Укрзалізниця здійснює закупівлі матеріалів для реконструкції колії на майданчику й за правилами ЄБРР – абсолютно прозоро

17.01 21:46 | Fin.Org.UA

Укрзалізниця спростовує неправдиву інформацію, поширену деякими інтернет-виданнями щодо закупівлі матеріалів для ремонту колії у рамках співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР). Для уникнення спекуляцій Укрзалізниця просить ЗМІ не поширювати неперевірені дані та надає детальні роз’яснення з приводу хибних тверджень.

Зокрема, в компанії наголошують, що закупівля матеріалів верхньої будови колії здійснюється абсолютно прозоро на електронному майданчику та за правилами ЄБРР, відповідно до вимог державних та міждержавних стандартів.

Навмисне спотворення технічних вимог до предмету закупівлі — це, ймовірно, спроба одного вітчизняного виробника нагадати про себе. Зокрема, хибними є твердження щодо показника притиснення рейки до шпали. Звертаємо увагу, що нормативне притиснення рейки до шпали не менше 25 кН, про що йдеться в публікації, передбачено лише в технічних умовах окремих вітчизняних виробників пружних скріплень, що також не суперечить вимогам Укрзалізниці, однак обмежує коло можливих учасників тендеру.

Закиди щодо закупівлі неякісних матеріалів також не відповідають дійсності. Збільшивши вимоги до термінів гарантії матеріалів до трьох років, Укрзалізниця гарантовано купуватиме якісні матеріали. Підвищення ресурсу працездатності скріплень дозволить збільшити терміни експлуатації відремонтованих колій в середньому на 10-15 років, завдяки чому  Укрзалізниця заощаджуватиме 40-50% коштів на ремонтах колії.

Потребує спростування й теза про неготовність залізничної інфраструктури та  «абсурдність» планів щодо запровадження швидкісного руху поїздів. Нагадаємо, що стратегія розвитку Укрзалізниці передбачає впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів до 200 км/год вже в наступні роки. Тому використання елементів скріплення на ділянках з такою швидкістю руху поїздів наразі є актуальним й забезпечуватиме майбутні потреби національного перевізника.

В компанії наголошують: усі роботи з реконструкції залізничних колій здійснюються виключно в межах чинних регламентів. Зокрема, Укрзалізниця керується проектно-кошторисною документацією, розробленою згідно з ДБН В.2.3-19-2018 «Залізничні колії 1520 мм. Норми проектування» (наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ № 261 від 28.09.2018). Вимогами саме цього документа передбачається використання елементів скріплення на ділянках з вантажонапруженістю не менше 80 млн т км брутто/км за рік та швидкістю для руху поїздів до 200 км/год.

Більше деталей – у інфографіці.

Укрзалізниця запрошує до участі в тендерах усіх виробників матеріалів верхньої будови колії, які зацікавлені у довгостроковому партнерстві та впевнені в якості своєї продукції.

Нагадаємо, закупівля матеріалів верхньої будови колії здійснюється в рамках угоди, підписаною між Укрзалізницею та ЄБРР у вересні минулого року. Згідно з угодою, 70 % із залучених $ 100 млн буде спрямовано на реконструкцію залізничної інфраструктури Транс’європейської транспортної мережі. Зокрема, за ці кошти планується закупити елементи верхньої будови колії, в тому числі скріплення. Завдяки реалізації проєкту з ремонту колії Укрзалізниця планує залучити додаткові транзитні вантажі.

Усі роботи компанія виконуватиме власними силами у 2020 – 2021 роках.

 

Добавить комментарий

Автор:

Введите Код, указанный на рисунке
 




Новини

16:36 - МОЗ розробило план переходу до електронних рецептів
12:24 - Оперативна інформація про поширення коронавірусної інфекції 2019-nCoV
12:24 - Ознаки для визначення регіону зі значним поширенням COVID-19
12:24 - Андрей Ермак призвал сократить расходы на возглавляемый им Офис Зеленского
12:24 -  Зачем Novus купил сеть Billa, или Печальные приключения австрийцев в Украине
12:24 - Украина готова к отопительному сезону на 90%
11:30 - Украинская сторона ожидает гарантий безопасности для проведения ремонта газораспределительной станции “Марьинка”
10:36 - В Минфине анонсировали сокращение числа получателей субсидий
10:36 - Банкрутство понад усе: чому влада не поспішає з приватизацією
10:36 - На Алчевском меткомбинате ИСД на оккупированной территории собираются повышать зарплату несмотря на огромные долги по ней
09:42 - Россия планирует уменьшить финансирование оккупированного Крыма
09:42 - Последний довод королей. Кого должны напугать страшилки об отмене безвиза
09:42 - Количество открытых вакансий вернулось к докарантинним показателям
08:48 - Верховный Суд направил КС представление о конституционности отмены закона по гособъектам, не подлежащим приватизации
08:48 - Семейное дело: зачем Порошенко отправил жену бороться за Киев
08:48 - Украина и Турция договорились об углубленном сотрудничестве в космической отрасли
07:54 - Неделя в регионах. Мураев вместо Кернеса, возвращение Степанова в Одессу и смешной рекорд прокурора Тернопольщины
17:30 - Дмитро Кулеба та співробітники МЗС взяли участь у Всесвітньому дні прибирання
15:42 - Недвижимость во времена коронавируса: чего ждать украинцам
15:24 - Максим Степанов роз'яснив алгоритм госпіталізації хворих із симптомами COVID-19
15:24 - Олег Уруський зустрівся з генеральним директором ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» Мауро Лонгобардо
15:24 - Прем’єр-міністр назвав пріоритетні напрямки фінансування в Держбюджеті-2021
13:54 - Киевлянин после оформления микрокредитов стал директором фиктивных фирм с миллионными оборотами
13:18 - Ознаки для визначення регіону зі значним поширенням COVID-19
13:18 - Олег Уруський зустрівся з Надзвичайним і Повноважним Послом ФРН в Україні Анкою Фельдгузен
13:00 - Украина сократила выпуск кокса на 6%
12:06 - НБУ уменьшил предложение на аукционе своп процентной ставки до 3 млрд гривен
12:06 - Андрей Ермак отрицает 13 пунктов тайного соглашения с Россией, о котором заявил его “папередник”
11:12 - Оперативна інформація про поширення коронавірусної інфекції 2019-nCoV
11:12 - На оккупированной территории Луганской области более 25 тыс шахтеров остались без работы


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар20.5232
Канадський долар21.3544
Юань Женьміньбі4.1573
Куна4.4213
Чеська крона1.2479
Данська крона4.4819
Гонконгівський долар3.635
Форинт0.092397
Індійська рупія0.38356
Рупія0.0019111
Новий ізраїльський шекель8.2287
Єна0.27001
Теньге0.066782
Вона0.024262
Мексиканське песо1.3485
Молдовський лей1.694
Новозеландський долар19.0455
Норвезька крона3.1042
Російський рубль0.37332
Саудівський ріял7.5105
Сінгапурський долар20.7268
Ренд1.7404
Шведська крона3.2079
Швейцарський франк30.9461
Єгипетський фунт1.7877
Фунт стерлінгів36.5304
Долар США28.1718
Білоруський рубль10.9733
Азербайджанський манат16.5824
Румунський лей6.8636
Турецька ліра3.721
СПЗ (спеціальні права запозичення)39.8881
Болгарський лев17.0521
Євро33.3456
Злотий7.4772
Алжирський динар0.21555
Така0.32502
Вірменський драм0.056572
Іранський ріал0.00065623
Іракський динар0.023161
Сом0.35125
Ліванський фунт0.018283
Лівійський динар20.2259
Малайзійський ринггіт6.6191
Марокканський дирхам3.0159
Донг0.0011893
Бат0.88683
Дирхам ОАЕ7.5041
Туніський динар10.1011
Узбецький сум0.0026856
Новий тайванський долар0.93821
Туркменський новий манат7.8748
Ганське седі4.7701
Сербський динар0.27921
Сомоні2.6708
Ларі8.9644
Бразильський реал5.0743
Золото54884.86
Срібло758.56
Платина26402.61
Паладій65482.25

Курси валют, встановлені НБУ на: 21.09.2020

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
MHPC174.5174.5174.5174.538390.00

Дані за 18.09.2020