Укрзалізниця здійснює закупівлі матеріалів для реконструкції колії на майданчику й за правилами ЄБРР – абсолютно прозоро

17.01 21:46 | Fin.Org.UA

Укрзалізниця спростовує неправдиву інформацію, поширену деякими інтернет-виданнями щодо закупівлі матеріалів для ремонту колії у рамках співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР). Для уникнення спекуляцій Укрзалізниця просить ЗМІ не поширювати неперевірені дані та надає детальні роз’яснення з приводу хибних тверджень.

Зокрема, в компанії наголошують, що закупівля матеріалів верхньої будови колії здійснюється абсолютно прозоро на електронному майданчику та за правилами ЄБРР, відповідно до вимог державних та міждержавних стандартів.

Навмисне спотворення технічних вимог до предмету закупівлі — це, ймовірно, спроба одного вітчизняного виробника нагадати про себе. Зокрема, хибними є твердження щодо показника притиснення рейки до шпали. Звертаємо увагу, що нормативне притиснення рейки до шпали не менше 25 кН, про що йдеться в публікації, передбачено лише в технічних умовах окремих вітчизняних виробників пружних скріплень, що також не суперечить вимогам Укрзалізниці, однак обмежує коло можливих учасників тендеру.

Закиди щодо закупівлі неякісних матеріалів також не відповідають дійсності. Збільшивши вимоги до термінів гарантії матеріалів до трьох років, Укрзалізниця гарантовано купуватиме якісні матеріали. Підвищення ресурсу працездатності скріплень дозволить збільшити терміни експлуатації відремонтованих колій в середньому на 10-15 років, завдяки чому  Укрзалізниця заощаджуватиме 40-50% коштів на ремонтах колії.

Потребує спростування й теза про неготовність залізничної інфраструктури та  «абсурдність» планів щодо запровадження швидкісного руху поїздів. Нагадаємо, що стратегія розвитку Укрзалізниці передбачає впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів до 200 км/год вже в наступні роки. Тому використання елементів скріплення на ділянках з такою швидкістю руху поїздів наразі є актуальним й забезпечуватиме майбутні потреби національного перевізника.

В компанії наголошують: усі роботи з реконструкції залізничних колій здійснюються виключно в межах чинних регламентів. Зокрема, Укрзалізниця керується проектно-кошторисною документацією, розробленою згідно з ДБН В.2.3-19-2018 «Залізничні колії 1520 мм. Норми проектування» (наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ № 261 від 28.09.2018). Вимогами саме цього документа передбачається використання елементів скріплення на ділянках з вантажонапруженістю не менше 80 млн т км брутто/км за рік та швидкістю для руху поїздів до 200 км/год.

Більше деталей – у інфографіці.

Укрзалізниця запрошує до участі в тендерах усіх виробників матеріалів верхньої будови колії, які зацікавлені у довгостроковому партнерстві та впевнені в якості своєї продукції.

Нагадаємо, закупівля матеріалів верхньої будови колії здійснюється в рамках угоди, підписаною між Укрзалізницею та ЄБРР у вересні минулого року. Згідно з угодою, 70 % із залучених $ 100 млн буде спрямовано на реконструкцію залізничної інфраструктури Транс’європейської транспортної мережі. Зокрема, за ці кошти планується закупити елементи верхньої будови колії, в тому числі скріплення. Завдяки реалізації проєкту з ремонту колії Укрзалізниця планує залучити додаткові транзитні вантажі.

Усі роботи компанія виконуватиме власними силами у 2020 – 2021 роках.

 

Добавить комментарий

Автор:

Введите Код, указанный на рисунке
 




Новини

20:12 - У китаянки, яка прямувала потягом Київ-Москва, нового коронавірусу не виявили, — ЦГЗ
18:06 - Працюємо над лібералізацією автомобільних перевезень між Україною та Угорщиною у найближчий перспективі, - Владислав Криклій
16:42 - Треба відходити від паперових бланків та працювати над переходом на онлайн дозволи, - Владислав Криклій
16:42 - Працюємо над лібералізацією автомобільних перевезень між Україною та Угорщиною у найближчий перспективі, - Владислав Криклій
16:00 - Треба відходити від паперових бланків та працювати над переходом на онлайн дозволи, - Владислав Криклій
16:00 - Епідеміологи провели забір зразків у людей, які перебувають в обсервації, для тесту на наявність COVID-19, - Дмитро Коваль
14:00 - Списавшая 104 млн гривен со счетов “Укртрансгаза” фирма скупила кредиты заводов Константина Жеваго
13:54 - Владислав Криклій: Литовська Республіка є стратегічно важливим партнером України для оновлення національної інфраструктури та реалізації транзитного потенціалу
13:06 - “Укроборонпром” увеличил экспорт оружия на 19%
13:06 - В 2019 году в Украине открылись 697 супермаркетов
12:12 - Арбитраж ООН подтвердил право рассматривать иск Украины против России о нарушении Конвенции по морскому праву
12:12 - Ринат Ахметов решил попиариться на национальном позоре в Новых Санжарах
11:48 - Ситуація в контрольних пунктах в’їзду-виїзду в районі проведення операції Об’єднаних сил
11:18 - В доме экс-главы МИДа застрелился бывший председатель правления “Интера” при Валерии Хорошковском
11:18 - Министр экономики допускает выделение Минагро в отдельное ведомство
10:24 - Производство украинской водки за 7 лет упало в 3 раза
10:24 - “Укрзализныця” объявила конкурс на должность главы компании
10:00 - Обсяги перевезень контейнерів поїздом «Вікінг» у січні 2020 року збільшились на 21%, ведеться робота з організації перевезень контейнерів поїздом «Containerships train» у сполученні Литва – Білорусь – Україна, - Владислав Криклій
09:30 - Яйца для Сытника. Как долго глава НАБУ будет третировать бизнес
09:30 - Минэкономики предложило выделять более 15 млрд гривен в год на поддержку промышленности
08:36 - lifecell сократил чистый убыток до 1,1 млрд гривен
08:36 - Люди Коломойского пыхтят, как паровозы, из-за дела ПриватБанка — Виктор Чумак
08:36 - Курс доллара остановился. Банкиры обсуждают провал с доходами бюджета и проблемы с размещением гособлигаций
08:36 - Поп Гапон Санжарского уезда
08:36 - Как журналист из Луганска учил Путина ударению в слове “украинцы”. Интервью президента России об Украине
08:36 - Дело о поджоге имущества семьи экс-главы НБУ поручили полиции Киевской области
23:12 - Коментар МЗС щодо підтвердження Арбітражним Трибуналом юрисдикції у справі про порушення Росією Конвенції ООН з морського права в Керченській протоці та Азовському морі
21:06 - У Мінінфраструктури обговорили перспективи співробітництва між Україною та Узбекистаном у галузі інфраструктури
21:06 - Розширення мережі спеціалізованих служб підтримки постраждалих осіб та якісне надання соціальних послуг – пріоритети Мінсоцполітики у 2020 році
21:06 - 16 профтехів змінили формат навчання та створили сучасні освітні програми для 10 професій – результат 5-річного проекту з Естонією


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар16.1414
Канадський долар18.453
Юань Женьмiньбi3.4776
Куна3.5456
Чеська крона1.0538
Данська крона3.5357
Гонконгівський долар3.1399
Форинт0.078365
Індійська рупія0.3414
Рупія0.0017797
Новий ізраїльський шекель7.1412
Єна0.21837
Теньге0.064903
Вона0.020224
Мексиканське песо1.2876
Молдовський лей1.3759
Новозеландський долар15.4384
Норвезька крона2.6183
Російський рубль0.37979
Саудівський рiял6.5184
Сінгапурський долар17.4602
Ренд1.6214
Шведська крона2.4996
Швейцарський франк24.8962
Єгипетський фунт1.5718
Фунт стерлінгів31.6153
Долар США24.453
Бiлоруський рубль11.0432
Азербайджанський манат14.4011
Румунський лей5.4975
Турецька ліра3.9945
СПЗ (спеціальні права запозичення)33.3124
Болгарський лев13.5122
Євро26.4129
Злотий6.168
Алжирський динар0.20865
Така0.29481
Вірменський драм0.052297
Іранський ріал0.00059594
Іракський динар0.021033
Сом0.35833
Ліванський фунт0.016603
Лівійський динар17.8297
Малайзійський ринггіт6.1079
Марокканський дирхам2.6026
Філіппінське песо0.49181
Донг0.0010798
Бат0.80289
Дирхам ОАЕ6.8144
Туніський динар8.8804
Узбецький сум0.0026172
Новий тайванський долар0.82769
Туркменський новий манат7.1513
Ганське седі4.5488
Сербський динар0.23519
Сомоні2.5824
Ларі8.6712
Бразильський реал5.8635
Золото40161.85
Срiбло454.02
Платина24108.7
Паладiй66210.17

Курси валют, встановлені НБУ на: 24.02.2020

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
KVBZ232323232300.00
TATM11.111.111.111.176590.00

Дані за 21.02.2020