Укрзалізниця здійснює закупівлі матеріалів для реконструкції колії на майданчику й за правилами ЄБРР – абсолютно прозоро

17.01.2020 21:46 | Fin.Org.UA

Укрзалізниця спростовує неправдиву інформацію, поширену деякими інтернет-виданнями щодо закупівлі матеріалів для ремонту колії у рамках співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР). Для уникнення спекуляцій Укрзалізниця просить ЗМІ не поширювати неперевірені дані та надає детальні роз’яснення з приводу хибних тверджень.

Зокрема, в компанії наголошують, що закупівля матеріалів верхньої будови колії здійснюється абсолютно прозоро на електронному майданчику та за правилами ЄБРР, відповідно до вимог державних та міждержавних стандартів.

Навмисне спотворення технічних вимог до предмету закупівлі — це, ймовірно, спроба одного вітчизняного виробника нагадати про себе. Зокрема, хибними є твердження щодо показника притиснення рейки до шпали. Звертаємо увагу, що нормативне притиснення рейки до шпали не менше 25 кН, про що йдеться в публікації, передбачено лише в технічних умовах окремих вітчизняних виробників пружних скріплень, що також не суперечить вимогам Укрзалізниці, однак обмежує коло можливих учасників тендеру.

Закиди щодо закупівлі неякісних матеріалів також не відповідають дійсності. Збільшивши вимоги до термінів гарантії матеріалів до трьох років, Укрзалізниця гарантовано купуватиме якісні матеріали. Підвищення ресурсу працездатності скріплень дозволить збільшити терміни експлуатації відремонтованих колій в середньому на 10-15 років, завдяки чому  Укрзалізниця заощаджуватиме 40-50% коштів на ремонтах колії.

Потребує спростування й теза про неготовність залізничної інфраструктури та  «абсурдність» планів щодо запровадження швидкісного руху поїздів. Нагадаємо, що стратегія розвитку Укрзалізниці передбачає впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів до 200 км/год вже в наступні роки. Тому використання елементів скріплення на ділянках з такою швидкістю руху поїздів наразі є актуальним й забезпечуватиме майбутні потреби національного перевізника.

В компанії наголошують: усі роботи з реконструкції залізничних колій здійснюються виключно в межах чинних регламентів. Зокрема, Укрзалізниця керується проектно-кошторисною документацією, розробленою згідно з ДБН В.2.3-19-2018 «Залізничні колії 1520 мм. Норми проектування» (наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ № 261 від 28.09.2018). Вимогами саме цього документа передбачається використання елементів скріплення на ділянках з вантажонапруженістю не менше 80 млн т км брутто/км за рік та швидкістю для руху поїздів до 200 км/год.

Більше деталей – у інфографіці.

Укрзалізниця запрошує до участі в тендерах усіх виробників матеріалів верхньої будови колії, які зацікавлені у довгостроковому партнерстві та впевнені в якості своєї продукції.

Нагадаємо, закупівля матеріалів верхньої будови колії здійснюється в рамках угоди, підписаною між Укрзалізницею та ЄБРР у вересні минулого року. Згідно з угодою, 70 % із залучених $ 100 млн буде спрямовано на реконструкцію залізничної інфраструктури Транс’європейської транспортної мережі. Зокрема, за ці кошти планується закупити елементи верхньої будови колії, в тому числі скріплення. Завдяки реалізації проєкту з ремонту колії Укрзалізниця планує залучити додаткові транзитні вантажі.

Усі роботи компанія виконуватиме власними силами у 2020 – 2021 роках.

 

Додати коментар

Користувач:
email:





Numbers on the screens
Green, red, up, down, left, right, strange
Economy's heartbeat

- Fin.Org.UA

Новини

21:00 - Новини 16 вересня: новий прожитковий мінімум, обстріли "Епіцентру"
20:50 - В Умані діятиме нова система сплати турзбору для паломників
20:20 - Швеція та Фінляндія закликають ЄС дозволити вирубувати більше лісу
20:10 - S&P 500 пробивает потолок накануне решения по ставке ФРС
20:00 - Як 2,5 футбольних поля: пожежу після обстрілу логістичного центру "Епіцентру" гасили 10 годин
19:35 - Індія почала підтримувати підконтрольний московії НПЗ після санкцій ЄС
19:15 - Стало відомо, хто розроблятиме систему моніторингу ринку азартних ігор в Україні
18:55 - Десятки портових операторів та інвесторів зацікавились концесією порту Чорноморськ
18:40 - ОПЕК оцінить свої виробничі потужності на зустрічі у Відні
18:30 - Світовий банк надав $88 мільйонів на підтримку українського бізнесу
18:25 - московії доведеться скоротити видобуток нафти через атаки дронів – Reuters
18:20 - Пекін: американський TikTok працюватиме на китайському алгоритмі
17:55 - Суд скасував приватизацію спиртзаводу за 8 тисяч гривень
17:45 - Нацбанк показав курс долара і євро на середу 17 вересня
17:40 - Імпорт електромобілів подвоївся: яка їхня загальна митна вартість
17:15 - Прокуратура повернула державі землі на Херсонщині
17:05 - В Україні створять навчальний центр для бульдозеристів і кранівників: допоможе Корея
17:00 - Україна та Чехія посилюють співпрацю: міжурядова угода, інвестиції та «Промисловий Рамштайн»
16:50 - "Немає і не буде": гендиректор "Укрпошти" заперечив можливий дефолт компанії
16:45 - московія скоротила постачання палива найбільшим покупцям — Туреччині й Бразилії
16:35 - Одещина зібрала рекордний врожай
16:30 - Ветеранський бізнес – рушій нової української економіки
16:25 - В Україні гривневі кредити бізнесу та населенню зросли: доларизація скорочується
16:17 - Ключові рішення НКЦПФР від 16.09.2025
16:05 - АРМА не дочекалося від "КАМпарітет" мільйонних платежів – депутатка
16:00 - Курси валют, встановлені НБУ на 17.09.2025
16:00 - Світовий банк надав додаткове фінансування у розмірі $88 млн на підтримку державних програм для бізнесу
16:00 - "Запоріжжяобленерго" отримає 630 мільйонів на будівництво захисних споруд
15:45 - московія втратить 20% таксистів через вимогу пересісти на російські авто
15:15 - НАЗК виявило корупціогенні фактори у законодавстві: де саме ризики


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.31886
Австралійський долар27.4844
Така0.33936
Канадський долар29.9456
Юань Женьміньбі5.7869
Чеська крона2.0009
Данська крона6.5181
Гонконгівський долар5.2909
Форинт0.124876
Індійська рупія0.4676
Рупія0.0025043
Новий ізраїльський шекель12.3198
Єна0.28026
Теньге0.0762
Вона0.029808
Ліванський фунт0.00046
Малайзійський ринггіт9.7962
Мексиканське песо2.2447
Молдовський лей2.4871
Новозеландський долар24.6187
Норвезька крона4.1985
Саудівський ріял10.9774
Сінгапурський долар32.2286
Донг0.0015609
Ренд2.3749
Шведська крона4.4523
Швейцарський франк52.1106
Бат1.29915
Дирхам ОАЕ11.2102
Туніський динар14.2435
Єгипетський фунт0.856
Фунт стерлінгів56.1897
Долар США41.1752
Сербський динар0.41523
Азербайджанський манат24.2236
Румунський лей9.6105
Турецька ліра0.9971
СПЗ (спеціальні права запозичення)56.6677
Болгарський лев24.8313
Євро48.6567
Ларі15.2067
Злотий11.4509
Золото152251.48
Срібло1763.46
Платина58019.15
Паладій49605.82

Курси валют, встановлені НБУ на 17.09.2025