Ми разом розвиватимемо транспортний коридор Європа-Кавказ-Азія як альтернативний маршрут в обхід Росії, - Владислав Криклій

06.12.2019 16:48 | Міністерство інфраструктури України

6 Грудня 2019, 10:09Важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного коридору Європа-Кавказ- Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час виступу на Міжнародній конференції, присвяченій 20-річчю підписання Основної багатосторонньої угоди про міжнародний транспорт щодо розвитку коридору Європа-Кавказ-Азія,  яка триває у місті Баку, сьогодні, 6 грудня 2019 року.
Міністр інфраструктури України відзначив, що Азербайджан є серцем ТРАСЕКА, та висловив сподівання на багатостороннє співробітництво, що відповідає очікуванням країн-учасниць ТРАСЕКА.
За словами Міністра, Україна готова запропонувати ряд проєктів, реалізація яких сприятиме реалізації транспортного потенціалу країн-учасниць ТРАСЕКА: «Існують потенційні маршрути з Китаю та Індії через Центральну і Південну Азію, через країни ТРАСЕКА на Східну Європу і країни Балтики. Для розвитку перевезень необхідно виробити взаємовигідні логістичні рішення транспортування вантажів у напрямку Європа-Кавказ-Азія і назад. Необхідно вдосконалити умови організації перевезень з використанням можливостей поїздів «Вікінг» та «Зубр», включаючи продовження маршрутів цих поїздів до Каспійського моря. В рамках розвитку цих маршрутів, інформуємо, що українська сторона вже має можливість здійснювати перевезення з порту Чорноморськ до ст. Ізов (Польща) не тільки за залізничною накладною СМГС, але і з використанням європейської залізничної накладної ЦІМ. Ми пропонуємо використати потенціал терміналів, розташованих на території українсько-словацького кордону, ефективний менеджмент організації їх роботи зробить можливим транспортування вантажів далі в країни Центральної Європи», - зазначив Владислав Криклій.
Міністр інфраструктури України наголосив, що доцільно звернути увагу на можливості транспортної інфраструктури Угорщини та комбіновані перевезення: «Нами вже проведено кілька раундів переговорів з питань оптимізації умов виконання комбінованих перевезень, включаючи і перспективи здійснення так званих контрейлерних перевезень. Організація ефективної логістики в цьому напрямку дозволить відпрацювати можливі маршрути транспортування вантажів в Австрію і далі до північних регіонів і портів Італії.  На увагу заслуговує відпрацювання конкурентних умов вантажних перевезень з території Ірану. До цього переговорного процесу також готові приєднатися представники транспортних структур Афганістану та Індії, зокрема експерти сторін готові до обговорення маршруту з використанням поромного сполучення порт Бендер-Аббас (Іран) - порт Мумбай (Індія). Розглядається можливість підключення до зазначених перевезень і транспортної інфраструктури Таджикистану».
Владислав Криклій заявив, що країни –учасниці ТРАСЕКА можуть організувати такий сервіс, щоб ключові товаровиробники віддали перевагу саме цьому транспортному коридору: «Я дякую всім країнам-учасницям за спільну роботу.  Для  нас важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного  коридору Європа-Кавказ-Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Для цього  необхідно встановити узгоджений  всіма учасниками тариф на перевезення як сухопутними ділянками маршруту, так і  морськими.  Важливими є строки доставки вантажів до місця призначення, для чого транспортним відомствам наших країн необхідно приділити ключову увагу належній якості інфраструктури. Спільно опрацювати з вантажовідправниками наших країн, а також зі стратегічними торговими партнерами, питання щодо залучення вантажу нашим коридором».
Міністр інфраструктури України окреслив такі пріоритети, як розвиток мультимодальних перевезень та створення цифрових транспортних коридорів: «Використання  мультимодальних перевезень дозволяє вибудувати ефективну логістику, гарантувати доставку і скоротити її строки, зробити транспортні витрати споживача прогнозованими. Створення цифрового транспортного коридору передбачає використання сучасних програмно-апаратних комплексів, що забезпечують безперервний моніторинг вантажних потоків, механізм електронної взаємодії клієнтів з транспортно-логістичними компаніями та органами державного контролю, організацію обміну даними в обсягах необхідних для виконання бізнес-процесів учасниками системи. Ідея створення цифрових транспортних коридорів покликана забезпечити створення механізму для спрощення організації мультимодальних перевезень вантажів. І я впевнений, що об"єднання наших зусиль дасть хороший поштовх розвитку транзитних перевезень в регіоні ТРАСЕКА», - заявив Владислав Криклій.
Міністр підтвердив готовність України розвивати співпрацю в рамках програми ТРАСЕКА та докласти максимальних зусиль для реалізації Бакинської декларації, цілі якої повністю відповідають пріоритетам розвитку транспортної системи України.






Додати коментар

Користувач:
email:





Stocks soar to great heights,
Then come crashing to the ground,
The market moves on.

- Fin.Org.UA

Новини

20:40 - Підрив залізниці у Польщі розслідують як терористичний й в інтересах іноземної розвідки
20:36 - Родина нардепа "Батьківщини" будувала люксові готелі з Комарницьким
20:20 - НАЗК виявило ознаки брехні у 58% перевірених у жовтні декларацій
20:05 - Позитивні прогнози: ЄС оновив очікування зростання
19:35 - Суд постановив знести збудований на цвинтарі готель у Солотвино
19:20 - Chevron зацікавилась купівлею активів "Лукойл"
18:56 - Пакунки доларів з операції "Мідас": банкам заборонено видавати такі обсяги коштів – НБУ
18:55 - У Мінсоцполітики сказали, скільки українців мають тимчасовий захист у країнах ЄС
18:45 - Україна на третину збільшила експорт феросплавів
18:30 - Кредитування підприємств зростає три квартали поспіль – НБУ
18:16 - Голосування за бюджет перенесли на 2 грудня – Підласа
18:15 - Нацбанк оголосив курс долара і євро на вівторок 18 листопада
18:10 - 18 листопада графіки відключень світла діятимуть цілодобово
17:45 - Податкова через нову систему автоматично стягнула сто мільйонів гривень боргів
17:45 - Чернишов заперечив причетність до плівок Міндіча
17:40 - Аудитори почали перевіряти "Енергоатом": на черзі ревізія ще трьох держкомпаній
17:38 - Засідання Комісії
17:30 - Збільшити продажі на Black Friday: що спрацювало у 2024-му
17:26 - САП просить взяти Чернишова під арешт і встановити заставу у 55 мільйонів
17:14 - Подальше стрімке нарощення кредитів посилює їх ключову роль для діяльності банків – Огляд банківського сектору
17:13 - Огляд банківського сектору, листопад 2025 року
17:10 - "Цікавіше, ніж "шлагбаум": нардеп розповів про схему на роботі "Земельного банку"
16:55 - Попит на мотоцикли падає через сезонність: які марки найпопулярніші
16:50 - Французький концерн поставить в Україну 55 електровозів: замінить 80 старих аналогів
16:43 - Леся Карнаух: Запуск автоматизованої системи вже дозволив стягнути понад 100 млн грн податкового боргу з юросіб
16:25 - Ціна на російську нафту обвалилась до $36 за барель
16:05 - Додаткові джерела живлення та укриття: за якими критеріями обирають українці орендоване житло
16:00 - У підрядника "Сенс Банку" виявили спільну адресу реєстрації з підприємством Міндіча
15:35 - Менше, ніж очікували: Підласа прокоментувала нову програму МВФ на $8 мільярдів
15:30 - Курси валют, встановлені НБУ на 18.11.2025


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32295
Австралійський долар27.4235
Така0.34386
Канадський долар29.9815
Юань Женьміньбі5.9186
Чеська крона2.0186
Данська крона6.5325
Гонконгівський долар5.4115
Форинт0.127075
Індійська рупія0.47459
Рупія0.0025137
Новий ізраїльський шекель12.9804
Єна0.27165
Теньге0.080554
Вона0.028798
Ліванський фунт0.00047
Малайзійський ринггіт10.1356
Мексиканське песо2.2953
Молдовський лей2.487
Новозеландський долар23.8436
Норвезька крона4.1705
Саудівський ріял11.2173
Сінгапурський долар32.3046
Донг0.0015962
Ренд2.4634
Шведська крона4.4534
Швейцарський франк52.8812
Бат1.29632
Дирхам ОАЕ11.453
Туніський динар14.2959
Єгипетський фунт0.8939
Фунт стерлінгів55.4401
Долар США42.067
Сербський динар0.41634
Азербайджанський манат24.7424
Румунський лей9.5962
Турецька ліра0.9938
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.2003
Болгарський лев24.9449
Євро48.7872
Ларі15.5372
Злотий11.5515
Золото171592.13
Срібло2141.8
Платина65139.07
Паладій58582.5

Курси валют, встановлені НБУ на 18.11.2025