Укрзалізниця здійснює закупівлі матеріалів для реконструкції колії на майданчику й за правилами ЄБРР – абсолютно прозоро

17.01.2020 21:46 | Fin.Org.UA

Укрзалізниця спростовує неправдиву інформацію, поширену деякими інтернет-виданнями щодо закупівлі матеріалів для ремонту колії у рамках співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР). Для уникнення спекуляцій Укрзалізниця просить ЗМІ не поширювати неперевірені дані та надає детальні роз’яснення з приводу хибних тверджень.

Зокрема, в компанії наголошують, що закупівля матеріалів верхньої будови колії здійснюється абсолютно прозоро на електронному майданчику та за правилами ЄБРР, відповідно до вимог державних та міждержавних стандартів.

Навмисне спотворення технічних вимог до предмету закупівлі — це, ймовірно, спроба одного вітчизняного виробника нагадати про себе. Зокрема, хибними є твердження щодо показника притиснення рейки до шпали. Звертаємо увагу, що нормативне притиснення рейки до шпали не менше 25 кН, про що йдеться в публікації, передбачено лише в технічних умовах окремих вітчизняних виробників пружних скріплень, що також не суперечить вимогам Укрзалізниці, однак обмежує коло можливих учасників тендеру.

Закиди щодо закупівлі неякісних матеріалів також не відповідають дійсності. Збільшивши вимоги до термінів гарантії матеріалів до трьох років, Укрзалізниця гарантовано купуватиме якісні матеріали. Підвищення ресурсу працездатності скріплень дозволить збільшити терміни експлуатації відремонтованих колій в середньому на 10-15 років, завдяки чому  Укрзалізниця заощаджуватиме 40-50% коштів на ремонтах колії.

Потребує спростування й теза про неготовність залізничної інфраструктури та  «абсурдність» планів щодо запровадження швидкісного руху поїздів. Нагадаємо, що стратегія розвитку Укрзалізниці передбачає впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів до 200 км/год вже в наступні роки. Тому використання елементів скріплення на ділянках з такою швидкістю руху поїздів наразі є актуальним й забезпечуватиме майбутні потреби національного перевізника.

В компанії наголошують: усі роботи з реконструкції залізничних колій здійснюються виключно в межах чинних регламентів. Зокрема, Укрзалізниця керується проектно-кошторисною документацією, розробленою згідно з ДБН В.2.3-19-2018 «Залізничні колії 1520 мм. Норми проектування» (наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ № 261 від 28.09.2018). Вимогами саме цього документа передбачається використання елементів скріплення на ділянках з вантажонапруженістю не менше 80 млн т км брутто/км за рік та швидкістю для руху поїздів до 200 км/год.

Більше деталей – у інфографіці.

Укрзалізниця запрошує до участі в тендерах усіх виробників матеріалів верхньої будови колії, які зацікавлені у довгостроковому партнерстві та впевнені в якості своєї продукції.

Нагадаємо, закупівля матеріалів верхньої будови колії здійснюється в рамках угоди, підписаною між Укрзалізницею та ЄБРР у вересні минулого року. Згідно з угодою, 70 % із залучених $ 100 млн буде спрямовано на реконструкцію залізничної інфраструктури Транс’європейської транспортної мережі. Зокрема, за ці кошти планується закупити елементи верхньої будови колії, в тому числі скріплення. Завдяки реалізації проєкту з ремонту колії Укрзалізниця планує залучити додаткові транзитні вантажі.

Усі роботи компанія виконуватиме власними силами у 2020 – 2021 роках.

 

Додати коментар

Користувач:
email:





Ринок акційний,
Що день росте, а день падає.
Не віщують птахи.

- Fin.Org.UA

Новини

22:09 - По 11,5-18 годин. Скільки не буде світла в Києві 20 листопада
21:00 - Новини 19 листопада: звільнення Галущенка і Гринчук з посад міністрів, Чернишов вийде з СІЗО під заставу
20:40 - "Ощадбанк" розкритикував ексвласника Gulliver після його інтерв’ю для ЕП
20:15 - Два тижні Хмельницька та Рівненська АЕС працюють на зниженій потужності – МАГАТЕ
19:54 - Чернишов вийде з СІЗО під заставу – джерела
19:20 - На "Полтававодоканал" виділили додаткові 10 мільйонів через його критичний стан
19:13 - НАБУ провело обшуки у Держлікслужбі
18:40 - АМПУ за 5,5 мільйонів євро замовила румунам буксир
18:40 - Наказ Мінекономіки від 18.11.2025 № 1448 «Про відмову у видачі письмової згоди (повідомлення) на транскордонне перевезення відходів АТ «Подільський цемент»»
18:31 - Наказ Мінекономіки від 03 листопада 2025 року № 1018 “Про затвердження змін до плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів у сфері господарської діяльності на 2025 рік”
18:15 - Кабмін перезапускає ринок лотерей: нові ліцензії, конкурси та повноваження PlayCity
18:10 - 20 листопада графіки відключень електрики діятимуть по всій Україні
18:07 - Уряд призначив в.о. міністра юстиції
17:58 - Повідомлення про оприлюднення проєкту постанови Кабінету Міністрів України “ Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2024 р. № 1409 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України”
17:51 - Проєкт постанови Кабінету Міністрів України “ Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2024 р. № 1409 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України ”
17:50 - Відновлення України: аудитори виявили порушень на 106 мільйонів гривень
17:45 - Одну з мереж дитячих магазинів оштрафували на 6 мільйонів за суттєві податкові порушення
17:36 - Уряд призначив в.о. міністра енергетики
17:35 - Акції оборонних компаній ЄС падають на тлі тиску США щодо війни в Україні
17:15 - Нацбанк показав курс долара і євро на четвер 20 листопада
16:50 - Радянську авіатехніку сертифікуватимуть за міжнародними стандартами – Державіаслужба
16:40 - Алгоритм працевлаштування людей, що закінчили навчання за модифікованою або адаптованою програмою (захід 104.12)
16:39 - Як забезпечуються українці ліками?
16:38 - Інформація про реалізацію пілотного процесу працевлаштування спеціаліста з інвалідністю (захід 104.8)
16:37 - Вимоги та підходи до кожного етапу, зони відповідальності та послуги, які надаватиме відповідальний орган (захід 104.3)
16:35 - Визначення ключових етапів працевлаштування осіб з інвалідністю (захід 104.1)
16:35 - Пункти пропуску на кордоні з Польщею й Угорщиною впровадили нову систему в’їзду в ЄС
16:33 - Перелік послуг, які можуть надаватися на кожному етапі працевлаштування спеціаліста з інвалідністю (захід 104.5)
16:32 - Вимоги для автоматизації процесів працевлаштування спеціаліста з інвалідністю (захід 104.4)
16:29 - Перелік наявних тренінгових матеріалів для фахівців, що надають послуги (захід 58.2)


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.3229
Австралійський долар27.3195
Така0.344
Канадський долар30.0527
Юань Женьміньбі5.9201
Чеська крона2.018
Данська крона6.5254
Гонконгівський долар5.4058
Форинт0.127502
Індійська рупія0.47517
Рупія0.0025187
Новий ізраїльський шекель12.8999
Єна0.26942
Теньге0.081173
Вона0.028725
Ліванський фунт0.00047
Малайзійський ринггіт10.1445
Мексиканське песо2.2969
Молдовський лей2.4758
Новозеландський долар23.691
Норвезька крона4.1503
Саудівський ріял11.2244
Сінгапурський долар32.2788
Донг0.0015958
Ренд2.454
Шведська крона4.432
Швейцарський франк52.4873
Бат1.29862
Дирхам ОАЕ11.4609
Туніський динар14.2946
Єгипетський фунт0.8882
Фунт стерлінгів55.2157
Долар США42.0948
Сербський динар0.41557
Азербайджанський манат24.7616
Румунський лей9.5781
Турецька ліра0.9938
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.1513
Болгарський лев24.9214
Євро48.7374
Ларі15.5665
Злотий11.53
Золото173228.94
Срібло2197.92
Платина66278.26
Паладій60062.54

Курси валют, встановлені НБУ на 20.11.2025