Звіт про періодичне відстеження результативності наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 01.10.2009 № 1014

22.01 19:18 | Міністерство інфраструктури України

«Про затвердження Правил технічної експлуатації міжгалузевого промислового залізничного транспорту України»22 Січня 2020, 16:121.   Вид та назва регуляторного акта
Наказ Міністерства транспорту та зв’язку України від 01.10.2009 № 1014 «Про затвердження Правил технічної експлуатації міжгалузевого промислового залізничного транспорту України», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04.12.2009 за № 1166/17182 (далі – наказ).
2. Назва  виконавця  заходів  з  відстеження
.
3. Цілі  прийняття  акта
Наказ розроблено з метою сталого функціонування міжгалузевого промислового залізничного транспорту України, забезпечення безпеки руху, встановлення єдиних норм підготовки, прийняття та реалізації організаційних, управлінських та технічних рішень, спрямованих на забезпечення руху поїздів, охорони навколишнього природного середовища згідно з чинним законодавством України.
4. Строк виконання заходів з відстеження результативності
Виконання заходів з відстеження  результативності наказу здійснювалося з 02 по 20 грудня 2019 року.
5. Тип  відстеження
Періодичне відстеження.   
6. Метод  одержання  результатів  відстеження
Для проведення періодичного відстеження результативності наказу використовувалися статистичні дані.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних
Основними показниками результативності наказу є відсутність пропозицій та зауважень від заінтересованих юридичних, фізичних осіб та органів виконавчої влади на офіційному вебсайті Мінінфраструктури, що свідчить про позитивний вплив наказу на здійснення державою належного нагляду за діяльністю міжгалузевого промислового залізничного транспорту України у сфері функціонування міжгалузевого промислового залізничного транспорту України.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
Наказ діє з 18.12.2009 до цього часу.
Результативність регуляторного акта не виражена у фінансових показниках, що не дає можливості обчислити розміри тієї чи іншої вигоди або втрати та відрахувань до державного бюджету.
Сума коштів та час, які витрачаються суб’єктами господарювання, пов’язаними з  виконанням вимог акта, не змінюються.
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта високий і забезпечений відповідно до вимог чинного законодавства та нормативно-правових актів.
Дія регуляторного акта поширюється на всіх суб’єктів господарювання структури міжгалузевого промислового залізничного траснпорту.
Усі положення наказу спрямовані на створення необхідних умов для підвищення рівня безпеки руху поїздів.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня  досягнення  визначених  цілей
Позитивними соціально-економічними  наслідками впровадження наказу є:
підвищення рівня безпеки руху поїздів;
установлення основних положень щодо єдиного порядку підготовки, прийняття та реалізації організаційних, управлінських та технічних рішень, спрямованих на забезпечення руху поїздів;
збереження життя і здоров’я людей, майна, довкілля та виявлення і оцінка чинників, що впливають на рівень безпеки в міжгалузевому промисловому залізничному транспорті України. 
На підставі базового відстеження результативності можна зробити висновок, що шляхом  впровадження цього нормативно-правового акта вдалося покращити права споживачів, умови їх обслуговування та врегулювати питання, пов`язані з якісним  наданням послуг суб’єктам підприємницької діяльності, підприємствам залізничної галузі при користуванні залізничним транспортом.
Наказ відповідає принципам державної регуляторної політики.
Наступне періодичне відстеження результативності наказу буде здійснено у 2022 році.



Добавить комментарий

Автор:

Введите Код, указанный на рисунке
 




Новини

19:36 - Мінветеранів поглибить співпрацю з ПРО ООН в напрямку реінтеграції ветеранів у суспільство
19:36 - Євген Олейніков: СМКОР – це джерело потужної аналітичної інформації
19:12 - Межбанк закрылся долларом по 27,1
19:12 - Предприниматели стали чаще жаловаться омбудсмену на налоговиков и силовиков
19:12 - НКРЭКУ отменит ночной прайс-кеп на рынке электроэнергии для увеличения цен
19:12 - Двухколесный дефицит. Как велосипед для жителей “первого мира” стал важнее авто
19:12 - Рада поддержала упрощение аренды госимущества для физкультуры и спорта
19:12 - Падение импорта в июне замедлилось в 4 раза
19:12 - Госбанки спишут кредиты на 190 млрд гривен
18:30 - Почему вырос евро, несмотря на слабость деловых настроений в Германии
18:30 - Сильная инфляция в США как предупреждение для рынков
18:18 - Казино в отелях, реестры игроков и легализация кэша. Как будет работать игорный бизнес в Украине
18:18 - Дыра в газовой трубе. Как Рада заставит Фирташа с компанией платить по счетам
18:18 - Отель Александра Ярославского спешно открывает казино
18:18 - Глава НБУ требует избегать повторного ограничения активности из-за COVID-19
18:18 - Минфин вновь столкнулся с отсутствием спроса на гривневые облигации
17:54 - Повідомлення про проведення електронних консультацій щодо проєктів Законів України
17:54 - За останню добу працівниками Укртрансбезпеки перевірено ще 4336 вантажівок, - Владислав Криклій
17:45 - Підсумки торгів цінними паперами на Українській біржі за 14.07.2020
17:30 - Держенергоефективності: Зелені облігації можуть стати дієвим інструментом термомодернізації бюджетних установ
17:30 - Робоча група Мінрегіону з моніторингу реалізації проектів «Великого будівництва» перевірила Кіровоградську область
17:30 - Затверджено показник середньої заробітної плати за травень
17:30 - Олексій Чернишов: Програма Президента «Велике будівництво» є пріоритетом Мінрегіону
17:30 - Пенсійний фонд України сьогодні перетворився на потужний центр надання послуг - Міністр соціальної політики
17:30 - Мінсоцполітики розробляє способи підвищення пенсій сім’ям військових, загиблих в АТО/ООС
17:24 - “Укрзализныця” продала два из пяти лотов лома
17:24 - НБУ требует начать реструктуризацию долгов с “кредитными каникулами”
17:24 - ЕБРР одобрил выделение до 27 млн долларов кредита “Нибулону” Вадатурского
17:24 - Столкновения между Баку и Ереваном. Когда Армения перестанет считать Россию союзником
17:24 - Монополист на украинском рынке сигарет сообщает о попытках блокирования его счетов


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар18.877
Канадський долар19.9278
Юань Женьмiньбi3.8686
Куна4.0998
Чеська крона1.159
Данська крона4.147
Гонконгівський долар3.5019
Форинт0.086887
Індійська рупія0.35987
Рупія0.0018786
Новий ізраїльський шекель7.8963
Єна0.25276
Теньге0.065758
Вона0.022513
Мексиканське песо1.1986
Молдовський лей1.5848
Новозеландський долар17.7153
Норвезька крона2.8813
Російський рубль0.38158
Саудівський рiял7.2369
Сінгапурський долар19.4801
Ренд1.6177
Шведська крона2.9732
Швейцарський франк28.8854
Єгипетський фунт1.6995
Фунт стерлінгів34.0082
Долар США27.1436
Бiлоруський рубль11.2303
Азербайджанський манат15.9247
Румунський лей6.3746
Турецька ліра3.9528
СПЗ (спеціальні права запозичення)37.6178
Болгарський лев15.7848
Євро30.8745
Злотий6.8997
Алжирський динар0.20646
Така0.31429
Вірменський драм0.055286
Іранський ріал0.00063494
Іракський динар0.02241
Сом0.35094
Ліванський фунт0.01769
Лівійський динар18.9913
Малайзійський ринггіт6.2277
Марокканський дирхам2.7423
Донг0.0011492
Бат0.86255
Дирхам ОАЕ7.2602
Туніський динар9.3348
Узбецький сум0.0026213
Новий тайванський долар0.90243
Туркменський новий манат7.6193
Ганське седі4.6098
Сербський динар0.25401
Сомоні2.587
Ларі8.7255
Бразильський реал4.8948
Золото48845.18
Срiбло517.06
Платина22438.53
Паладiй53634.94

Курси валют, встановлені НБУ на: 15.07.2020

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
BAVL0.330.330.330.3333000.00
MHPC184.9187184.9187170410.00
UNAF124.9124.9124.9124.91249.00

Дані за 14.07.2020