Звіт про періодичне відстеження результативності наказу Мінінфраструктури від 02.11.2012 № 649
09.12.2019 18:48 | Міністерство інфраструктури України«Про затвердження Змін до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України»9 Грудня 2019, 15:511. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер
Наказ Міністерства інфраструктури України від 02.11.2012 № 649 «Про затвердження Змін до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.11.2012 за № 1942/22254 (надалі – Наказ).
2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності
.
3. Цілі прийняття регуляторного акта
Наказ розроблено відповідно до вимог Закону України «Про залізничний транспорт», Порядку обслуговування громадян залізничним транспортом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1997 № 252 з метою поліпшення обслуговування громадян при користуванні залізничним транспортом.
Основними цілями прийняття Наказу є:
- затвердження умов перевезення пасажирів у вагонах класу люкс;
- врегулювання окремих положень щодо нової класифікації пасажирських поїздів;
- актуалізація окремих положень щодо перевезення пасажирів залізничним транспортом з метою поліпшення їх обслуговування.
4. Строк виконання заходів з відстеження результативності
з 11 листопада по 3 грудня 2019 року.
5. Тип відстеження
Періодичне відстеження.
6. Методи одержання результатів відстеження
Для проведення періодичного відстеження використовувався статистичний метод одержання результатів відстеження.
Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось:
- за звітами регіональних філій про продаж проїзних документів та зведення даних до єдиного звіту із регіональних філій, із яких виводилися статистичні дані по кількості пасажирів на кожній із них;
- за результатами статистичної звітності про кількість відправлених вагонів та перевезених пасажирів.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних
Основними показниками результативності цього Наказу є відсутність пропозицій і зауважень від заінтересованих юридичних, фізичних осіб та органів виконавчої влади, що свідчить про позитивний вплив Наказу на здійснення державою належного нагляду за діяльністю АТ «Укрзалізниця» у сфері перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України.
8. Кількісні таякісні значення показників результативності
Показники результативності Наказу не виражені у фінансових показниках, що не дає можливості обчислити розміри тієї чи іншої вигоди або втрати та відрахувань до державного бюджету.
Рівень поінформованості фізичних осіб та суб’єктів господарювання з основних положень Наказу середній і забезпечений відповідно до вимог чинного законодавства та діючих нормативно-правових актів.
Результативність Наказу не виражена в фінансових показниках, що не дає можливості обчислити розміри тієї чи іншої вигоди або втрат і відрахувань до державного бюджету.
Сума коштів і час, який витрачається суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог Наказу не змінюються.
Дія Наказу поширюється на суб’єктів господарювання, що здійснюють перевезення пасажирів залізничним транспортом.
Дія Наказу поширюється на всіх фізичних осіб, які здійснюють поїздки залізничним транспортом, незалежно від громадянства.
9. Оцінкарезультатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
Позитивними соціальними наслідками впровадження змін до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України є:
- затвердження умов перевезення пасажирів у вагонах класу люкс;
- актуалізація окремих положень щодо перевезення пасажирів залізничним транспортом і врегулювання положень щодо нової класифікації поїздів з метою поліпшення обслуговування пасажирів.
На підставі періодичного відстеження результативності змін до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України можна зробити висновок, що шляхом впровадження Наказу вдалося покращити права споживачів, умови їх обслуговування та врегулювати питання, пов’язані з якісним наданням послуг при користуванні залізничним транспортом.
Наступне періодичне відстеження результативності Наказу буде здійснено у 2022 році.