Повідомлення про оприлюднення проекту наказу Міністерства інфраструктури України
21.11.2019 20:18 | Міністерство інфраструктури України«Про внесення змін до наказу Міністерства інфраструктури України від 25 лютого 2011 року № 7»21 Листопада 2019, 14:57Проект наказу Міністерства інфраструктури України «Про внесення змін до наказу Міністерства інфраструктури України від 25 лютого 2011 року № 7» (далі – наказ) розроблено за власною ініціативою Мінінфраструктури та з урахуванням положень Резолюцій № 63 «Міжнародний стандарт для систем виявлення і відстеження суден на внутрішніх водних шляхах», Резолюції № 79 «Міжнародний стандарт для систем електронних суднових повідомлень на внутрішньому судноплавстві» та № 80 «Міжнародний стандарт для повідомлень судноводіям на внутрішніх водних шляхах» Європейської економічної комісії Організації Об’єднаних Націй, а також переходу радіозв’язку на внутрішніх водних шляхах України, охоплених зоною дії річкової інформаційної служби, на діапазон частот морської рухомої служби відповідно до статей 3, 10 Кодексу торговельного мореплавства України, Положення про Державну систему управління безпекою судноплавства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07 жовтня 2009 року № 1137, та з метою підвищення рівня безпеки судноплавства.
У зв’язку з переходом радіозв’язку на внутрішніх водних шляхах у діапазон морської рухомої служби зв’язку (смуги радіочастот 156,025 – 157,925 МГц та 160,625 – 162,025 МГц) через регіональну службу регулювання руху суден, яка станом на сьогодні забезпечує надійний зв’язок із суднами, що перебувають в зоні її дії і на підходах до неї, та має необхідну кількість каналів зв’язку для виконання функцій РІС, а також подальшим розвитком річкової інформаційної служби втрачає сенс питання підтримання морально застарілого обладнання, що використовується в діапазоні частот рухомої служби - 300 МГц судноводіями, що здійснюють плавання на внутрішніх водних шляхах, зокрема, під час шлюзування у шлюзах Дніпровського каскаду.
У наказі враховано вимоги резолюцій ЄЕК ООН, а також вимоги нормативно-правових актів Міністерства інфраструктури України, що стосуються технічних приписів і безпеки судноплавства для суден внутрішнього плавання.
Реалізація наказу дасть змогу підвищити безпеку судноплавства, зняти із судновласників фінансове навантаження щодо обслуговування та підтримки у робочому стані морально застарілого суднового обладнання.