Однією з головних цілей реформи внутрішнього водного транспорту є імплементація законодавства ЄС

21.09.2019 17:36 | Fin.Org.UA за інформацією КМУ

Україна має чіткий курс на євроінтеграцію.
Однією з головних цілей реформи внутрішнього водного транспорту є імплементація законодавства ЄС.
Про це заявив Міністр інфраструктури Владислав Криклій сьогодні, 21 вересня 2019 року, під час обговорення проекту Закону України «Про внутрішній водний транспорт». Участь у заході взяли голова Комітету Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури Юрій Кісєль, народні депутати України, представники Посольства Королівства Нідерландів в Україні, Представництва ЄС в Україні, Світового банку, Європейського інвестиційного банку, Європейського банку реконструкції та розвитку, Адміністрації морських портів, Морської адміністрації, Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції, BRDO, Європейської Бізнес Асоціації, Американської торговельної палати в Україні. Міністр інфраструктури зазначив, що ключові іноземні партнери підтримують реформу внутрішнього водного транспорту та очікують прийняття секторального закону, який імплементує ряд директив ЄС відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. Владислав Криклій підкреслив, що незважаючи на зростання обсягу перевезень річкою Дніпро, потенціал внутрішніх водних шляхів не реалізується у повному обсязі: «Наша мета - зменшити навантаження на українські дороги, спрямувати частину вантажів на внутрішній водні шляхи.
Спираючись на європейський досвід, на базі зауважень більшості представників бізнес структур, ми запропонуємо заходи додаткового стимулювання внутрішнього водного транспорту, зокрема, вважаємо за доцільне відмовитись від введення річкового збору». Законопроект передбачає, що відповідальність за розвиток та функціонування стратегічної інфраструктури внутрішніх водних шляхів у тому числі: судноплавних шлюзів, засобів навігаційного обладнання, річкової інформаційної системи та обслуговування фарватеру буде покладена на єдине підприємство.
Для виконання усіх перелічених функцій буде встановлена схема стабільного та достатнього за обсягами фінансування.
«Економічний ефект від використання внутрішнього водного транспорту компенсує витрати держави на утримання та реконструкцію річкової інфраструктури», - підсумував Міністр. Владислав Криклій також відзначив, що Міністерство інфраструктури стане платформою для опрацювання пропозицій, висловлених під час дискусії щодо положень законопроекту, з метою підготовки законопроекту до розгляду у Верховній Раді.

Додати коментар

Користувач:
email:





Money moves the world,
The global financial system,
A force to reckon.

- Fin.Org.UA

Новини

17:10 - Доллар вновь избежал падения в пропасть. По крайней мере пока
16:38 - Борг великих компаній московії сягнув трильйонів – українська розвідка
16:25 - Український бізнес закликає скасувати експортне мито на сою та ріпак
16:25 - Витік даних: Нотаріальна палата вимагає зупинити тестування е-Нотаріату
16:17 - АМКУ оштрафував агрокомпанію, яка купила право оренди ділянок на Волині
15:55 - В Києві ліквідували мережу нелегальних гральних залів
15:45 - Один з найбільших покупців нафти з московія: Китай наростив експорт нафтопродуктів
15:40 - Українці сплатили військового збору у 4 рази більше, ніж минулого року
15:30 - Курси валют, встановлені НБУ на 19.09.2025
15:20 - У Києві майже 90% будинків готові до опалювального сезону
15:15 - Виробники цукру пояснили, чому цього сезону працюватимуть не всі заводи
15:00 - Загальний світовий борг перевищує $250 трильйонів – МВФ
14:52 - Розпочато подання фінансової звітності за Таксономією 2024 року
14:35 - Нацбанк пом’якшує валютні обмеження: для кого саме
14:30 - Крипторынок вернулся в область максимумов, невзирая на вялость Биткоина
14:25 - Автомати, столи, онлайн-казино: PlayCity визначило, хто і що сертифікуватиме
14:15 - Частка китайських авто серед нових легковиків в Україні зростає: які моделі обирають
14:05 - Національний банк і далі пом’якшує валютні обмеження
14:00 - Цього року майже 8 тисяч бізнесів переїхали в інші регіони
13:40 - Найбільший НПЗ півдня московії продали після атак дронів: хто покупець
13:35 - Верховний суд ухвалив рішення щодо перевірок податкової служби
13:25 - Кібератаки за минулий рік коштували німецькій економіці 300 мільярдів євро
13:15 - На запропоновані корупційні дії погоджується чверть українців – дослідження
13:00 - Більше, ніж просто страховка: як КАСКО дає впевненість на 100% та чому ОСЦПВ не завжди достатньо
12:55 - Дрони атакували завод "Газпрому" у Башкортостані
12:50 - "Вінницяпобутхім": переможець аукціону вже сплатив державі всю суму
12:45 - В Україні продають одночасно два цегляні заводи
12:40 - Стагфляція та збідніння населення: як Кремль розплачується за війну
12:35 - Жителі прифронтових територій продовжать отримувати гумдопомогу скрапленим газом – Міненерго
12:30 - Як ветерану відкрити власну справу


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32026
Австралійський долар27.4387
Така0.33922
Канадський долар29.9403
Юань Женьміньбі5.8052
Чеська крона2.0077
Данська крона6.5356
Гонконгівський долар5.3038
Форинт0.125571
Індійська рупія0.46801
Рупія0.0024969
Новий ізраїльський шекель12.3492
Єна0.2799
Теньге0.076237
Вона0.029752
Ліванський фунт0.000461
Малайзійський ринггіт9.8296
Мексиканське песо2.2618
Молдовський лей2.4968
Новозеландський долар24.3615
Норвезька крона4.2141
Саудівський ріял10.9979
Сінгапурський долар32.2407
Донг0.0015637
Ренд2.3778
Шведська крона4.4374
Швейцарський франк52.2865
Бат1.29632
Дирхам ОАЕ11.2303
Туніський динар14.2784
Єгипетський фунт0.8558
Фунт стерлінгів56.1891
Долар США41.2488
Сербський динар0.41632
Азербайджанський манат24.264
Румунський лей9.6239
Турецька ліра0.9987
СПЗ (спеціальні права запозичення)56.7734
Болгарський лев24.9464
Євро48.785
Ларі15.1
Злотий11.4618
Золото151278.32
Срібло1725.9
Платина57448.03
Паладій47262.46

Курси валют, встановлені НБУ на 19.09.2025