Олексій Гончарук обговорив із Діючим головою ОБСЄ Еді Рамою збільшення фінансування місії ОБСЄ в Україні для спостереження 24/7
20.01.2020 13:54 | Fin.Org.UA за інформацією КМУПрем’єр-міністр України Олексій Гончарук провів зустріч із Діючим головою ОБСЄ, Прем’єр-міністром, Міністром європейських та закордонних справ Республіки Албанія Еді Рамою.
Під час зустрічі сторони обговорили роботу в Україні Моніторингової місії ОБСЄ, а також двосторонні відносини України та Республіки Албанія, зокрема наступні питання.
Насамперед, Прем’єр-міністр України висловив гостям найщиріші співчуття у зв’язку з загибеллю їхніх громадян внаслідок землетрусу, який нещодавно стався в Албанії.
Після цього Глава українського Уряду подякував пану Рамі за візит та перейшов до обговорення роботи Спеціальної моніторингової місії ОБСЄ в Україні.
Він наголосив на важливості роботи структур ОБСЄ не лише на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях Донецької та Луганської областей, а й у тимчасово окупованому Криму та додав: «Місія ОБСЄ повинна ефективно протидіяти злісним порушенням прав людини з боку Росії на тимчасово окупованих територіях України».
Прем’єр-міністр України також зазначив: «Необхідно, аби Спеціальна моніторингова місія ОБСЄ здійснювала спостереження безпекової ситуації в режимі 24/7.
Це потребує збільшення її бюджету.
Ми розраховуємо, що під час головування Албанія приділить увагу просуванню цієї ідеї поміж інших держав-учасниць та ініціює проведення відповідних перемовин».
Після цього сторони перейшли до обговорення двосторонніх відносин.
Олексій Гончарук сказав: «Наша мета – посилення двосторонньої співпраці України та Албанії.
Ми вітаємо згоду албанської сторони на відкриття на її території українського посольства та готові затвердити відповідний запит, який ми отримали минулого місяця від Албанії.
Сподіваємося на відкриття посольств у найближчі місяці».
Насамкінець сторони також обговорили укладення Угоди про зону вільної торгівлі між Україною та Албанією.
Прем’єр-міністр Албанії висловив готовність держави укласти відповідний документ.