Модерна розвинена Україна можлива лише як член Європейського Союзу і НАТО, - Володимир Омелян

24.05.2019 15:00 | Міністерство інфраструктури України

24 Травня 2019, 13:25Ключове для України, для транспортної та будь-якої іншої сфери – постійне виконання Угоди про асоціацію з ЄС. 
Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час спільної пресконференції з Генеральним директором з питань мобільності та транспорту Європейської Комісії Хенріком Хололеєм. Пресконференція відбулась в рамках Другого Транспортного діалогу високого рівня Україна – ЄС, який проходить сьогодні, 24 травня 2019 року, у м. Одеса.
Міністр інфраструктури України подякував європейським партнерам за сталу підтримку України:  «Я дякую пану Хололею за те, що він сьогодні з нами в Одесі, а також за сталу підтримку України з боку європейських партнерів. Пан Хенрік Хололей запропонував створити новий інструмент, який повинен надійно приєднати Україну до ЄС, - Транспортний діалог високого рівня. Минулого року було перше засідання, сьогодні в Одесі ми маємо друге засідання Транспортного діалогу високого рівня. Сьогодні на порядку денному дуже багато важливих питань, які щодня наближують Україну до Європейського Союзу. Я би хотів ще раз наголосити на тому, що успішна модерна розвинута Україна можлива лише як член Європейського Союзу і НАТО. Жодних ілюзій не повинно бути, що ми можемо створити своє унікальне диво, не будучи і не маючи серйозних союзників на Заході – це неможливо, - можливо лише спільно.  Але нам необхідно пройти серйозний шлях, змінити себе, змінити інфраструктуру і саме цим ми займаємось».
Володимир Омелян наголосив на тому, що незалежно від політичних реалій в Україні, розвиток інфраструктури має продовжуватись у напрямку євроінтеграції: «Україна стала членом транс’європейської транспортної мережі TEN-T минулого року, це теж ініціатива ЄС, і фактично з минулого року транспортні кордони ЄС завершуються не на західному кордоні України, а на східному. У нас єдина політика транспортних шляхів: залізничних, автомобільних, авіаційних, водних. Зараз ключове для України, для транспортної та для будь-якої іншої сфери – постійне виконання Угоди про асоціацію. Я сподіваюсь, що ті 20 інфраструктурних законопроектів, які вже декілька років знаходяться в парламенті, будуть врешті-решт проголосовані в цьому році, і Україна зможе надолужити втрачені 10 років у багатьох сферах нашої економіки».
Міністр інфраструктури України окреслив основні вектори співпраці з європейськими партнерами: «Ми серйозно розглядаємо цифровий напрям, адже цифрова інфраструктура -  це не просто стартап, це велика робота. За декілька останніх років міністерство було лідером з впровадження електронного квитка, створення кабінету електронного перевізника, з нових електронних сервісів, і це була спільна робота, тривалий шлях, але ми вже можемо хизуватися результатами спільно з Європейською Комісією. Ще один напрям – це екологічно безпечний транспорт, екологічно дружній транспорт – електрокари. Наша ініціатива знизити оподаткування на імпорт електрокарів далася взнаки і Україна стала однією з держав світу, де ринок електрокарів зростає найшвидше. Ми бачимо, що українці ментально швидко готові освоювати інновації і люблять цей вид транспорту. Це - політика  міністерства, підтримана народними депутатами, урядом, і я радий, що вчора президент приєднався до ініціативи щодо розвитку електромобільності України. Ми вважаємо, що швидкий розвиток зарядок, будівництво і виробництво електрокарів, батарей, чарджерів – це те майбутнє, яке повинно бути в нашій державі. Ми серйозну увагу приділяємо кібербезпеці, і спільно з ЄС, спільно з нашими партнерами зі Сполучених Штатів, розробляємо центр кіберзахисту українського цифрового простору. Це надважливо, бо можна створити найкращі електронні рішення, але якщо вони не будуть захищені, вони можуть бути вмить знищені, як зовнішнім агресором, так і звичайними хакерами. Хочу щиро подякувати, що в Європейському Союзі ми маємо надійного партнера, справжнього друга і доброго порадника України», - підсумував Володимир Омелян.
Генеральний Директор з питань мобільності та транспорту Європейської Комісії Хенрік Хололей подякував Міністру інфраструктури Володимиру Омеляну за співпрацю та висловив готовність і в подальшому підтримувати Україну на шляху реформ: «Дякую за можливість побачити перлину України – Одесу, де сьогодні у нас триває Другий транспортний діалог. Ми продовжуємо обговорення питань, яке розпочали минулого року у Києві. Зараз настав час підбити підсумки і побачити, чого ми досягли від часу, коли відбувся Перший транспортний діалог минулого року. Хочу з приємністю відзначити позитивні зрушення, подякувати пану міністру інфраструктури Володимиру Омеляну та його команді за роботу, спрямовану на поєднання України та Європейського Союзу. Зміни за минулий рік незрівнянно вагоміші за те, що ми бачили у попередні роки. Я сподіваюсь, що в майбутньому, за допомогою нового президента і парламенту, коли він буде сформований, цей прогрес, який вже досягнуто, набуде ще більших обертів. Ми готові допомагати і підтримувати вас. Знайте, що Україна є дуже важливим партнером Євросоюзу не тільки у транспортній галузі, а й у всіх інших».
Хенрік Хололей відзначив  перші кроки з реалізації Національної транспортної стратегії України 2030: «Хочу привітати пана Омеляна з тим, що розроблена дорожня карта транспортної стратегії України і вже визначено перші шляхи її реалізації. Це дуже важливо для подальшої співпраці між Україною та ЄС. Тепер ми бачимо ваші пріоритети і це мотивує нас для подальшої співпраці з вашою країною. Важливим є приєднання України до мережі TNT, яке відбулось на початку цього року. Це дуже чіткий сигнал, адже тепер транспортний коридор Європи продовжується Україною. Ця подія є поштовхом для залучення інвестицій  у сферу інфраструктури. За допомогою Світового банку Євросоюз залучить 4,5 млрд євро інвестицій у транспортну систему, буде реалізовано 39 проектів вартістю 4,5 млрд євро у найближчі десять років. Це буде наш пріоритет щодо фінансування проектів. У нас багато роботи попереду. Ми б хотіли, щоб ви скористались вдалим географічним розташуванням і Україна стала транспортним хабом між Європою та Азією. Тому ми вітаємо готовність України взяти участь у розробці нових залізничних коридорів та готовність бути частиною Шовкового шляху».
Директор з питань мобільності та транспорту Європейської Комісії підкреслив необхідність ухвалення законодавчих актів з реформування транспортної сфери, зокрема законопроектів щодо залізничного та водного транспорту, та висловив готовність продовжити співпрацю з органами влади в Україні для того, щоб ці законодавчі акти були прийняті у найближчому майбутньому.
Генеральний Директор з питань мобільності та транспорту Європейської Комісії Хенрік Хололей підкреслив досягнення у сфері авіації, які Україна має за каденцію Міністра інфраструктури Володимира Омеляна:  «Особливо хочу підкреслити досягнення в авіаційній сфері. Історично Україна – провідник аерокосмічних технологій. Співпраця у цій сфері важлива для нас. Ми користуємось вашими напрацюваннями, і це поглиблює співпрацю між Україною та ЄС у сфері авіаційної безпеки та аеронавігації. Я вітаю розширення кількості авіарейсів між містами України та Європи, захід на український ринок лоукостерів, які дають людям доступність авіатранспорту. Потенціал України надзвичайно великий.  І ми реалізуємо його разом».
У Другому Транспортному діалозі високого рівня Україна – ЄС  також беруть участь Голова Державіаслужби Олександр Більчук, директор Украероруху Дмитро Бабейчук, Голова Морської адміністрації Дмитро Петренко, керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, керівник Офісу підтримки реформ при Міністерстві інфраструктури Ірина Кошель та інші.
Фоторепортаж за посиланням: /gallery/79.html







Додати коментар

Користувач:
email:





Politics and trade
Tensions high, markets react
Uncertain futures

- Fin.Org.UA

Новини

10:53 - До уваги сільськогосподарських товаровиробників – юридичних осіб, які планують обрати четверту групу платників єдиного податку!
10:51 - Акцизний податок з ввезених товарів: платники Дніпропетровщини поповнили загальний фонд держбюджету на понад 50,4 млн гривень
10:07 - “Добродія Фудз” передала близько 1150 упаковок безглютенових пластівців WOWOATS для членів Української Спілки Целіакії
09:10 - Контроль за обігом підакцизної продукції та сплатою акцизного податку: результати роботи податківців Дніпропетровщини
09:09 - Засідання тимчасової робочої групи Громадської ради: питання ліцензування та контролю за виробництвом і обігом підакцизних товарів
09:07 - Чи може юридична особа – платник єдиного податку 3 групи застосовувати спрощену систему оподаткування при наданні фінансової допомоги?
09:05 - Хто сплачує МПЗ у разі, якщо у звітному році орендар – ФОП, який користувався земельною ділянкою на пі
09:05 - Яка відповідальність передбачена за несвоєчасне подання податкової декларації про майновий стан і доходи фізичною особою?
09:04 - За якими кодами бюджетної класифікації сплачується акцизний податок?
09:02 - До уваги сільськогосподарських товаровиробників – юридичних осіб, які планують обрати четверту групу платників єдиного податку!
09:00 - Чи можна подавати звіт про КІК без річної декларації про майновий стан і доходи, якщо така декларація не обов’язкова до подання?
08:58 - Акцизний податок з ввезених товарів: платники Дніпропетровщини поповнили загальний фонд держбюджету на понад 50,4 млн гривень
08:57 - Понад 7,9 млрд грн єдиного внеску спрямували платники Дніпропетровщини до державних цільових фондів
08:57 - Держенергонагляд: Економне споживання електроенергії в пікові години навантаження енергосистеми є важливим, – Руслан Слободян
08:56 - Порядок отримання Витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами в Електронному кабінеті
08:55 - Шановні платники податків! Звертаємо Вашу увагу!
08:48 - Оперативна інформація ДСНС щодо наслідків ведення бойових дій російською федерацією та щодо роботи піротехнічних підрозділів
07:35 - Фінансовий астрологічний прогноз на 23.04.2024
00:00 - Новини від Міністерства енергетики України
21:56 - Держспецзв'язку: росіяни пошкодили телевізійну вежу у Харкові
21:20 - Для відновлення ТЕС ДТЕК потрібно 350 мільйонів доларів: де шукатимуть кошти
21:10 - Кубраков відреагував на чутки про свою відставку
21:00 - Новини 22 квітня: росіяни атакували телевежу в Харкові, суд залишив Коломойського під вартою
20:53 - Найєм поскаржився на низькі зарплати в Агентстві відновлення
20:47 - Юрій Драганчук: В умовах війни Україна досягла значного прогресу євроінтеграції митниці й сьогодні ми перешли до офіційних переговорів щодо Глави 29: Митний союз
20:40 - "Треба копати": Лукашенко наказав своєму міністру шукати у Білорусі нафту
20:30 - Російський суд заочно засудив речника Meta до 6 років позбавлення волі
20:21 - московія атакувала телевежу в Харкові ракетою Х-59
20:12 - московія зруйнувала понад 210 об’єктів портової інфраструктури – Мінвідновлення
20:02 - Заступник Міністра освіти і науки Євгенія Смірнова відвідала заклади дошкільної освіти у Вінницькій області


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар25.6107
Канадський долар29.0031
Юань Женьміньбі5.4923
Чеська крона1.6747
Данська крона5.6707
Гонконгівський долар5.0768
Форинт0.107323
Індійська рупія0.47718
Рупія0.0024497
Новий ізраїльський шекель10.5614
Єна0.25707
Теньге0.089281
Вона0.02884
Мексиканське песо2.3282
Молдовський лей2.2288
Новозеландський долар23.5002
Норвезька крона3.6128
московський рубль0.42575
Сінгапурський долар29.1904
Ренд2.0815
Шведська крона3.6476
Швейцарський франк43.6343
Єгипетський фунт0.8263
Фунт стерлінгів48.9915
Долар США39.7836
Білоруський рубль14.4605
Азербайджанський манат23.3994
Румунський лей8.5037
Турецька ліра1.2228
СПЗ (спеціальні права запозичення)52.2735
Болгарський лев21.6462
Євро42.3118
Злотий9.7987
Алжирський динар0.29133
Така0.35452
Вірменський драм0.099159
Домініканське песо0.66115
Іранський ріал0.00092851
Іракський динар0.029769
Сом0.43587
Ліванський фунт0.000436
Лівійський динар8.0586
Малайзійський ринггіт8.2657
Марокканський дирхам3.8465
Пакистанська рупія0.14042
Саудівський ріял10.3982
Донг0.0015718
Бат1.07729
Дирхам ОАЕ10.6188
Туніський динар12.4776
Узбецький сум0.0030882
Новий тайванський долар1.221
Туркменський новий манат11.1421
Сербський динар0.36025
Сомоні3.561
Ларі14.9113
Бразильський реал7.2282
Золото93184.33
Срібло1093.85
Платина36707.13
Паладій40190.59

Курси валют, встановлені НБУ на 23.04.2024

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
2262861043.071043.071043.071043.071063931.40
227763996.56996.56996.56996.56298968.00
229025982.82982.82982.82982.82982820.00
229470918.63918.63918.63918.63459315.00
2302621054.881054.881054.881054.88210976.00
CRSR061022.251022.251021.451022.2544976.60
USGK78457645764576457622880000.00

Дані за 22.04.2024