Ми разом розвиватимемо транспортний коридор Європа-Кавказ-Азія як альтернативний маршрут в обхід Росії, - Владислав Криклій

06.12.2019 16:48 | Міністерство інфраструктури України

6 Грудня 2019, 10:09Важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного коридору Європа-Кавказ- Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час виступу на Міжнародній конференції, присвяченій 20-річчю підписання Основної багатосторонньої угоди про міжнародний транспорт щодо розвитку коридору Європа-Кавказ-Азія,  яка триває у місті Баку, сьогодні, 6 грудня 2019 року.
Міністр інфраструктури України відзначив, що Азербайджан є серцем ТРАСЕКА, та висловив сподівання на багатостороннє співробітництво, що відповідає очікуванням країн-учасниць ТРАСЕКА.
За словами Міністра, Україна готова запропонувати ряд проєктів, реалізація яких сприятиме реалізації транспортного потенціалу країн-учасниць ТРАСЕКА: «Існують потенційні маршрути з Китаю та Індії через Центральну і Південну Азію, через країни ТРАСЕКА на Східну Європу і країни Балтики. Для розвитку перевезень необхідно виробити взаємовигідні логістичні рішення транспортування вантажів у напрямку Європа-Кавказ-Азія і назад. Необхідно вдосконалити умови організації перевезень з використанням можливостей поїздів «Вікінг» та «Зубр», включаючи продовження маршрутів цих поїздів до Каспійського моря. В рамках розвитку цих маршрутів, інформуємо, що українська сторона вже має можливість здійснювати перевезення з порту Чорноморськ до ст. Ізов (Польща) не тільки за залізничною накладною СМГС, але і з використанням європейської залізничної накладної ЦІМ. Ми пропонуємо використати потенціал терміналів, розташованих на території українсько-словацького кордону, ефективний менеджмент організації їх роботи зробить можливим транспортування вантажів далі в країни Центральної Європи», - зазначив Владислав Криклій.
Міністр інфраструктури України наголосив, що доцільно звернути увагу на можливості транспортної інфраструктури Угорщини та комбіновані перевезення: «Нами вже проведено кілька раундів переговорів з питань оптимізації умов виконання комбінованих перевезень, включаючи і перспективи здійснення так званих контрейлерних перевезень. Організація ефективної логістики в цьому напрямку дозволить відпрацювати можливі маршрути транспортування вантажів в Австрію і далі до північних регіонів і портів Італії.  На увагу заслуговує відпрацювання конкурентних умов вантажних перевезень з території Ірану. До цього переговорного процесу також готові приєднатися представники транспортних структур Афганістану та Індії, зокрема експерти сторін готові до обговорення маршруту з використанням поромного сполучення порт Бендер-Аббас (Іран) - порт Мумбай (Індія). Розглядається можливість підключення до зазначених перевезень і транспортної інфраструктури Таджикистану».
Владислав Криклій заявив, що країни –учасниці ТРАСЕКА можуть організувати такий сервіс, щоб ключові товаровиробники віддали перевагу саме цьому транспортному коридору: «Я дякую всім країнам-учасницям за спільну роботу.  Для  нас важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного  коридору Європа-Кавказ-Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Для цього  необхідно встановити узгоджений  всіма учасниками тариф на перевезення як сухопутними ділянками маршруту, так і  морськими.  Важливими є строки доставки вантажів до місця призначення, для чого транспортним відомствам наших країн необхідно приділити ключову увагу належній якості інфраструктури. Спільно опрацювати з вантажовідправниками наших країн, а також зі стратегічними торговими партнерами, питання щодо залучення вантажу нашим коридором».
Міністр інфраструктури України окреслив такі пріоритети, як розвиток мультимодальних перевезень та створення цифрових транспортних коридорів: «Використання  мультимодальних перевезень дозволяє вибудувати ефективну логістику, гарантувати доставку і скоротити її строки, зробити транспортні витрати споживача прогнозованими. Створення цифрового транспортного коридору передбачає використання сучасних програмно-апаратних комплексів, що забезпечують безперервний моніторинг вантажних потоків, механізм електронної взаємодії клієнтів з транспортно-логістичними компаніями та органами державного контролю, організацію обміну даними в обсягах необхідних для виконання бізнес-процесів учасниками системи. Ідея створення цифрових транспортних коридорів покликана забезпечити створення механізму для спрощення організації мультимодальних перевезень вантажів. І я впевнений, що об"єднання наших зусиль дасть хороший поштовх розвитку транзитних перевезень в регіоні ТРАСЕКА», - заявив Владислав Криклій.
Міністр підтвердив готовність України розвивати співпрацю в рамках програми ТРАСЕКА та докласти максимальних зусиль для реалізації Бакинської декларації, цілі якої повністю відповідають пріоритетам розвитку транспортної системи України.






Додати коментар

Користувач:
email:





Шалений ритм бірж,
Серце б'ється із напруги
Хто на мільйоні

- Fin.Org.UA

Новини

22:09 - По 11,5-18 годин. Скільки не буде світла в Києві 20 листопада
21:00 - Новини 19 листопада: звільнення Галущенка і Гринчук з посад міністрів, Чернишов вийде з СІЗО під заставу
20:40 - "Ощадбанк" розкритикував ексвласника Gulliver після його інтерв’ю для ЕП
20:15 - Два тижні Хмельницька та Рівненська АЕС працюють на зниженій потужності – МАГАТЕ
19:54 - Чернишов вийде з СІЗО під заставу – джерела
19:20 - На "Полтававодоканал" виділили додаткові 10 мільйонів через його критичний стан
19:13 - НАБУ провело обшуки у Держлікслужбі
18:40 - АМПУ за 5,5 мільйонів євро замовила румунам буксир
18:40 - Наказ Мінекономіки від 18.11.2025 № 1448 «Про відмову у видачі письмової згоди (повідомлення) на транскордонне перевезення відходів АТ «Подільський цемент»»
18:31 - Наказ Мінекономіки від 03 листопада 2025 року № 1018 “Про затвердження змін до плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів у сфері господарської діяльності на 2025 рік”
18:15 - Кабмін перезапускає ринок лотерей: нові ліцензії, конкурси та повноваження PlayCity
18:10 - 20 листопада графіки відключень електрики діятимуть по всій Україні
18:07 - Уряд призначив в.о. міністра юстиції
17:58 - Повідомлення про оприлюднення проєкту постанови Кабінету Міністрів України “ Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2024 р. № 1409 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України”
17:51 - Проєкт постанови Кабінету Міністрів України “ Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2024 р. № 1409 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України ”
17:50 - Відновлення України: аудитори виявили порушень на 106 мільйонів гривень
17:45 - Одну з мереж дитячих магазинів оштрафували на 6 мільйонів за суттєві податкові порушення
17:36 - Уряд призначив в.о. міністра енергетики
17:35 - Акції оборонних компаній ЄС падають на тлі тиску США щодо війни в Україні
17:15 - Нацбанк показав курс долара і євро на четвер 20 листопада
16:50 - Радянську авіатехніку сертифікуватимуть за міжнародними стандартами – Державіаслужба
16:40 - Алгоритм працевлаштування людей, що закінчили навчання за модифікованою або адаптованою програмою (захід 104.12)
16:39 - Як забезпечуються українці ліками?
16:38 - Інформація про реалізацію пілотного процесу працевлаштування спеціаліста з інвалідністю (захід 104.8)
16:37 - Вимоги та підходи до кожного етапу, зони відповідальності та послуги, які надаватиме відповідальний орган (захід 104.3)
16:35 - Визначення ключових етапів працевлаштування осіб з інвалідністю (захід 104.1)
16:35 - Пункти пропуску на кордоні з Польщею й Угорщиною впровадили нову систему в’їзду в ЄС
16:33 - Перелік послуг, які можуть надаватися на кожному етапі працевлаштування спеціаліста з інвалідністю (захід 104.5)
16:32 - Вимоги для автоматизації процесів працевлаштування спеціаліста з інвалідністю (захід 104.4)
16:29 - Перелік наявних тренінгових матеріалів для фахівців, що надають послуги (захід 58.2)


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.3229
Австралійський долар27.3195
Така0.344
Канадський долар30.0527
Юань Женьміньбі5.9201
Чеська крона2.018
Данська крона6.5254
Гонконгівський долар5.4058
Форинт0.127502
Індійська рупія0.47517
Рупія0.0025187
Новий ізраїльський шекель12.8999
Єна0.26942
Теньге0.081173
Вона0.028725
Ліванський фунт0.00047
Малайзійський ринггіт10.1445
Мексиканське песо2.2969
Молдовський лей2.4758
Новозеландський долар23.691
Норвезька крона4.1503
Саудівський ріял11.2244
Сінгапурський долар32.2788
Донг0.0015958
Ренд2.454
Шведська крона4.432
Швейцарський франк52.4873
Бат1.29862
Дирхам ОАЕ11.4609
Туніський динар14.2946
Єгипетський фунт0.8882
Фунт стерлінгів55.2157
Долар США42.0948
Сербський динар0.41557
Азербайджанський манат24.7616
Румунський лей9.5781
Турецька ліра0.9938
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.1513
Болгарський лев24.9214
Євро48.7374
Ларі15.5665
Злотий11.53
Золото173228.94
Срібло2197.92
Платина66278.26
Паладій60062.54

Курси валют, встановлені НБУ на 20.11.2025