Ми разом розвиватимемо транспортний коридор Європа-Кавказ-Азія як альтернативний маршрут в обхід Росії, - Владислав Криклій

06.12.2019 16:48 | Міністерство інфраструктури України

6 Грудня 2019, 10:09Важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного коридору Європа-Кавказ- Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час виступу на Міжнародній конференції, присвяченій 20-річчю підписання Основної багатосторонньої угоди про міжнародний транспорт щодо розвитку коридору Європа-Кавказ-Азія,  яка триває у місті Баку, сьогодні, 6 грудня 2019 року.
Міністр інфраструктури України відзначив, що Азербайджан є серцем ТРАСЕКА, та висловив сподівання на багатостороннє співробітництво, що відповідає очікуванням країн-учасниць ТРАСЕКА.
За словами Міністра, Україна готова запропонувати ряд проєктів, реалізація яких сприятиме реалізації транспортного потенціалу країн-учасниць ТРАСЕКА: «Існують потенційні маршрути з Китаю та Індії через Центральну і Південну Азію, через країни ТРАСЕКА на Східну Європу і країни Балтики. Для розвитку перевезень необхідно виробити взаємовигідні логістичні рішення транспортування вантажів у напрямку Європа-Кавказ-Азія і назад. Необхідно вдосконалити умови організації перевезень з використанням можливостей поїздів «Вікінг» та «Зубр», включаючи продовження маршрутів цих поїздів до Каспійського моря. В рамках розвитку цих маршрутів, інформуємо, що українська сторона вже має можливість здійснювати перевезення з порту Чорноморськ до ст. Ізов (Польща) не тільки за залізничною накладною СМГС, але і з використанням європейської залізничної накладної ЦІМ. Ми пропонуємо використати потенціал терміналів, розташованих на території українсько-словацького кордону, ефективний менеджмент організації їх роботи зробить можливим транспортування вантажів далі в країни Центральної Європи», - зазначив Владислав Криклій.
Міністр інфраструктури України наголосив, що доцільно звернути увагу на можливості транспортної інфраструктури Угорщини та комбіновані перевезення: «Нами вже проведено кілька раундів переговорів з питань оптимізації умов виконання комбінованих перевезень, включаючи і перспективи здійснення так званих контрейлерних перевезень. Організація ефективної логістики в цьому напрямку дозволить відпрацювати можливі маршрути транспортування вантажів в Австрію і далі до північних регіонів і портів Італії.  На увагу заслуговує відпрацювання конкурентних умов вантажних перевезень з території Ірану. До цього переговорного процесу також готові приєднатися представники транспортних структур Афганістану та Індії, зокрема експерти сторін готові до обговорення маршруту з використанням поромного сполучення порт Бендер-Аббас (Іран) - порт Мумбай (Індія). Розглядається можливість підключення до зазначених перевезень і транспортної інфраструктури Таджикистану».
Владислав Криклій заявив, що країни –учасниці ТРАСЕКА можуть організувати такий сервіс, щоб ключові товаровиробники віддали перевагу саме цьому транспортному коридору: «Я дякую всім країнам-учасницям за спільну роботу.  Для  нас важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного  коридору Європа-Кавказ-Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Для цього  необхідно встановити узгоджений  всіма учасниками тариф на перевезення як сухопутними ділянками маршруту, так і  морськими.  Важливими є строки доставки вантажів до місця призначення, для чого транспортним відомствам наших країн необхідно приділити ключову увагу належній якості інфраструктури. Спільно опрацювати з вантажовідправниками наших країн, а також зі стратегічними торговими партнерами, питання щодо залучення вантажу нашим коридором».
Міністр інфраструктури України окреслив такі пріоритети, як розвиток мультимодальних перевезень та створення цифрових транспортних коридорів: «Використання  мультимодальних перевезень дозволяє вибудувати ефективну логістику, гарантувати доставку і скоротити її строки, зробити транспортні витрати споживача прогнозованими. Створення цифрового транспортного коридору передбачає використання сучасних програмно-апаратних комплексів, що забезпечують безперервний моніторинг вантажних потоків, механізм електронної взаємодії клієнтів з транспортно-логістичними компаніями та органами державного контролю, організацію обміну даними в обсягах необхідних для виконання бізнес-процесів учасниками системи. Ідея створення цифрових транспортних коридорів покликана забезпечити створення механізму для спрощення організації мультимодальних перевезень вантажів. І я впевнений, що об"єднання наших зусиль дасть хороший поштовх розвитку транзитних перевезень в регіоні ТРАСЕКА», - заявив Владислав Криклій.
Міністр підтвердив готовність України розвивати співпрацю в рамках програми ТРАСЕКА та докласти максимальних зусиль для реалізації Бакинської декларації, цілі якої повністю відповідають пріоритетам розвитку транспортної системи України.






Додати коментар

Користувач:
email:





IMF and World Bank
Acting for global finance
Amidst controversy

- Fin.Org.UA

Новини

13:03 - Про особливості заповнення податкової звітності у разі здійснення платником звільнених від ПДВ деяких операцій
13:03 - Про особливості заповнення податкової звітності у разі здійснення платником звільнених від ПДВ деяких операцій
13:01 - До уваги суб’єктів ЗЕД!
12:59 - Чи є об’єктом оподаткування військовим збором cума грошового забезпечення, отриманого військовослужбовцями?
12:58 - В межах місяця резидентом Дія Сіті з працівником було розірвано гіг-контракт та укладено з ним трудовий договір: нарахування єдиного внеску
12:56 - Коли ФОП подає податкову декларацію з плати за землю
12:54 -  Заповнення поля «Призначення платежу» платіжної інструкції під час сплати бюджетних/небюджетних платежів
12:52 - ЦОПи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області – безбар’єрний простір для отримання податкового сервісу
12:50 - Рентна плата: за спеціальне використання води платники Дніпропетровщини поповнили загальний фонд держбюджету майже на 69,0 млн гривень
12:49 - До місцевих бюджетів Дніпропетровщини від юридичних осіб – платників єдиного податку надійшло понад 651,5 млн гривень
12:48 - Загальний фонд державного бюджету у січні – жовтні отримав від платників Дніпропетровщини понад 43,0 млрд грн податкових платежів
12:47 - Підсумки діяльності Офісу податкових консультантів
12:46 - Дієва комунікація – важливий інструмент взаємодії влади і бізнесу
12:44 - Дніпропетровщина: боротьба з нелегальним обігом пального
12:42 - «Податки захищають»: які податки сплачує Ганна, здаючи в оренду дві квартири
12:40 - Податок на землю: за 10 місяців третину земельного податку сплатили платники Дніпропетровщини та Києва
12:25 - Для потягів "Київ-Хелм" та "Київ-Перемишль" зміниться режим проходження кордону
12:10 - Нафта реагує на мирні перемовини щодо війни проти України
12:00 - Земельний податок: податкова розповіла, хто сплатив найбільше
11:45 - Компенсація на оплату за електрику: скільки родин вже отримали допомогу
11:15 - Сербія готується взяти під контроль московитський нафтовий завод
11:15 - Розпочався відбір членів наглядової ради "Енергоатома"
10:53 - На "Укрпошті" прокоментували, чи підвищуватимуть тарифи на доставку посилок
10:30 - «Вільна земля звучить»: Віталій Козловський і Марина Круть виконали «Знаєш» на розмінованому полі
10:25 - московія атакувала енергетику на Донеччині та Харківщині, в трьох областях – аварійні відключення
10:10 - Ситуація в енергосистемі на 26 листопада
10:01 - Розпочато конкурс на 4 посади незалежних членів наглядової ради АТ «НАЕК «Енергоатом»
09:55 - Австралійські підлітки просять Верховний суд заблокувати заборону на соціальні мережі
09:30 - Виплати компенсацій за пошкоджене житло від атаки московія на Тернопіль почнуться з 4 грудня
09:30 - Мінекономіки запрошує до публічного обговорення щодо проєкту Стратегії розвитку сфери інтелектуальної власності України до 2030 року


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32484
Австралійський долар27.3702
Така0.34651
Канадський долар30.0347
Юань Женьміньбі5.9841
Чеська крона2.0289
Данська крона6.5536
Гонконгівський долар5.4527
Форинт0.128295
Індійська рупія0.47522
Рупія0.0025456
Новий ізраїльський шекель12.9522
Єна0.27123
Теньге0.081757
Вона0.028942
Ліванський фунт0.000473
Малайзійський ринггіт10.2555
Мексиканське песо2.2977
Молдовський лей2.4656
Новозеландський долар23.7427
Норвезька крона4.1326
Саудівський ріял11.305
Сінгапурський долар32.5714
Донг0.0016079
Ренд2.4611
Шведська крона4.4283
Швейцарський франк52.3993
Бат1.31258
Дирхам ОАЕ11.5447
Туніський динар14.3559
Єгипетський фунт0.8868
Фунт стерлінгів55.6901
Долар США42.4015
Сербський динар0.41705
Азербайджанський манат24.9391
Румунський лей9.6197
Турецька ліра0.9992
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.5405
Болгарський лев25.023
Євро48.9483
Ларі15.6764
Злотий11.5895
Золото174999.89
Срібло2171.94
Платина65865.22
Паладій58976.25

Курси валют, встановлені НБУ на 26.11.2025