Укрзалізниця здійснює закупівлі матеріалів для реконструкції колії на майданчику й за правилами ЄБРР – абсолютно прозоро

17.01.2020 21:46 | Fin.Org.UA

Укрзалізниця спростовує неправдиву інформацію, поширену деякими інтернет-виданнями щодо закупівлі матеріалів для ремонту колії у рамках співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР). Для уникнення спекуляцій Укрзалізниця просить ЗМІ не поширювати неперевірені дані та надає детальні роз’яснення з приводу хибних тверджень.

Зокрема, в компанії наголошують, що закупівля матеріалів верхньої будови колії здійснюється абсолютно прозоро на електронному майданчику та за правилами ЄБРР, відповідно до вимог державних та міждержавних стандартів.

Навмисне спотворення технічних вимог до предмету закупівлі — це, ймовірно, спроба одного вітчизняного виробника нагадати про себе. Зокрема, хибними є твердження щодо показника притиснення рейки до шпали. Звертаємо увагу, що нормативне притиснення рейки до шпали не менше 25 кН, про що йдеться в публікації, передбачено лише в технічних умовах окремих вітчизняних виробників пружних скріплень, що також не суперечить вимогам Укрзалізниці, однак обмежує коло можливих учасників тендеру.

Закиди щодо закупівлі неякісних матеріалів також не відповідають дійсності. Збільшивши вимоги до термінів гарантії матеріалів до трьох років, Укрзалізниця гарантовано купуватиме якісні матеріали. Підвищення ресурсу працездатності скріплень дозволить збільшити терміни експлуатації відремонтованих колій в середньому на 10-15 років, завдяки чому  Укрзалізниця заощаджуватиме 40-50% коштів на ремонтах колії.

Потребує спростування й теза про неготовність залізничної інфраструктури та  «абсурдність» планів щодо запровадження швидкісного руху поїздів. Нагадаємо, що стратегія розвитку Укрзалізниці передбачає впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів до 200 км/год вже в наступні роки. Тому використання елементів скріплення на ділянках з такою швидкістю руху поїздів наразі є актуальним й забезпечуватиме майбутні потреби національного перевізника.

В компанії наголошують: усі роботи з реконструкції залізничних колій здійснюються виключно в межах чинних регламентів. Зокрема, Укрзалізниця керується проектно-кошторисною документацією, розробленою згідно з ДБН В.2.3-19-2018 «Залізничні колії 1520 мм. Норми проектування» (наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ № 261 від 28.09.2018). Вимогами саме цього документа передбачається використання елементів скріплення на ділянках з вантажонапруженістю не менше 80 млн т км брутто/км за рік та швидкістю для руху поїздів до 200 км/год.

Більше деталей – у інфографіці.

Укрзалізниця запрошує до участі в тендерах усіх виробників матеріалів верхньої будови колії, які зацікавлені у довгостроковому партнерстві та впевнені в якості своєї продукції.

Нагадаємо, закупівля матеріалів верхньої будови колії здійснюється в рамках угоди, підписаною між Укрзалізницею та ЄБРР у вересні минулого року. Згідно з угодою, 70 % із залучених $ 100 млн буде спрямовано на реконструкцію залізничної інфраструктури Транс’європейської транспортної мережі. Зокрема, за ці кошти планується закупити елементи верхньої будови колії, в тому числі скріплення. Завдяки реалізації проєкту з ремонту колії Укрзалізниця планує залучити додаткові транзитні вантажі.

Усі роботи компанія виконуватиме власними силами у 2020 – 2021 роках.

 

Додати коментар

Користувач:
email:





Economy grows strong,
Interest rates start to rise,
Tightening monetary.

- Fin.Org.UA

Новини

07:35 - Фінансовий астрологічний прогноз на 03.12.2025
23:00 - Новини від Міністерства енергетики України
21:00 - Новини 2 грудня: Путін погрожує збільшити удари по портах і суднах України, атака московія на газові об'єкти
20:45 - Apple не виконуватиме вимогу Індії попередньо встановлювати держдодаток на смартфони
20:30 - Провідні науковці презентували в Мінекономіки низку досліджень щодо розвитку виробництва, залучення інвестицій та ринку праці
20:30 - На Хмельниччині ліквідували виробництво одягу-підробок світових брендів
20:20 - З'явились детальні графіки відключень для Києва та області на 3 грудня
20:05 - Аудиторська рада Ukraine Facility презентувала перший звіт щодо використання коштів ЄС
20:00 - В Одесі викрили мережу нелегальних казино: судитимуть 8 організаторів
19:55 - Власник пошкодженого вибухом танкера заявив про припинення всіх операцій із Росією
19:20 - Україна заявила про непричетність до атаки на танкер московія біля берегів Туреччини
19:00 - Ukraine’s Government Borrows Equivalent of Over UAH 529 Billion through Auctions to Sell Domestic Government Debt Securities since Early 2025, and almost UAH 1,987 Billion Total since Martial Law Was Imposed
19:00 - Із початку 2025 року уряд залучив від продажу / обміну ОВДП на аукціонах понад 529 млрд грн, а загалом упродовж воєнного стану – майже 1 987 млрд грн
18:50 - Стартує "3000 км Україною": на які поїзди можна взяти квитки та як їх оформити
18:45 - Узбецький завод родича Лакшмі Міттала постачає московія компоненти для балістичних ракет
18:40 - У супервулкані США знайшли найбільше літієве родовище на $1,5 трильйона
18:17 - Over UAH 12.2 Billion Transferred for Needs of Defense from Special NBU Account in November 2025
18:17 - Зі спецрахунку, відкритого НБУ на потреби оборони, за листопад 2025 року перераховано понад 12,2 млрд грн
18:10 - Нацбанк показав курс долара і євро на середу 3 грудня
18:00 - Мінекономіки та ПРООН обговорили визначення правового режиму використання земель під торфовищами
17:59 - Середня зарплата в Україні за місяць зросла на 1% – Держстат
17:55 - 3 грудня графіки відключень світла діятимуть по всій Україні
17:32 - Путін: московія розширить удари по портах і суднах України
17:30 - Публічні консультації: проєкт Концепції центрів експертизи на центральному, регіональному та місцевому рівнях
17:17 - НКЦПФР взяла участь у десятому засіданні Комітету з асоціації Україна – ЄС у торговельному складі
17:15 - Житлові ваучери переселенцям: Мінрозвитку надало додаткові роз'яснення
17:10 - Через пункт пропуску "Сігету Мармацієй – Солотвино" продовжили обмеження руху
17:05 - У московії кількість інцидентів з цивільними літаками за рік зросла в 4 рази на тлі санкцій
17:05 - Через пункт пропуску "Сігету Мармацієй – Солотвино" продовжили обмеження руху
16:40 - Критична інфраструктура: Мінекономіки розповіло, що купуватимуть поза електронною системою


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32523
Австралійський долар27.7458
Така0.34644
Канадський долар30.2301
Юань Женьміньбі5.9868
Чеська крона2.0359
Данська крона6.5853
Гонконгівський долар5.4371
Форинт0.129142
Індійська рупія0.47101
Рупія0.0025467
Новий ізраїльський шекель12.9931
Єна0.27136
Теньге0.08347
Вона0.028837
Ліванський фунт0.000473
Малайзійський ринггіт10.2482
Мексиканське песо2.3121
Молдовський лей2.491
Новозеландський долар24.2279
Норвезька крона4.1706
Саудівський ріял11.278
Сінгапурський долар32.625
Донг0.001605
Ренд2.475
Шведська крона4.4754
Швейцарський франк52.6283
Бат1.32311
Дирхам ОАЕ11.5261
Туніський динар14.4033
Єгипетський фунт0.8909
Фунт стерлінгів55.915
Долар США42.3342
Сербський динар0.41895
Азербайджанський манат24.8995
Румунський лей9.6642
Турецька ліра0.9981
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.6126
Болгарський лев25.1391
Євро49.1839
Ларі15.6729
Злотий11.6067
Золото178175.33
Срібло2431.63
Платина69060.2
Паладій61301.19

Курси валют, встановлені НБУ на 03.12.2025