Модерна розвинена Україна можлива лише як член Європейського Союзу і НАТО, - Володимир Омелян

24.05.2019 15:00 | Міністерство інфраструктури України

24 Травня 2019, 13:25Ключове для України, для транспортної та будь-якої іншої сфери – постійне виконання Угоди про асоціацію з ЄС. 
Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час спільної пресконференції з Генеральним директором з питань мобільності та транспорту Європейської Комісії Хенріком Хололеєм. Пресконференція відбулась в рамках Другого Транспортного діалогу високого рівня Україна – ЄС, який проходить сьогодні, 24 травня 2019 року, у м. Одеса.
Міністр інфраструктури України подякував європейським партнерам за сталу підтримку України:  «Я дякую пану Хололею за те, що він сьогодні з нами в Одесі, а також за сталу підтримку України з боку європейських партнерів. Пан Хенрік Хололей запропонував створити новий інструмент, який повинен надійно приєднати Україну до ЄС, - Транспортний діалог високого рівня. Минулого року було перше засідання, сьогодні в Одесі ми маємо друге засідання Транспортного діалогу високого рівня. Сьогодні на порядку денному дуже багато важливих питань, які щодня наближують Україну до Європейського Союзу. Я би хотів ще раз наголосити на тому, що успішна модерна розвинута Україна можлива лише як член Європейського Союзу і НАТО. Жодних ілюзій не повинно бути, що ми можемо створити своє унікальне диво, не будучи і не маючи серйозних союзників на Заході – це неможливо, - можливо лише спільно.  Але нам необхідно пройти серйозний шлях, змінити себе, змінити інфраструктуру і саме цим ми займаємось».
Володимир Омелян наголосив на тому, що незалежно від політичних реалій в Україні, розвиток інфраструктури має продовжуватись у напрямку євроінтеграції: «Україна стала членом транс’європейської транспортної мережі TEN-T минулого року, це теж ініціатива ЄС, і фактично з минулого року транспортні кордони ЄС завершуються не на західному кордоні України, а на східному. У нас єдина політика транспортних шляхів: залізничних, автомобільних, авіаційних, водних. Зараз ключове для України, для транспортної та для будь-якої іншої сфери – постійне виконання Угоди про асоціацію. Я сподіваюсь, що ті 20 інфраструктурних законопроектів, які вже декілька років знаходяться в парламенті, будуть врешті-решт проголосовані в цьому році, і Україна зможе надолужити втрачені 10 років у багатьох сферах нашої економіки».
Міністр інфраструктури України окреслив основні вектори співпраці з європейськими партнерами: «Ми серйозно розглядаємо цифровий напрям, адже цифрова інфраструктура -  це не просто стартап, це велика робота. За декілька останніх років міністерство було лідером з впровадження електронного квитка, створення кабінету електронного перевізника, з нових електронних сервісів, і це була спільна робота, тривалий шлях, але ми вже можемо хизуватися результатами спільно з Європейською Комісією. Ще один напрям – це екологічно безпечний транспорт, екологічно дружній транспорт – електрокари. Наша ініціатива знизити оподаткування на імпорт електрокарів далася взнаки і Україна стала однією з держав світу, де ринок електрокарів зростає найшвидше. Ми бачимо, що українці ментально швидко готові освоювати інновації і люблять цей вид транспорту. Це - політика  міністерства, підтримана народними депутатами, урядом, і я радий, що вчора президент приєднався до ініціативи щодо розвитку електромобільності України. Ми вважаємо, що швидкий розвиток зарядок, будівництво і виробництво електрокарів, батарей, чарджерів – це те майбутнє, яке повинно бути в нашій державі. Ми серйозну увагу приділяємо кібербезпеці, і спільно з ЄС, спільно з нашими партнерами зі Сполучених Штатів, розробляємо центр кіберзахисту українського цифрового простору. Це надважливо, бо можна створити найкращі електронні рішення, але якщо вони не будуть захищені, вони можуть бути вмить знищені, як зовнішнім агресором, так і звичайними хакерами. Хочу щиро подякувати, що в Європейському Союзі ми маємо надійного партнера, справжнього друга і доброго порадника України», - підсумував Володимир Омелян.
Генеральний Директор з питань мобільності та транспорту Європейської Комісії Хенрік Хололей подякував Міністру інфраструктури Володимиру Омеляну за співпрацю та висловив готовність і в подальшому підтримувати Україну на шляху реформ: «Дякую за можливість побачити перлину України – Одесу, де сьогодні у нас триває Другий транспортний діалог. Ми продовжуємо обговорення питань, яке розпочали минулого року у Києві. Зараз настав час підбити підсумки і побачити, чого ми досягли від часу, коли відбувся Перший транспортний діалог минулого року. Хочу з приємністю відзначити позитивні зрушення, подякувати пану міністру інфраструктури Володимиру Омеляну та його команді за роботу, спрямовану на поєднання України та Європейського Союзу. Зміни за минулий рік незрівнянно вагоміші за те, що ми бачили у попередні роки. Я сподіваюсь, що в майбутньому, за допомогою нового президента і парламенту, коли він буде сформований, цей прогрес, який вже досягнуто, набуде ще більших обертів. Ми готові допомагати і підтримувати вас. Знайте, що Україна є дуже важливим партнером Євросоюзу не тільки у транспортній галузі, а й у всіх інших».
Хенрік Хололей відзначив  перші кроки з реалізації Національної транспортної стратегії України 2030: «Хочу привітати пана Омеляна з тим, що розроблена дорожня карта транспортної стратегії України і вже визначено перші шляхи її реалізації. Це дуже важливо для подальшої співпраці між Україною та ЄС. Тепер ми бачимо ваші пріоритети і це мотивує нас для подальшої співпраці з вашою країною. Важливим є приєднання України до мережі TNT, яке відбулось на початку цього року. Це дуже чіткий сигнал, адже тепер транспортний коридор Європи продовжується Україною. Ця подія є поштовхом для залучення інвестицій  у сферу інфраструктури. За допомогою Світового банку Євросоюз залучить 4,5 млрд євро інвестицій у транспортну систему, буде реалізовано 39 проектів вартістю 4,5 млрд євро у найближчі десять років. Це буде наш пріоритет щодо фінансування проектів. У нас багато роботи попереду. Ми б хотіли, щоб ви скористались вдалим географічним розташуванням і Україна стала транспортним хабом між Європою та Азією. Тому ми вітаємо готовність України взяти участь у розробці нових залізничних коридорів та готовність бути частиною Шовкового шляху».
Директор з питань мобільності та транспорту Європейської Комісії підкреслив необхідність ухвалення законодавчих актів з реформування транспортної сфери, зокрема законопроектів щодо залізничного та водного транспорту, та висловив готовність продовжити співпрацю з органами влади в Україні для того, щоб ці законодавчі акти були прийняті у найближчому майбутньому.
Генеральний Директор з питань мобільності та транспорту Європейської Комісії Хенрік Хололей підкреслив досягнення у сфері авіації, які Україна має за каденцію Міністра інфраструктури Володимира Омеляна:  «Особливо хочу підкреслити досягнення в авіаційній сфері. Історично Україна – провідник аерокосмічних технологій. Співпраця у цій сфері важлива для нас. Ми користуємось вашими напрацюваннями, і це поглиблює співпрацю між Україною та ЄС у сфері авіаційної безпеки та аеронавігації. Я вітаю розширення кількості авіарейсів між містами України та Європи, захід на український ринок лоукостерів, які дають людям доступність авіатранспорту. Потенціал України надзвичайно великий.  І ми реалізуємо його разом».
У Другому Транспортному діалозі високого рівня Україна – ЄС  також беруть участь Голова Державіаслужби Олександр Більчук, директор Украероруху Дмитро Бабейчук, Голова Морської адміністрації Дмитро Петренко, керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, керівник Офісу підтримки реформ при Міністерстві інфраструктури Ірина Кошель та інші.
Фоторепортаж за посиланням: /gallery/79.html







Добавить комментарий

Автор:

Введите Код, указанный на рисунке
 




Новини

18:36 - Страсти по Айя Софии. Как музей из залога дружбы Турции и России превратился в заложника
18:36 - На пленках Деркача появился диалог якобы Порошенко и Путина
18:36 - Межбанк закрылся долларом по 26,95
18:36 - Подарок Зеленскому. Какую структуру построят “на костях” налоговой милиции и управления “К” СБУ
18:36 - Инфляция в годовом измерении возобновила рост
18:36 - Денежные переводы в Украину в мае упали на 21%
18:36 - “Укрэнерго” официально открыло подстанцию для севера Луганщины
18:36 - “Укрзализныця” пока не выплачивает космическую зарплату членам набсовета
17:45 - Підсумки торгів цінними паперами на Українській біржі за 09.07.2020
17:42 - Інформація Держгеокадастру про результати здійснення державного нагляду (контролю) у сфері використання та охорони земель
17:42 - Уряд та Червоний Хрест взаємодіють у подоланні наслідків повеней
17:42 - Мінсоцполітики посилює співпрацю з Дитячим Фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні
17:42 - Відбулася телефонна розмова між Міністром оборони України та Генеральним секретарем НАТО
17:42 - Завдання України – запозичувати на вигідних для себе ринкових умовах, - Міністр фінансів
17:42 - Ексклюзивне інтерв'ю заступника Міністра фінансів Василя Шкуракова для Інтерфакс-Україна від 9.07.2020
17:42 - Кабмин определил второй банк для обслуживания счетов на рынке электроэнергии
17:42 - Госгеонедр выставит на продажу 8 углеводородных участков со скидкой 50%
17:42 - Глава Минфина усмотрел признаки выхода Украины из кризиса
17:42 - Facebook удалил аккаунты Postman Ярослава Ведмидя с “чернухой” о Владимире Зеленском
17:42 - “Южмаш” подписал меморандум о запуске масштабного производства электроавтобусов с корейцами
17:00 - Підсумки торгів цінними паперами на Українській біржі за 09.07.2020
16:48 - Зе команда дала армии прикурить
16:48 - Транзит нефтепродуктов через Украину за полгода упал на 18%
16:48 - Выяснилось, как Игорь Коломойский зарабатывает на “Большой стройке” Зеленского
16:48 - Тайный вход через завод. Что означает первая “пидозра” в деле о мальдивском отдыхе Порошенко
16:48 - Медиа-холдинг Рината Ахметова объединит сервис интернет-телевидения со спутниковым провайдером
16:48 - “Agrinol” обеспечит Украину новыми качественными дорогами
16:48 - Глава Нацполиции в шоке от идеи Виталия Кличко создать собственную частную армию
16:48 - В киевском салоне красоты похитили владельца севастопольского судоремонтного завода
16:48 - СБУ заявляет, что диверсанты из “ЛНР” готовились подорвать цистерны с аммиаком на химкомбинате Фирташа


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар18.8171
Канадський долар19.947
Юань Женьмiньбi3.8552
Куна4.052
Чеська крона1.1467
Данська крона4.0987
Гонконгівський долар3.4752
Форинт0.086245
Індійська рупія0.35912
Рупія0.0018705
Новий ізраїльський шекель7.8279
Єна0.25112
Теньге0.065535
Вона0.022522
Мексиканське песо1.1914
Молдовський лей1.56
Новозеландський долар17.7384
Норвезька крона2.8767
Російський рубль0.38167
Саудівський рiял7.1807
Сінгапурський долар19.3683
Ренд1.6017
Шведська крона2.9377
Швейцарський франк28.7138
Єгипетський фунт1.6842
Фунт стерлінгів34.0722
Долар США26.9335
Бiлоруський рубль11.0842
Азербайджанський манат15.8014
Румунський лей6.3069
Турецька ліра3.9238
СПЗ (спеціальні права запозичення)37.3368
Болгарський лев15.6109
Євро30.5359
Злотий6.8397
Алжирський динар0.20646
Така0.31429
Вірменський драм0.055286
Іранський ріал0.00063494
Іракський динар0.02241
Сом0.35094
Ліванський фунт0.01769
Лівійський динар18.9913
Малайзійський ринггіт6.2277
Марокканський дирхам2.7423
Донг0.0011492
Бат0.86255
Дирхам ОАЕ7.2602
Туніський динар9.3348
Узбецький сум0.0026213
Новий тайванський долар0.90243
Туркменський новий манат7.6193
Ганське седі4.6098
Сербський динар0.25401
Сомоні2.587
Ларі8.7255
Бразильський реал4.8948
Золото48668.03
Срiбло507.6
Платина23088.74
Паладiй52923.25

Курси валют, встановлені НБУ на: 10.07.2020

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
CEEN5.35.45.35.442700.00
MHPC179.5180179.518071900.00

Дані за 09.07.2020