Звіт про періодичне відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2013 № 496

24.02.2020 22:42 | Міністерство інфраструктури України

«Про затвердження Порядку ведення Реєстру морських портів України»21 Лютого 2020, 17:321. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер
Постанова Кабінету Міністрів України від 11.07.2013 № 496 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру морських портів України» (далі – Постанова № 469).
2. Назва виконавця заходів з відстеження

3. Цілі прийняття акта
Метою прийняття Постанови № 496 є виконання Закону України «Про морські порти України» (далі – Закон) щодо правового врегулювання процедури формування Реєстру морських портів України (далі - Реєстр), а також визначення органів державної виконавчої влади, державних підприємств, відповідальних за ведення Реєстру.
4. Строк виконання заходів з відстеження
Заходи з відстеження результативності регуляторного акта здійснювались з 27.01.2020 по 10.02.2020.
5. Тип відстеження
Періодичне відстеження.
6. Методи одержання результатів відстеження
Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу кількості звернень до інформаційної бази щодо зареєстрованих портів та послуг, що надаються на його території та кількості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акта.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних
Основними показниками результативності регуляторного акта є кількість звернень до інформаційної бази щодо зареєстрованих портів та послуг, що надаються на його території та кількості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акта.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
Відповідно до Постанови № 496 державне підприємство «Адміністрація морських портів України» визначено Адміністратором Реєстру (далі – Адміністратор Реєстру). На офіційному сайті Адміністратора Реєстру розміщено Реєстр як єдину електронну базу даних про морські порти, термінали та суб’єктів господарювання, що провадять свою діяльність на території морських портів.
Кількість звернень до офіційного сайту Адміністратора Реєстру, на якому розміщено Реєстр, з метою ознайомлення з інформацією, яка міститься у ньому за 2017 рік складає 10 383 звернення, за 2018 рік – 8 313 звернень та за 2019 рік – 5 311 звернень.
Кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія Постанови № 496 складає 115 портових операторів, 116 морських терміналів, 14 постачальників рідкого палива та ДП «АМПУ», яке провадить свою діяльність через 13 морських портів.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
На підставі періодичного відстеження результативності регуляторного акта можна зробити висновок, що впровадження нормативно-правового акта сприяло вирішенню питання щодо правового врегулювання підстав та порядку ведення бази даних про морські порти України, а отже, регуляторний акт досягає поставленої мети.
Водночас, проблемні питання будуть вирішені шляхом внесення відповідних змін до Постанови № 496. Відповідно до статті 4 Закону принципами функціонування та розвитку морських портів, зокрема, є забезпечення безпеки мореплавства та господарської діяльності, що провадяться у морському порту, рівність прав усіх суб’єктів господарювання, що провадять свою діяльність у морському порту, недопущення дискримінації у доступі до об’єктів портової інфраструктури загального користування.
Суб’єктами господарювання, що провадять свою діяльність в морському порту є, зокрема, портові оператори, які здійснюють експлуатацію морського терміналу, проводять вантажно-розвантажувальні роботи. Морський термінал, в свою чергу, є єдиним майновим комплексом, що включає технологічно-пов’язані об’єкти портової інфраструктури, в тому числі причали.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону, на портового оператора покладено відповідальність за надання замовникам якісних портових послуг, обслуговування та зберігання вантажів, забезпечення безпеки проведення вантажних робіт та організації безпечної стоянки та обслуговування суден і пасажирів.
Чітких критеріїв, яким повинен відповідати портовий оператор законодавством не визначено, також відсутнє виконання всіх, передбачених діючим законодавством заходів щодо безпеки, як наслідок наявні спроби з боку суб’єктів господарювання здійснювати в портах стивідорну діяльність та отримати доступ до причалів без достатнього організаційного та технічного забезпечення.
Такі суб’єкти господарювання не можуть організувати у морському терміналі достатній рівень морської безпеки, екологічної безпеки, охорони праці, цивільного захисту, пожежної безпеки та безпечного перевезення небезпечних вантажів та, як наслідок цього, ефективно використовувати причали та інші об’єкти портових інфраструктури державної власності.
Також необхідно перевіряти до початку роботи портового оператора в порту та надання спеціалізованої послуги доступу до причалу у відповідності до Переліку спеціалізованих послуг, що надаються у морському порту суб’єктами природних монополій, які підлягають державному регулюванню, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2013 № 405 (зі змінами) (далі – спеціалізована послуга), документи, що стосуються безпеки, технічного та організаційного забезпечення надання портових послуг. Зазначену норму необхідно впровадити для уникнення надання спеціалізованої послуги суб’єкту господарювання, який не забезпечив організаційну та технічну можливість надання замовнику безпечних та якісних портових послуг, та не може забезпечити ефективне використання державної власності, яким є причали в морському порту та не виконав всіх вимог національного законодавства та міжнародних норм щодо безпеки.



Додати коментар

Користувач:
email:





Bonds, futures, options
Trading happens every day
A complex market

- Fin.Org.UA

Новини

10:02 - До уваги платників орендної плати за землю!
10:01 - Електронний кабінет: для уникнення подвійного оподаткування до заяви про підтвердження резидентського статусу платник надсилає документи/відомості
10:00 - Про самостійне виправлення помилок, допущених у Звіті про контрольовані операції за минулі звітні (податкові) періоди
09:57 - Чи потрібно СГ, який здійснює діяльність у сфері ресторанного господарства для продажу алкогольних напоїв на розлив мати у назві слова «кафе», «бар» або «ресторан»?
09:56 - До уваги ФОПів, які отримали ліцензію на право роздрібної торгівлі підакцизними товарами і мають найманих працівників!
09:55 - Порядок отримання статусу резидента Дефенс Сіті
09:54 - Визначення платниками податку на прибуток підприємств резидентів
09:53 - Відшкодування збитків за пошкоджене, знищене (втрачене) майно: що з базою оподаткування ПДВ?
09:52 - Які обов’язкові реквізити має містити фіскальний чек?
09:52 - Податковий календар на 09 грудня 2025 року
09:50 - Проведення розрахункових операцій через РРО/ПРРО без використання режиму програмування найменування підакцизного товару із зазначенням коду УКТ ЗЕД: відповідальність
09:48 - До місцевих бюджетів Дніпропетровщини платники збору за місця для паркування транспортних засобів спрямували майже 45,3 млн гривень
09:47 - До загального фонду держбюджету за видобування залізних руд від платників Дніпропетровщини надійшло понад 4,1 млрд грн рентної плати
09:47 - Податкова служба Дніпропетровщини: з початку року до ЦОПів надійшло 346,8 тисяч звернень у сфері надання адміністративних та інших послуг
09:45 - Понад 301 тисяча юридичних та самозайнятих осіб – на обліку в податковій службі Дніпропетровщини
09:44 - Свято добра і турботи: податківці Дніпропетровщини привітали дітей зі святом Миколая
09:43 - День ЗСУ: свято мужності, сили і нескореності
09:42 - Перелік платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства збільшився на 489 суб’єктів господарювання
09:38 - Надходження ЄСВ зростають: плюс 21,1 % за 11 місяців року
09:00 - Страхування суден у Чорному морі подорожчало утричі після ударів України по "тіньовому флоту" московія
08:30 - Що стримує розвиток українського ринку безпілотників?
08:00 - Нова ера стримінгу. Як злиття Warner Bros. і Netflix змінить світову кіноіндустрію
08:00 - Половина членів НКЦПФР просять Зеленського звільнити їх
07:35 - Фінансовий астрологічний прогноз на 08.12.2025
18:00 - На ринку більше не вважають OpenAI лідером у сфері ШІ – Bloomberg
17:45 - 8 грудня діятимуть посилені графіки відключення світла
17:08 - Суд обрав запобіжний захід спільнику депутатки Скороход
16:13 - Макрон погрожує Китаю введенням мит
15:15 - Уряд виплатив перші кошти з розширеної "Зимової підтримки"
14:11 - Суд "відібрав" у компанії незаконно зайняте приміщення у будинку на Подолі в Києві


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32364
Австралійський долар27.9109
Така0.34407
Канадський долар30.1828
Юань Женьміньбі5.9487
Чеська крона2.0238
Данська крона6.5601
Гонконгівський долар5.4024
Форинт0.128316
Індійська рупія0.46728
Рупія0.0025267
Новий ізраїльський шекель13.0162
Єна0.271
Теньге0.083136
Вона0.02856
Ліванський фунт0.00047
Малайзійський ринггіт10.231
Мексиканське песо2.3107
Молдовський лей2.4743
Новозеландський долар24.3004
Норвезька крона4.1658
Саудівський ріял11.2056
Сінгапурський долар32.4687
Донг0.0015949
Ренд2.4856
Шведська крона4.4702
Швейцарський франк52.3158
Бат1.32096
Дирхам ОАЕ11.4512
Туніський динар14.3475
Єгипетський фунт0.8841
Фунт стерлінгів56.1289
Долар США42.0567
Сербський динар0.41714
Азербайджанський манат24.7363
Румунський лей9.6209
Турецька ліра0.9893
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.3525
Болгарський лев25.0502
Євро48.9961
Ларі15.5754
Злотий11.5763
Золото177813.2
Срібло2445.24
Платина69312.81
Паладій61335.07

Курси валют, встановлені НБУ на 08.12.2025