Ми разом розвиватимемо транспортний коридор Європа-Кавказ-Азія як альтернативний маршрут в обхід Росії, - Владислав Криклій

06.12.2019 16:48 | Міністерство інфраструктури України

6 Грудня 2019, 10:09Важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного коридору Європа-Кавказ- Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час виступу на Міжнародній конференції, присвяченій 20-річчю підписання Основної багатосторонньої угоди про міжнародний транспорт щодо розвитку коридору Європа-Кавказ-Азія,  яка триває у місті Баку, сьогодні, 6 грудня 2019 року.
Міністр інфраструктури України відзначив, що Азербайджан є серцем ТРАСЕКА, та висловив сподівання на багатостороннє співробітництво, що відповідає очікуванням країн-учасниць ТРАСЕКА.
За словами Міністра, Україна готова запропонувати ряд проєктів, реалізація яких сприятиме реалізації транспортного потенціалу країн-учасниць ТРАСЕКА: «Існують потенційні маршрути з Китаю та Індії через Центральну і Південну Азію, через країни ТРАСЕКА на Східну Європу і країни Балтики. Для розвитку перевезень необхідно виробити взаємовигідні логістичні рішення транспортування вантажів у напрямку Європа-Кавказ-Азія і назад. Необхідно вдосконалити умови організації перевезень з використанням можливостей поїздів «Вікінг» та «Зубр», включаючи продовження маршрутів цих поїздів до Каспійського моря. В рамках розвитку цих маршрутів, інформуємо, що українська сторона вже має можливість здійснювати перевезення з порту Чорноморськ до ст. Ізов (Польща) не тільки за залізничною накладною СМГС, але і з використанням європейської залізничної накладної ЦІМ. Ми пропонуємо використати потенціал терміналів, розташованих на території українсько-словацького кордону, ефективний менеджмент організації їх роботи зробить можливим транспортування вантажів далі в країни Центральної Європи», - зазначив Владислав Криклій.
Міністр інфраструктури України наголосив, що доцільно звернути увагу на можливості транспортної інфраструктури Угорщини та комбіновані перевезення: «Нами вже проведено кілька раундів переговорів з питань оптимізації умов виконання комбінованих перевезень, включаючи і перспективи здійснення так званих контрейлерних перевезень. Організація ефективної логістики в цьому напрямку дозволить відпрацювати можливі маршрути транспортування вантажів в Австрію і далі до північних регіонів і портів Італії.  На увагу заслуговує відпрацювання конкурентних умов вантажних перевезень з території Ірану. До цього переговорного процесу також готові приєднатися представники транспортних структур Афганістану та Індії, зокрема експерти сторін готові до обговорення маршруту з використанням поромного сполучення порт Бендер-Аббас (Іран) - порт Мумбай (Індія). Розглядається можливість підключення до зазначених перевезень і транспортної інфраструктури Таджикистану».
Владислав Криклій заявив, що країни –учасниці ТРАСЕКА можуть організувати такий сервіс, щоб ключові товаровиробники віддали перевагу саме цьому транспортному коридору: «Я дякую всім країнам-учасницям за спільну роботу.  Для  нас важливо продовжувати співпрацю для розвитку транспортного  коридору Європа-Кавказ-Азія як альтернативного маршруту в обхід Росії. Для цього  необхідно встановити узгоджений  всіма учасниками тариф на перевезення як сухопутними ділянками маршруту, так і  морськими.  Важливими є строки доставки вантажів до місця призначення, для чого транспортним відомствам наших країн необхідно приділити ключову увагу належній якості інфраструктури. Спільно опрацювати з вантажовідправниками наших країн, а також зі стратегічними торговими партнерами, питання щодо залучення вантажу нашим коридором».
Міністр інфраструктури України окреслив такі пріоритети, як розвиток мультимодальних перевезень та створення цифрових транспортних коридорів: «Використання  мультимодальних перевезень дозволяє вибудувати ефективну логістику, гарантувати доставку і скоротити її строки, зробити транспортні витрати споживача прогнозованими. Створення цифрового транспортного коридору передбачає використання сучасних програмно-апаратних комплексів, що забезпечують безперервний моніторинг вантажних потоків, механізм електронної взаємодії клієнтів з транспортно-логістичними компаніями та органами державного контролю, організацію обміну даними в обсягах необхідних для виконання бізнес-процесів учасниками системи. Ідея створення цифрових транспортних коридорів покликана забезпечити створення механізму для спрощення організації мультимодальних перевезень вантажів. І я впевнений, що об"єднання наших зусиль дасть хороший поштовх розвитку транзитних перевезень в регіоні ТРАСЕКА», - заявив Владислав Криклій.
Міністр підтвердив готовність України розвивати співпрацю в рамках програми ТРАСЕКА та докласти максимальних зусиль для реалізації Бакинської декларації, цілі якої повністю відповідають пріоритетам розвитку транспортної системи України.






Додати коментар

Користувач:
email:





Market volatility,
Fear and greed drive the ticker,
Navigate with care.

- Fin.Org.UA

Новини

12:55 - Через санкції ЄС московія заливає Афганістан скрапленим газом
12:39 - Родина ексчлена Вищої ради правосуддя приватизувала частину будинку у центрі Києва
12:25 - Банки України показали актуальний курс валют на 26 грудня
12:25 - Інтегрований довкіллєвий дозвіл: ключові плюси для бізнесу
12:00 - Надійні цінні папери – шлях до повноцінного запуску накопичувальної пенсійної системи, – Руслан Магомедов
11:56 - Вперше за багато років жоден гірськолижний курорт України не відкрив сезон
11:42 - Великий бізнес московія заявив про найсильнішу з 1990-х років кризу в промисловості
11:39 - Атака дронів пошкодила інфраструктуру Львівської залізниці в Ковелі
11:05 - Срібло пробиває $75, золото й платина оновлюють рекорди
10:42 - ІПВГ є важливим інструментом розвитку видобувного сектору та залучення інвестицій навіть в умовах повномасштабної війни, – Микола Колісник
10:30 - В п'яти областях України є знеструмлення в результаті обстрілів московія – Міненерго
10:24 - Мінекономіки ініціює розширення доступу до послуг у сфері зайнятості через Дію та ЦНАП
10:18 - Брифінг заступниці Міністра енергетики України Ольги Юхимчук щодо ситуації в енергосистемі станом на ранок 26 грудня
10:16 - Ворог атакував енергооб'єкт ДТЕК на Одещині: пошкодження значні
10:15 - Ціни на нафту відреагували на атаку по бойовиках в Нігерії
10:05 - Повідомлення про початок громадського обговорення проєкту «Енергетична стратегія Республіки Молдова на період 2025-2050 роки»
10:00 - Як налагодити експорт: приклад входження на ринок ОАЕ
10:00 - У 2026 році заплановано виїзний моніторинг чотирьох об’єктів оверсайту
09:50 - Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди Філія ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» (Полтавська область, Миргородський район, Великобудищанська сільська ТГ, с. Плішивець)
09:49 - Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди Філія ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» (Полтавська область, Полтавський район, Полтавська міська територіальна громада, с. Носівка)
09:49 - Путін допустив спільне з США управління Запорізькою АЕС для майнінгу криптовалюти – росЗМІ
09:46 - Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди ТОВ «Оператор ГТС України» (Вінницька область, Жмеринський район, Барська міська територіальна громада, урочище «Горошков», № 1)
09:46 - Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди ТОВ «ЕКО-СЕРВІС» (Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, Шабівська сільська рада, комплекс будівель та споруд № 82)
09:45 - Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди ФОП Степанчук Я. О. (Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Карвинівка, вул. Житомирська, 2а)
09:44 - Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди ТОВ «Оператор ГТС України» (Полтавська область, Миргородський район, Лохвицька територіальна громада, село Веселе, вулиця Польова, 1а)
09:44 - Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди ТОВ “ПАПЕРНЯНСЬКИЙ КАР'ЄР СКЛЯНИХ ПІСКІВ" (Чернігівська область, Чернігівський район, с. Олешня, вул. Софії Русової, буд. 31)
09:00 - Головою наглядової ради докапіталізованого "Київміськбуду" став заступник Кличка
08:00 - Супердерево, "лютововк" і сталь без вугілля: чим здивував 2025 рік
07:35 - Фінансовий астрологічний прогноз на 26.12.2025
23:40 - Аналіз рішення НБУ щодо Revolut: регуляторна політика та її економічні наслідки


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32412
Австралійський долар28.1329
Така0.34281
Канадський долар30.6663
Юань Женьміньбі5.9571
Чеська крона2.0325
Данська крона6.5786
Гонконгівський долар5.4132
Форинт0.126415
Індійська рупія0.46525
Рупія0.0025009
Новий ізраїльський шекель13.1617
Єна0.26915
Теньге0.082061
Вона0.028923
Ліванський фунт0.000469
Малайзійський ринггіт10.359
Мексиканське песо2.3394
Молдовський лей2.493
Новозеландський долар24.4868
Норвезька крона4.171
Саудівський ріял11.1822
Сінгапурський долар32.676
Донг0.0016684
Ренд2.5148
Шведська крона4.5367
Швейцарський франк53.3296
Бат1.35011
Дирхам ОАЕ11.4181
Туніський динар14.4333
Єгипетський фунт0.8824
Фунт стерлінгів56.5426
Долар США41.9331
Сербський динар0.4209
Азербайджанський манат24.6665
Румунський лей9.7202
Турецька ліра0.9806
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.4597
Болгарський лев25.2693
Євро49.4265
Ларі15.5504
Злотий11.6975
Золото187893.83
Срібло2924.41
Платина92588.28
Паладій77031.1

Курси валют, встановлені НБУ на 26.12.2025