Ми разом розвиватимемо транспортний коридор Європа-Кавказ-Азія як альтернативний маршрут в обхід Росії, - Владислав Криклій

06.12.2019 16:48 | Міністерство інфраструктури України

6 Грудня 2019, 10:09Важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного коридору Європа-Кавказ- Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час виступу на Міжнародній конференції, присвяченій 20-річчю підписання Основної багатосторонньої угоди про міжнародний транспорт щодо розвитку коридору Європа-Кавказ-Азія,  яка триває у місті Баку, сьогодні, 6 грудня 2019 року.
Міністр інфраструктури України відзначив, що Азербайджан є серцем ТРАСЕКА, та висловив сподівання на багатостороннє співробітництво, що відповідає очікуванням країн-учасниць ТРАСЕКА.
За словами Міністра, Україна готова запропонувати ряд проєктів, реалізація яких сприятиме реалізації транспортного потенціалу країн-учасниць ТРАСЕКА: «Існують потенційні маршрути з Китаю та Індії через Центральну і Південну Азію, через країни ТРАСЕКА на Східну Європу і країни Балтики. Для розвитку перевезень необхідно виробити взаємовигідні логістичні рішення транспортування вантажів у напрямку Європа-Кавказ-Азія і назад. Необхідно вдосконалити умови організації перевезень з використанням можливостей поїздів «Вікінг» та «Зубр», включаючи продовження маршрутів цих поїздів до Каспійського моря. В рамках розвитку цих маршрутів, інформуємо, що українська сторона вже має можливість здійснювати перевезення з порту Чорноморськ до ст. Ізов (Польща) не тільки за залізничною накладною СМГС, але і з використанням європейської залізничної накладної ЦІМ. Ми пропонуємо використати потенціал терміналів, розташованих на території українсько-словацького кордону, ефективний менеджмент організації їх роботи зробить можливим транспортування вантажів далі в країни Центральної Європи», - зазначив Владислав Криклій.
Міністр інфраструктури України наголосив, що доцільно звернути увагу на можливості транспортної інфраструктури Угорщини та комбіновані перевезення: «Нами вже проведено кілька раундів переговорів з питань оптимізації умов виконання комбінованих перевезень, включаючи і перспективи здійснення так званих контрейлерних перевезень. Організація ефективної логістики в цьому напрямку дозволить відпрацювати можливі маршрути транспортування вантажів в Австрію і далі до північних регіонів і портів Італії.  На увагу заслуговує відпрацювання конкурентних умов вантажних перевезень з території Ірану. До цього переговорного процесу також готові приєднатися представники транспортних структур Афганістану та Індії, зокрема експерти сторін готові до обговорення маршруту з використанням поромного сполучення порт Бендер-Аббас (Іран) - порт Мумбай (Індія). Розглядається можливість підключення до зазначених перевезень і транспортної інфраструктури Таджикистану».
Владислав Криклій заявив, що країни –учасниці ТРАСЕКА можуть організувати такий сервіс, щоб ключові товаровиробники віддали перевагу саме цьому транспортному коридору: «Я дякую всім країнам-учасницям за спільну роботу.  Для  нас важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного  коридору Європа-Кавказ-Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Для цього  необхідно встановити узгоджений  всіма учасниками тариф на перевезення як сухопутними ділянками маршруту, так і  морськими.  Важливими є строки доставки вантажів до місця призначення, для чого транспортним відомствам наших країн необхідно приділити ключову увагу належній якості інфраструктури. Спільно опрацювати з вантажовідправниками наших країн, а також зі стратегічними торговими партнерами, питання щодо залучення вантажу нашим коридором».
Міністр інфраструктури України окреслив такі пріоритети, як розвиток мультимодальних перевезень та створення цифрових транспортних коридорів: «Використання  мультимодальних перевезень дозволяє вибудувати ефективну логістику, гарантувати доставку і скоротити її строки, зробити транспортні витрати споживача прогнозованими. Створення цифрового транспортного коридору передбачає використання сучасних програмно-апаратних комплексів, що забезпечують безперервний моніторинг вантажних потоків, механізм електронної взаємодії клієнтів з транспортно-логістичними компаніями та органами державного контролю, організацію обміну даними в обсягах необхідних для виконання бізнес-процесів учасниками системи. Ідея створення цифрових транспортних коридорів покликана забезпечити створення механізму для спрощення організації мультимодальних перевезень вантажів. І я впевнений, що об"єднання наших зусиль дасть хороший поштовх розвитку транзитних перевезень в регіоні ТРАСЕКА», - заявив Владислав Криклій.
Міністр підтвердив готовність України розвивати співпрацю в рамках програми ТРАСЕКА та докласти максимальних зусиль для реалізації Бакинської декларації, цілі якої повністю відповідають пріоритетам розвитку транспортної системи України.






Добавить комментарий

Автор:

Введите Код, указанный на рисунке
 




Новини

03:09 - Верховний суд про учасників ТОВ
03:09 - Державний та гарантований державою борг України за останні 5 років (млрд. дол. США)
03:08 - Державний та гарантований державою борг України за останні 5 років
03:08 - Державний та гарантований державою борг України за станом на 31.12.2019 (за типом кредитора)
03:08 - Державний та гарантований державою борг України за станом на 31.12.2019 (за ознакою умовності)
03:07 - Державний та гарантований державою борг України за поточний рік (млрд. дол. США)
03:02 - Державний та гарантований державою борг України за поточний рік
03:00 - Інформація щодо державного боргу та гарантованого державою боргу в 2019 році
02:54 - Мінфін випустив 7-річні ОВДП
02:53 - Нафтогаз розрахував січневу ціну на газ за новою методикою Кабміну
01:54 - Определение потенциала тренда - Эксперты Freshforex: EURUSD. Удержит ли евро круглый уровень 1.10?
01:54 - Определение потенциала тренда - Эксперты Freshforex: GBPUSD. Торговый диапазон 1.3035-1.3090.
01:54 - Определение потенциала тренда - Эксперты Freshforex: USDJPY. Подготовка к дальнейшему снижению.
23:42 - Міністр інфраструктури Владислав Криклій взяв участь у засіданні Ради асоціації Україна – ЄС
23:36 - Рада асоціації Україна-ЄС високо оцінила плани українського Уряду та результати на шляху інтеграції України з Євросоюзом: спільна заява
21:30 - Олексій Гончарук: Україна виконала своє домашнє завдання для “промислового безвізу” і очікує попередню оціночну місію ЄС
21:30 - Олексій Гончарук: Україна виконала необхідні умови для отримання 500 млн євро макрофінансової допомоги ЄС
21:30 - Єврокомісія підтвердила виконання Україною вимог для отримання другого траншу макрофінансової допомоги, - Оксана Маркарова
21:30 - ЄС надасть Україні 26 млн євро для розвитку сільського господарства та фермерства
21:30 - Владислав Криклій: Україна та ЄС невпинно розширюють і зміцнюють кооперацію в галузі транспорту
19:30 - На Тернопільщині консультували працівників ОТГ з питань регуляторної діяльності
19:30 - У Києві у 2020 році планують прийняти на 71% більше регуляторних актів ніж у попередньому році
19:30 - Місто Івано-Франківськ визнали найкращим у рейтингу інвестиційної привабливості
19:30 - На Донеччині працювали над проектом регуляторного акту щодо приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення
19:30 - На Рівненщині виявили діючий регуляторний акт, прийнятий з порушенням вимог законодавства
19:30 - На Черкащині працюють над удосконаленням регулювання у сфері благоустрою
19:24 - Олексій Гончарук подякував Президенту Європейської Ради за розширення санкцій по Криму
19:24 - Президентка Єврокомісії відзначила швидкий темп реформ в Україні
19:06 - Фонд гарантирования выставил на аукцион пул активов “Дельта Банка”
19:06 - Украина в 2019 году нарастила производство известняка на 13%


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар16.7023
Канадський долар18.7375
Юань Женьмiньбi3.5743
Куна3.6568
Чеська крона1.0793
Данська крона3.6411
Гонконгівський долар3.1789
Форинт0.080662
Індійська рупія0.34661
Рупія0.0018121
Новий ізраїльський шекель7.1508
Єна0.22674
Теньге0.064932
Вона0.021014
Мексиканське песо1.3123
Молдовський лей1.3986
Новозеландський долар16.1511
Норвезька крона2.7012
Російський рубль0.39495
Саудівський рiял6.5891
Сінгапурський долар18.1995
Ренд1.6882
Шведська крона2.5675
Швейцарський франк25.4168
Єгипетський фунт1.5632
Фунт стерлінгів32.1662
Долар США24.7204
Бiлоруський рубль11.6249
Азербайджанський манат14.5585
Румунський лей5.6952
Турецька ліра4.1569
СПЗ (спеціальні права запозичення)34.0212
Болгарський лев13.9121
Євро27.2085
Злотий6.3707
Алжирський динар0.19841
Така0.27899
Вірменський драм0.049398
Іранський ріал0.00056396
Іракський динар0.019904
Сом0.33985
Ліванський фунт0.015712
Лівійський динар16.8777
Малайзійський ринггіт5.7368
Марокканський дирхам2.4677
Філіппінське песо0.46721
Донг0.0010221
Бат0.78556
Дирхам ОАЕ6.4489
Туніський динар8.3827
Узбецький сум0.002489
Новий тайванський долар0.78645
Туркменський новий манат6.7675
Ганське седі4.1193
Сербський динар0.22477
Сомоні2.443
Ларі8.2747
Бразильський реал5.8477
Золото38915.6
Срiбло440.53
Платина24363.44
Паладiй56378.33

Курси валют, встановлені НБУ на: 29.01.2020

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
MHPC2372372372372370.00
UNAF1371371371371370.00

Дані за 28.01.2020