Укрзалізниця здійснює закупівлі матеріалів для реконструкції колії на майданчику й за правилами ЄБРР – абсолютно прозоро

17.01.2020 21:46 | Fin.Org.UA

Укрзалізниця спростовує неправдиву інформацію, поширену деякими інтернет-виданнями щодо закупівлі матеріалів для ремонту колії у рамках співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР). Для уникнення спекуляцій Укрзалізниця просить ЗМІ не поширювати неперевірені дані та надає детальні роз’яснення з приводу хибних тверджень.

Зокрема, в компанії наголошують, що закупівля матеріалів верхньої будови колії здійснюється абсолютно прозоро на електронному майданчику та за правилами ЄБРР, відповідно до вимог державних та міждержавних стандартів.

Навмисне спотворення технічних вимог до предмету закупівлі — це, ймовірно, спроба одного вітчизняного виробника нагадати про себе. Зокрема, хибними є твердження щодо показника притиснення рейки до шпали. Звертаємо увагу, що нормативне притиснення рейки до шпали не менше 25 кН, про що йдеться в публікації, передбачено лише в технічних умовах окремих вітчизняних виробників пружних скріплень, що також не суперечить вимогам Укрзалізниці, однак обмежує коло можливих учасників тендеру.

Закиди щодо закупівлі неякісних матеріалів також не відповідають дійсності. Збільшивши вимоги до термінів гарантії матеріалів до трьох років, Укрзалізниця гарантовано купуватиме якісні матеріали. Підвищення ресурсу працездатності скріплень дозволить збільшити терміни експлуатації відремонтованих колій в середньому на 10-15 років, завдяки чому  Укрзалізниця заощаджуватиме 40-50% коштів на ремонтах колії.

Потребує спростування й теза про неготовність залізничної інфраструктури та  «абсурдність» планів щодо запровадження швидкісного руху поїздів. Нагадаємо, що стратегія розвитку Укрзалізниці передбачає впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів до 200 км/год вже в наступні роки. Тому використання елементів скріплення на ділянках з такою швидкістю руху поїздів наразі є актуальним й забезпечуватиме майбутні потреби національного перевізника.

В компанії наголошують: усі роботи з реконструкції залізничних колій здійснюються виключно в межах чинних регламентів. Зокрема, Укрзалізниця керується проектно-кошторисною документацією, розробленою згідно з ДБН В.2.3-19-2018 «Залізничні колії 1520 мм. Норми проектування» (наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ № 261 від 28.09.2018). Вимогами саме цього документа передбачається використання елементів скріплення на ділянках з вантажонапруженістю не менше 80 млн т км брутто/км за рік та швидкістю для руху поїздів до 200 км/год.

Більше деталей – у інфографіці.

Укрзалізниця запрошує до участі в тендерах усіх виробників матеріалів верхньої будови колії, які зацікавлені у довгостроковому партнерстві та впевнені в якості своєї продукції.

Нагадаємо, закупівля матеріалів верхньої будови колії здійснюється в рамках угоди, підписаною між Укрзалізницею та ЄБРР у вересні минулого року. Згідно з угодою, 70 % із залучених $ 100 млн буде спрямовано на реконструкцію залізничної інфраструктури Транс’європейської транспортної мережі. Зокрема, за ці кошти планується закупити елементи верхньої будови колії, в тому числі скріплення. Завдяки реалізації проєкту з ремонту колії Укрзалізниця планує залучити додаткові транзитні вантажі.

Усі роботи компанія виконуватиме власними силами у 2020 – 2021 роках.

 

Додати коментар

Користувач:
email:





Криза минає,
Ринок відновлюється,
Дивись в майбутнє.

- Fin.Org.UA

Новини

08:45 - Противоречивые сигналы рынка труда США
08:30 - "Ворскла": токсична "яма", керований вихід або історія успіху для Жеваго
00:00 - Новини від Міністерства енергетики України
21:00 - Новини 2 липня: МВФ змінив негативний сценарій щодо України, перекрили трасу Київ – Чоп на Житомирщині
20:35 - В Україні сезон місцевої лохини стартував із в 2,6 рази вищих цін, ніж торік
20:10 - На Житомирщині перекрили рух в обидва напрямки на трасі Київ – Чоп: як об'їхати
19:20 - Трамп зняв санкції з "Рособоронекспорту" та низки інших установ та фізосіб московія
18:45 - Висновки нового дослідження НБУ про українських мігрантів у колонці Голови НБУ Андрія Пишного та статті фахівців Департаменту монетарної політики та економічного аналізу НБУ
18:40 - YouTube заблокував в Україні канали двох підсанкційних осіб
18:21 - Енергоефективність в Україні - стратегічний пріоритет на шляху відновлення
18:05 - В Україні за рік на 16% побільшало нових авто: найпопулярніші моделі
17:45 - У Києві на рік обмежать рух на перетині двох магістралей
17:41 - Моніторинг основних подій в економіці України (травень 2025)
17:40 - Визначено вимоги до системи управління ризиками надавачів нефінансових платіжних послуг
17:25 - Співвласницю Ibox банку Шевцову та її пособниць судитимуть за міскодинг на 5 мільйонів
17:03 - На українських АЗС подорожчав бензин
17:00 - Ukraine’s Government Borrows Equivalent of Almost UAH 240 Billion through Auctions to Sell Domestic Government Debt Securities since Early 2025, and almost UAH 1,698 Billion Total since Martial Law Was Imposed
17:00 - З початку 2025 року уряд залучив від продажу / обміну ОВДП на аукціонах майже 240 млрд грн, а загалом упродовж воєнного стану – майже 1 698 млрд грн
17:00 - Чи встигне Україна закачати газ у сховища
16:59 - Харків отримав кредит від ЄБРР: на що його витратять
16:46 - Китай ввозить мільйон барелів іранської нафти щодня, попри санкції США
16:24 - Молочні продукти в червні продовжили дорожчати
16:10 - Регулятор відмовив продовжити термін дії інвестфонду Порошенка
16:09 - Триває відновлення довоєнного регулювання діяльності банків
16:05 - На 37% побільшало судових рішень про корупцію: як за це найчастіше карають
16:00 - Петиція про декриміналізацію порно набрала необхідну кількість голосів: авторка висловила подяку
15:51 - Nissan відкликає понад 440 тисяч авто через ризик відмови двигуна
15:34 - ЄС мало робить для зменшення залежності від китайських рідкісноземельних металів – The Guardian
15:30 - Курси валют, встановлені НБУ на 03.07.2025
15:30 - Уряд веде перемовини з партнерами про фінансування на 2026 рік


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32303
Австралійський долар27.4033
Така0.34076
Канадський долар30.6368
Юань Женьміньбі5.8323
Чеська крона1.9929
Данська крона6.5853
Гонконгівський долар5.3264
Форинт0.123113
Індійська рупія0.48786
Рупія0.0025735
Новий ізраїльський шекель12.3941
Єна0.29
Теньге0.080618
Вона0.030749
Ліванський фунт0.000467
Малайзійський ринггіт9.892
Мексиканське песо2.2292
Молдовський лей2.4748
Новозеландський долар25.342
Норвезька крона4.1375
Саудівський ріял11.1489
Сінгапурський долар32.8037
Донг0.001598
Ренд2.3669
Шведська крона4.386
Швейцарський франк52.7059
Бат1.28885
Дирхам ОАЕ11.3835
Туніський динар14.4822
Єгипетський фунт0.8471
Фунт стерлінгів57.146
Долар США41.8116
Сербський динар0.4193
Азербайджанський манат24.5907
Румунський лей9.702
Турецька ліра1.0505
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.4717
Болгарський лев25.1287
Євро49.1328
Ларі15.3702
Злотий11.5604
Золото139696.32
Срібло1515.29
Платина57904.47
Паладій46969.06

Курси валют, встановлені НБУ на 03.07.2025