Вищі показники органічного зростання продажів у третьому кварталі – позитивна динаміка обсягів в обох бізнес-підрозділах

16:32 | Fin.Org.Ua


Обсяг продажів групи: 5,1 млрд євро, в органічному вираженні +1,4%
Бізнес-підрозділ «Клейові технології»: органічне зростання продажів на 2,5% із позитивною динамікою обсягів і цін
Бізнес-підрозділ «Споживчі бренди»: органічне зростання продажів на 0,4% із позитивною динамікою обсягів, незважаючи на те, що споживчий попит залишається низьким
Хороше органічне зростання продажів у Північній Америці завдяки обом бізнес-підрозділам
Інтеграцію підприємств бізнес-підрозділу «Споживчі бренди» успішно завершено до кінця року
Прогноз на весь рік: діапазони не змінилися

 
Дюссельдорф, 6 листопада 2025 р. – У третьому кварталі 2025 року компанія Henkel зафіксувала значне зростання продажів у складних ринкових умовах – як з точки зору промислового попиту, так і з точки зору низьких споживчих настроїв у світі – обсяг продажів Групи становивблизько 5,1 мільярда євро. Цей показник відповідає темпу органічного зростання продажів на рівні 1,4%. Зростання на рівні Групи було підкріплено здебільшого загалом позитивною динамікою обсягів, що супроводжувалася стабільною динамікою цін.
«Як і очікувалося, темпи зростання продажів продовжували прискорюватися в третьому кварталі. Хоча основним рушієм такого прискорення став бізнес-підрозділ «Клейові технології», в бізнес-підрозділі «Споживчі бренди» також зафіксовано позитивне органічне зростання продажів. З регіональної точки зору, хороша динаміка продажів у Північній Америці (внесок зробили обидва бізнес-підрозділи завдяки позитивному зростанню продажів) заслуговує на особливу увагу. Це свідчить про ефективність наших заходів», – прокоментував  Карстен Кнобель (Carsten Knobel), голова правління Ради директорів компанії «Хенкель».
«Крім того, у третьому кварталі продовжилася позитивна динаміка прибутків, водночас ми послідовно інвестували в наші підприємства та бренди. При цьому ми продовжуємо досягати дуже хорошого прогресу в інтеграції наших підприємств бізнес-підрозділу  «Споживчі бренди» і, як було оголошено, успішно завершимо цей процес до кінця року. Ми очікуємо повної економії витрат на суму щонайменше 525 мільйонів євро до кінця поточного фінансового року», – прокоментував Карстен Кнобель (Carsten Knobel).
«Прогноз на весь 2025 рік залишається незмінним, хоча невизначеність і виклики на світових ринках зберігаються. Ми продовжуємо очікувати, що як скоригована маржа EBIT, так і скоригований прибуток на привілейовану акцію (EPS) за постійним обмінним курсом залишаться у межах діапазонів наших поточних прогнозів. Однак якщо загальна економічна ситуація помітно не покращиться до кінця року, очікується, що органічне зростання продажів для Групи становитиме нижню межу діапазону нашого поточного прогнозу від 1% до 2%», –  додав Карстен Кнобель (Carsten Knobel).

























































































































Динаміка продажів за бізнес-підрозділами

у мільйонах євро

 

Продажі

 

 

 

 

Третій квартал

 

3-й квартал 2024 року

 

3-й квартал 2025 року

 

+/-

 

В органічному вираженні

Група Henkel

 

5 492

 

5 147

 

-6,3%

 

1,4%

Клейові технології

 

2 800

 

2 708

 

-3,3%

 

2,5%

Споживчі бренди

 

2 653

 

2 402

 

-9,5%

 

0,4%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Січень – вересень

 

1–9/2024

 

1–9/2025

 

 

 

 

Група Henkel

 

16 305

 

15 549

 

-4,6%

 

0,4%

Клейові технології

 

8 275

 

8 124

 

-1,8%

 

1,6%

Споживчі бренди

 

7 919

 

7 308

 

-7,7%

 

-1,0%

 

 
Бізнес-підрозділ «Клейові технології» продемонстрував хороше органічне зростання продажів у третьому кварталі, зумовлене бізнес-напрямами «Мобільність та електроніка» і «Домашній ремонт, будівництво та товари для професіоналів». Позитивне органічне зростання продажів у бізнес-підрозділі «Споживчі бренди» було зумовлено головним чином глобальним бізнес-напрямом «Засоби для волосся».
 
Показники продажів Групи
Обсяг продажів Групи у третьому кварталі 2025 року номінально знизився на -6,3% – до 5 147 мільйонів євро. Вплив придбань/продажів активів призвів до зниження продажів на -2,9%. Вплив валютних курсів зменшив продажі на -4,8%. В органічному вираженні (з урахуванням валютних коригувань і придбань/продажу активів) продажі зросли на 1,4%. На рівні Групи це зростання було зумовлене як стабільною динамікою цін, так і загальною хорошою динамікою обсягу продажів.
У перші 9 місяців 2025 року загальний обсяг продажів становив 15 549 мільйонів євро. Цей показник еквівалентний номінальному зменшенню на -4,6%. В органічному вираженні Henkel досягла позитивного зростання продажів на 0,4%, зумовленого позитивною динамікою цін. Натомість динаміка обсягу на рівні Групи дещо знизилася.
 























































































































Показники продажів Групи

 

 

 

 

 

 

 

 

у мільйонах євро

 

3-й квартал 2024 року

 

3-й квартал 2025 року

 

1–9/2024

 

1–9/2025

Продажі

 

5 492

 

5 147

 

16 305

 

15 549

Зміна порівняно з попереднім роком

 

1,0%

 

-6,3%

 

-0,4%

 

-4,6%

Валютний курс

 

-3,6%

 

-4,8%

 

-2,4%

 

-3,5%

З урахуванням курсової різниці

 

4,5%

 

-1,5%

 

2,1%

 

-1,2%

Придбання/продаж інвестицій

 

1,2%

 

-2,9%

 

-1,0%

 

-1,6%

В органічному вираженні

 

3,3%

 

1,4%

 

3,0%

 

0,4%

З яких ціна

 

2,1%

 

-0,1%

 

2,4%

 

0,9%

З яких обсяг

 

1,2%

 

1,5%

 

0,6%

 

-0,4%

 

    
Органічне зростання продажів у третьому кварталі відбулося за рахунок регіонів Північна Америка, IMEA (Індія, Ближній Схід і Африка) та Азійсько-Тихоокеанського регіону. Натомість в Європі та Латинській Америці спостерігалося зниження органічної динаміки продажів.




















































































































































Показники продажів за регіонами

у мільйонах євро

 

Європа

 

ІМЕА

 

Північна Америка

 

Латинська Америка

 

Азійсько-
Тихоокеан­ський регіон

 

Корпора­тивні показники

 

Група Henkel

Продажі¹ за липень –
вересень 2025 р.

 

1 990

 

537

 

1 319

 

369

 

895

 

37

 

5 147

Продажі¹ за липень –
вересень 2024 р.

 

2 047

 

580

 

1509

 

401

 

915

 

40

 

5 492

Зміна порівняно з
попереднім роком

 

-2,8%

 

-7,4%

 

-12,6%

 

-8,0%

 

-2,1%

 



 

-6,3%

В органічному вираженні

 

-2,0%

 

10,0%

 

2,3%

 

-2,9%

 

4,9%

 



 

1,4%

Частка
продажів Групи у 2025 році

 

39%

 

10%

 

26%

 

7%

 

17%

 

1%

 

100%

Частка
продажів Групи у 2024 році

 

37%

 

11%

 

27%

 

7%

 

17%

 

1%

 

100%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1  За місцем розташування компанії.

 
За перші дев'ять місяців 2025 року позитивне органічне зростання продажів компанії Henkel відбулося за рахунок регіону IMEA та Азійсько-Тихоокеанського регіону.






















































































































































Показники продажів за регіонами

 

у мільйонах євро

 

Європа

 

ІМЕА

 

Північна Америка

 

Латинська Америка

 

Азійсько-
Тихоокеан­ський регіон

 

Корпора­тивні показники

 

Група Henkel

Продажі¹ за січень  
– вересень 2025 р.

 

5 970

 

1 616

 

4 141

 

1 119

 

2 587

 

117

 

15 549

Продажі¹ за січень
– вересень 2024 р.

 

6 118

 

1 712

 

4 542

 

1 265

 

2 556

 

111

 

16 305

Зміна порівняно з
попереднім роком

 

-2,4%

 

-5,6%

 

-8,8%

 

-11,5%

 

1,2%

 



 

-4,6%

В органічному вираженні

 

-1,9%

 

9,4%

 

-1,6%

 

-0,6%

 

3,9%

 



 

0,4%

Частка
продажів Групи у 2025 р.

 

38%

 

10%

 

27%

 

7%

 

17%

 

1%

 

100%

Частка
продажів Групи у 2024 р.

 

38%

 

11%

 

28%

 

8%

 

16%

 

1%

 

100%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1  За місцем розташування компанії.

 

 
 
Показники продажів бізнес-підрозділу «Клейові технології»
Бізнес-підрозділ «Клейові технології» досяг обсягу продажів розміром 2 708 мільйонів євро в третьому кварталі 2025 року. Цей показник відображає номінальне зниження на -3,3% порівняно з аналогічним кварталом попереднього року. В органічному вираженні (з урахуванням валютних коригувань і придбань/продажу активів) обсяг продажів зріс на 2,5%. Таке зростання було зумовлене позитивною динамікою цін та обсягу. Вплив валютного курсу зменшив продажі на -4,9%. Придбання/продаж активів також призвели до зниження показників продажів на -0,9%.
За перші дев'ять місяців 2025 року бізнес-підрозділ «Клейові технології» продемонстрував негативну номінальну динаміку продажів (-1,8%) до 8 124 мільйонів євро. В органічному вираженні бізнес-підрозділ «Клейові технології» досяг хорошого зростання продажів розміром 1,6%.


























































































































Показники продажів бізнес-підрозділу «Клейові технології»

у мільйонах євро

 

3-й квартал 2024 року

 

3-й квартал 2025 року

 

1–9/2024

 

1–9/2025

Продажі

 

2 800

 

2 708

 

8 275

 

8 124

Частка продажів Групи

 

51%

 

53%

 

51%

 

52%

Зміна порівняно з попереднім роком

 

3,3%

 

-3,3%

 

1,1%

 

-1,8%

Валютний курс

 

-3,3%

 

-4,9%

 

-2,4%

 

-3,3%

З урахуванням валютних коригувань

 

6,5%

 

1,6%

 

3,5%

 

1,5%

Придбання/продаж інвестицій

 

2,8%

 

-0,9%

 

0,9%

 

-0,2%

В органічному вираженні

 

3,7%

 

2,5%

 

2,5%

 

1,6%

З яких ціна

 

-0,2%

 

0,5%

 

0,1%

 

0,7%

З яких обсяг

 

3,9%

 

2,0%

 

2,4%

 

0,9%

 

 
Хороше органічне зростання продажів у бізнес-підрозділі «Клейові технології» у третьому кварталі було зумовлено бізнес-напрямами «Мобільність та електроніка» та «Домашній ремонт, будівництво та товари для професіоналів». Бізнес-напрям «Мобільність та електроніка» забезпечив дуже сильне органічне зростання продажів на рівні 5,9%. Ця динаміка була зумовлена двозначним приростом у сегменті «Електроніка» та дуже сильним зростанням у сегменті «Товари для промисловості». Продажі в сегменті «Автомобільні товари» загалом знизилися через низький попит. У бізнес-напрямі «Упаковка та споживчі товари» зафіксовано певну негативну органічну динаміку продажів на рівні -1,1%. У сегменті «Упаковка» зафіксовано зниження обсягу продажів. Натомість бізнес-підрозділ «Споживчі товари» продемонстрував позитивне зростання. У бізнес-напрямі «Домашній ремонт, будівництво та товари для професіоналів» було досягнуто органічного зростання продажів на 2,2%. Це зростання було зумовлено значним збільшенням продажів у бізнесі-напрямі «Загальне виробництво та технічне обслуговування». Сегмент «Будівництво» продемонстрував хороше зростання, тоді як сегмент «Споживчі товари та домашній ремонт» продемонстрував позитивне зростання.














































































































































Динаміка продажів за бізнес-напрямами

у мільйонах євро

 

Продажі

 

 

 

 

Третя чверть

 

3-й квартал 2024 року

 

3-й квартал 2025 року

 

+/-

 

В органічному вираженні

Клейові технології

 

2 800

 

2 708

 

-3,3%

 

2,5%

Мобільність та електроніка

 

989

 

991

 

0,2%

 

5,9%

Упаковка та споживчі товари

 

841

 

767

 

-8,8%

 

-1,1%

Домашній ремонт, будівництво і товари для професіоналів

 

969

 

950

 

-2,0%

 

2,2%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Січень – вересень

 

1–9/2024

 

1–9/2025

 

 

 

 

Клейові технології

 

8 275

 

8 124

 

-1,8%

 

1,6%

Мобільність та електроніка

 

2 926

 

2 934

 

0,3%

 

3,8%

Упаковка та споживчі товари

 

2 520

 

2 355

 

-6,5%

 

-0,4%

Домашній ремонт, будівництво і товари для професіоналів

 

2 829

 

2 834

 

0,2%

 

1,2%

 

 
З регіональної точки зору, у бізнес-підрозділі «Клейові технології» зафіксовано незначне зниження органічного зростання продажів у Європі в третьому кварталі. У той час як у бізнес-напрямі «Домашній ремонт, будівництво і товари для професіоналів» спостерігається позитивна динаміка, у бізнес-напрямах «Мобільність та електроніка», а також «Упаковка та споживчі товари» зафіксовано зниження органічного зростання продажів. Натомість регіон Північна Америка продемонстрував хороше органічне зростання продажів, зумовлене бізнес-напрямами «Мобільність та електроніка» та «Домашній ремонт, будівництво і товари для професіоналів». У регіоні IMEA бізнес-підрозділ продемонстрував двозначне органічне зростання продажів, в який зробили свій внесок усі три бізнес-напрями. У регіоні Латинська Америка зафіксовано зниження органічного зростання продажів у всіх трьох бізнес-напрямах. В Азійсько-Тихоокеанському регіоні зафіксовано дуже сильне органічне зростання продажів, зокрема завдяки двозначному зростанню продажів у бізнесі-напрямі «Електроніка» в Китаї.
 
Показники продажів у бізнес-підрозділі «Споживчі бренди»
У бізнес-підрозділі «Споживчі бренди» обсяг продажів у третьому кварталі 2025 року становив2 402 мільйони євро, що становить номінальне зменшення на -9,5% порівняно з аналогічним кварталом попереднього року. В органічному вираженні – тобто з урахуванням валютних коригувань і придбань/продажу активів – у бізнес-підрозділі досягнуто позитивного зростання продажів на 0,4%, зумовленого позитивним компонентом обсягу. Однак динаміка цін була дещо негативною. Вплив валютних курсів зменшив продажі на -4,8%. Придбання/продаж інвестицій – зокрема, продаж бізнесу роздрібних брендів у Північній Америці – також негативно вплинули на продажі на рівні -5,0%.
За перші дев'ять місяців 2025 року продажі бізнес-підрозділу «Споживчі бренди» становили 7 308 мільйонів євро, номінальне зниження було на рівні -7,7% порівняно з аналогічним періодом попереднього року. В органічному вираженні продажі дещо знизилися на -1,0% через менші обсяги.


































































































































Показники продажів у бізнес-підрозділі «Споживчі бренди»

 

 

 

 

 

 

 

 

у мільйонах євро

 

3-й квартал 2024 року

 

3-й квартал 2025 року

 

1–9/2024

 

1–9/2025

Продажі

 

2 653

 

2 402

 

7 919

 

7 308

Частка продажів Групи

 

48%

 

47%

 

49%

 

47%

Зміна порівняно з попереднім роком

 

-1,6%

 

-9,5%

 

-1,8%

 

-7,7%

Валютний курс

 

-3,9%

 

-4,8%

 

-2,5%

 

-3,7%

З урахуванням валютних коригувань

 

2,3%

 

-4,6%

 

0,8%

 

-4,0%

Придбання/продаж інвестицій

 

-0,3%

 

-5,0%

 

-2,9%

 

-3,0%

В органічному вираженні

 

2,7%

 

0,4%

 

3,7%

 

-1,0%

З яких ціна

 

4,4%

 

-0,6%

 

4,9%

 

1,0%

З яких обсяг

 

-1,7%

 

0,9%

 

-1,2%

 

-1,9%

 

   
У третьому кварталі у бізнес-напрямі «Засоби для прання та догляду за оселею» зафіксовано органічнезниження продажів на -1,5%, частково через складні ринкові умови. На цьому тлі загальна тенденція продажів у бізнесі-напрямі «Засоби для прання» була негативною. У той час як у категорії «Засоби для чистки тканин» спостерігалося зниження, у категорії «Засоби для догляду за тканинами» спостерігалося двозначне зростання продажів. Натомість органічне зростання продажів у бізнес-напрямі «Засоби для догляду за оселею» залишилося незмінним, зокрема завдяки дуже значному зростанню продажів у категорії «Засоби для миття посуду» . Однак у категорії «Засоби для чищення твердих поверхонь» продажі були нижчими за рівень попереднього року.
У бізнес-напрямі «Засоби для волосся» досягнуто дуже сильного органічного зростання продажів на 4,4%. Як у бізнес-напрямі «Споживчі товари» (переважно за рахунок категорій «Засоби для укладання волосся» та «Фарби для волосся»), так і у бізнес-напрямі «Товари для професіоналів» продемонстровано дуже сильне зростання продажів.
У бізнес-напрямі «Інші споживчі товари» зафіксовано зниження органічних продажів на -3,2%, головним чином у результаті негативної тенденції бізнесу-напряму «Догляд за тілом» у регіонах Північна Америка та Європа.
 
 














































































































































Тенденція продажів за бізнес-напрямами

у мільйонах євро

 

Продажі

 

 

 

 

Третя чверть

 

3-й квартал 2024 року

 

3-й квартал 2025 року

 

+/-

 

В органічному вираженні

Споживчі бренди

 

2 653

 

2 402

 

-9,5%

 

0,4%

Засоби для прання та догляду за оселею

 

1 649

 

1 409

 

-14,6%

 

-1,5%

Засоби для волосся

 

829

 

833

 

0,6%

 

4,4%

Інші бізнес-напрями

 

175

 

159

 

-9,0%

 

-3,2%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Січень – вересень

 

1–9/2024

 

1–9/2025

 

 

 

 

Споживчі бренди

 

7 919

 

7 308

 

-7,7%

 

-1,0%

Засоби для прання та догляду за оселею

 

4 974

 

4 392

 

-11,7%

 

-2,2%

Засоби для волосся

 

2437

 

2454

 

0,7%

 

2,1%

Інші бізнес-напрями

 

508

 

462

 

-9,1%

 

-3,8%

 

 
З регіональної точки зору, у бізнес-підрозділі «Споживчі бренди» зафіксовано зниження органічного зростання продажів у регіоні Європа в третьому кварталі. У бізнес-напрямі «Засоби для волосся» досягнуто хорошого зростання продажів, тоді як у бізнес-напрямі «Засоби для прання та догляду за оселею» зафіксовано негативну динаміку. Регіон Північна Америка продемонстрував загалом хороше органічне зростання продажів, головним чином завдяки бізнесу-напряму «Засоби для волосся». У регіоні IMEA досягнуто значного збільшення органічних продажів. У регіоні Латинська Америка зафіксовано позитивне органічне зростання продажів завдяки бізнес-напряму «Засоби для волосся». Азійсько-Тихоокеанський регіон також продемонстрував позитивні органічні продажі. Тут у бізнес-напрямі «Засоби для волосся» зафіксовано дуже сильне органічне зростання продажів, тоді як показники бізнес-напряму «Засоби для прання та догляду за оселею» були нижчими за рівень попереднього року.
 
Чисті активи та фінансовий стан Групи
За звітний період суттєвих змін у чистих активах і фінансовому становищі Групи порівняно зі станом на 30 червня 2025 року не відбулося.
 
Перспективи Групи Henkel
У 2025 фінансовому році Henkel очікує органічне зростання продажів для Групи на рівні від 1,0% до 2,0%. У бізнес-підрозділі «Клейові технології» очікується органічне зростання продажів у діапазоні від 2,0% до 3,0%. Щодо бізнес-підрозділу «Споживчі бренди» компанія очікує органічного зростання продажів на 0,5–1,5%.
Скоригована рентабельність продажів (скоригована маржа EBIT) на рівні Групи становитиме від 14,5% до 15,5%. Очікується, що бізнес-підрозділ «Клейові технології» досягне скоригованої рентабельності продажів у діапазоні від 16,5% до 17,5%. Для бізнес-підрозділу «Споживчі бренди» скоригована рентабельність продажів очікується в діапазоні від 14,0% до 15,0%.
Очікується, що скоригований прибуток на привілейовану акцію (EPS) за постійних обмінних курсівзросте в діапазоні від низьких до високих однозначних відсотків.
Якщо загальна економічна ситуація помітно не покращиться до кінця року, очікується, що органічне зростання продажів для Групи, а також для обох бізнес-підрозділів, буде в нижній межі наших поточних прогнозних діапазонів. Натомість ми продовжуємо очікувати, що зростання як скоригованої маржи EBIT (для Групи і для обох бізнес-підрозділів), так і скоригованого EPS при постійному обмінному курсі валют буде в межах наших поточних прогнозних діапазонів.
Крім того, у нас є такі очікування на 2025 рік:

Придбання/продаж інвестицій: негативний вплив у низькому відсотковому діапазоні на номінальне зростання продажів
Перерахунок продажів в іноземній валюті: негативний вплив у діапазоні низьких і середніх однозначних відсотків
Ціни на прямі матеріали: зростання від низького до середнього однозначного числа порівняно із середнім показником попереднього року
Витрати на реструктуризацію від 150 до 200 мільйонів євро
Відтік грошових коштів від інвестицій в основні засоби та нематеріальні активи розміром від 650 до 750 мільйонів євро

Додати коментар

Користувач:
email:





Торги на біржі,
Стрімко зростає графік,
Поринули всі.

- Fin.Org.UA

Новини

16:32 - Вищі показники органічного зростання продажів у третьому кварталі – позитивна динаміка обсягів в обох бізнес-підрозділах
16:00 - Курси валют, встановлені НБУ на 13.11.2025
15:58 - Національна стратегія доходів: позитивні наслідки цифровізації матеріалів фактичних перевірок
15:57 - ПРРО від ДПС – сучасне та зручне програмне рішення для бізнесу
15:55 - Консультаційний центр – дієва допомога платникам ПДВ
15:53 - Акцизний податок: для осіб з інвалідністю законодавством передбачені пільги
15:52 - ПДВ: продовжено дію касового методу в енергетиці і запроваджено пільгу при передачі меліоративних систем
15:50 - До уваги банків, інших фінансових установ, небанківських надавачів платіжних послуг, емітентів електронних грошей!
15:40 - Які волонтерські витрати звільняються від оподаткування ПДФО?
15:38 - ФОП - платники єдиного податку не можуть здійснювати діяльність, не зазначену в облікових даних та у реєстрі платників єдиного податку
15:37 - Фізичні особи – платники транспортного податку поповнили місцеві бюджети Дніпропетровщини на понад 10,3 млн гривень
15:36 - Про повернення ФОПа на спрощену систему оподаткування після переходу на сплату інших податків і зборів
15:34 - ПДВ: ознаки безумовної реєстрації ПН/РК в ЄРПН
15:32 - Проти Міндіча запровадять санкції
15:31 - Великі упаковки вологих серветок: практичний та економічний вибір
15:29 - Національна стратегія доходів: позитивні наслідки цифровізації матеріалів фактичних перевірок
15:28 - Майже 9,8 млрд грн ПДФО надійшло від платників Дніпропетровщини до загального фонду держбюджету
15:27 - Збір за місця для паркування транспортних засобів: платники Дніпропетровщини поповнили місцеві бюджети на понад 40,7 млн гривень
15:25 - ВАКС обрав запобіжний засіб Миронюку у справі Міндіча
15:20 - Закон України № 4577: преференції для резидента Дефенс Сіті
15:15 - До уваги платників акцизного податку!
15:12 - Від платників Дніпропетровщині за видобування нафти надходження рентної плати до місцевих бюджетів зросли майже на 37,0 відсотків
15:11 - Акцизний податок: для осіб з інвалідністю законодавством передбачені пільги
15:10 - Розрахунки через POS-термінал: як юридичні особи – платники єдиного податку визначають дату отримання доходу
15:05 - Акцизний податок з ввезених товарів: від платників Дніпропетровщини внесок до загального фонду держбюджету – майже 255,4 млн гривень
15:04 - Закон України № 4577: преференції для резидента Дефенс Сіті
15:00 - Онлайн-воркшоп: нецінові критерії в публічних закупівлях – досвід Великої Британії та його впровадження в Україні
14:55 - В Україні знайшли 400 нелегальних АЗС: Гетманцев назвав "чорні плями" паливного ринку
14:50 - В НАЗК розпочали службову перевірку після оприлюднених матеріалів НАБУ
14:31 - Стан енергосистеми на 14:30


Більше новин

ВалютаКурс
Алжирський динар0.32258
Австралійський долар27.5011
Така0.34408
Канадський долар30.0066
Юань Женьміньбі5.9069
Чеська крона2.0079
Данська крона6.5157
Гонконгівський долар5.4091
Форинт0.126319
Індійська рупія0.47425
Рупія0.002515
Новий ізраїльський шекель13.1471
Єна0.27153
Теньге0.080118
Вона0.028671
Ліванський фунт0.000469
Малайзійський ринггіт10.1688
Мексиканське песо2.299
Молдовський лей2.4748
Новозеландський долар23.8102
Норвезька крона4.1821
Саудівський ріял11.2086
Сінгапурський долар32.2598
Донг0.0015954
Ренд2.4641
Шведська крона4.4504
Швейцарський франк52.6063
Бат1.2953
Дирхам ОАЕ11.4451
Туніський динар14.2694
Єгипетський фунт0.8902
Фунт стерлінгів55.1324
Долар США42.0377
Сербський динар0.41505
Азербайджанський манат24.7251
Румунський лей9.5699
Турецька ліра0.9951
СПЗ (спеціальні права запозичення)57.0944
Болгарський лев24.8759
Євро48.6544
Ларі15.5419
Злотий11.5036
Золото173649.75
Срібло2174.37
Платина66633.54
Паладій60496.87

Курси валют, встановлені НБУ на 13.11.2025