Ми разом розвиватимемо транспортний коридор Європа-Кавказ-Азія як альтернативний маршрут в обхід Росії, - Владислав Криклій

06.12.2019 16:48 | Міністерство інфраструктури України

6 Грудня 2019, 10:09Важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного коридору Європа-Кавказ- Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час виступу на Міжнародній конференції, присвяченій 20-річчю підписання Основної багатосторонньої угоди про міжнародний транспорт щодо розвитку коридору Європа-Кавказ-Азія,  яка триває у місті Баку, сьогодні, 6 грудня 2019 року.
Міністр інфраструктури України відзначив, що Азербайджан є серцем ТРАСЕКА, та висловив сподівання на багатостороннє співробітництво, що відповідає очікуванням країн-учасниць ТРАСЕКА.
За словами Міністра, Україна готова запропонувати ряд проєктів, реалізація яких сприятиме реалізації транспортного потенціалу країн-учасниць ТРАСЕКА: «Існують потенційні маршрути з Китаю та Індії через Центральну і Південну Азію, через країни ТРАСЕКА на Східну Європу і країни Балтики. Для розвитку перевезень необхідно виробити взаємовигідні логістичні рішення транспортування вантажів у напрямку Європа-Кавказ-Азія і назад. Необхідно вдосконалити умови організації перевезень з використанням можливостей поїздів «Вікінг» та «Зубр», включаючи продовження маршрутів цих поїздів до Каспійського моря. В рамках розвитку цих маршрутів, інформуємо, що українська сторона вже має можливість здійснювати перевезення з порту Чорноморськ до ст. Ізов (Польща) не тільки за залізничною накладною СМГС, але і з використанням європейської залізничної накладної ЦІМ. Ми пропонуємо використати потенціал терміналів, розташованих на території українсько-словацького кордону, ефективний менеджмент організації їх роботи зробить можливим транспортування вантажів далі в країни Центральної Європи», - зазначив Владислав Криклій.
Міністр інфраструктури України наголосив, що доцільно звернути увагу на можливості транспортної інфраструктури Угорщини та комбіновані перевезення: «Нами вже проведено кілька раундів переговорів з питань оптимізації умов виконання комбінованих перевезень, включаючи і перспективи здійснення так званих контрейлерних перевезень. Організація ефективної логістики в цьому напрямку дозволить відпрацювати можливі маршрути транспортування вантажів в Австрію і далі до північних регіонів і портів Італії.  На увагу заслуговує відпрацювання конкурентних умов вантажних перевезень з території Ірану. До цього переговорного процесу також готові приєднатися представники транспортних структур Афганістану та Індії, зокрема експерти сторін готові до обговорення маршруту з використанням поромного сполучення порт Бендер-Аббас (Іран) - порт Мумбай (Індія). Розглядається можливість підключення до зазначених перевезень і транспортної інфраструктури Таджикистану».
Владислав Криклій заявив, що країни –учасниці ТРАСЕКА можуть організувати такий сервіс, щоб ключові товаровиробники віддали перевагу саме цьому транспортному коридору: «Я дякую всім країнам-учасницям за спільну роботу.  Для  нас важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного  коридору Європа-Кавказ-Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Для цього  необхідно встановити узгоджений  всіма учасниками тариф на перевезення як сухопутними ділянками маршруту, так і  морськими.  Важливими є строки доставки вантажів до місця призначення, для чого транспортним відомствам наших країн необхідно приділити ключову увагу належній якості інфраструктури. Спільно опрацювати з вантажовідправниками наших країн, а також зі стратегічними торговими партнерами, питання щодо залучення вантажу нашим коридором».
Міністр інфраструктури України окреслив такі пріоритети, як розвиток мультимодальних перевезень та створення цифрових транспортних коридорів: «Використання  мультимодальних перевезень дозволяє вибудувати ефективну логістику, гарантувати доставку і скоротити її строки, зробити транспортні витрати споживача прогнозованими. Створення цифрового транспортного коридору передбачає використання сучасних програмно-апаратних комплексів, що забезпечують безперервний моніторинг вантажних потоків, механізм електронної взаємодії клієнтів з транспортно-логістичними компаніями та органами державного контролю, організацію обміну даними в обсягах необхідних для виконання бізнес-процесів учасниками системи. Ідея створення цифрових транспортних коридорів покликана забезпечити створення механізму для спрощення організації мультимодальних перевезень вантажів. І я впевнений, що об"єднання наших зусиль дасть хороший поштовх розвитку транзитних перевезень в регіоні ТРАСЕКА», - заявив Владислав Криклій.
Міністр підтвердив готовність України розвивати співпрацю в рамках програми ТРАСЕКА та докласти максимальних зусиль для реалізації Бакинської декларації, цілі якої повністю відповідають пріоритетам розвитку транспортної системи України.






Додати коментар

Користувач:
email:





Ticker tape whirs by,
Numbers flash in rapid fire,
Traders shout and buy.

- Fin.Org.UA

Новини

12:12 - До уваги платників рентної плати за спеціальне використання води!
12:10 - Правила заповнення обов’язкового реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції під час сплати бюджетних/небюджетних платежів
12:09 - Порядок видачі довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи)
12:07 - Сплачуйте податки правильно: детальний алгоритм дій на прикладі майнових податків
12:06 - Подання фізичною особою (громадянином) документів щодо прав власності на земельну ділянку з метою нарахування їй сум земельного податку
12:05 - Інвестиції для кожного. Що пропонує законопроєкт про особові інвестиційні рахунки
12:04 - Щодо обміну електронними документами з контролюючими органами
12:02 - До уваги фізичних осіб – платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки!
12:01 - Хто з подружжя, яке виховує трьох і більше дітей віком до 18 років, має право на пільгу щодо сплати земельного податку?
12:00 - Фонд підтримки енергетики України: Німеччина внесла додаткові 4,5 млн євро
11:59 - Запрошуємо скористатись послугами Офісу податкових консультантів!
11:58 - Податковий календар на 19 грудня 2025 року
11:56 - До загального фонду держбюджету від платників Дніпропетровщини за спецвикористання води надійшло понад 93,1 млн грн рентної плати
11:55 - Фізичні особи – платники туристичного збору поповнили місцеві бюджети Дніпропетровщини майже на 9,1 млн гривень
11:53 - Платники Дніпропетровщини спрямували до місцевих бюджетів понад 6,4 млрд грн єдиного податку
11:52 - ДПС впроваджує рішення для безбар’єрності послуг: цифрові сервіси для зручної взаємодії
11:50 - Екологічний податок: бізнес збільшив внесок у довкілля на 6,5 %
11:35 - Рада підтримала перейменування "копійки" у "шаг"
11:25 - До "Зимової підтримки" приєдналися ще п’ять торговельних мереж
11:05 - На Хмельниччині побудують індустріальний парк "Арт парк індастріал": які інвестиції
10:38 - Після російських обстрілів фіксують знеструмлення у трьох областях
10:25 - В Україні кількість проваджень податкової проти бізнесу зросла на понад третину
10:19 - Брифінг в.о. Міністра енергетики України Артема Некрасова про стан енергосистеми станом на ранок 18 грудня
09:55 - Китай таємно розробляє свій "Мангеттенський проєкт" аби незалежно виробляти ШІ-чипи
09:30 - Українці збільшили попит на бензинові авто на понад 40%: які моделі обирають
09:00 - У відділенні "ПриватБанку" не видали картку ветерану з ампутацією всіх кінцівок: в НБУ відреагували
09:00 - Інтернет-еквайринг від Alliance bank: сервіс для приймання онлайн-оплати
08:30 - Dyson для ЗСУ: чому не працює криміналізація контрабанди?
08:00 - Між ними прірва у підходах до роботи: чому бізнес і зумери не розуміють одне одного
07:35 - Фінансовий астрологічний прогноз на 18.12.2025


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32675
Австралійський долар28.0407
Така0.34638
Канадський долар30.7112
Юань Женьміньбі6.0106
Чеська крона2.0386
Данська крона6.6424
Гонконгівський долар5.4415
Форинт0.128228
Індійська рупія0.46846
Рупія0.002536
Новий ізраїльський шекель13.1351
Єна0.27229
Теньге0.082321
Вона0.028618
Ліванський фунт0.000473
Малайзійський ринггіт10.3555
Мексиканське песо2.3547
Молдовський лей2.5125
Новозеландський долар24.4674
Норвезька крона4.1425
Саудівський ріял11.2878
Сінгапурський долар32.7798
Донг0.0016077
Ренд2.5293
Шведська крона4.5389
Швейцарський франк53.1956
Бат1.34318
Дирхам ОАЕ11.5272
Туніський динар14.5328
Єгипетський фунт0.8895
Фунт стерлінгів56.4964
Долар США42.3384
Сербський динар0.42294
Азербайджанський манат24.9005
Румунський лей9.7466
Турецька ліра0.991
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.8671
Болгарський лев25.366
Євро49.6291
Ларі15.7129
Злотий11.7885
Золото182781.65
Срібло2788.83
Платина81258.82
Паладій69357.07

Курси валют, встановлені НБУ на 18.12.2025