Міністерство інфраструктури планує запровадити нову ставку плати за аеронавігаційне обслуговування на маршруті та єдину для всіх аеропортів України ставку плати на підході та в районі аеродрому

17.01.2020 18:06 | Міністерство інфраструктури України

17 Січня 2020, 14:33На виконання рішення Антимонопольного комітету України, Міністерство інфраструктури підготувало зміни до наказу від 04.06.2019 № 415 «Про встановлення Ставок плати за послуги з аеронавігаційного обслуговування повітряних суден в повітряному просторі України», яким введено нову ставку плати за аеронавігаційне обслуговування на маршруті та єдину для всіх аеропортів України ставку плати на підході та в районі аеродрому.
Відповідний проєкт розміщено для громадського обговорення на сайті міністерства.
Ці зміни вдосконалюють державну тарифну політику у транспортній сфері та усувають зауваження АМКУ щодо застосування різних ставок плати за аеронавігаційне обслуговування на підході та в районі аеродрому для Міжнародного аеропорту «Бориспіль» та всіх інших аеропортів (встановлених наказом від 04.06.2019 № 415).
Нова ставка плати за аеронавігаційне обслуговування на маршруті зросла на 2,45 євро (+4,4 %) – до 57,55 євро. Ставка плати на підході та в районі аеродрому зменшилась на 14,43 євро (-3,6 %) – до 396,57 євро.
«Слід зауважити, що послуги з аеронавігаційного обслуговування в Україні, як і в усьому світі, – це платні послуги. Для організації та забезпечення такого обслуговування в будь-якій державі необхідна складна аеронавігаційна система, всі складові якої передбачають використання дорогого високотехнологічного обладнання та підготовки висококваліфікованого персоналу. Також важливе дотримання норм і стандартів, прийнятих міжнародною авіаційною спільнотою. Від рівня розвитку національної аеронавігаційної системи залежить безпека повітряного руху, а значить - життя і долі людей. Застосовані міністерством принципи визначення бази витрат, що стосуються організації повітряного руху на маршруті та обчислення одиничних ставок плати за аеронавігаційне обслуговування в Україні, повністю відповідають встановленим Європейською організацією з безпеки аеронавігації (Євроконтроль)», - зазначив Міністр інфраструктури Владислав Криклій.
Як відомо, Україна є членом Євроконтролю з 2004 року і має юридично закріплені зобов’язання дотримуватись відповідних міжнародних стандартів.
Зараз триває процес технічної інтеграції  України до Спільної системи маршрутних зборів Євроконтролю, що є завершальним етапом євроінтеграційних процесів у галузі аеронавігації. Упродовж минулого року проведено масштабну роботу із приведення національної бази витрат у відповідність до вимог і принципів Євроконтролю та ІСАО, забезпечено відповідність операційних та технічних процедур формату Євроконтролю, започатковано постійний конструктивний діалог з міжнародними організаціями та авіакомпаніями на платформі Євроконтролю. І в листопаді 2019 року на засіданні Розширеного Комітету з маршрутних зборів Євроконтроль підтвердив повну відповідність бази витрат та ставок плати за аеронавігаційні послуги принципам Євроконтролю та визначив фінальні кроки, необхідні для завершення процесу техінтеграції.
Андрій Ярмак, керівник Украероруху, зазначив, що: «Національний провайдер аеронавігаційного обслуговування Украерорух є державним підприємством, яке не фінансується з державного бюджету, а фінансує всі операційні витрати та інвестує власні кошти, отримані від надання аеронавігаційних послуг, у важливі для розвитку аеронавігаційної системи України проєкти.

Застосування нових ставок забезпечить повне покриття витрат національного провайдера на надання аеронавігаційного обслуговування та сприятиме стабільній роботі і розвитку національної аеронавігаційної системи України, що позитивно вплине на безпеку польотів в українському небі».



Додати коментар

Користувач:
email:





Біржа додає
Статусу компанії, але
І ризиків багато.

- Fin.Org.UA

Новини

09:00 - Ціни на нафту відреагували на атаки України на російські судна і порти
08:30 - Чи впливає низька стартова ціна на результати торгів?
08:00 - Зарплата у чиновників зростає швидше, ніж в інших. Що відбувається?
07:35 - Фінансовий астрологічний прогноз на 23.12.2025
23:00 - Новини від Міністерства енергетики України
21:00 - Новини 22 грудня: в уряді обіцяють скоротити відключення, Литва передала Україні електростанцію
20:40 - московіяни почали менше їсти, щоб платити кредити – росЗМІ
20:10 - Японія готується перезапустити найбільшу у світі АЕС – через 15 років після Фукусіми
19:40 - Китай б'є по молочці ЄС збільшенням мит у два рази
19:12 - Вже 13,7 мільйона українців отримали "зимову тисячу"
18:55 - Revolut закриває рахунки українців через вимоги законодавства
18:45 - Науковці презентували в Мінекономіки дослідження щодо експорту та впливу євроінтеграції на макроекономічні показники
18:35 - В Україні зріс попит на довгострокову оренду квартир – дослідження
18:25 - Російська нафта обвалилася до $34: санкції США вибивають знижки до дна
18:04 - Ринок нерухомості 2026: аналітики зробили прогноз
17:54 - Нацбанк показав курс долара та євро на вівторок 23 грудня
17:53 - До кредитної спілки застосовано захід впливу
17:24 - Environmental, Social, and Governance Reporting Requirements for the Ukrainian Subsoil Sector
17:24 - Енергетики розповіли про відключення світла у вівторок 23 грудня
17:20 - «Доступні кредити 5-7-9%»: щотижнева статистика
17:20 - Журналісти знайшли закордонний бізнес фігурантів справи "Мідас"
17:16 - Військовослужбовці Розділ “0” (зі Зміною 16)
17:08 - Оновлено порядок реєстрації учасників платіжного ринку
17:00 - Колишню в. о. директора держпідприємства НААН засудили до 9 років позбавлення волі
16:45 - Сума вкладів фізосіб сягає понад 1,5 мільярда гривень – ФГВФО
16:30 - Навіщо оподатковувати дрібні міжнародні посилки?
16:22 - Щодо нарахування фізичній особі мінімального податкового зобов’язання
16:21 - Чи мають можливість платники сплатити податки та збори через Електронний кабінет?
16:20 - Трудові відносини: алгоритм оформлення неповнолітнього працівника
16:19 - Спрощення процедур для роботи бізнесу: кількість ризикових платників скоротилася майже вдвічі, заблокованих накладних – майже вчетверо


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32522
Австралійський долар28.0117
Така0.34485
Канадський долар30.6132
Юань Женьміньбі5.9895
Чеська крона2.035
Данська крона6.6266
Гонконгівський долар5.4181
Форинт0.127648
Індійська рупія0.47015
Рупія0.0025126
Новий ізраїльський шекель13.1573
Єна0.26779
Теньге0.081786
Вона0.028464
Ліванський фунт0.000471
Малайзійський ринггіт10.335
Мексиканське песо2.3423
Молдовський лей2.4896
Новозеландський долар24.3996
Норвезька крона4.1643
Саудівський ріял11.2383
Сінгапурський долар32.673
Донг0.0016005
Ренд2.5239
Шведська крона4.561
Швейцарський франк53.1302
Бат1.35233
Дирхам ОАЕ11.4755
Туніський динар14.5044
Єгипетський фунт0.8879
Фунт стерлінгів56.6177
Долар США42.1482
Сербський динар0.42133
Азербайджанський манат24.7901
Румунський лей9.7275
Турецька ліра0.9846
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.6315
Болгарський лев25.3006
Євро49.4904
Ларі15.6139
Злотий11.7499
Золото186091.89
Срібло2910.31
Платина87726
Паладій74770.06

Курси валют, встановлені НБУ на 23.12.2025