Однією з головних цілей реформи внутрішнього водного транспорту є імплементація законодавства ЄС

21.09.2019 17:36 | Fin.Org.UA за інформацією КМУ

Україна має чіткий курс на євроінтеграцію.
Однією з головних цілей реформи внутрішнього водного транспорту є імплементація законодавства ЄС.
Про це заявив Міністр інфраструктури Владислав Криклій сьогодні, 21 вересня 2019 року, під час обговорення проекту Закону України «Про внутрішній водний транспорт». Участь у заході взяли голова Комітету Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури Юрій Кісєль, народні депутати України, представники Посольства Королівства Нідерландів в Україні, Представництва ЄС в Україні, Світового банку, Європейського інвестиційного банку, Європейського банку реконструкції та розвитку, Адміністрації морських портів, Морської адміністрації, Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції, BRDO, Європейської Бізнес Асоціації, Американської торговельної палати в Україні. Міністр інфраструктури зазначив, що ключові іноземні партнери підтримують реформу внутрішнього водного транспорту та очікують прийняття секторального закону, який імплементує ряд директив ЄС відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. Владислав Криклій підкреслив, що незважаючи на зростання обсягу перевезень річкою Дніпро, потенціал внутрішніх водних шляхів не реалізується у повному обсязі: «Наша мета - зменшити навантаження на українські дороги, спрямувати частину вантажів на внутрішній водні шляхи.
Спираючись на європейський досвід, на базі зауважень більшості представників бізнес структур, ми запропонуємо заходи додаткового стимулювання внутрішнього водного транспорту, зокрема, вважаємо за доцільне відмовитись від введення річкового збору». Законопроект передбачає, що відповідальність за розвиток та функціонування стратегічної інфраструктури внутрішніх водних шляхів у тому числі: судноплавних шлюзів, засобів навігаційного обладнання, річкової інформаційної системи та обслуговування фарватеру буде покладена на єдине підприємство.
Для виконання усіх перелічених функцій буде встановлена схема стабільного та достатнього за обсягами фінансування.
«Економічний ефект від використання внутрішнього водного транспорту компенсує витрати держави на утримання та реконструкцію річкової інфраструктури», - підсумував Міністр. Владислав Криклій також відзначив, що Міністерство інфраструктури стане платформою для опрацювання пропозицій, висловлених під час дискусії щодо положень законопроекту, з метою підготовки законопроекту до розгляду у Верховній Раді.

Додати коментар

Користувач:
email:





На біржі зміни відбуваються,
Гра на гроші - це не жарт,
Та правильні інвестиції
Пошкоджені не бувають.

- Fin.Org.UA

Новини

18:21 - В російському Петербурзі знову вимкнули мобільний інтернет
18:00 - 22 грудня графіки відключення світла діятимуть усю добу: обсяги невідомі
17:52 - У Швейцарії заговорили про блокування соцмереж для дітей
17:40 - Тарифи на розподіл газу для бізнесу зростуть вперше за час вторгнення
17:05 - UPG дозволили взяти під контроль ще 23 заправки Коломойського
16:32 - Мінрегіон оголосив конкурс на 40-річну концесію для порту Чорноморськ
15:50 - Португалія внесе 50 млн євро в ініціативу з купівлі зброї США для України
13:55 - Для Дніпропетровщини збільшать доступні обсяги електроенергії – Кулеба
12:50 - Зеленський: Норвегія допоможе Україні з енергетичною стійкістю
11:45 - В Маяках на трасі "Одеса-Рені" скасували обмеження руху
11:10 - московія знову атакувала транспортну, портову та промислову інфраструктури Одещини
10:10 - Відрізати Бессарабію від решти Одещини не вдасться – Агентство відновлення
07:35 - Фінансовий астрологічний прогноз на 21.12.2025
20:20 - ДТЕК опублікував завтрашній графік погодинних відключень у Києві
19:15 - 21 грудня графіки відключень діятимуть у більшості регіонів України
18:00 - Затримки зарплат у росії перетворюються на масове явище – СЗРУ
18:00 - Відбувся анонс видання "Гривня. Більше ніж гроші" від Українського Дому та Національного банку України
16:50 - Експорт залізної руди з України у 2026 році може знизитися на 5% – GMK Center
15:58 - Сполучення через Дністер буде покращено у найближчі 48 годин – Кіпер
15:10 - Чиновники спрогнозували, коли транспортне сполучення на Одещині відновиться в повному обсязі
13:55 - У Херсоні на будівництві шкільного укриття виявили привласнення коштів
13:00 - Податковий борг негативно вплинув на виконання держбюджету – Рахункова палата
12:00 - московія зранку атакувала порт Південний — є влучання в резервуари
11:40 - Вночі росіяни атакували енергетичні об’єкти України у чотирьох областях
11:16 - У Харкові ухвалили бюджет міста на 2026 рік
10:15 - "Укрзалізниця" призначила додаткові вагони до Кишинева з Одеси та Києва
23:00 - Новини від Міністерства енергетики України
21:00 - Новини 19 грудня: 90 мільярдів євро для України, удар по мосту
20:50 - У Європарламенті вважають, що ЄС зрештою ухвалить рішення про "репараційну позику"
20:20 - Україна отримала 125 мільйонів доларів від Світового банку


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32624
Австралійський долар27.9049
Така0.34562
Канадський долар30.6345
Юань Женьміньбі6.0003
Чеська крона2.0339
Данська крона6.622
Гонконгівський долар5.4298
Форинт0.127908
Індійська рупія0.47275
Рупія0.0025226
Новий ізраїльський шекель13.154
Єна0.2687
Теньге0.081631
Вона0.028574
Ліванський фунт0.000472
Малайзійський ринггіт10.3651
Мексиканське песо2.3444
Молдовський лей2.4938
Новозеландський долар24.2589
Норвезька крона4.1536
Саудівський ріял11.2638
Сінгапурський долар32.6795
Донг0.0016053
Ренд2.5171
Шведська крона4.5377
Швейцарський франк53.0955
Бат1.34232
Дирхам ОАЕ11.5027
Туніський динар14.4854
Єгипетський фунт0.8878
Фунт стерлінгів56.4984
Долар США42.2481
Сербський динар0.42155
Азербайджанський манат24.8518
Румунський лей9.7207
Турецька ліра0.9869
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.697
Болгарський лев25.2967
Євро49.4725
Ларі15.6678
Злотий11.747
Золото182752.18
Срібло2778.61
Платина81322.95
Паладій70905.41

Курси валют, встановлені НБУ на 22.12.2025