Ми разом розвиватимемо транспортний коридор Європа-Кавказ-Азія як альтернативний маршрут в обхід Росії, - Владислав Криклій

06.12.2019 16:48 | Міністерство інфраструктури України

6 Грудня 2019, 10:09Важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного коридору Європа-Кавказ- Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час виступу на Міжнародній конференції, присвяченій 20-річчю підписання Основної багатосторонньої угоди про міжнародний транспорт щодо розвитку коридору Європа-Кавказ-Азія,  яка триває у місті Баку, сьогодні, 6 грудня 2019 року.
Міністр інфраструктури України відзначив, що Азербайджан є серцем ТРАСЕКА, та висловив сподівання на багатостороннє співробітництво, що відповідає очікуванням країн-учасниць ТРАСЕКА.
За словами Міністра, Україна готова запропонувати ряд проєктів, реалізація яких сприятиме реалізації транспортного потенціалу країн-учасниць ТРАСЕКА: «Існують потенційні маршрути з Китаю та Індії через Центральну і Південну Азію, через країни ТРАСЕКА на Східну Європу і країни Балтики. Для розвитку перевезень необхідно виробити взаємовигідні логістичні рішення транспортування вантажів у напрямку Європа-Кавказ-Азія і назад. Необхідно вдосконалити умови організації перевезень з використанням можливостей поїздів «Вікінг» та «Зубр», включаючи продовження маршрутів цих поїздів до Каспійського моря. В рамках розвитку цих маршрутів, інформуємо, що українська сторона вже має можливість здійснювати перевезення з порту Чорноморськ до ст. Ізов (Польща) не тільки за залізничною накладною СМГС, але і з використанням європейської залізничної накладної ЦІМ. Ми пропонуємо використати потенціал терміналів, розташованих на території українсько-словацького кордону, ефективний менеджмент організації їх роботи зробить можливим транспортування вантажів далі в країни Центральної Європи», - зазначив Владислав Криклій.
Міністр інфраструктури України наголосив, що доцільно звернути увагу на можливості транспортної інфраструктури Угорщини та комбіновані перевезення: «Нами вже проведено кілька раундів переговорів з питань оптимізації умов виконання комбінованих перевезень, включаючи і перспективи здійснення так званих контрейлерних перевезень. Організація ефективної логістики в цьому напрямку дозволить відпрацювати можливі маршрути транспортування вантажів в Австрію і далі до північних регіонів і портів Італії.  На увагу заслуговує відпрацювання конкурентних умов вантажних перевезень з території Ірану. До цього переговорного процесу також готові приєднатися представники транспортних структур Афганістану та Індії, зокрема експерти сторін готові до обговорення маршруту з використанням поромного сполучення порт Бендер-Аббас (Іран) - порт Мумбай (Індія). Розглядається можливість підключення до зазначених перевезень і транспортної інфраструктури Таджикистану».
Владислав Криклій заявив, що країни –учасниці ТРАСЕКА можуть організувати такий сервіс, щоб ключові товаровиробники віддали перевагу саме цьому транспортному коридору: «Я дякую всім країнам-учасницям за спільну роботу.  Для  нас важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного  коридору Європа-Кавказ-Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Для цього  необхідно встановити узгоджений  всіма учасниками тариф на перевезення як сухопутними ділянками маршруту, так і  морськими.  Важливими є строки доставки вантажів до місця призначення, для чого транспортним відомствам наших країн необхідно приділити ключову увагу належній якості інфраструктури. Спільно опрацювати з вантажовідправниками наших країн, а також зі стратегічними торговими партнерами, питання щодо залучення вантажу нашим коридором».
Міністр інфраструктури України окреслив такі пріоритети, як розвиток мультимодальних перевезень та створення цифрових транспортних коридорів: «Використання  мультимодальних перевезень дозволяє вибудувати ефективну логістику, гарантувати доставку і скоротити її строки, зробити транспортні витрати споживача прогнозованими. Створення цифрового транспортного коридору передбачає використання сучасних програмно-апаратних комплексів, що забезпечують безперервний моніторинг вантажних потоків, механізм електронної взаємодії клієнтів з транспортно-логістичними компаніями та органами державного контролю, організацію обміну даними в обсягах необхідних для виконання бізнес-процесів учасниками системи. Ідея створення цифрових транспортних коридорів покликана забезпечити створення механізму для спрощення організації мультимодальних перевезень вантажів. І я впевнений, що об"єднання наших зусиль дасть хороший поштовх розвитку транзитних перевезень в регіоні ТРАСЕКА», - заявив Владислав Криклій.
Міністр підтвердив готовність України розвивати співпрацю в рамках програми ТРАСЕКА та докласти максимальних зусиль для реалізації Бакинської декларації, цілі якої повністю відповідають пріоритетам розвитку транспортної системи України.






Добавить комментарий

Автор:

Введите Код, указанный на рисунке
 




Новини

11:18 - Інформація ДСНС щодо падіння літака у Харківській області
11:18 - Міністр оборони України назвав попередні причини падіння літака Повітряних Сил ЗС України АН-26Ш
11:18 - Міноборони: Триває з’ясування причин та обставин катастрофи літака Повітряних сил ЗС України АН-26Ш
10:36 - Продажа валюты НБУ превысила 160 млн долларов за неделю
10:36 - “Ошибочно полагать, что те, кто наверху, знают лучше”
10:36 - Виталий Кличко оценил стоимость реконструкции моста Патона в 250 млн долларов
09:42 - Уже разворовано более 3 млн гектаров государственных земель
09:42 - Всегда готов: как настоящие лидеры побеждают кризис
09:42 - В Раде “со дня на день” ожидают законопроект о налоговой амнистии 50 млрд гривен
09:42 - Удаленка для руководителя: какие возможности открыла пандемия российским менеджерам
08:48 - НБУ выдал трем банкам 360 млн гривен рефинансирования
08:48 - Пять принципов адаптивного лидерства, которые помогут в кризис
08:48 - В августе госдолг в гривневом эквиваленте уменьшился, а в долларовом — вырос
08:48 - Как подготовиться к непредсказуемому кризису
07:54 - Украинская армия имеет только один путь — Валентин Бадрак
00:48 - Створено Державну комісію для якнайшвидшого з'ясування обставин падіння літака на Харківщині
00:48 - На Харківщині впав військовий літак: на місці працюють рятувальники та поліцейські
00:48 - На Харківщині сталася авіаційна катастрофа з літаком Ан-26, - Міноборони
20:42 - На Сумщині зупинено «кустарне» виробництво тютюнових виробів
20:42 - На Чернігівщині припинено злочинну схему, яка дозволяла мінімізовувати понад 30 млн гривень на місяць
20:36 - Жнива-2020: В Україні зібрано перші 242 тис. тонн цукрових буряків
20:36 - МЗС у співпраці з громадянським суспільством надасть двом мільйонам слабочуючих і нечуючих українців повноцінний доступ до своїх послуг
20:36 - Ольга Стефанішина взяла участь у відкритті Регіонального представництва Консультативної місії ЄС в Маріуполі
19:18 - “Укрэнерго” отказалось от повышение тарифа на передачу электроэнергии в 2,7 раза
19:18 - В Украине запретили аукционы в рамках большой приватизации
19:18 - До конца года “Укрзализныця” планирует вернуть пятидневную рабочую неделю
19:18 - Прибыль крупных и средних предприятий Украины упала в 7,5 раза
18:30 - 10 мільйонів пенсіонерів отримають підвищення пенсій у 2021 році
18:30 - Бюджетний процес 2021: Мінфін проводить моніторинг оприлюднення ГРК бюджетних запитів
18:30 - Максим Степанов: Заявки на виділення коштів для виплати надбавок медикам не подали 450 медзакладів


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар19.8733
Канадський долар21.1328
Юань Женьміньбі4.1386
Куна4.3559
Чеська крона1.2128
Данська крона4.4152
Гонконгівський долар3.6473
Форинт0.090479
Індійська рупія0.38404
Рупія0.0019001
Новий ізраїльський шекель8.1132
Єна0.26796
Теньге0.066307
Вона0.024101
Мексиканське песо1.2644
Молдовський лей1.6856
Новозеландський долар18.5207
Норвезька крона2.9472
Російський рубль0.36352
Саудівський ріял7.5363
Сінгапурський долар20.5207
Ренд1.6511
Шведська крона3.0926
Швейцарський франк30.4506
Єгипетський фунт1.7916
Фунт стерлінгів35.9871
Долар США28.2673
Білоруський рубль10.8412
Азербайджанський манат16.6396
Румунський лей6.7435
Турецька ліра3.6886
СПЗ (спеціальні права запозичення)39.6721
Болгарський лев16.8178
Євро32.8763
Злотий7.2153
Алжирський динар0.21555
Така0.32502
Вірменський драм0.056572
Іранський ріал0.00065623
Іракський динар0.023161
Сом0.35125
Ліванський фунт0.018283
Лівійський динар20.2259
Малайзійський ринггіт6.6191
Марокканський дирхам3.0159
Донг0.0011893
Бат0.88683
Дирхам ОАЕ7.5041
Туніський динар10.1011
Узбецький сум0.0026856
Новий тайванський долар0.93821
Туркменський новий манат7.8748
Ганське седі4.7701
Сербський динар0.27921
Сомоні2.6708
Ларі8.9644
Бразильський реал5.0743
Золото52544.67
Срібло641.28
Платина23846.86
Паладій62397.8

Курси валют, встановлені НБУ на: 28.09.2020

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
BAVL0.4150.4150.4150.41512450.00
CEEN4.564.64.564.652840.00
UTLM0.040.040.040.0480000.00

Дані за 24.09.2020