Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Міністерства інфраструктури України у ІІ кварталі 2019 року

22.07 21:24 | Міністерство інфраструктури України

22 Липня 2019, 15:28У період з 01.04.2019 до 27.06.2019 до Міністерства інфраструктури України надійшло 603 звернень громадян з усіх регіонів України.
Найбільша кількість звернень у цей період надійшла від громадян міста Києва (74), Київської (24), Дніпропетровської (14) та Харківської (11) областей.
Індивідуальних звернень надійшло - 566, колективних - 37.
Спостерігається динаміка збільшення кількості звернень громадян, які надходять з питань, вирішення яких не належить до компетенції Міністерства інфраструктури. У зверненнях порушуються проблеми не тільки окремих осіб, а й колективів чи груп людей, що призводить до об’єднання громадян з метою впливу на органи державної влади для вирішення життєво важливих питань, які тривалий час не вирішуються в регіонах або на підприємствах.
У колективних зверненнях громадяни в основному порушували питання організації графіка руху на залізничному та автомобільному транспорті, звільнення з підприємств транспорту в результаті реорганізації підприємств. Подібні звернення свідчать про недоліки в організації функціонування окремих ланок та окремих напрямів транспорту щодо задоволення населення у перевезеннях, забезпечення достатнього рівня сервісу, вирішення соціальних питань працівників у галузі.
Загальний аналіз звернень засвідчує, що громадяни переважно порушують питання:
1. Обслуговування на підприємствах транспорту
Найбільше це стосується неналежного рівня сервісу, незадоволення громадян організацією графіка руху та відміни поїздів приміського та далекого сполучення, відміни зупинок поїздів на багатьох станціях та зупиночних пунктах (значна частина є колективними), необгрунтоване, з погляду заявників, підвищення тарифів на послуги підприємств транспорту.
Найчастіше громадяни звертаються з питань пільгового проїзду, зокрема зі скаргами на відмову водіїв автомобільного транспорту та касирів автостанцій у реалізації права пільгового проїзду окремих категорій громадян.
Деякі громадяни зверталися зі скаргами на те, що була відсутня можливість особам з інвалідністю придбати квитки на проїзд «онлайн».
Велика кількість звернень стосується здійснення перевезень пільгових категорій громадян автомобільним транспортом. Неврегульованість на законодавчому рівні питання відшкодування за виконання такого виду перевезень створює умови до виникнення конфліктних ситуацій під час їх здійснення.
2. Невирішеність проблем соціальної сфери та поштових послуг
Значна частка звернень громадян стосується питання покращення проблем в сфері надання поштових послуг. Громадяни у своїх зверненнях скаржаться на закриття  поштових  відділень,  втрати  поштових відправлень, несвоєчасну виплату пенсії, сплати комунальних послуг.  А також жителі сільської місцевості скаржаться на запровадження пілотного проекту АТ «Укрпошта» - «Сільське відділення», мета якого нібито покращити якість обслуговування якість обслуговування населення. І ще одна проблема – під час оптимізації в АТ «Укрпошта» не продумали, якісь села дійсно малі, і їх може обслуговувати двоє листонош, а деякі села області доволі великі, і тут двома співробітниками пересувних відділень не обійтися. Скарги надходять також від працівників АТ «Укрпошта» на низьку заробітну плату, відсутність коштів на ремонт службових приміщень, брак спецодягу та засобів індивідуального захисту, незручний графік прибуття поштових машин до відділень. Все це призводить до того, що листоноші доставляють кореспонденцію та пенсії до пізнього вечора, що крім небезпеки для життя листоноші, викликає ще й нарікання та скарги на їх адресу з боку місцевих жителів, а це переважно пенсіонери.
3. Виробничої діяльності
Питання працевлаштування та звільнення, в тому числі пов’язані з реорганізаційними заходами на підприємствах залізничного транспорту та пошти, залишаються проблемними. Працівники ж відділень зв’язку та мешканці сільської місцевості скаржаться переважно на невідповідність рівня заробітної плати листонош, їх важким та специфічним умовам праці.
Громадяни в основному зверталися з питань незадовільного рівня сервісного обслуговування, незадовільного санітарно-гігієнічного стану рухомого складу та споруд транспортно-дорожнього комплексу, праці та заробітної плати, пільгового проїзду у міських та міжміських маршрутах загального користування, покращення житлових умов працівників та пенсіонерів залізниці, працевлаштування, питання ліцензування діяльності на автомобільному транспорті та тощо. Звернення громадян на особистих прийомах засвідчують, що вони є результатом невирішення проблем, з якими громадяни зверталися попередньо, а в окремих випадках і неодноразово, за місцем роботи та проживання,  до  керівництва   залізниць,  АТ «Укрзалізниця», АТ «Укрпошта», Державного агентства автомобільних доріг України, місцевих органів державної влади і не отримали бажаного результату щодо вирішення своїх проблем на місцях. 
Подібні випадки звернень можуть засвідчувати про факти формалізму в процесі їх опрацювання в АТ «Укрзалізниця», Державній службі України з безпеки на транспорті, АТ «Укрпошта», Державному агентстві автомобільних доріг України, а також використання громадянами свого конституційного права звертатися до органів державної влади з надією вирішити свої проблеми, і, навіть ті, які мають вирішуватися тільки у судовому порядку.
Найбільша кількість звернень громадян знаходилась на опрацюванні в Державній службі України з безпеки на транспорті (96), Державному агентстві автомобільних доріг України (96) та Державній службі морського та річкового транспорту України (Морська адміністрація) (26).
Аналіз звернень та результати їх розгляду можуть засвідчувати, що у галузі дорожньо-транспортного комплексу та зв’язку продовжує існувати ряд проблем, на вирішення яких звертається недостатньо уваги. А саме:
- рівень сервісного обслуговування, організація графіка руху та санітарно-технічний стан рухомого складу і споруд на автомобільному та залізничному транспорті;
- дотримання вимог чинного законодавства при перевезенні пільгових категорій населення;
- проблема житлових умов працівників галузі транспорту;
- питання праці та заробітної плати; 
- зловживання посадовими особами підприємств транспорту та зв’язку своїм службовим становищем;
- закриття поштових відділень, втрата поштових відправлень.
Результати опрацювання звернень громадян та особистого прийому дозволяють зробити висновки, що робота зі зверненнями громадян потребує покращення і, у першу чергу, у частині якості та повноти опрацювання проблем, що порушуються громадянами, та ведення постійного моніторингу якості послуг, які надає транспортна галузь.
При розгляді звернень громадян вживаються заходи щодо кваліфікованого, об’єктивного та своєчасного розгляду, оперативного вирішення викладених у них питань відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та інших законодавчих актів України. Проводяться заходи щодо запобігання у подальшому таких порушень.
Щоквартально у Міністерстві інфраструктури проводиться аналіз та узагальнюється практика розгляду звернень громадян шляхом складання звітної документації, яка доводиться до відома структурних підрозділів та розміщується на офіційному вебсайті Міністерства.
Додаток 1
Додаток 2



Добавить комментарий

Автор:

Введите Код, указанный на рисунке
 




Новини

20:24 - Результати роботи Мінінфраструктури за 2016-2019 роки у цифрах
20:24 - Уряд прийняв постанову «Про затвердження Порядку перевірки суден, взяття проб води та проведення їх аналізу», - Володимир Омелян
20:24 - Під головуванням заступника Міністра інфраструктури Юрія Лавренюка відбулась нарада щодо вирішення питань розмитнення автомобілів з іноземною реєстрацію
20:24 - Відбудеться обговорення Стратегії реформування управління життєвим циклом інфраструктурного проєкту в Україні на 2019-2023 роки
20:12 - Уряд затвердив Положення про Державну службу України з етнополітики та свободи совісті
20:12 - До Державного реєстру нерухомих пам’яток України внесено 12 об’єктів культурної спадщини національного значення
20:12 - Володимир Гройсман: Ми побудували фундамент успішної України
20:12 - Відновлення територіальної цілісності України – єдина передумова повернення Росії до G8, – Володимир Гройсман
19:24 - Члены набсовета “Укроборонпрома” разошлись во мнениях насчет смены главы госконцерна
19:24 - Главой набсовета “Киевгорстроя” переизбран замглавы Киевской горгосадминистрации
19:24 - “Львовгаз” теряет сотрудников из-за низких зарплат
19:24 - Ощадбанк добился разрешения продать за долги контрольный пакет акций “АвтоКрАЗа” Константина Жеваго
18:30 - Кабмин утвердил последний документ для запуска Экспортно-кредитного агентства
18:30 - Межбанк закрылся долларом по 25,15
18:30 - Министр энергетики посоветовал бизнесу судиться с “Укрэнерго” по примеру заводов Игоря Коломойского
18:30 - НБУ обнародовал проект стратегии развития финансового сектора до 2025 года
18:30 - Працівники Львівської митниці ДФС вилучили шкури лисиці чорнобурки
18:30 - Тринадцять старовинних книг залишаться в Україні
18:30 - Запрошуємо взяти участь в опитуванні щодо якості послуг Контакт-центру ДФС!
18:30 - З 22 серпня діятимуть нові штрафні санкції за порушення при переміщенні транспортних засобів
18:06 - Уряд забезпечив соціальний захист осіб, яких було депортовано за національною ознакою
18:06 - Жнива-2019: Збиральні роботи проведено на площі 10 млн га
18:06 - Тривалість навчання для школярів з особливими освітніми потребами можна буде подовжити на два роки, - постанова Уряду
18:06 - Гроші на професійний розвиток підуть за лікарями: Уряд ухвалив зміни до Положення про систему безперервного професійного розвитку
18:06 - Затверджено правила страхування ризиків та надання гарантій для українських експортерів
18:06 - 70/30 – співфінансування для забезпечення тимчасовим житлом переселенців та надання сервісів стало доступнішим для місцевої влади
18:06 - Уряд затвердив Порядок перевірки суден, взяття проб води та проведення їх аналізу
18:06 - У бригадах екстреної медичної допомоги працюватимуть парамедики та екстрені медичні техніки
18:06 - Україна має всі можливості для збільшення виробництва рису, - Віктор Шеремета
17:45 - Підсумки торгів цінними паперами на Українській біржі за 21.08.2019


Більше новин

ВалютаКурс
Австралійський долар17.13105
Канадський долар18.960095
Юань Женьмiньбi3.56804
Куна3.790735
Чеська крона1.08502
Данська крона3.753419
Гонконгівський долар3.214236
Форинт0.0855061
Індійська рупія0.3521905
Рупія0.00177035
Іранський ріал0.0006001
Новий ізраїльський шекель7.146832
Єна0.2366965
Теньге0.065288
Вона0.0209516
Мексіканський песо1.281186
Молдовський лей1.416393
Новозеландський долар16.169977
Норвезька крона2.819479
Російський рубль0.38037
Саудівський рiял6.721181
Сінгапурський долар18.227821
Ренд1.66023
Шведська крона2.616023
Швейцарський франк25.735168
Єгипетський фунт1.524464
Фунт стерлінгів30.571845
Бiлоруський рубль12.25539
Азербайджанський манат14.826134
Румунський лей5.919415
Турецька ліра4.41004
СПЗ(спеціальні права запозичення)34.573073
Болгарський лев14.309743
Євро27.986996
Злотий6.429506
Алжирський динар0.209821
Така0.297265
Вiрменський драм0.0525856
Іракський динар0.021089
Сом0.358702
Ліванський фунт0.016634
Лівійський динар17.849019
Малайзійський ринггіт6.06338
Марокканський дирхам2.608774
Пакистанська рупія0.157116
Донг0.00107848
Бат0.814071
Дирхам ОАЕ6.812447
Туніський динар8.692591
Узбецький сум0.002887
Новий тайванський долар0.805095
Туркменський новий манат7.148787
Ганських седі4.655371
Сербський динар0.237682
Сомонi2.650588
Ларi8.419394
Золото37797.819
Срiбло428.979
Платина21348.15
Паладiй37630.21

Курси валют, встановлені НБУ на: 22.08.2019

ТікерOpenMaxMinCloseVolume
UNAF14514514514514500.00

Дані за 21.08.2019