Укрзалізниця здійснює закупівлі матеріалів для реконструкції колії на майданчику й за правилами ЄБРР – абсолютно прозоро

17.01.2020 21:46 | Fin.Org.UA

Укрзалізниця спростовує неправдиву інформацію, поширену деякими інтернет-виданнями щодо закупівлі матеріалів для ремонту колії у рамках співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР). Для уникнення спекуляцій Укрзалізниця просить ЗМІ не поширювати неперевірені дані та надає детальні роз’яснення з приводу хибних тверджень.

Зокрема, в компанії наголошують, що закупівля матеріалів верхньої будови колії здійснюється абсолютно прозоро на електронному майданчику та за правилами ЄБРР, відповідно до вимог державних та міждержавних стандартів.

Навмисне спотворення технічних вимог до предмету закупівлі — це, ймовірно, спроба одного вітчизняного виробника нагадати про себе. Зокрема, хибними є твердження щодо показника притиснення рейки до шпали. Звертаємо увагу, що нормативне притиснення рейки до шпали не менше 25 кН, про що йдеться в публікації, передбачено лише в технічних умовах окремих вітчизняних виробників пружних скріплень, що також не суперечить вимогам Укрзалізниці, однак обмежує коло можливих учасників тендеру.

Закиди щодо закупівлі неякісних матеріалів також не відповідають дійсності. Збільшивши вимоги до термінів гарантії матеріалів до трьох років, Укрзалізниця гарантовано купуватиме якісні матеріали. Підвищення ресурсу працездатності скріплень дозволить збільшити терміни експлуатації відремонтованих колій в середньому на 10-15 років, завдяки чому  Укрзалізниця заощаджуватиме 40-50% коштів на ремонтах колії.

Потребує спростування й теза про неготовність залізничної інфраструктури та  «абсурдність» планів щодо запровадження швидкісного руху поїздів. Нагадаємо, що стратегія розвитку Укрзалізниці передбачає впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів до 200 км/год вже в наступні роки. Тому використання елементів скріплення на ділянках з такою швидкістю руху поїздів наразі є актуальним й забезпечуватиме майбутні потреби національного перевізника.

В компанії наголошують: усі роботи з реконструкції залізничних колій здійснюються виключно в межах чинних регламентів. Зокрема, Укрзалізниця керується проектно-кошторисною документацією, розробленою згідно з ДБН В.2.3-19-2018 «Залізничні колії 1520 мм. Норми проектування» (наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ № 261 від 28.09.2018). Вимогами саме цього документа передбачається використання елементів скріплення на ділянках з вантажонапруженістю не менше 80 млн т км брутто/км за рік та швидкістю для руху поїздів до 200 км/год.

Більше деталей – у інфографіці.

Укрзалізниця запрошує до участі в тендерах усіх виробників матеріалів верхньої будови колії, які зацікавлені у довгостроковому партнерстві та впевнені в якості своєї продукції.

Нагадаємо, закупівля матеріалів верхньої будови колії здійснюється в рамках угоди, підписаною між Укрзалізницею та ЄБРР у вересні минулого року. Згідно з угодою, 70 % із залучених $ 100 млн буде спрямовано на реконструкцію залізничної інфраструктури Транс’європейської транспортної мережі. Зокрема, за ці кошти планується закупити елементи верхньої будови колії, в тому числі скріплення. Завдяки реалізації проєкту з ремонту колії Укрзалізниця планує залучити додаткові транзитні вантажі.

Усі роботи компанія виконуватиме власними силами у 2020 – 2021 роках.

 

Додати коментар

Користувач:
email:





Politics and trade
Tensions high, markets react
Uncertain futures

- Fin.Org.UA

Новини

17:35 - Курс євро до гривні втретє за місяць оновив історичний максимум
17:31 - Підсумки ринку нерухомості у 2025 році
17:21 - Графіки відключень: в Україні переглянули список споживачів, яким заборонено вимикати світло
17:05 - Російський уряд очікує збереження дефіциту бюджету до 2042 року
16:50 - Українці вже оформили понад 24 тисяч квитків в рамках "3000 км Україною": популярні напрямки
16:45 - Уряд планує завершити концесію терміналу у Чорноморську в І кварталі 2026 року
16:39 - Перша в Україні органічна горілка, якій можна довіряти
16:37 - Ціни на російську нафту впали до найнижчого рівня з початку великої війни
16:25 - Українці ще можуть отримати податкову знижку за 2024 рік – ДПСУ
16:05 - 17 грудня закінчується прийом заявок на отримання 6500 гривень "Зимової підтримки"
16:00 - Інвестиції у нерухомість в Іспанії: як отримувати від 10% окупності, не виїжджаючи з України
15:51 - Податкова вперше оприлюднила інформацію про найбільші зарплати на АЗС України
15:40 - PlayCity двічі відмовило у запуску казино в готелі "Прем’єр Палац"
15:35 - Вартість автогазу зросла до одного з найвищих показників з липня 2022 року
15:30 - Курси валют, встановлені НБУ на 17.12.2025
15:18 - Нацбанк покарав фінустанови "Лайт Фінанс" та "ФК "Сварог Фінанс"
15:03 - Вина з виноробень Путіна взяли участь у дегустаційному конкурсі в США – ЗМІ
15:00 - ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ - МІСТО ДНІПРО) ІНФОРМУЄ!
14:45 - У "Лукойла" забирають всю паливну інфраструктуру в аеропорту Кишинева
14:35 - До двох фінансових компаній застосовано заходи впливу
14:35 - В Україні зростає попит на сир, але здебільшого на імпортну продукцію
14:30 - Мінекономіки затвердило нову редакцію угод про користування надрами
14:21 - Маск став першою людиною, чий статок сягнув 600 мільярдів доларів – Forbes
14:20 - Ключові рішення НКЦПФР від 16.12.2025
14:16 - ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ - МІСТО ДНІПРО) ІНФОРМУЄ!
14:00 - Херсонська МВА розповіла, коли можливо відновити роботу ТЕЦ
14:00 - Американські санкції проти українських компаній: чим (не) займається уряд?
13:50 - Новорічний стіл подорожчав на понад 10%: у скільки обійдеться приготування традиційних страв
13:40 - Мін’юст України подав позов про конфіскацію акцій заводу російського бізнесмена
13:30 - Національний банк України оновлює формат Visnyk of the National Bank of Ukraine


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32569
Австралійський долар27.9959
Така0.34515
Канадський долар30.6531
Юань Женьміньбі5.9899
Чеська крона2.0421
Данська крона6.6482
Гонконгівський долар5.4228
Форинт0.12912
Індійська рупія0.46341
Рупія0.0025275
Новий ізраїльський шекель13.096
Єна0.27283
Теньге0.081817
Вона0.028628
Ліванський фунт0.000471
Малайзійський ринггіт10.323
Мексиканське песо2.3495
Молдовський лей2.5013
Новозеландський долар24.3997
Норвезька крона4.1452
Саудівський ріял11.2472
Сінгапурський долар32.7293
Донг0.0016015
Ренд2.5149
Шведська крона4.5388
Швейцарський франк53.1161
Бат1.33984
Дирхам ОАЕ11.486
Туніський динар14.4965
Єгипетський фунт0.8897
Фунт стерлінгів56.6753
Долар США42.1848
Сербський динар0.42261
Азербайджанський манат24.8117
Румунський лей9.7524
Турецька ліра0.9876
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.792
Болгарський лев25.3881
Євро49.6684
Ларі15.6582
Злотий11.7687
Золото181130.14
Срібло2662.1
Платина76910.48
Паладій66184.58

Курси валют, встановлені НБУ на 17.12.2025