Модерна розвинена Україна можлива лише як член Європейського Союзу і НАТО, - Володимир Омелян

24.05.2019 15:00 | Міністерство інфраструктури України

24 Травня 2019, 13:25Ключове для України, для транспортної та будь-якої іншої сфери – постійне виконання Угоди про асоціацію з ЄС. 
Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час спільної пресконференції з Генеральним директором з питань мобільності та транспорту Європейської Комісії Хенріком Хололеєм. Пресконференція відбулась в рамках Другого Транспортного діалогу високого рівня Україна – ЄС, який проходить сьогодні, 24 травня 2019 року, у м. Одеса.
Міністр інфраструктури України подякував європейським партнерам за сталу підтримку України:  «Я дякую пану Хололею за те, що він сьогодні з нами в Одесі, а також за сталу підтримку України з боку європейських партнерів. Пан Хенрік Хололей запропонував створити новий інструмент, який повинен надійно приєднати Україну до ЄС, - Транспортний діалог високого рівня. Минулого року було перше засідання, сьогодні в Одесі ми маємо друге засідання Транспортного діалогу високого рівня. Сьогодні на порядку денному дуже багато важливих питань, які щодня наближують Україну до Європейського Союзу. Я би хотів ще раз наголосити на тому, що успішна модерна розвинута Україна можлива лише як член Європейського Союзу і НАТО. Жодних ілюзій не повинно бути, що ми можемо створити своє унікальне диво, не будучи і не маючи серйозних союзників на Заході – це неможливо, - можливо лише спільно.  Але нам необхідно пройти серйозний шлях, змінити себе, змінити інфраструктуру і саме цим ми займаємось».
Володимир Омелян наголосив на тому, що незалежно від політичних реалій в Україні, розвиток інфраструктури має продовжуватись у напрямку євроінтеграції: «Україна стала членом транс’європейської транспортної мережі TEN-T минулого року, це теж ініціатива ЄС, і фактично з минулого року транспортні кордони ЄС завершуються не на західному кордоні України, а на східному. У нас єдина політика транспортних шляхів: залізничних, автомобільних, авіаційних, водних. Зараз ключове для України, для транспортної та для будь-якої іншої сфери – постійне виконання Угоди про асоціацію. Я сподіваюсь, що ті 20 інфраструктурних законопроектів, які вже декілька років знаходяться в парламенті, будуть врешті-решт проголосовані в цьому році, і Україна зможе надолужити втрачені 10 років у багатьох сферах нашої економіки».
Міністр інфраструктури України окреслив основні вектори співпраці з європейськими партнерами: «Ми серйозно розглядаємо цифровий напрям, адже цифрова інфраструктура -  це не просто стартап, це велика робота. За декілька останніх років міністерство було лідером з впровадження електронного квитка, створення кабінету електронного перевізника, з нових електронних сервісів, і це була спільна робота, тривалий шлях, але ми вже можемо хизуватися результатами спільно з Європейською Комісією. Ще один напрям – це екологічно безпечний транспорт, екологічно дружній транспорт – електрокари. Наша ініціатива знизити оподаткування на імпорт електрокарів далася взнаки і Україна стала однією з держав світу, де ринок електрокарів зростає найшвидше. Ми бачимо, що українці ментально швидко готові освоювати інновації і люблять цей вид транспорту. Це - політика  міністерства, підтримана народними депутатами, урядом, і я радий, що вчора президент приєднався до ініціативи щодо розвитку електромобільності України. Ми вважаємо, що швидкий розвиток зарядок, будівництво і виробництво електрокарів, батарей, чарджерів – це те майбутнє, яке повинно бути в нашій державі. Ми серйозну увагу приділяємо кібербезпеці, і спільно з ЄС, спільно з нашими партнерами зі Сполучених Штатів, розробляємо центр кіберзахисту українського цифрового простору. Це надважливо, бо можна створити найкращі електронні рішення, але якщо вони не будуть захищені, вони можуть бути вмить знищені, як зовнішнім агресором, так і звичайними хакерами. Хочу щиро подякувати, що в Європейському Союзі ми маємо надійного партнера, справжнього друга і доброго порадника України», - підсумував Володимир Омелян.
Генеральний Директор з питань мобільності та транспорту Європейської Комісії Хенрік Хололей подякував Міністру інфраструктури Володимиру Омеляну за співпрацю та висловив готовність і в подальшому підтримувати Україну на шляху реформ: «Дякую за можливість побачити перлину України – Одесу, де сьогодні у нас триває Другий транспортний діалог. Ми продовжуємо обговорення питань, яке розпочали минулого року у Києві. Зараз настав час підбити підсумки і побачити, чого ми досягли від часу, коли відбувся Перший транспортний діалог минулого року. Хочу з приємністю відзначити позитивні зрушення, подякувати пану міністру інфраструктури Володимиру Омеляну та його команді за роботу, спрямовану на поєднання України та Європейського Союзу. Зміни за минулий рік незрівнянно вагоміші за те, що ми бачили у попередні роки. Я сподіваюсь, що в майбутньому, за допомогою нового президента і парламенту, коли він буде сформований, цей прогрес, який вже досягнуто, набуде ще більших обертів. Ми готові допомагати і підтримувати вас. Знайте, що Україна є дуже важливим партнером Євросоюзу не тільки у транспортній галузі, а й у всіх інших».
Хенрік Хололей відзначив  перші кроки з реалізації Національної транспортної стратегії України 2030: «Хочу привітати пана Омеляна з тим, що розроблена дорожня карта транспортної стратегії України і вже визначено перші шляхи її реалізації. Це дуже важливо для подальшої співпраці між Україною та ЄС. Тепер ми бачимо ваші пріоритети і це мотивує нас для подальшої співпраці з вашою країною. Важливим є приєднання України до мережі TNT, яке відбулось на початку цього року. Це дуже чіткий сигнал, адже тепер транспортний коридор Європи продовжується Україною. Ця подія є поштовхом для залучення інвестицій  у сферу інфраструктури. За допомогою Світового банку Євросоюз залучить 4,5 млрд євро інвестицій у транспортну систему, буде реалізовано 39 проектів вартістю 4,5 млрд євро у найближчі десять років. Це буде наш пріоритет щодо фінансування проектів. У нас багато роботи попереду. Ми б хотіли, щоб ви скористались вдалим географічним розташуванням і Україна стала транспортним хабом між Європою та Азією. Тому ми вітаємо готовність України взяти участь у розробці нових залізничних коридорів та готовність бути частиною Шовкового шляху».
Директор з питань мобільності та транспорту Європейської Комісії підкреслив необхідність ухвалення законодавчих актів з реформування транспортної сфери, зокрема законопроектів щодо залізничного та водного транспорту, та висловив готовність продовжити співпрацю з органами влади в Україні для того, щоб ці законодавчі акти були прийняті у найближчому майбутньому.
Генеральний Директор з питань мобільності та транспорту Європейської Комісії Хенрік Хололей підкреслив досягнення у сфері авіації, які Україна має за каденцію Міністра інфраструктури Володимира Омеляна:  «Особливо хочу підкреслити досягнення в авіаційній сфері. Історично Україна – провідник аерокосмічних технологій. Співпраця у цій сфері важлива для нас. Ми користуємось вашими напрацюваннями, і це поглиблює співпрацю між Україною та ЄС у сфері авіаційної безпеки та аеронавігації. Я вітаю розширення кількості авіарейсів між містами України та Європи, захід на український ринок лоукостерів, які дають людям доступність авіатранспорту. Потенціал України надзвичайно великий.  І ми реалізуємо його разом».
У Другому Транспортному діалозі високого рівня Україна – ЄС  також беруть участь Голова Державіаслужби Олександр Більчук, директор Украероруху Дмитро Бабейчук, Голова Морської адміністрації Дмитро Петренко, керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, керівник Офісу підтримки реформ при Міністерстві інфраструктури Ірина Кошель та інші.
Фоторепортаж за посиланням: /gallery/79.html







Додати коментар

Користувач:
email:





Financial world turns
Invest, save, spend, and plan ahead
Money never sleeps

- Fin.Org.UA

Новини

02:42 - Лабіринт Державних Програм Підтримки: Інструкція з Виживання для Свідомих Українців
23:00 - Накази Міністерства енергетики України
23:00 - Новини від Міністерства енергетики України
22:39 - Держмоніторинг не дає НАБУ дані про рух коштів компанії, пов’язаної з Міндічем
21:00 - Новини 6 листопада: проблеми "нацкешбеку", нові купівлі "Київстару"
20:50 - На українському ринку змінилась вартість цибулі: скільки вона коштує
20:30 - British Airways використовуватиме Starlink для постійного інтернету в літаках
20:10 - Ціни на молочні продукти залишаються високими: скільки коштує кефір, сметана, масло
19:40 - Міноборони пояснило, як підприємствам ОПК отримати статус критично важливих
19:10 - "Гроші ходять за вчителем": українські педагоги отримуватимуть кошти на власне навчання
18:50 - Митниця порахувала втрати від пільгового ввезення електромобілів: деталі
18:42 - АМКУ дозволив "Київстару" купити виробника сонячної електроенергії
18:36 - Кабмін переніс запровадження електронного акцизу майже на рік
18:17 - Світлана Гринчук відвідала Одещину: в центрі уваги – захист енергосистеми та відновлення після атак
18:06 - Регулятор розповів, як українські водоканали виживають завдяки альтернативній енергії
18:00 - Національний банк у жовтні 2025 року застосував до семи банків і чотирьох небанківських фінансових установ заходи впливу за порушення вимог законодавства у сфері фінансового моніторингу та валютного законодавства
17:54 - Засідання Комісії
17:50 - Мінекономіки повідомило, коли виплатять "національний кешбек" за серпень
17:49 - В "Укренерго" показали графіки на 7 листопада
17:44 - Українці встановили рекорд інвестицій в облігації внутрішньої державної позики
17:32 - Google планує найбільшу інвестицію в Німеччину
17:30 - «Національний кешбек»: виплати за програмою за серпень та вересень
17:20 - Два інвестпроєкти додали до переліку сумнівних
17:05 - Нацбанк показав, яким буде курс долара і євро у п'ятницю 7 листопада
17:00 - Південь 2.0: новий економічний двигун країни
17:00 - Біля Одеси збудують логістичний хаб для зберігання та фасування міндобрив
16:50 - Наказ Мінекономіки від 06.11.2025 № 1108 “Про затвердження плану державних випробувань і наукових досліджень пестицидів і агрохімікатів на 2025 рік”
16:35 - Кремль знайшов, на кого перекласти провину за погіршенні рівня життя росіян
16:30 - Програма «Промінь надії»: Світлана Гринчук повідомила про завершення робіт у 20 лікарнях країни
16:20 - В Києві викрили схему вимагання коштів при розмитненні авто


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32216
Австралійський долар27.4133
Така0.34515
Канадський долар29.8529
Юань Женьміньбі5.9103
Чеська крона1.9932
Данська крона6.4979
Гонконгівський долар5.4128
Форинт0.125544
Індійська рупія0.47481
Рупія0.0025198
Новий ізраїльський шекель12.9269
Єна0.27396
Теньге0.079958
Вона0.029098
Ліванський фунт0.00047
Малайзійський ринггіт10.0611
Мексиканське песо2.2661
Молдовський лей2.4553
Новозеландський долар23.8362
Норвезька крона4.1396
Саудівський ріял11.2205
Сінгапурський долар32.2628
Донг0.0015993
Ренд2.4237
Шведська крона4.4144
Швейцарський франк52.0643
Бат1.30084
Дирхам ОАЕ11.4579
Туніський динар14.2367
Єгипетський фунт0.8889
Фунт стерлінгів55.1253
Долар США42.0836
Сербський динар0.41384
Азербайджанський манат24.7521
Румунський лей9.5428
Турецька ліра0.9991
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.1075
Болгарський лев24.8047
Євро48.5224
Ларі15.5577
Злотий11.4085
Золото168599.53
Срібло2043.5
Платина65820.43
Паладій59456.13

Курси валют, встановлені НБУ на 07.11.2025