Звіт про періодичне відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2013 № 496

24.02 22:42 | Міністерство інфраструктури України

«Про затвердження Порядку ведення Реєстру морських портів України»21 Лютого 2020, 17:321. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер
Постанова Кабінету Міністрів України від 11.07.2013 № 496 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру морських портів України» (далі – Постанова № 469).
2. Назва виконавця заходів з відстеження

3. Цілі прийняття акта
Метою прийняття Постанови № 496 є виконання Закону України «Про морські порти України» (далі – Закон) щодо правового врегулювання процедури формування Реєстру морських портів України (далі - Реєстр), а також визначення органів державної виконавчої влади, державних підприємств, відповідальних за ведення Реєстру.
4. Строк виконання заходів з відстеження
Заходи з відстеження результативності регуляторного акта здійснювались з 27.01.2020 по 10.02.2020.
5. Тип відстеження
Періодичне відстеження.
6. Методи одержання результатів відстеження
Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу кількості звернень до інформаційної бази щодо зареєстрованих портів та послуг, що надаються на його території та кількості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акта.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних
Основними показниками результативності регуляторного акта є кількість звернень до інформаційної бази щодо зареєстрованих портів та послуг, що надаються на його території та кількості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акта.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
Відповідно до Постанови № 496 державне підприємство «Адміністрація морських портів України» визначено Адміністратором Реєстру (далі – Адміністратор Реєстру). На офіційному сайті Адміністратора Реєстру розміщено Реєстр як єдину електронну базу даних про морські порти, термінали та суб’єктів господарювання, що провадять свою діяльність на території морських портів.
Кількість звернень до офіційного сайту Адміністратора Реєстру, на якому розміщено Реєстр, з метою ознайомлення з інформацією, яка міститься у ньому за 2017 рік складає 10 383 звернення, за 2018 рік – 8 313 звернень та за 2019 рік – 5 311 звернень.
Кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія Постанови № 496 складає 115 портових операторів, 116 морських терміналів, 14 постачальників рідкого палива та ДП «АМПУ», яке провадить свою діяльність через 13 морських портів.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
На підставі періодичного відстеження результативності регуляторного акта можна зробити висновок, що впровадження нормативно-правового акта сприяло вирішенню питання щодо правового врегулювання підстав та порядку ведення бази даних про морські порти України, а отже, регуляторний акт досягає поставленої мети.
Водночас, проблемні питання будуть вирішені шляхом внесення відповідних змін до Постанови № 496. Відповідно до статті 4 Закону принципами функціонування та розвитку морських портів, зокрема, є забезпечення безпеки мореплавства та господарської діяльності, що провадяться у морському порту, рівність прав усіх суб’єктів господарювання, що провадять свою діяльність у морському порту, недопущення дискримінації у доступі до об’єктів портової інфраструктури загального користування.
Суб’єктами господарювання, що провадять свою діяльність в морському порту є, зокрема, портові оператори, які здійснюють експлуатацію морського терміналу, проводять вантажно-розвантажувальні роботи. Морський термінал, в свою чергу, є єдиним майновим комплексом, що включає технологічно-пов’язані об’єкти портової інфраструктури, в тому числі причали.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону, на портового оператора покладено відповідальність за надання замовникам якісних портових послуг, обслуговування та зберігання вантажів, забезпечення безпеки проведення вантажних робіт та організації безпечної стоянки та обслуговування суден і пасажирів.
Чітких критеріїв, яким повинен відповідати портовий оператор законодавством не визначено, також відсутнє виконання всіх, передбачених діючим законодавством заходів щодо безпеки, як наслідок наявні спроби з боку суб’єктів господарювання здійснювати в портах стивідорну діяльність та отримати доступ до причалів без достатнього організаційного та технічного забезпечення.
Такі суб’єкти господарювання не можуть організувати у морському терміналі достатній рівень морської безпеки, екологічної безпеки, охорони праці, цивільного захисту, пожежної безпеки та безпечного перевезення небезпечних вантажів та, як наслідок цього, ефективно використовувати причали та інші об’єкти портових інфраструктури державної власності.
Також необхідно перевіряти до початку роботи портового оператора в порту та надання спеціалізованої послуги доступу до причалу у відповідності до Переліку спеціалізованих послуг, що надаються у морському порту суб’єктами природних монополій, які підлягають державному регулюванню, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2013 № 405 (зі змінами) (далі – спеціалізована послуга), документи, що стосуються безпеки, технічного та організаційного забезпечення надання портових послуг. Зазначену норму необхідно впровадити для уникнення надання спеціалізованої послуги суб’єкту господарювання, який не забезпечив організаційну та технічну можливість надання замовнику безпечних та якісних портових послуг, та не може забезпечити ефективне використання державної власності, яким є причали в морському порту та не виконав всіх вимог національного законодавства та міжнародних норм щодо безпеки.



Добавить комментарий

Автор:

Введите Код, указанный на рисунке
 




Новини

10:00 - Метод Курца. Почему Австрия первой в Европе начала снимать ограничения по карантину
10:00 - У Томаша Фиалы требуют назначить министра энергетики
10:00 - Облава через Кипр. Зачем Приватбанк подал еще один иск против Коломойского
10:00 - В 2019 году НБУ увеличил зарплаты сотрудников в среднем на 20%
10:00 - Украина получит от МВФ первые 2 млрд долларов уже в мае
10:00 - В Киеве провели более 10 обысков в стройкомпании “Столица”
10:00 - СБУ обнаружила канал финансирования боевиков на Донбассе через выплату незаконных пенсий
09:48 - В валютной паре GBP/USD появились более четкие границы интереса быков и медведей...
09:42 - «Укрпошта» обеспечит страхование сотрудников на случай заболевания COVID-19
09:42 - Guy Carpenter и RiskGenius с помощью искусственного интеллекта займутся оценкой кибер-рисков
09:24 - На Житомирщині ситуація з лісовими пожежами складна, але контрольована, - Андрій Заблоцький
09:24 - Держприкордонслужба: Минулої доби показники пропускних операцій на кордоні дещо знизились
09:13 - Закон № 540: проведення документальних та фактичних перевірок
09:10 - Право на податкову знижку за результатами 2020 року: перелік витрат збільшено
09:10 - До уваги платників, які здійснюють контрольовані операції!
09:09 - Створюєте нові робочі місця, законодавством передбачена компенсація єдиного внеску
09:09 - Платники Дніпропетровщини за перший квартал перерахували до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску 15,4 мільярдів гривень
09:09 - Інформаційний лист № 8. Карантинні нововведення для бізнесу. Частина І. Податок на прибуток, обіг підакцизних товарів, ПДВ
09:07 - Електронні сервіси для дистанційного спілкування з органами ДПС
09:06 - Антимонопольный комитет обсудил с крупнейшими ритейлерами мартовский скачок цен
09:06 - Владимир Зеленский анонсировал программу поддержки для малого бизнеса
09:06 - Метод Курца. Почему Австрия первой в Европе начала снимать ограничения по карантину
09:06 - Количество поправок к законопроекту о банках превысило 13 тысяч
09:06 - НБУ за 5 дней выкупил 430 млн долларов
09:06 - Фонд гарантирования отсудил у НБУ 280 млн гривен, выплаченных вкладчикам банка-банкрота Арсена Авакова
09:06 - Сочинение на 10 страниц. Зачем правительство Шмыгаля написало пустую программу
08:12 - Больше двух не собираться: что не так с усилением карантина в Украине
08:12 - Кабмин определил победителя конкурса на должность главы Госагентства по управлению зоной отчуждения
08:12 - НБУ разработал единые правила для денежных расчетов через QR-код
08:12 - Поправка Коломойского. Как в Раде “завис” законопроект, который требует МВФ


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар16.5339
Канадський долар19.2539
Юань Женьмiньбi3.8408
Куна3.8531
Чеська крона1.0653
Данська крона3.9355
Гонконгівський долар3.5135
Форинт0.080541
Індійська рупія0.3584
Рупія0.0016588
Новий ізраїльський шекель7.5268
Єна0.24993
Теньге0.062032
Вона0.022155
Мексиканське песо1.086
Молдовський лей1.4688
Новозеландський долар16.154
Норвезька крона2.5881
Російський рубль0.35636
Саудівський рiял7.2403
Сінгапурський долар18.9762
Ренд1.4423
Шведська крона2.6784
Швейцарський франк27.8321
Єгипетський фунт1.7268
Фунт стерлінгів33.4682
Долар США27.2365
Бiлоруський рубль10.5909
Азербайджанський манат16.082
Румунський лей6.0808
Турецька ліра4.0166
СПЗ (спеціальні права запозичення)36.9867
Болгарський лев15.0237
Євро29.3827
Злотий6.4354
Алжирський динар0.22133
Така0.32524
Вірменський драм0.054768
Іранський ріал0.00065783
Іракський динар0.023218
Сом0.33612
Ліванський фунт0.018328
Лівійський динар19.552
Малайзійський ринггіт6.4104
Марокканський дирхам2.7231
Філіппінське песо0.54486
Донг0.001169
Бат0.8425
Дирхам ОАЕ7.522
Туніський динар9.5874
Узбецький сум0.0028918
Новий тайванський долар0.91329
Туркменський новий манат7.894
Ганське седі4.7884
Сербський динар0.25744
Сомоні2.7087
Ларі8.4124
Бразильський реал5.3225
Золото44679.57
Срiбло396.76
Платина19942.02
Паладiй58860.8

Курси валют, встановлені НБУ на: 07.04.2020

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
BAVL0.3390.3390.3390.3396780.00

Дані за 03.04.2020