Ми разом розвиватимемо транспортний коридор Європа-Кавказ-Азія як альтернативний маршрут в обхід Росії, - Владислав Криклій

06.12.2019 16:48 | Міністерство інфраструктури України

6 Грудня 2019, 10:09Важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного коридору Європа-Кавказ- Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час виступу на Міжнародній конференції, присвяченій 20-річчю підписання Основної багатосторонньої угоди про міжнародний транспорт щодо розвитку коридору Європа-Кавказ-Азія,  яка триває у місті Баку, сьогодні, 6 грудня 2019 року.
Міністр інфраструктури України відзначив, що Азербайджан є серцем ТРАСЕКА, та висловив сподівання на багатостороннє співробітництво, що відповідає очікуванням країн-учасниць ТРАСЕКА.
За словами Міністра, Україна готова запропонувати ряд проєктів, реалізація яких сприятиме реалізації транспортного потенціалу країн-учасниць ТРАСЕКА: «Існують потенційні маршрути з Китаю та Індії через Центральну і Південну Азію, через країни ТРАСЕКА на Східну Європу і країни Балтики. Для розвитку перевезень необхідно виробити взаємовигідні логістичні рішення транспортування вантажів у напрямку Європа-Кавказ-Азія і назад. Необхідно вдосконалити умови організації перевезень з використанням можливостей поїздів «Вікінг» та «Зубр», включаючи продовження маршрутів цих поїздів до Каспійського моря. В рамках розвитку цих маршрутів, інформуємо, що українська сторона вже має можливість здійснювати перевезення з порту Чорноморськ до ст. Ізов (Польща) не тільки за залізничною накладною СМГС, але і з використанням європейської залізничної накладної ЦІМ. Ми пропонуємо використати потенціал терміналів, розташованих на території українсько-словацького кордону, ефективний менеджмент організації їх роботи зробить можливим транспортування вантажів далі в країни Центральної Європи», - зазначив Владислав Криклій.
Міністр інфраструктури України наголосив, що доцільно звернути увагу на можливості транспортної інфраструктури Угорщини та комбіновані перевезення: «Нами вже проведено кілька раундів переговорів з питань оптимізації умов виконання комбінованих перевезень, включаючи і перспективи здійснення так званих контрейлерних перевезень. Організація ефективної логістики в цьому напрямку дозволить відпрацювати можливі маршрути транспортування вантажів в Австрію і далі до північних регіонів і портів Італії.  На увагу заслуговує відпрацювання конкурентних умов вантажних перевезень з території Ірану. До цього переговорного процесу також готові приєднатися представники транспортних структур Афганістану та Індії, зокрема експерти сторін готові до обговорення маршруту з використанням поромного сполучення порт Бендер-Аббас (Іран) - порт Мумбай (Індія). Розглядається можливість підключення до зазначених перевезень і транспортної інфраструктури Таджикистану».
Владислав Криклій заявив, що країни –учасниці ТРАСЕКА можуть організувати такий сервіс, щоб ключові товаровиробники віддали перевагу саме цьому транспортному коридору: «Я дякую всім країнам-учасницям за спільну роботу.  Для  нас важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного  коридору Європа-Кавказ-Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Для цього  необхідно встановити узгоджений  всіма учасниками тариф на перевезення як сухопутними ділянками маршруту, так і  морськими.  Важливими є строки доставки вантажів до місця призначення, для чого транспортним відомствам наших країн необхідно приділити ключову увагу належній якості інфраструктури. Спільно опрацювати з вантажовідправниками наших країн, а також зі стратегічними торговими партнерами, питання щодо залучення вантажу нашим коридором».
Міністр інфраструктури України окреслив такі пріоритети, як розвиток мультимодальних перевезень та створення цифрових транспортних коридорів: «Використання  мультимодальних перевезень дозволяє вибудувати ефективну логістику, гарантувати доставку і скоротити її строки, зробити транспортні витрати споживача прогнозованими. Створення цифрового транспортного коридору передбачає використання сучасних програмно-апаратних комплексів, що забезпечують безперервний моніторинг вантажних потоків, механізм електронної взаємодії клієнтів з транспортно-логістичними компаніями та органами державного контролю, організацію обміну даними в обсягах необхідних для виконання бізнес-процесів учасниками системи. Ідея створення цифрових транспортних коридорів покликана забезпечити створення механізму для спрощення організації мультимодальних перевезень вантажів. І я впевнений, що об"єднання наших зусиль дасть хороший поштовх розвитку транзитних перевезень в регіоні ТРАСЕКА», - заявив Владислав Криклій.
Міністр підтвердив готовність України розвивати співпрацю в рамках програми ТРАСЕКА та докласти максимальних зусиль для реалізації Бакинської декларації, цілі якої повністю відповідають пріоритетам розвитку транспортної системи України.






Додати коментар

Користувач:
email:





Risk and reward dance,
A delicate balance,
Traders walk the tightrope.

- Fin.Org.UA

Новини

19:42 - На Intel та AMD подали до суду через потрапляння чипів до московія
19:08 - Зеленський підписав закон про Держбюджет-2026
18:55 - В Києві вуличне освітлення перевели в режим економії: деталі
18:50 - Безпілотні катери вразили ще один підсанкційний танкер у Чорному морі
18:40 - Уряд хоче віддати порт Чорноморськ в концесію на 40 років в обхід Prozorro
18:40 - Авторизаційні вимоги до небанківських надавачів фінансових послуг буде оновлено
18:35 - Для громадського обговорення: оприлюднено проєкт Стратегії збереження біологічного різноманіття України до 2035 року
18:29 - Україна залучила майже 1,3 мільярда євро міжнародної допомоги на закупівлю газу
18:25 - Українці зможуть подати повідомлення про ДТП через "Дію"
18:03 - 11 грудня графіки відключення світла діятимуть усю добу: обсяги знову невідомі
17:50 - Мінекономіки погодило рекордну кількість заявок на гранти для переробників
17:45 - Дві тисячі на медогляд: стало відомо як працюватиме програма чекапів для людей 40+
17:31 - Фірташ остаточно виграв справу про екстрадицію до США
17:30 - Гуманітарне розмінування: результати та події за листопад
17:30 - У "Дії" з’явиться інтерактивна карта інтернет-покриття xPON
17:20 - Фермери США поскаржились, що їм не вистачить компенсації, яку пропонує Трамп
17:09 - Нове регулювання НКЦПФР створює ризики для ринку житлового будівництва
17:05 - НАЗК підрахувало, скільки корупціонерів було покарано за 11 років
17:00 - Велика приватизація: Уряд представив ключові пріоритети на 2026-2027 роки
16:53 - На Київщині за один мільярд збудують нове СІЗО замість Лук’янівського
16:35 - Новобудови продовжують дорожчати майже в усіх містах України: де найбільший приріст
16:24 - Державний реєстр органів сертифікації у сфері органічного виробництва та обігу органічної продукції
16:23 - Державний реєстр операторів, що здійснюють виробництво продукції відповідно до вимог законодавства
16:20 - Мінекономіки запустило "пілот" з фінансування агровиробників
16:17 - ВВП України зріс на 2,1% у третьому кварталі
16:10 - У листопаді ринок фінансових послуг України покинули шість учасників
16:00 - "Економічна правда" зібрала другий інвестиційний форум: що обговорювали
15:45 - Стартує повторне обговорення змін до порядку емісії та еквайрингу платіжних інструментів
15:40 - Держава вперше профінансувала будівництво овочесховища
15:35 - За рік в Україні вартість вторинного житла стрімко зросла: в яких містах найвищі ціни


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32576
Австралійський долар28.1085
Така0.34587
Канадський долар30.5478
Юань Женьміньбі5.9865
Чеська крона2.03
Данська крона6.5892
Гонконгівський долар5.4334
Форинт0.128226
Індійська рупія0.46985
Рупія0.0025332
Новий ізраїльський шекель13.0966
Єна0.26982
Теньге0.081552
Вона0.028766
Ліванський фунт0.000472
Малайзійський ринггіт10.2679
Мексиканське песо2.3236
Молдовський лей2.4869
Новозеландський долар24.4597
Норвезька крона4.1696
Саудівський ріял11.2669
Сінгапурський долар32.6269
Донг0.0016043
Ренд2.485
Шведська крона4.5347
Швейцарський франк52.5886
Бат1.32805
Дирхам ОАЕ11.5123
Туніський динар14.4127
Єгипетський фунт0.8881
Фунт стерлінгів56.2932
Долар США42.2812
Сербський динар0.41894
Азербайджанський манат24.8669
Румунський лей9.6733
Турецька ліра0.9925
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.6033
Болгарський лев25.1569
Євро49.2153
Ларі15.68
Злотий11.6496
Золото177421.22
Срібло2581.11
Платина70452.32
Паладій63021.4

Курси валют, встановлені НБУ на 11.12.2025