46 - московія вдарила по енергетиці на Одещині: є постраждалий
08:30 - Чому кредити для ОСББ стають інструментом енергонезалежності
23:00 - Новини від Міністерства енергетики України
21:32 - Світлана Гринчук: Україна формує додаткові запаси газу та обладнання для сталого проходження зимового періоду
21:00 - Новини 28 жовтня: арешт Кудрицького, у світі відмовляються від роснафти
20:39 - Amazon скорочує 14 тисяч працівників заради прискореного розвитку ШІ
20:12 - Суд у Швейцарії відмовився розморожувати активи соратника Ротенберга
20:10 - Україна - Японія: співробітництво з Міністерством сільського, лісового та водного господарств Японії
19:46 - У МОЗ прокоментували обстріл одного з найбільших складів ліків
19:43 - Енергетики отримали державні нагороди від Президента України
19:16 - В "Укренерго" показали графіки на 29 жовтня
18:50 - ФДМУ виставив на продаж комбінат хлібопродуктів
18:32 - Україна розпочала опалювальний сезон – Свириденко
18:20 - Повідомлення громадян про корупцію до НАЗК: результативними були лише 20%
18:00 - Зеленський анонсував онлайн-зустріч коаліції з підтримки енергетики
17:50 - Розкрадання 90 млн грн на дронах: правоохоронці викрили схему
17:35 - Шахраї почали надсилати фейкові листи з податкової


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32385
Австралійський долар27.5834
Така0.34436
Канадський долар30.0594
Юань Женьміньбі5.9272
Чеська крона2.0123
Данська крона6.5573
Гонконгівський долар5.4161
Форинт0.126148
Індійська рупія0.4768
Рупія0.0025338
Новий ізраїльський шекель12.9244
Єна0.27656
Теньге0.078911
Вона0.029306
Ліванський фунт0.00047
Малайзійський ринггіт10.0238
Мексиканське песо2.2807
Молдовський лей2.4756
Новозеландський долар24.2651
Норвезька крона4.2072
Саудівський ріял11.2219
Сінгапурський долар32.4715
Донг0.0015988
Ренд2.4375
Шведська крона4.4852
Швейцарський франк52.8815
Бат1.29526
Дирхам ОАЕ11.4577
Туніський динар14.3614
Єгипетський фунт0.8888
Фунт стерлінгів55.899
Долар США42.0831
Сербський динар0.41758
Азербайджанський манат24.7519
Румунський лей9.6351
Турецька ліра1.0029
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.3937
Болгарський лев25.0465
Євро48.9784
Ларі15.5059
Злотий11.5549
Золото164595
Срібло1951.09
Платина65745.59
Паладій57145.9

Курси валют, встановлені НБУ на 29.10.2025