Ми разом розвиватимемо транспортний коридор Європа-Кавказ-Азія як альтернативний маршрут в обхід Росії, - Владислав Криклій

06.12.2019 16:48 | Міністерство інфраструктури України

6 Грудня 2019, 10:09Важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного коридору Європа-Кавказ- Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час виступу на Міжнародній конференції, присвяченій 20-річчю підписання Основної багатосторонньої угоди про міжнародний транспорт щодо розвитку коридору Європа-Кавказ-Азія,  яка триває у місті Баку, сьогодні, 6 грудня 2019 року.
Міністр інфраструктури України відзначив, що Азербайджан є серцем ТРАСЕКА, та висловив сподівання на багатостороннє співробітництво, що відповідає очікуванням країн-учасниць ТРАСЕКА.
За словами Міністра, Україна готова запропонувати ряд проєктів, реалізація яких сприятиме реалізації транспортного потенціалу країн-учасниць ТРАСЕКА: «Існують потенційні маршрути з Китаю та Індії через Центральну і Південну Азію, через країни ТРАСЕКА на Східну Європу і країни Балтики. Для розвитку перевезень необхідно виробити взаємовигідні логістичні рішення транспортування вантажів у напрямку Європа-Кавказ-Азія і назад. Необхідно вдосконалити умови організації перевезень з використанням можливостей поїздів «Вікінг» та «Зубр», включаючи продовження маршрутів цих поїздів до Каспійського моря. В рамках розвитку цих маршрутів, інформуємо, що українська сторона вже має можливість здійснювати перевезення з порту Чорноморськ до ст. Ізов (Польща) не тільки за залізничною накладною СМГС, але і з використанням європейської залізничної накладної ЦІМ. Ми пропонуємо використати потенціал терміналів, розташованих на території українсько-словацького кордону, ефективний менеджмент організації їх роботи зробить можливим транспортування вантажів далі в країни Центральної Європи», - зазначив Владислав Криклій.
Міністр інфраструктури України наголосив, що доцільно звернути увагу на можливості транспортної інфраструктури Угорщини та комбіновані перевезення: «Нами вже проведено кілька раундів переговорів з питань оптимізації умов виконання комбінованих перевезень, включаючи і перспективи здійснення так званих контрейлерних перевезень. Організація ефективної логістики в цьому напрямку дозволить відпрацювати можливі маршрути транспортування вантажів в Австрію і далі до північних регіонів і портів Італії.  На увагу заслуговує відпрацювання конкурентних умов вантажних перевезень з території Ірану. До цього переговорного процесу також готові приєднатися представники транспортних структур Афганістану та Індії, зокрема експерти сторін готові до обговорення маршруту з використанням поромного сполучення порт Бендер-Аббас (Іран) - порт Мумбай (Індія). Розглядається можливість підключення до зазначених перевезень і транспортної інфраструктури Таджикистану».
Владислав Криклій заявив, що країни –учасниці ТРАСЕКА можуть організувати такий сервіс, щоб ключові товаровиробники віддали перевагу саме цьому транспортному коридору: «Я дякую всім країнам-учасницям за спільну роботу.  Для  нас важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного  коридору Європа-Кавказ-Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Для цього  необхідно встановити узгоджений  всіма учасниками тариф на перевезення як сухопутними ділянками маршруту, так і  морськими.  Важливими є строки доставки вантажів до місця призначення, для чого транспортним відомствам наших країн необхідно приділити ключову увагу належній якості інфраструктури. Спільно опрацювати з вантажовідправниками наших країн, а також зі стратегічними торговими партнерами, питання щодо залучення вантажу нашим коридором».
Міністр інфраструктури України окреслив такі пріоритети, як розвиток мультимодальних перевезень та створення цифрових транспортних коридорів: «Використання  мультимодальних перевезень дозволяє вибудувати ефективну логістику, гарантувати доставку і скоротити її строки, зробити транспортні витрати споживача прогнозованими. Створення цифрового транспортного коридору передбачає використання сучасних програмно-апаратних комплексів, що забезпечують безперервний моніторинг вантажних потоків, механізм електронної взаємодії клієнтів з транспортно-логістичними компаніями та органами державного контролю, організацію обміну даними в обсягах необхідних для виконання бізнес-процесів учасниками системи. Ідея створення цифрових транспортних коридорів покликана забезпечити створення механізму для спрощення організації мультимодальних перевезень вантажів. І я впевнений, що об"єднання наших зусиль дасть хороший поштовх розвитку транзитних перевезень в регіоні ТРАСЕКА», - заявив Владислав Криклій.
Міністр підтвердив готовність України розвивати співпрацю в рамках програми ТРАСЕКА та докласти максимальних зусиль для реалізації Бакинської декларації, цілі якої повністю відповідають пріоритетам розвитку транспортної системи України.






Додати коментар

Користувач:
email:





Global economies,
Interconnected markets,
Trade deals and tariffs.

- Fin.Org.UA

Новини

22:42 - До 18 годин без світла. Графіки відключень електроенергії в Києві 21 листопада
21:00 - Новини 20 листопада: третина мереж "Київстару" без світла, дружина Чернишова хоче поділити майно
20:35 - В Україні уповільнилось зростання зарплат: НБУ спрогнозував розвиток ринку праці
20:20 - Банки та НПЗ Китаю та Індії почали виконувати санкції США проти московії
19:50 - "єЧерга": для вантажівок запровадять нові правила на кордоні для прогнозованості руху
19:45 - Великий індійський партнер "Роснефти" повністю відмовився від нафти московія
19:15 - У Німеччині за поставку росіянам верстатів судитимуть екс-керівника компанії
19:10 - московія атакувала склад Всесвітньої продовольчої програми ООН у Дніпрі: значні пошкодження
19:00 - Закупівля палива "Укрпоштою": АМКУ оштрафував компанії за змову у торгах
18:54 - Кредитування підтримує прибутковість банків три квартали поспіль
18:50 - Санкції США проти нафти московія не матимуть значного впливу, її купуватимуть – Bloomberg
18:36 - Огляд торговельної політики Сполученого Королівства Великої Британії і Північної Ірландії
18:25 - Нацбанк показав курс долара і євро на п'ятницю 21 листопада
18:21 - Російський завод, що виробляє кораблі для Міноборони, перестав виплачувати зарплати робітникам
18:15 - Змова на тендері КП "Київпастранс": АМКУ оштрафував охоронні фірми
18:14 - Огляд торговельної політики Республіки Гватемала
18:03 - 12 Листопада відбувся Форум громадянського суспільства
17:52 - Енергетики показали графіки відключення світла на п'ятницю 21 листопада
17:35 - НКРЕКП обмежила повноваження фігуранта корупційного скандалу
17:30 - московіяни знищили медичний склад благодійного фонду у Львові
17:15 - московія значно занижує статистистику експорту нафти – експерт
17:05 - Надходження військового збору збільшились за рік в чотири рази
17:01 - Засідання Комісії
16:51 - Перелік професій, необхідних для забезпечення інтегрованої допомоги дітям, із визначенням необхідної кількості таких фахівців в розрізі регіонів (захід 67.19)
16:50 - Міненерго пояснило, чому українські АЕС вимушено знижують потужність після атак московія
16:46 - В Україні оновили правила визначення вартості будівництва: ключові новації
16:38 - Перелік професій, необхідних для розбудови безбар’єрного простору (захід 88.1)
16:37 - Механізм субсидування роботи особи з інвалідністю на частину втрати продуктивності (захід 110.10)
16:35 - Перелік навчально-інформаційних матеріалів (захід 110.7)
16:34 - Посібник з рекомендаціями для роботодавців (захід 110.8)


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.323
Австралійський долар27.2953
Така0.34446
Канадський долар29.9672
Юань Женьміньбі5.9253
Чеська крона2.0066
Данська крона6.4957
Гонконгівський долар5.4145
Форинт0.126797
Індійська рупія0.47521
Рупія0.0025188
Новий ізраїльський шекель12.9365
Єна0.26729
Теньге0.081278
Вона0.02869
Ліванський фунт0.00047
Малайзійський ринггіт10.139
Мексиканське песо2.2942
Молдовський лей2.4732
Новозеландський долар23.651
Норвезька крона4.1341
Саудівський ріял11.2401
Сінгапурський долар32.2334
Донг0.001598
Ренд2.4447
Шведська крона4.4099
Швейцарський франк52.2042
Бат1.29951
Дирхам ОАЕ11.4773
Туніський динар14.2439
Єгипетський фунт0.8885
Фунт стерлінгів55.0417
Долар США42.1549
Сербський динар0.41372
Азербайджанський манат24.7926
Румунський лей9.5336
Турецька ліра0.9949
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.0663
Болгарський лев24.8101
Євро48.5161
Ларі15.5916
Злотий11.4642
Золото171961.64
Срібло2155.68
Платина65415.55
Паладій59589.32

Курси валют, встановлені НБУ на 21.11.2025