Ми разом розвиватимемо транспортний коридор Європа-Кавказ-Азія як альтернативний маршрут в обхід Росії, - Владислав Криклій

06.12.2019 16:48 | Міністерство інфраструктури України

6 Грудня 2019, 10:09Важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного коридору Європа-Кавказ- Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час виступу на Міжнародній конференції, присвяченій 20-річчю підписання Основної багатосторонньої угоди про міжнародний транспорт щодо розвитку коридору Європа-Кавказ-Азія,  яка триває у місті Баку, сьогодні, 6 грудня 2019 року.
Міністр інфраструктури України відзначив, що Азербайджан є серцем ТРАСЕКА, та висловив сподівання на багатостороннє співробітництво, що відповідає очікуванням країн-учасниць ТРАСЕКА.
За словами Міністра, Україна готова запропонувати ряд проєктів, реалізація яких сприятиме реалізації транспортного потенціалу країн-учасниць ТРАСЕКА: «Існують потенційні маршрути з Китаю та Індії через Центральну і Південну Азію, через країни ТРАСЕКА на Східну Європу і країни Балтики. Для розвитку перевезень необхідно виробити взаємовигідні логістичні рішення транспортування вантажів у напрямку Європа-Кавказ-Азія і назад. Необхідно вдосконалити умови організації перевезень з використанням можливостей поїздів «Вікінг» та «Зубр», включаючи продовження маршрутів цих поїздів до Каспійського моря. В рамках розвитку цих маршрутів, інформуємо, що українська сторона вже має можливість здійснювати перевезення з порту Чорноморськ до ст. Ізов (Польща) не тільки за залізничною накладною СМГС, але і з використанням європейської залізничної накладної ЦІМ. Ми пропонуємо використати потенціал терміналів, розташованих на території українсько-словацького кордону, ефективний менеджмент організації їх роботи зробить можливим транспортування вантажів далі в країни Центральної Європи», - зазначив Владислав Криклій.
Міністр інфраструктури України наголосив, що доцільно звернути увагу на можливості транспортної інфраструктури Угорщини та комбіновані перевезення: «Нами вже проведено кілька раундів переговорів з питань оптимізації умов виконання комбінованих перевезень, включаючи і перспективи здійснення так званих контрейлерних перевезень. Організація ефективної логістики в цьому напрямку дозволить відпрацювати можливі маршрути транспортування вантажів в Австрію і далі до північних регіонів і портів Італії.  На увагу заслуговує відпрацювання конкурентних умов вантажних перевезень з території Ірану. До цього переговорного процесу також готові приєднатися представники транспортних структур Афганістану та Індії, зокрема експерти сторін готові до обговорення маршруту з використанням поромного сполучення порт Бендер-Аббас (Іран) - порт Мумбай (Індія). Розглядається можливість підключення до зазначених перевезень і транспортної інфраструктури Таджикистану».
Владислав Криклій заявив, що країни –учасниці ТРАСЕКА можуть організувати такий сервіс, щоб ключові товаровиробники віддали перевагу саме цьому транспортному коридору: «Я дякую всім країнам-учасницям за спільну роботу.  Для  нас важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного  коридору Європа-Кавказ-Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Для цього  необхідно встановити узгоджений  всіма учасниками тариф на перевезення як сухопутними ділянками маршруту, так і  морськими.  Важливими є строки доставки вантажів до місця призначення, для чого транспортним відомствам наших країн необхідно приділити ключову увагу належній якості інфраструктури. Спільно опрацювати з вантажовідправниками наших країн, а також зі стратегічними торговими партнерами, питання щодо залучення вантажу нашим коридором».
Міністр інфраструктури України окреслив такі пріоритети, як розвиток мультимодальних перевезень та створення цифрових транспортних коридорів: «Використання  мультимодальних перевезень дозволяє вибудувати ефективну логістику, гарантувати доставку і скоротити її строки, зробити транспортні витрати споживача прогнозованими. Створення цифрового транспортного коридору передбачає використання сучасних програмно-апаратних комплексів, що забезпечують безперервний моніторинг вантажних потоків, механізм електронної взаємодії клієнтів з транспортно-логістичними компаніями та органами державного контролю, організацію обміну даними в обсягах необхідних для виконання бізнес-процесів учасниками системи. Ідея створення цифрових транспортних коридорів покликана забезпечити створення механізму для спрощення організації мультимодальних перевезень вантажів. І я впевнений, що об"єднання наших зусиль дасть хороший поштовх розвитку транзитних перевезень в регіоні ТРАСЕКА», - заявив Владислав Криклій.
Міністр підтвердив готовність України розвивати співпрацю в рамках програми ТРАСЕКА та докласти максимальних зусиль для реалізації Бакинської декларації, цілі якої повністю відповідають пріоритетам розвитку транспортної системи України.






Додати коментар

Користувач:
email:





Гроші не ростуть
На деревах, але розумне
Інвестування — так.

- Fin.Org.UA

Новини

07:35 - Фінансовий астрологічний прогноз на 12.07.2025
00:00 - Накази Міністерства енергетики України
00:00 - Новини від Міністерства енергетики України
00:00 - Регуляторні акти Міністерства енергетики України
21:26 - Курченку повідомили про заочну підозру у "привласненні" українських підприємств на Донбасі
21:00 - Новини 11 липня: парад кредитних угод, історичний максимум Bitcoin та підозра заступнику голови уряду московія
20:48 - Російські шахти зупиняють видобуток — бояться ще більших збитків
20:22 - Мінекономіки та ЮНІДО підписали угоду про запуск ініціативи зеленого індустріального відновлення за підтримки Японії
19:55 - Прибуткові ПрАТи – перший результат трансформації виробничого напряму УЗ під керівництвом Шрамка, - Rail Freight
19:52 - Прибуткові ПрАТи – перший результат трансформації виробничого напряму УЗ під керівництвом Шрамка, - Rail Freight
19:52 - Національний банк підписав Хартію стійкості людського капіталу
19:35 - Один бренд і 100 підконтрольних ФОП: слідчі викрили схему ухилення від податків
19:15 - Золото в диапазоне, но тестирует верхнюю границу
19:03 - Приватбанк отримає від ЄБРР 600 мільйонів євро на кредити бізнесу
18:45 - Понад $1 мільйон інвестицій у жіноче підприємництво: стартував прийом заявок на другий етап «СТВОРЮЙ!»
18:43 - Україна та ЄБРР підписали меморандум, який передбачає запуск нової фондової біржі
18:37 - Зернова справа на 12 мільйонів гривень: НАБУ вручило підозру прокурору спеціалізованої прокуратури
18:27 - Герман Галущенко і заступник Генсекретаря ПРООН Хаолян Сюй обговорили продовження підтримки українського енергосектору
18:25 - Герман Галущенко і заступник Генсекретаря ПРООН Хаолян Сюй обговорили продовження підтримки українського енергосектору
18:19 - Єдиний авіаносець флоту московія хочуть списати на металобрухт після семи років ремонту
18:08 - ТЕХ-СОФТ АТЛАС: як платять українці у 2025-му – тренди першого півріччя
18:01 - Санаторій в престижній Конча-Заспі: АРМА перевіряє аномальну ціну переможця аукціону
18:00 - 257 млн податків за останні 3 квартали: "Ябко" розкриває звітність за 2025 рік
17:30 - Мінекономіки презентувало бачення промислової політики на URC 2025 у Римі
17:30 - Як інвестувати в нерухомість під час війни
17:25 - Нацбанк показав курс долара та євро на понеділок 14 липня
17:24 - "Укргідроенерго" отримає від ЄІБ перший транш кредиту на відновлення ГЕС
17:00 - В червні українці купили 9,5 тисяч мотоциклів: яким маркам надають перевагу
16:43 - Кількість тривалих затримок російських авіакомпаній подвоїлася
16:41 - Міжнародне агентство сумнівається, що московія зможе підтримувати теперішній видобуток нафти


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32237
Австралійський долар27.4982
Така0.34419
Канадський долар30.5128
Юань Женьміньбі5.8294
Чеська крона1.9807
Данська крона6.5456
Гонконгівський долар5.3228
Форинт0.122137
Індійська рупія0.48694
Рупія0.0025764
Новий ізраїльський шекель12.5313
Єна0.28423
Теньге0.079819
Вона0.030394
Ліванський фунт0.000467
Малайзійський ринггіт9.8235
Мексиканське песо2.234
Молдовський лей2.4644
Новозеландський долар25.1332
Норвезька крона4.1312
Саудівський ріял11.141
Сінгапурський долар32.6414
Донг0.0016004
Ренд2.3309
Шведська крона4.3805
Швейцарський франк52.4729
Бат1.28789
Дирхам ОАЕ11.3757
Туніський динар14.3979
Єгипетський фунт0.844
Фунт стерлінгів56.4233
Долар США41.7842
Сербський динар0.41692
Азербайджанський манат24.5746
Румунський лей9.6166
Турецька ліра1.0401
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.2078
Болгарський лев24.9711
Євро48.8416
Ларі15.3862
Злотий11.47
Золото139893.92
Срібло1572.99
Платина56985.71
Паладій48735.84

Курси валют, встановлені НБУ на 14.07.2025