Модерна розвинена Україна можлива лише як член Європейського Союзу і НАТО, - Володимир Омелян

24.05.2019 15:00 | Міністерство інфраструктури України

24 Травня 2019, 13:25Ключове для України, для транспортної та будь-якої іншої сфери – постійне виконання Угоди про асоціацію з ЄС. 
Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час спільної пресконференції з Генеральним директором з питань мобільності та транспорту Європейської Комісії Хенріком Хололеєм. Пресконференція відбулась в рамках Другого Транспортного діалогу високого рівня Україна – ЄС, який проходить сьогодні, 24 травня 2019 року, у м. Одеса.
Міністр інфраструктури України подякував європейським партнерам за сталу підтримку України:  «Я дякую пану Хололею за те, що він сьогодні з нами в Одесі, а також за сталу підтримку України з боку європейських партнерів. Пан Хенрік Хололей запропонував створити новий інструмент, який повинен надійно приєднати Україну до ЄС, - Транспортний діалог високого рівня. Минулого року було перше засідання, сьогодні в Одесі ми маємо друге засідання Транспортного діалогу високого рівня. Сьогодні на порядку денному дуже багато важливих питань, які щодня наближують Україну до Європейського Союзу. Я би хотів ще раз наголосити на тому, що успішна модерна розвинута Україна можлива лише як член Європейського Союзу і НАТО. Жодних ілюзій не повинно бути, що ми можемо створити своє унікальне диво, не будучи і не маючи серйозних союзників на Заході – це неможливо, - можливо лише спільно.  Але нам необхідно пройти серйозний шлях, змінити себе, змінити інфраструктуру і саме цим ми займаємось».
Володимир Омелян наголосив на тому, що незалежно від політичних реалій в Україні, розвиток інфраструктури має продовжуватись у напрямку євроінтеграції: «Україна стала членом транс’європейської транспортної мережі TEN-T минулого року, це теж ініціатива ЄС, і фактично з минулого року транспортні кордони ЄС завершуються не на західному кордоні України, а на східному. У нас єдина політика транспортних шляхів: залізничних, автомобільних, авіаційних, водних. Зараз ключове для України, для транспортної та для будь-якої іншої сфери – постійне виконання Угоди про асоціацію. Я сподіваюсь, що ті 20 інфраструктурних законопроектів, які вже декілька років знаходяться в парламенті, будуть врешті-решт проголосовані в цьому році, і Україна зможе надолужити втрачені 10 років у багатьох сферах нашої економіки».
Міністр інфраструктури України окреслив основні вектори співпраці з європейськими партнерами: «Ми серйозно розглядаємо цифровий напрям, адже цифрова інфраструктура -  це не просто стартап, це велика робота. За декілька останніх років міністерство було лідером з впровадження електронного квитка, створення кабінету електронного перевізника, з нових електронних сервісів, і це була спільна робота, тривалий шлях, але ми вже можемо хизуватися результатами спільно з Європейською Комісією. Ще один напрям – це екологічно безпечний транспорт, екологічно дружній транспорт – електрокари. Наша ініціатива знизити оподаткування на імпорт електрокарів далася взнаки і Україна стала однією з держав світу, де ринок електрокарів зростає найшвидше. Ми бачимо, що українці ментально швидко готові освоювати інновації і люблять цей вид транспорту. Це - політика  міністерства, підтримана народними депутатами, урядом, і я радий, що вчора президент приєднався до ініціативи щодо розвитку електромобільності України. Ми вважаємо, що швидкий розвиток зарядок, будівництво і виробництво електрокарів, батарей, чарджерів – це те майбутнє, яке повинно бути в нашій державі. Ми серйозну увагу приділяємо кібербезпеці, і спільно з ЄС, спільно з нашими партнерами зі Сполучених Штатів, розробляємо центр кіберзахисту українського цифрового простору. Це надважливо, бо можна створити найкращі електронні рішення, але якщо вони не будуть захищені, вони можуть бути вмить знищені, як зовнішнім агресором, так і звичайними хакерами. Хочу щиро подякувати, що в Європейському Союзі ми маємо надійного партнера, справжнього друга і доброго порадника України», - підсумував Володимир Омелян.
Генеральний Директор з питань мобільності та транспорту Європейської Комісії Хенрік Хололей подякував Міністру інфраструктури Володимиру Омеляну за співпрацю та висловив готовність і в подальшому підтримувати Україну на шляху реформ: «Дякую за можливість побачити перлину України – Одесу, де сьогодні у нас триває Другий транспортний діалог. Ми продовжуємо обговорення питань, яке розпочали минулого року у Києві. Зараз настав час підбити підсумки і побачити, чого ми досягли від часу, коли відбувся Перший транспортний діалог минулого року. Хочу з приємністю відзначити позитивні зрушення, подякувати пану міністру інфраструктури Володимиру Омеляну та його команді за роботу, спрямовану на поєднання України та Європейського Союзу. Зміни за минулий рік незрівнянно вагоміші за те, що ми бачили у попередні роки. Я сподіваюсь, що в майбутньому, за допомогою нового президента і парламенту, коли він буде сформований, цей прогрес, який вже досягнуто, набуде ще більших обертів. Ми готові допомагати і підтримувати вас. Знайте, що Україна є дуже важливим партнером Євросоюзу не тільки у транспортній галузі, а й у всіх інших».
Хенрік Хололей відзначив  перші кроки з реалізації Національної транспортної стратегії України 2030: «Хочу привітати пана Омеляна з тим, що розроблена дорожня карта транспортної стратегії України і вже визначено перші шляхи її реалізації. Це дуже важливо для подальшої співпраці між Україною та ЄС. Тепер ми бачимо ваші пріоритети і це мотивує нас для подальшої співпраці з вашою країною. Важливим є приєднання України до мережі TNT, яке відбулось на початку цього року. Це дуже чіткий сигнал, адже тепер транспортний коридор Європи продовжується Україною. Ця подія є поштовхом для залучення інвестицій  у сферу інфраструктури. За допомогою Світового банку Євросоюз залучить 4,5 млрд євро інвестицій у транспортну систему, буде реалізовано 39 проектів вартістю 4,5 млрд євро у найближчі десять років. Це буде наш пріоритет щодо фінансування проектів. У нас багато роботи попереду. Ми б хотіли, щоб ви скористались вдалим географічним розташуванням і Україна стала транспортним хабом між Європою та Азією. Тому ми вітаємо готовність України взяти участь у розробці нових залізничних коридорів та готовність бути частиною Шовкового шляху».
Директор з питань мобільності та транспорту Європейської Комісії підкреслив необхідність ухвалення законодавчих актів з реформування транспортної сфери, зокрема законопроектів щодо залізничного та водного транспорту, та висловив готовність продовжити співпрацю з органами влади в Україні для того, щоб ці законодавчі акти були прийняті у найближчому майбутньому.
Генеральний Директор з питань мобільності та транспорту Європейської Комісії Хенрік Хололей підкреслив досягнення у сфері авіації, які Україна має за каденцію Міністра інфраструктури Володимира Омеляна:  «Особливо хочу підкреслити досягнення в авіаційній сфері. Історично Україна – провідник аерокосмічних технологій. Співпраця у цій сфері важлива для нас. Ми користуємось вашими напрацюваннями, і це поглиблює співпрацю між Україною та ЄС у сфері авіаційної безпеки та аеронавігації. Я вітаю розширення кількості авіарейсів між містами України та Європи, захід на український ринок лоукостерів, які дають людям доступність авіатранспорту. Потенціал України надзвичайно великий.  І ми реалізуємо його разом».
У Другому Транспортному діалозі високого рівня Україна – ЄС  також беруть участь Голова Державіаслужби Олександр Більчук, директор Украероруху Дмитро Бабейчук, Голова Морської адміністрації Дмитро Петренко, керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, керівник Офісу підтримки реформ при Міністерстві інфраструктури Ірина Кошель та інші.
Фоторепортаж за посиланням: /gallery/79.html







Додати коментар

Користувач:
email:





Серце б’ється швидко,
Подивись на свій портфель,
Збагатній просто так.

- Fin.Org.UA

Новини

18:00 - За тиждень Нацбанк продав 661 мільйон доларів
17:00 - Гетманцев прокоментував законопроєкт, який може амністувати ОПК за корупційні злочини
15:54 - BlackRock припинила перемовини про інвестиційний фонд для України після перемоги Трампа
14:54 - Частина Чугуєва без світла після російської атаки – мер
13:58 - ОПЕК+ знижує ціни: домовились про більший видобуток
13:02 - московіяни атакували відділення "Нової пошти" у Чугуєві
12:01 - США почнуть переговори з Китаєм щодо угоди з TikTok з наступного тижня – Трамп
10:55 - Трамп заявив, що підписав листи про мита до 12 країн
10:00 - CMO monobank іде з посади після восьми років
07:35 - Фінансовий астрологічний прогноз на 05.07.2025
00:00 - Новини від Міністерства енергетики України
21:00 - Новини 4 липня: блекаут на ЗАЕС через московія та наслідки атаки по Києву
20:40 - На Google подали антимонопольну скаргу в ЄС через AI Overviews
20:15 - Трамп готовий дозволити фермерам мати своїх мігрантів-робітників
19:45 - Індія може подвоїти експорт товарів до США через торгову угоду
19:20 - Європейські акції відреагували на наближення дедлайну щодо мит від США
18:50 - МАГАТЕ вивело фахівців з Ірану: навколо ядерної програми тепер інформаційний вакуум
18:30 - Удар окупантів спричинив блекаут на Запорізькій атомній електростанції
18:22 - На ЗАЕС стався блекаут через удар московія
18:05 - "Прекрасний" закон Трампа рятує США від дефолту – і штовхає в боргову яму
17:45 - В обігу з’явиться монета, присвячена Національній поліції України
17:30 - Нацбанк показав, яким буде курс валют після вихідних
17:22 - Macroeconomic and Monetary Review, July 2025
17:22 - Макроекономічний та монетарний огляд, липень 2025 року
17:20 - Республіка Корея започатковує нову програму економічного інноваційного партнерства з Україною на 10 млн дол
17:00 - У червні зросли надходження митних платежів до бюджету: основні бюджетоформуючі товари
16:45 - Прогноз про продажі електромобілів та гібридів у Китаї: зі 129 брендів лишаться 15
16:42 - Недбале управління і мільйонні втрати: аудит виявив фінансові порушення в Харківській лікарні №25
16:34 - Рада розгляне законопроєкт про конфіскацію російських вагонів
16:20 - Сезонна робота в Карпатах та Одесі: які зарплати за неї можна отримати


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32235
Австралійський долар27.3713
Така0.34041
Канадський долар30.7083
Юань Женьміньбі5.8265
Чеська крона1.9928
Данська крона6.5835
Гонконгівський долар5.3167
Форинт0.123226
Індійська рупія0.48873
Рупія0.0025784
Новий ізраїльський шекель12.4591
Єна0.28904
Теньге0.080335
Вона0.030613
Ліванський фунт0.000466
Малайзійський ринггіт9.8837
Мексиканське песо2.2383
Молдовський лей2.4755
Новозеландський долар25.3034
Норвезька крона4.146
Саудівський ріял11.1276
Сінгапурський долар32.7583
Донг0.0015933
Ренд2.3675
Шведська крона4.366
Швейцарський франк52.5685
Бат1.29072
Дирхам ОАЕ11.3621
Туніський динар14.5031
Єгипетський фунт0.8457
Фунт стерлінгів56.9504
Долар США41.7341
Сербський динар0.41919
Азербайджанський манат24.5451
Румунський лей9.7119
Турецька ліра1.0474
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.3874
Болгарський лев25.1183
Євро49.121
Ларі15.3541
Злотий11.5665
Золото139202
Срібло1539.03
Платина58027.09
Паладій47531.38

Курси валют, встановлені НБУ на 07.07.2025