Однією з головних цілей реформи внутрішнього водного транспорту є імплементація законодавства ЄС

21.09.2019 17:36 | Fin.Org.UA за інформацією КМУ

Україна має чіткий курс на євроінтеграцію.
Однією з головних цілей реформи внутрішнього водного транспорту є імплементація законодавства ЄС.
Про це заявив Міністр інфраструктури Владислав Криклій сьогодні, 21 вересня 2019 року, під час обговорення проекту Закону України «Про внутрішній водний транспорт». Участь у заході взяли голова Комітету Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури Юрій Кісєль, народні депутати України, представники Посольства Королівства Нідерландів в Україні, Представництва ЄС в Україні, Світового банку, Європейського інвестиційного банку, Європейського банку реконструкції та розвитку, Адміністрації морських портів, Морської адміністрації, Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції, BRDO, Європейської Бізнес Асоціації, Американської торговельної палати в Україні. Міністр інфраструктури зазначив, що ключові іноземні партнери підтримують реформу внутрішнього водного транспорту та очікують прийняття секторального закону, який імплементує ряд директив ЄС відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. Владислав Криклій підкреслив, що незважаючи на зростання обсягу перевезень річкою Дніпро, потенціал внутрішніх водних шляхів не реалізується у повному обсязі: «Наша мета - зменшити навантаження на українські дороги, спрямувати частину вантажів на внутрішній водні шляхи.
Спираючись на європейський досвід, на базі зауважень більшості представників бізнес структур, ми запропонуємо заходи додаткового стимулювання внутрішнього водного транспорту, зокрема, вважаємо за доцільне відмовитись від введення річкового збору». Законопроект передбачає, що відповідальність за розвиток та функціонування стратегічної інфраструктури внутрішніх водних шляхів у тому числі: судноплавних шлюзів, засобів навігаційного обладнання, річкової інформаційної системи та обслуговування фарватеру буде покладена на єдине підприємство.
Для виконання усіх перелічених функцій буде встановлена схема стабільного та достатнього за обсягами фінансування.
«Економічний ефект від використання внутрішнього водного транспорту компенсує витрати держави на утримання та реконструкцію річкової інфраструктури», - підсумував Міністр. Владислав Криклій також відзначив, що Міністерство інфраструктури стане платформою для опрацювання пропозицій, висловлених під час дискусії щодо положень законопроекту, з метою підготовки законопроекту до розгляду у Верховній Раді.

Додати коментар

Користувач:
email:





Stock market soars high,
Bulls and bears in fierce battle,
Greed and fear collide.

- Fin.Org.UA

Новини

23:00 - Новини від Міністерства енергетики України
21:01 - До страховика застосовано захід впливу у вигляді штрафу
21:00 - Новини 1 грудня: "запобіжка" Міндічу та друга хвиля виплат "зимової підтримки"
20:50 - Туреччина різко скоротила імпорт російської нафти на тлі санкцій
20:25 - Депутати проти запровадження ПДВ для більшої кількості спрощенців – ЗМІ
20:15 - Співзасновник Gunvor виходить з бізнесу після заяви Мінфіну США про "маріонетку Кремля"
20:00 - Nvidia відкриває код для розробки безпілотних автомобілів
19:55 - Monthly Business Outlook Survey, November 2025
19:55 - Businesses Reported Guarded Economic Outlook – Business Outlook Survey in November
19:55 - Щомісячні опитування підприємств України, листопад 2025 року
19:55 - Бізнес стримано оцінив свою ділову активність – підсумки опитування підприємств у листопаді
19:30 - Суд заочно обрав запобіжний захід Міндічу
19:15 - За рік інвестиції у держоблігації зросли майже на третину – Мінфін
19:00 - Уряд затвердив порядок формування Ради громадського контролю при АРМА
18:55 - Реструктуризація кредитів: ФГВФО розповів про темпи виплат
18:49 - ФДМ продав занедбану базу відпочинку на Одещині: ціна зросла у понад сто разів
18:41 - 2 грудня графіки не зміняться
18:30 - Газ для когенераційних установок: Міненерго пояснило, хто купуватиме його дешевше
18:20 - Конкурс на управління арештованими активами IDS Ukraine: як працює процедура відбору
18:20 - Нацбанк випустив нові монети, присвячені Криму, Донеччині та Луганщині
18:15 - Wise заблокує усі карти росіян і білорусів у яких немає посвідки на проживання в ЄС
18:00 - Вимоги до хімічної продукції: презентовано посібник із класифікації, маркування та пакування
18:00 - У СЕП запроваджується трекінг-сервіс платіжних операцій
17:45 - Нацбанк показав курс долара і євро на вівторок 2 грудня
17:36 - Inzhur купив вінницький ТРЦ за півтора мільярда
17:25 - Житлові ваучери: заявки подали вже півтори тисячі родин
17:10 - Уряд спростив отримання дозволів на буріння свердловин
17:00 - Артем Некрасов: Співпраця зі Світовим банком є важливою для стійкості енергосистеми
17:00 - "Ми сильні. Ми разом": нові обігові пам’ятні монети, присвячені єдності та неподільності України
17:00 - В Україні вперше ввели санкції проти морських суден: як їх ідентифікує митниця


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32552
Австралійський долар27.7822
Така0.34644
Канадський долар30.3348
Юань Женьміньбі5.9876
Чеська крона2.0403
Данська крона6.603
Гонконгівський долар5.4364
Форинт0.129599
Індійська рупія0.47276
Рупія0.002541
Новий ізраїльський шекель12.9603
Єна0.27354
Теньге0.082818
Вона0.028887
Ліванський фунт0.000473
Малайзійський ринггіт10.2484
Мексиканське песо2.3169
Молдовський лей2.4907
Новозеландський долар24.3335
Норвезька крона4.1892
Саудівський ріял11.2823
Сінгапурський долар32.7339
Донг0.0016058
Ренд2.4798
Шведська крона4.499
Швейцарський франк52.9134
Бат1.3259
Дирхам ОАЕ11.528
Туніський динар14.4131
Єгипетський фунт0.8909
Фунт стерлінгів56.1742
Долар США42.3413
Сербський динар0.41981
Азербайджанський манат24.9037
Румунський лей9.6891
Турецька ліра0.9973
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.7168
Болгарський лев25.2077
Євро49.3149
Ларі15.6878
Злотий11.6633
Золото179802.33
Срібло2417.7
Платина71423.42
Паладій62202.76

Курси валют, встановлені НБУ на 02.12.2025