Ми разом розвиватимемо транспортний коридор Європа-Кавказ-Азія як альтернативний маршрут в обхід Росії, - Владислав Криклій

06.12.2019 16:48 | Міністерство інфраструктури України

6 Грудня 2019, 10:09Важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного коридору Європа-Кавказ- Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час виступу на Міжнародній конференції, присвяченій 20-річчю підписання Основної багатосторонньої угоди про міжнародний транспорт щодо розвитку коридору Європа-Кавказ-Азія,  яка триває у місті Баку, сьогодні, 6 грудня 2019 року.
Міністр інфраструктури України відзначив, що Азербайджан є серцем ТРАСЕКА, та висловив сподівання на багатостороннє співробітництво, що відповідає очікуванням країн-учасниць ТРАСЕКА.
За словами Міністра, Україна готова запропонувати ряд проєктів, реалізація яких сприятиме реалізації транспортного потенціалу країн-учасниць ТРАСЕКА: «Існують потенційні маршрути з Китаю та Індії через Центральну і Південну Азію, через країни ТРАСЕКА на Східну Європу і країни Балтики. Для розвитку перевезень необхідно виробити взаємовигідні логістичні рішення транспортування вантажів у напрямку Європа-Кавказ-Азія і назад. Необхідно вдосконалити умови організації перевезень з використанням можливостей поїздів «Вікінг» та «Зубр», включаючи продовження маршрутів цих поїздів до Каспійського моря. В рамках розвитку цих маршрутів, інформуємо, що українська сторона вже має можливість здійснювати перевезення з порту Чорноморськ до ст. Ізов (Польща) не тільки за залізничною накладною СМГС, але і з використанням європейської залізничної накладної ЦІМ. Ми пропонуємо використати потенціал терміналів, розташованих на території українсько-словацького кордону, ефективний менеджмент організації їх роботи зробить можливим транспортування вантажів далі в країни Центральної Європи», - зазначив Владислав Криклій.
Міністр інфраструктури України наголосив, що доцільно звернути увагу на можливості транспортної інфраструктури Угорщини та комбіновані перевезення: «Нами вже проведено кілька раундів переговорів з питань оптимізації умов виконання комбінованих перевезень, включаючи і перспективи здійснення так званих контрейлерних перевезень. Організація ефективної логістики в цьому напрямку дозволить відпрацювати можливі маршрути транспортування вантажів в Австрію і далі до північних регіонів і портів Італії.  На увагу заслуговує відпрацювання конкурентних умов вантажних перевезень з території Ірану. До цього переговорного процесу також готові приєднатися представники транспортних структур Афганістану та Індії, зокрема експерти сторін готові до обговорення маршруту з використанням поромного сполучення порт Бендер-Аббас (Іран) - порт Мумбай (Індія). Розглядається можливість підключення до зазначених перевезень і транспортної інфраструктури Таджикистану».
Владислав Криклій заявив, що країни –учасниці ТРАСЕКА можуть організувати такий сервіс, щоб ключові товаровиробники віддали перевагу саме цьому транспортному коридору: «Я дякую всім країнам-учасницям за спільну роботу.  Для  нас важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного  коридору Європа-Кавказ-Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Для цього  необхідно встановити узгоджений  всіма учасниками тариф на перевезення як сухопутними ділянками маршруту, так і  морськими.  Важливими є строки доставки вантажів до місця призначення, для чого транспортним відомствам наших країн необхідно приділити ключову увагу належній якості інфраструктури. Спільно опрацювати з вантажовідправниками наших країн, а також зі стратегічними торговими партнерами, питання щодо залучення вантажу нашим коридором».
Міністр інфраструктури України окреслив такі пріоритети, як розвиток мультимодальних перевезень та створення цифрових транспортних коридорів: «Використання  мультимодальних перевезень дозволяє вибудувати ефективну логістику, гарантувати доставку і скоротити її строки, зробити транспортні витрати споживача прогнозованими. Створення цифрового транспортного коридору передбачає використання сучасних програмно-апаратних комплексів, що забезпечують безперервний моніторинг вантажних потоків, механізм електронної взаємодії клієнтів з транспортно-логістичними компаніями та органами державного контролю, організацію обміну даними в обсягах необхідних для виконання бізнес-процесів учасниками системи. Ідея створення цифрових транспортних коридорів покликана забезпечити створення механізму для спрощення організації мультимодальних перевезень вантажів. І я впевнений, що об"єднання наших зусиль дасть хороший поштовх розвитку транзитних перевезень в регіоні ТРАСЕКА», - заявив Владислав Криклій.
Міністр підтвердив готовність України розвивати співпрацю в рамках програми ТРАСЕКА та докласти максимальних зусиль для реалізації Бакинської декларації, цілі якої повністю відповідають пріоритетам розвитку транспортної системи України.






Додати коментар

Користувач:
email:





Eurozone struggles
Fears of deflation linger
ECB takes action

- Fin.Org.UA

Новини

11:15 - Нафта відреагувала на анонс саміту Трампа та Путіна
10:45 - Курс валют на 17 жовтня у банках України: скільки коштує долар і євро
10:29 - У Києві та області скасували екстрені відключення світла
10:10 - В Україні на 13% збільшилося справ за порноконтент: що відбувається
09:50 - Україна експортувала 150 мільйонів тонн вантажів з моменту зняття блокади московія з портів
09:35 - Білий дім: Індія вже урізала імпорт нафти з московія на 50%
09:26 - В Україні почались аварійні відключення
09:20 - Наркотрафік чи карибська нафта: чому насправді США б’ють по суднах біля Венесуели
09:00 - В декількох областях ввели графіки обмеження електроенергії для бізнесу
08:30 - Чи мають промислові регіони майбутнє
07:35 - Фінансовий астрологічний прогноз на 17.10.2025
21:00 - Новини 16 жовтня: Взимку на Україну чекають тривалі відключення, московія атакувала газову інфраструктуру вшосте за місяць
20:40 - У НБУ вважають "небезпечним" третє підвищення податків для банків
20:20 - Після заяв Трампа: НПЗ Індії сигналізують про відмову від нафти московія
19:50 - Депутати хочуть понад вдвічі роздути бюджету на 2026 рік, але не знають, де брати кошти
19:20 - НБУ пропонує ускладнити закриття ФОП, щоб зупинити "дроп-схеми"
19:05 - Прокуратура виявила надміру сплачений підряднику мільйон гривень
18:50 - По всій Україні запровадили екстрені відключення світла
18:35 - Харківська прокуратура виявила приховану оренду державних земель
18:30 - Взимку на Україну очікують тривалі відключення: який можливий графік
18:25 - Україна готується до COP30 – найбільшої кліматичної конференції у світі
18:13 - Перемир’я для ремонту ЗАЕС можуть оголосити 17 жовтня – Sky News
17:55 - ЄБРР хоче розширити обсяги операцій в Україні до 3 мільярдів євро на рік
17:50 - Нацбанк показав, яким буде курс долара і євро на п'ятницю 17 жовтня
17:30 - Український бізнес за рік вдвічі збільшив використання штучного інтелекту
17:25 - Уряд спрямує Одесі 100 мільйонів гривень: на які потреби
17:24 - Про сплату авансового внеску з податку на прибуток підприємств за місце роздрібної торгівлі пальним, на якому здійснюється реалізація виключно скрапленого газу за певних умов
17:22 - Закон України № 4536: основні новації з ПДВ – продовжується дія касового методу в енергетиці та вводиться нова пільга
17:20 - Якими документами суб’єкт господарювання може підтвердити право власності, володіння, користування ПРРО?
17:19 - Податковий календар на 17 жовтня 2025 року


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32124
Австралійський долар27.0883
Така0.34253
Канадський долар29.6372
Юань Женьміньбі5.8428
Чеська крона1.9975
Данська крона6.4966
Гонконгівський долар5.3567
Форинт0.124505
Індійська рупія0.47413
Рупія0.0025115
Новий ізраїльський шекель12.6207
Єна0.27528
Теньге0.077608
Вона0.029369
Ліванський фунт0.000465
Малайзійський ринггіт9.8467
Мексиканське песо2.2598
Молдовський лей2.4692
Новозеландський долар23.8948
Норвезька крона4.1365
Саудівський ріял11.1011
Сінгапурський долар32.1338
Донг0.0015808
Ренд2.4054
Шведська крона4.4068
Швейцарський франк52.1588
Бат1.28012
Дирхам ОАЕ11.3356
Туніський динар14.232
Єгипетський фунт0.875
Фунт стерлінгів55.9606
Долар США41.6358
Сербський динар0.41408
Азербайджанський манат24.4945
Румунський лей9.5379
Турецька ліра0.9948
СПЗ (спеціальні права запозичення)56.8596
Болгарський лев24.8098
Євро48.5224
Ларі15.37
Злотий11.4124
Золото176635.72
Срібло2206.15
Платина69826.57
Паладій64982.66

Курси валют, встановлені НБУ на 17.10.2025