Ми разом розвиватимемо транспортний коридор Європа-Кавказ-Азія як альтернативний маршрут в обхід Росії, - Владислав Криклій

06.12.2019 16:48 | Міністерство інфраструктури України

6 Грудня 2019, 10:09Важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного коридору Європа-Кавказ- Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час виступу на Міжнародній конференції, присвяченій 20-річчю підписання Основної багатосторонньої угоди про міжнародний транспорт щодо розвитку коридору Європа-Кавказ-Азія,  яка триває у місті Баку, сьогодні, 6 грудня 2019 року.
Міністр інфраструктури України відзначив, що Азербайджан є серцем ТРАСЕКА, та висловив сподівання на багатостороннє співробітництво, що відповідає очікуванням країн-учасниць ТРАСЕКА.
За словами Міністра, Україна готова запропонувати ряд проєктів, реалізація яких сприятиме реалізації транспортного потенціалу країн-учасниць ТРАСЕКА: «Існують потенційні маршрути з Китаю та Індії через Центральну і Південну Азію, через країни ТРАСЕКА на Східну Європу і країни Балтики. Для розвитку перевезень необхідно виробити взаємовигідні логістичні рішення транспортування вантажів у напрямку Європа-Кавказ-Азія і назад. Необхідно вдосконалити умови організації перевезень з використанням можливостей поїздів «Вікінг» та «Зубр», включаючи продовження маршрутів цих поїздів до Каспійського моря. В рамках розвитку цих маршрутів, інформуємо, що українська сторона вже має можливість здійснювати перевезення з порту Чорноморськ до ст. Ізов (Польща) не тільки за залізничною накладною СМГС, але і з використанням європейської залізничної накладної ЦІМ. Ми пропонуємо використати потенціал терміналів, розташованих на території українсько-словацького кордону, ефективний менеджмент організації їх роботи зробить можливим транспортування вантажів далі в країни Центральної Європи», - зазначив Владислав Криклій.
Міністр інфраструктури України наголосив, що доцільно звернути увагу на можливості транспортної інфраструктури Угорщини та комбіновані перевезення: «Нами вже проведено кілька раундів переговорів з питань оптимізації умов виконання комбінованих перевезень, включаючи і перспективи здійснення так званих контрейлерних перевезень. Організація ефективної логістики в цьому напрямку дозволить відпрацювати можливі маршрути транспортування вантажів в Австрію і далі до північних регіонів і портів Італії.  На увагу заслуговує відпрацювання конкурентних умов вантажних перевезень з території Ірану. До цього переговорного процесу також готові приєднатися представники транспортних структур Афганістану та Індії, зокрема експерти сторін готові до обговорення маршруту з використанням поромного сполучення порт Бендер-Аббас (Іран) - порт Мумбай (Індія). Розглядається можливість підключення до зазначених перевезень і транспортної інфраструктури Таджикистану».
Владислав Криклій заявив, що країни –учасниці ТРАСЕКА можуть організувати такий сервіс, щоб ключові товаровиробники віддали перевагу саме цьому транспортному коридору: «Я дякую всім країнам-учасницям за спільну роботу.  Для  нас важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного  коридору Європа-Кавказ-Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Для цього  необхідно встановити узгоджений  всіма учасниками тариф на перевезення як сухопутними ділянками маршруту, так і  морськими.  Важливими є строки доставки вантажів до місця призначення, для чого транспортним відомствам наших країн необхідно приділити ключову увагу належній якості інфраструктури. Спільно опрацювати з вантажовідправниками наших країн, а також зі стратегічними торговими партнерами, питання щодо залучення вантажу нашим коридором».
Міністр інфраструктури України окреслив такі пріоритети, як розвиток мультимодальних перевезень та створення цифрових транспортних коридорів: «Використання  мультимодальних перевезень дозволяє вибудувати ефективну логістику, гарантувати доставку і скоротити її строки, зробити транспортні витрати споживача прогнозованими. Створення цифрового транспортного коридору передбачає використання сучасних програмно-апаратних комплексів, що забезпечують безперервний моніторинг вантажних потоків, механізм електронної взаємодії клієнтів з транспортно-логістичними компаніями та органами державного контролю, організацію обміну даними в обсягах необхідних для виконання бізнес-процесів учасниками системи. Ідея створення цифрових транспортних коридорів покликана забезпечити створення механізму для спрощення організації мультимодальних перевезень вантажів. І я впевнений, що об"єднання наших зусиль дасть хороший поштовх розвитку транзитних перевезень в регіоні ТРАСЕКА», - заявив Владислав Криклій.
Міністр підтвердив готовність України розвивати співпрацю в рамках програми ТРАСЕКА та докласти максимальних зусиль для реалізації Бакинської декларації, цілі якої повністю відповідають пріоритетам розвитку транспортної системи України.






Додати коментар

Користувач:
email:





Day traders compete
Buying low, selling high, fast
Success or failure

- Fin.Org.UA

Новини

23:07 - Les marchés de capitaux français et l’Ukraine : une collaboration stratégique en construction
23:00 - Новини від Міністерства енергетики України
22:55 - Французькі ринки капіталу та Україна: шанс на глибшу інтеграцію та матеріальні переваги
21:05 - Новини 5 листопада: зміни до держбюджету-2026, черговий неплатоспроможний банк, збитки УЗ
20:48 - На Донеччині "Укрзалізниця" обмежила рух поїздів до Харківської області
20:33 - Топпосадовицю "Енергоатому", яку затримали за хабарі, арештували
20:12 - Уряд затвердив програму "Зимової підтримки" про виплату 6500 гривень: як діятиме
19:45 - Американсько-Український інвестиційний фонд відбудови: Уряд затвердив порядок реалізації домовленостей щодо створення
19:24 - Уряд підготував проєкт бюджету-2026 до другого читання у Раді: що змінилося
19:10 - Графіки відключень світла у четвер діятимуть майже весь день по всій Україні
18:53 - Профільний комітет рекомендує Раді ухвалити законопроєкт щодо теплопостачання
18:35 - Половина грошей від продажу "Челсі" може піти фірмам Абрамовича замість допомоги Україні
18:30 - Уряд офіційно визначив мінімальний вік користувача "Дії"
18:22 - Заволодіння десятками мільйонів "Укрзалізниці": до суду направили обвинувальний акт
18:00 - У жовтні митні платежі поповнили держбюджет на 67 мільярдів гривень
17:46 - У Міненерго розповіли, як енергооб'єкти України захищені від влучань дронів
17:45 - Міжнародний реєстр збитків відкрив для України нову категорію заяв
17:37 - Les Ukrainiens en France : contribution économique et intérêts stratégiques de la République
17:35 - Українці у Франції: вклад в економіку та французькі стратегічні ініціативи
17:31 - Уряд дозволить використання ШІ у "Дії" та заборонить ботів
17:25 - Французька допомога Україні: Розраховані ставки та стратегічні розрахунки Франції
17:23 - L’aide française à l’Ukraine : calcul stratégique et ambitions de puissance
17:15 - Рада з фінстабільності схвалила концепцію регулювання ринку віртуальних активів
17:11 - Державний борг України: монетизована макроекономіка на межі стійкості
17:06 - Арешт без вини: як держава тимчасово "позичає" чуже майно
17:00 - Україна взяла участь у Першій зустрічі лідерів Глобального альянсу проти голоду та бідності
17:00 - Нацбанк показав, яким буде курс долара і євро у четвер 6 листопада
16:54 - Олександр В’язовченко: посилення захисту об’єктів критичної інфраструктури – один з пріоритетів держави
16:51 - Рада з фінансової стабільності: боротьба з фіскальним бюрократизмом і цифровим майбутнім
16:40 - Українські заводи нарощують переробку цукрових буряків


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32162
Австралійський долар27.2637
Така0.34497
Канадський долар29.7673
Юань Женьміньбі5.9022
Чеська крона1.9839
Данська крона6.4744
Гонконгівський долар5.41
Форинт0.124862
Індійська рупія0.47447
Рупія0.0025163
Новий ізраїльський шекель12.8705
Єна0.27364
Теньге0.080076
Вона0.029133
Ліванський фунт0.00047
Малайзійський ринггіт10.0368
Мексиканське песо2.2544
Молдовський лей2.4544
Новозеландський долар23.7511
Норвезька крона4.1114
Саудівський ріял11.2164
Сінгапурський долар32.186
Донг0.0015984
Ренд2.4116
Шведська крона4.3863
Швейцарський франк51.9475
Бат1.29258
Дирхам ОАЕ11.4537
Туніський динар14.1979
Єгипетський фунт0.8873
Фунт стерлінгів54.8639
Долар США42.0671
Сербський динар0.41224
Азербайджанський манат24.7424
Румунський лей9.5045
Турецька ліра0.9992
СПЗ (спеціальні права запозичення)56.9937
Болгарський лев24.7119
Євро48.3351
Ларі15.5286
Злотий11.3535
Золото166904.58
Срібло2004.71
Платина64805.63
Паладій59019.72

Курси валют, встановлені НБУ на 06.11.2025