Ми разом розвиватимемо транспортний коридор Європа-Кавказ-Азія як альтернативний маршрут в обхід Росії, - Владислав Криклій

06.12.2019 16:48 | Міністерство інфраструктури України

6 Грудня 2019, 10:09Важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного коридору Європа-Кавказ- Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час виступу на Міжнародній конференції, присвяченій 20-річчю підписання Основної багатосторонньої угоди про міжнародний транспорт щодо розвитку коридору Європа-Кавказ-Азія,  яка триває у місті Баку, сьогодні, 6 грудня 2019 року.
Міністр інфраструктури України відзначив, що Азербайджан є серцем ТРАСЕКА, та висловив сподівання на багатостороннє співробітництво, що відповідає очікуванням країн-учасниць ТРАСЕКА.
За словами Міністра, Україна готова запропонувати ряд проєктів, реалізація яких сприятиме реалізації транспортного потенціалу країн-учасниць ТРАСЕКА: «Існують потенційні маршрути з Китаю та Індії через Центральну і Південну Азію, через країни ТРАСЕКА на Східну Європу і країни Балтики. Для розвитку перевезень необхідно виробити взаємовигідні логістичні рішення транспортування вантажів у напрямку Європа-Кавказ-Азія і назад. Необхідно вдосконалити умови організації перевезень з використанням можливостей поїздів «Вікінг» та «Зубр», включаючи продовження маршрутів цих поїздів до Каспійського моря. В рамках розвитку цих маршрутів, інформуємо, що українська сторона вже має можливість здійснювати перевезення з порту Чорноморськ до ст. Ізов (Польща) не тільки за залізничною накладною СМГС, але і з використанням європейської залізничної накладної ЦІМ. Ми пропонуємо використати потенціал терміналів, розташованих на території українсько-словацького кордону, ефективний менеджмент організації їх роботи зробить можливим транспортування вантажів далі в країни Центральної Європи», - зазначив Владислав Криклій.
Міністр інфраструктури України наголосив, що доцільно звернути увагу на можливості транспортної інфраструктури Угорщини та комбіновані перевезення: «Нами вже проведено кілька раундів переговорів з питань оптимізації умов виконання комбінованих перевезень, включаючи і перспективи здійснення так званих контрейлерних перевезень. Організація ефективної логістики в цьому напрямку дозволить відпрацювати можливі маршрути транспортування вантажів в Австрію і далі до північних регіонів і портів Італії.  На увагу заслуговує відпрацювання конкурентних умов вантажних перевезень з території Ірану. До цього переговорного процесу також готові приєднатися представники транспортних структур Афганістану та Індії, зокрема експерти сторін готові до обговорення маршруту з використанням поромного сполучення порт Бендер-Аббас (Іран) - порт Мумбай (Індія). Розглядається можливість підключення до зазначених перевезень і транспортної інфраструктури Таджикистану».
Владислав Криклій заявив, що країни –учасниці ТРАСЕКА можуть організувати такий сервіс, щоб ключові товаровиробники віддали перевагу саме цьому транспортному коридору: «Я дякую всім країнам-учасницям за спільну роботу.  Для  нас важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного  коридору Європа-Кавказ-Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Для цього  необхідно встановити узгоджений  всіма учасниками тариф на перевезення як сухопутними ділянками маршруту, так і  морськими.  Важливими є строки доставки вантажів до місця призначення, для чого транспортним відомствам наших країн необхідно приділити ключову увагу належній якості інфраструктури. Спільно опрацювати з вантажовідправниками наших країн, а також зі стратегічними торговими партнерами, питання щодо залучення вантажу нашим коридором».
Міністр інфраструктури України окреслив такі пріоритети, як розвиток мультимодальних перевезень та створення цифрових транспортних коридорів: «Використання  мультимодальних перевезень дозволяє вибудувати ефективну логістику, гарантувати доставку і скоротити її строки, зробити транспортні витрати споживача прогнозованими. Створення цифрового транспортного коридору передбачає використання сучасних програмно-апаратних комплексів, що забезпечують безперервний моніторинг вантажних потоків, механізм електронної взаємодії клієнтів з транспортно-логістичними компаніями та органами державного контролю, організацію обміну даними в обсягах необхідних для виконання бізнес-процесів учасниками системи. Ідея створення цифрових транспортних коридорів покликана забезпечити створення механізму для спрощення організації мультимодальних перевезень вантажів. І я впевнений, що об"єднання наших зусиль дасть хороший поштовх розвитку транзитних перевезень в регіоні ТРАСЕКА», - заявив Владислав Криклій.
Міністр підтвердив готовність України розвивати співпрацю в рамках програми ТРАСЕКА та докласти максимальних зусиль для реалізації Бакинської декларації, цілі якої повністю відповідають пріоритетам розвитку транспортної системи України.






Додати коментар

Користувач:
email:





Stocks rise and they fall,
Tickers flash and then they stall,
Money changes all.

- Fin.Org.UA

Новини

23:00 - Новини від Міністерства енергетики України
23:00 - Регуляторні акти Міністерства енергетики України
21:54 - IMF and Ukrainian authorities reach Staff-Level Agreement on a new USD 8.1 billion 48-month Extended Fund Facility (EFF) Arrangement
21:54 - МВФ та українська влада досягли угоди на рівні персоналу щодо нової чотирирічної програми в межах Механізму розширеного фінансування на суму 8,1 млрд дол. США
21:00 - Новини 26 листопада: суд реагує на помилку щодо Чернишова, чи підвищить "Укрпошта" тарифи
20:40 - На рівні інфляції: як в Україні зросли ціни на будівельні матеріали
20:30 - Угорщина збільшить постачання нафти московія до Сербії на тлі санкції США
20:01 - Нацбанк заборонив двом сервісам надавати фінансові послуги
19:45 - Мир з Україною миттєво не поверне нафту московія на світовий ринок – Bloomberg
19:15 - Суд повернув державі спиртзавод вартістю 451 мільйон
19:05 - Мінекономіки та Європейський інвестиційний банк обговорили посилення технічної підтримки у межах програми Ukraine Investment Framework
19:00 - Держава компенсуватиме 50% вартості будівництва прифронтових ферм
18:45 - Створення Фонду соціального орендного житла: розпочато прийом звернень
18:36 - Енергетики показали графіки відключення світла на четвер 27 листопада
18:30 - Українцям пропонують скаржитися на незаконний продаж алкоголю, сигарет і пального через бот
18:25 - Франція подає до суду на AliExpress за продаж секс-ляльок у вигляді дітей
18:05 - Ліквідація банків: у жовтні ФГВФО повернув кредиторам 248 мільйонів гривень
18:00 - Мінекономіки та Естонія посилюють співпрацю у відновленні, зеленому переході та цифрових реформах
17:50 - У Євросоюзі з'ясували, які країни найбільше купують нові електромобілі
17:45 - Нацбанк показав курс долара і євро на четвер 27 листопада
17:35 - "TAX Control": податкова розповіла про перші результати роботи сервісу
17:25 - Держава компенсуватиме 50% вартості будівництва тваринницьких ферм на прифронтових територіях
17:15 - Фонд гарантування вкладів повернув бізнесу всі борги "Комінвестбанку"
17:05 - У московії триває криза у вугільній галузі: вже 74% компаній збиткові
16:55 - В Україні вакансій з бронюванням побільшало у 8 разів
16:52 - За жовтень продажі Tesla у Європі обвалилися майже на 50%
16:35 - Зарплатні борги: держвиконавці забезпечили стягнення 343 мільйонів гривень
16:25 - Уряд перерозподілив гроші на компенсації за житло сімей ветеранів: що зміниться
16:15 - До 1 лютого в Україні сформують повний перелік нелегальних АЗС
16:05 - Чесно про ліси, виклики і невдачі


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32436
Австралійський долар27.4603
Така0.34564
Канадський долар30.014
Юань Женьміньбі5.9746
Чеська крона2.0254
Данська крона6.5537
Гонконгівський долар5.4384
Форинт0.128092
Індійська рупія0.47382
Рупія0.0025379
Новий ізраїльський шекель12.8893
Єна0.27031
Теньге0.081568
Вона0.028681
Ліванський фунт0.000472
Малайзійський ринггіт10.2262
Мексиканське песо2.3023
Молдовський лей2.4809
Новозеландський долар23.9876
Норвезька крона4.134
Саудівський ріял11.2772
Сінгапурський долар32.5776
Донг0.0016039
Ренд2.4664
Шведська крона4.4373
Швейцарський франк52.4147
Бат1.3124
Дирхам ОАЕ11.5167
Туніський динар14.3541
Єгипетський фунт0.8865
Фунт стерлінгів55.7666
Долар США42.2987
Сербський динар0.41706
Азербайджанський манат24.8787
Румунський лей9.6157
Турецька ліра0.9963
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.4645
Болгарський лев25.0318
Євро48.9481
Ларі15.6621
Злотий11.5681
Золото175746.45
Срібло2210.53
Платина66134.86
Паладій59676.7

Курси валют, встановлені НБУ на 27.11.2025