Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Міністерства інфраструктури України у IV кварталі 2019 року

17.01.2020 11:18 | Міністерство інфраструктури України

17 Січня 2020, 09:58У період з 01.10.2019 по 28.12.2019 до Міністерства інфраструктури України надійшло 717 звернень громадян з усіх регіонів України.
Найбільша кількість звернень у цей період надійшла від громадян міста Києва (99), Київської (59), Одеської (29) та Львівської  (23) областей.
 Індивідуальних звернень надійшло - 667, колективних - 50.
 Спостерігається динаміка збільшення кількості звернень громадян, які надходять з питань, вирішення яких не належить до компетенції Міністерства інфраструктури України. У зверненнях порушуються проблеми не тільки окремих осіб,  а й колективів чи груп людей, що призводить до об’єднання громадян з метою впливу на органи державної влади для вирішення життєво важливих питань, які тривалий час не вирішуються в регіонах або на підприємствах.
У колективних зверненнях громадяни в основному порушували питання організації графіка руху на залізничному та автомобільному транспорті, звільнення з підприємств транспорту в результаті реорганізації підприємств. Подібні звернення свідчать про недоліки в організації функціонування окремих ланок та окремих напрямів галузі транспорту щодо задоволення населення у перевезеннях, забезпечення достатнього рівня сервісу, вирішення соціальних питань працівників у галузі, закриття поштових відділень.
Загальний аналіз звернень засвідчує, що громадяни переважно порушують питання:
 1.     Обслуговування на підприємствах транспорту
 Найбільше це стосується неналежного рівня сервісу: незадоволення громадян організацією графіка руху та скасування поїздів приміського та далекого сполучення, відміни зупинок поїздів на багатьох станціях та зупиночних пунктах (значна частина є колективними), необґрунтоване з погляду заявників, підвищення тарифів на послуги транспорту.
Найчастіше громадяни звертаються з питань пільгового проїзду, зокрема зі скаргами на відмову водіїв автомобільного транспорту та касирів автостанцій у реалізації права пільгового проїзду окремих категорій громадян.
Деякі громадяни звертаються зі скаргами на те, що в окремих залізничних касах не видають квитки за посвідченнями, що надають право на пільговий проїзд.
Велика кількість звернень стосується здійснення перевезень пільгових категорій громадян автомобільним транспортом. Неврегульованість на законодавчому рівні питання відшкодування за виконання такого виду перевезень створює умови до виникнення конфліктних ситуацій під час їх здійснення.
 2.     Невирішеність проблем соціальної сфери та поштових послуг
 Значна частка звернень громадян стосується питання покращення проблеми в сфері надання поштових послуг. Громадяни у своїх зверненнях скаржаться на закриття поштових відділень, втрати поштових відправлень, несвоєчасну виплату пенсії,  сплати  комунальних  послуг.  А  також  жителі сільської  місцевості   скаржаться   на   запровадження   пілотного   проєкту   АТ «Укрпошта» - «Сільське відділення», мета якого є нібито покращити якість обслуговування  населення. І   ще   одна   проблема  –  під  час  оптимізації в  АТ «Укрпошта» не продумали, що якісь села дійсно малі, і їх може обслуговувати двоє листонош, а деякі села області доволі великі, і тут двома співробітниками пересувних відділень не обійтися. Скарги надходять також від працівників АТ «Укрпошта» на низьку заробітну плату, відсутність коштів на ремонт службових приміщень, брак спецодягу та засобів індивідуального захисту, незручний графік прибуття поштових машин до відділень. Все це призводить до того, що листоноші розносять кореспонденцію та пенсії до пізнього вечора, що крім небезпеки для життя листонош, викликає ще й нарікання та скарги на їх адресу з боку місцевих жителів, а це переважно пенсіонери.
 3. Виробничої діяльності
 Питання працевлаштування та звільнення, в тому числі пов’язані з реорганізаційними заходами на підприємствах залізничного транспорту та пошти, залишаються проблемними. Працівники відділень поштового зв’язку та мешканці сільської місцевості скаржаться переважно на невідповідність рівня заробітної плати листонош їх важким та специфічним умовам праці.
Громадяни в основному зверталися з питань незадовільного рівня сервісного обслуговування, незадовільного санітарно-гігієнічного стану рухомого складу та споруд транспортно-дорожнього комплексу, праці та заробітної плати, пільгового проїзду у міських та міжміських маршрутних таксі, покращення житлових умов працівників та пенсіонерів залізниці, працевлаштування, питання ліцензування діяльності на автомобільному транспорті та порушень при проведенні конкурсів на визначення перевізника на пасажирські перевезення тощо. Звернення громадян на особистих прийомах засвідчують, що вони є результатом невирішення проблем, з якими громадяни зверталися попередньо, а в окремих випадках - і неодноразово, за місцем роботи  та   проживання,  до   керівництва  залізниць,   АТ  «Укрзалізниця»,   АТ «Укрпошта», Державного агентства автомобільних доріг України, місцевих органів державної влади і не отримали бажаного результату щодо вирішення своїх проблем на місцях.
Подібні випадки звернень можуть свідчити про факти формалізму в процесі їх опрацювання в Державній службі України з безпеки на транспорті,  Державному агентстві автомобільних доріг України, а також використання громадянами свого конституційного права звертатися до органів державної влади з надією вирішити свої проблеми, і, навіть ті, які мають вирішуватися тільки у судовому порядку.
Найбільша кількість звернень громадян знаходилась на опрацюванні в Державному агентстві автомобільних доріг України (14), Державній службі України з безпеки на транспорті (6) та Державна служба морського та річкового транспорту України (Морська адміністрація) (1) .
 Аналіз звернень та результати їх розгляду можуть засвідчувати, що у галузі дорожньо-транспортного комплексу та зв’язку продовжує існувати ряд проблем, на вирішення яких звертається недостатньо уваги. А саме:
- рівень сервісного обслуговування, організація графіка руху та санітарно-технічний стан рухомого складу і споруд на автомобільному та залізничному транспорті;
- дотримання вимог чинного законодавства під час перевезення пільгових категорій населення;
- проблема житлових умов працівників галузі транспорту;
- питання праці та заробітної плати; 
- зловживання посадовими особами підприємств транспорту та зв’язку своїм службовим становищем;
- закриття поштових відділень, втрата поштових відправлень.
Результати опрацювання звернень громадян та особистого прийому дозволяють зробити висновки, що робота зі зверненнями громадян потребує покращення і, у першу чергу, у частині якості та повноти опрацювання проблем, що порушуються громадянами, та ведення постійного моніторингу якості послуг, які надає транспортна галузь.
При розгляді звернень громадян вживаються заходи щодо кваліфікованого, об"єктивного та своєчасного розгляду, оперативного вирішення викладених у них питань відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та інших законодавчих актів України. Проводяться заходи щодо запобігання у подальшому таких порушень.
Щоквартально  у Міністерстві інфраструктури України проводиться аналіз та узагальнюється практика розгляду звернень громадян шляхом складання звітної документації, яка розміщується на офіційному вебсайті  Міністерства.
Додаток 1

Додаток 2

Додаток 3



Додати коментар

Користувач:
email:





Money talks, they say,
But who is listening, and why,
The price of our world.

- Fin.Org.UA

Новини

20:26 - Компанії в московія почали платити податки в борг через проблеми з експортною виручкою
20:17 - ВАКС дозволив конфіскувати активи російської компанії, яка виготовляє військову техніку 
19:45 - ФДМУ за тиждень провів 8 успішних аукціонів з приватизації на 28,5 мільйонів
19:20 - "Під виглядом співробітників Бюро видурювали у людей гроші": ДБР викрило шахрайську схему
19:05 - Понад 55% мережі системно важливих банків здатні працювати під час блекауту – НБУ
18:45 - Для розблокування експорту вітчизняної зброї немає політичної підтримки – Камишін
18:35 - московіяни завдали удару по морському порту "Південний" – Зеленський
18:25 - Іноземні інвестори можуть диверсифікувати ризики за рахунок інвестицій в малий і середній бізнес, - Надія Бігун
17:58 - Харківські "Укренергомашини" створять філії на заході України
17:58 - Україна залучила близько $72 млрд бюджетної підтримки від країн G7 та ЄС з лютого 2022 року: Сергій Марченко зустрівся з міністрами фінансів G7
17:45 - Підсумки торгів цінними паперами на Українській біржі за 19.04.2024
17:37 - У першому кварталі 2024 року експорт українського меду зріс на 93%
17:25 - Ощадбанк торік отримав рекордні 6 мільярдів чистого прибутку
16:54 - Людмила Сугак зустрілася з представниками Генерального директорату з питань сусідства та переговорів про розширення Єврокомісії
16:50 - Неплатників аліментів тепер зможуть мобілізувати – Мін'юст
16:49 - Мінцифри радить використовувати безоплатні можливості від Дія.Бізнес для розвитку підприємницьких навичок
16:41 - У Киргизстані заблокували TikTok: що стало причиною
16:23 - Україна отримала 18 модульних мостів від іноземних партнерів
16:18 - Мін’юст: Санкції створюють величезні проблеми для підсанкційних осіб
16:17 - Tesla відкликає майже 4 тисячі електромобілів Cybertruck через несправність
16:11 - московіяни атакували Одещину ракетами, пошкоджена припортова інфраструктура
16:00 - Курси валют, встановлені НБУ на 22.04.2024
15:55 - Російські будівельники залишилися без софту для проєктування об'єктів
15:46 - АРМА: Продаж картин Медведчука, які мають музейне значення, буде зупинений
15:37 - Міжнародна допомога: газовики прифронтових областей отримали 20 тонн обладнання від чеських партнерів
15:35 - Презентували цифрові досягнення регіонів та громад на Міжнародному саміті мерів
15:30 - Україна та ЄІБ підписали Меморандум про взаєморозуміння: Сторони визначили пріоритети співпраці на наступні 10 років
15:21 - Україна отримала 18 модульних мостів американської компанії Acrow
15:16 - Какао б'є нові рекорди: ціни перетнули межу в 11 тисяч доларів
15:00 - "Пропонуємо нову посаду": росіяни використовують нову тактику для кібератак


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар25.504
Канадський долар28.9062
Юань Женьміньбі5.4947
Чеська крона1.678
Данська крона5.6797
Гонконгівський долар5.0796
Форинт0.107271
Індійська рупія0.47667
Рупія0.002444
Новий ізраїльський шекель10.5315
Єна0.25735
Теньге0.089175
Вона0.028793
Мексиканське песо2.2909
Молдовський лей2.2228
Новозеландський долар23.4152
Норвезька крона3.6029
московський рубль0.42645
Сінгапурський долар29.2107
Ренд2.0712
Шведська крона3.6331
Швейцарський франк43.7663
Єгипетський фунт0.8232
Фунт стерлінгів49.4922
Долар США39.7879
Білоруський рубль14.462
Азербайджанський манат23.4019
Румунський лей8.5166
Турецька ліра1.2205
СПЗ (спеціальні права запозичення)52.3493
Болгарський лев21.6698
Євро42.3821
Злотий9.7865
Алжирський динар0.29133
Така0.35452
Вірменський драм0.099159
Домініканське песо0.66115
Іранський ріал0.00092851
Іракський динар0.029769
Сом0.43587
Ліванський фунт0.000436
Лівійський динар8.0586
Малайзійський ринггіт8.2657
Марокканський дирхам3.8465
Пакистанська рупія0.14042
Саудівський ріял10.3982
Донг0.0015718
Бат1.07729
Дирхам ОАЕ10.6188
Туніський динар12.4776
Узбецький сум0.0030882
Новий тайванський долар1.221
Туркменський новий манат11.1421
Сербський динар0.36025
Сомоні3.561
Ларі14.9113
Бразильський реал7.2282
Золото94602.1
Срібло1122.93
Платина37071.98
Паладій40053.68

Курси валют, встановлені НБУ на 22.04.2024

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
2262861041.861041.861041.861041.8652093.00
227763995.42995.42995.42995.42597252.00
2280431098.651098.651098.651098.6535156.80
229025981.67981.67981.67981.67490835.00
229470917.58917.58917.58917.58275274.00
CRSR061019.951019.951019.951019.9512239.40
USXT22464946494649464932529053.00

Дані за 19.04.2024